Új hozzászólás Aktív témák
-
CoolBoy323
nagyúr
SX4-embe mi lenne a legjobb? Marciusban lesz esedekes csak a csere mondjuk...
(2006os, 1.6 4x4)
Lehet azert hallom hangosnak, mert szar az olaj benne??
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz CoolBoy323 #26852 üzenetére
5W30 ENEOS Sustina
5W30 Motul V300
5W30 Motul X-Clean 8100
5W30 XADOEzek talán a legjobb olajok most.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #26843 üzenetére
Hát tényleg meglepő, hogy mennyire nem tudnak semmit a márkakereskedésben dolgozók. Gondolom ott is az olcsó munkaerő-hozzáállás érvényesül. Amikor a múltkor érdeklődtem az új S-Cross miatt, sokkal többet tudtam az autóról mint az értékesítő. Pusztán a neten olvasásból, tesztekből. Én nem szoktam vitatkozni, ráhagyom az emberekre. Konkrétan azt is mondta, hogy az összkerékhez már jár a radaros tempomat, ami hülyeség mivel az csak Glx -ben van. Szinte semmi nem tudnak az autókról amit árulnak.
-
pjen
félisten
Most találtam a kezelési leghátsó oldalán:Shell Helix Kenőanyag ajánlás suzuki személygéphocsikhoz.
Helix ultra 5w40
Helix plus 10w40
Helix ultra 0w40
Helix ultra 5w30
Helix plus 10w30
Tehát elég vegyes a kép,és ez csak a Shell ajánlása.[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz CoolBoy323 #26852 üzenetére
Hideg van, ilyenkor olyan hangja van az első 1km-en mint egy traktornak ami széthullik.
0w20-szal nálam kevesebbet eszik.[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Szerintetek az alap gl vitaránál lévő ledes fekete vakablak helyére beépíthető utólag a ledes nappali menetfény? ami a gl+-nál már ugyebár adott. Tehát mondjuk az elektronika része ott lehet valahol a lökös alatt/motortérben? Tök komolyan kérdezem!
-
Kicsirics77
veterán
válasz tomi5244 #26860 üzenetére
Kérheted hozzá és akkor gyárilag beleteszik,nekem a gl+ müszerfal tetején lévő fütés nyílások középső vak nyílásba rakattam bele az analóg órát ami a glx-be már benne van.
Bármit meg lehet rendelni hozzá és be is szerelik..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
gerii
addikt
válasz CoolBoy323 #26859 üzenetére
Akkor nem tudom mitől lehet.
A vezetőülés nálad nem nyikorog?
Érdekes módon 100k-t elérve sok minden elkezdett nyikorogni. Például "fekvőrendőr" buckáknál olyat nyekken elől a leng.csill, hogy csak na. Vagyis remélem, hogy csak az. -
dReFiX
senior tag
válasz tomi5244 #26860 üzenetére
Hétfőn meg kérdezem neked. De aranyárban lesz a gyári. Illetve mivel ott van mellette a ködlámpa szerű nappali menetfény így csak át kell kötni. Aztán oda mehetne egy valódi ködlámpa.
(#26861) Kicsirics77
A bármi azért túlzás, főleg amik itt elérhetőek: [link][ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
válasz Kicsirics77 #26861 üzenetére
Ahogy dReFiX írta elég borsos árá lehet, főleg, ha a gyári könyöklő árából indulok ki. A lényeg itt most azon van, hogy utólag megoldható e?! De, ha az alapnál a halogén van a köd helyén, akkor lehet tényleg csak át kell kötni.
Gondolkodom és nagyon agyalok a vitara lehetőségén is. Faterom azt mondta ha már 10+ évre tervezek autót venni, akkor vitarát nézzek. Az alapban elvileg minden benne van ami nekem első körben kellene, aztán esetleg később ezt lehetne "építeni". Hiszen sok olyan plusz extra van a gl+-ban ami inkább "csak" a szemnek extra, bebőrözni a kormányt, színre fújni/fóliáztatni a tükröket, meg a ledes fény stb.
Tempomat és a stop start ami utólag nem pótolható, digit klíma annyira nem fáj.
dReFiX: Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz CoolBoy323 #26865 üzenetére
Akkor faterodnál is ugyanúgy a garázs dísze volt az autó...
Jó szerencsét!
-
addikt
-
t1
addikt
Szombaton megyek megint teszt vezetni a clubbal, lesz Vitara 1.6 SX4 SCROSS 1.0, Baleno 1.2 és Swift is , mehet megint a nyálcsorgatás
-
addikt
Skacok a 9 éves swift II-es kocsim központi zárát kezelő gombok az indítókulcson megadták magukat (nem működik). Gondoltam biztos elem van benne és ki kell cserélni de szétcsavarozva egy kompakt belső található mindenféle elem tartó rész nélkül. Akkor most ez, hogy van? A tartalék kulcsal sem működik a dolog, viszont maga a központi zár kulcsal, hibátlanul szuperál. Akkor most a kocsiban lévő érzékelő halt meg?
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
pjen
félisten
válasz mefistofeles #26873 üzenetére
Van abba elem csak a belső rész másik oldalán.Ha leveszed a hátulját a gombokkal ki lehet nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
nah bele locsoltak nekem is az ecstar olajat a swiftbe, csak nem hullik szét tőle...
-
dnelb
veterán
más; amíg csinálták a kocsit nézegettem a balenot, hát aki 175cm-től több ne akarjon hátul ülni mert a tetőbe belefog érni a feje... csomgtartón érezni azt a +100 litert, de amúgy nem adnám érte a swiftet. Volt kiállítva 1.4T s-cross is, esküszöm szebb élőben sokkal... A vitarara viszont így elkéne már az a facelift, valahogy sokkal modernebbnek néz ki mellette.. Ignist kérdezték mikor jön, milyen lesz, semmit se tudott róla a csávó, mondom fasza...
-
Kicsirics77
veterán
Nálam nem volt kérdés a vitara mert egyrészt 190+centi vagyok
Meg nekem sajnos nem ajánlott mélyen ülni meg alacsony kocsiból kiszálni eü probléma miatt.s-cross nekem nem is jött képbe,szép de nem fogott meg elsőre..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #26881 üzenetére
10w30. 5 már vékony sztem, ebből is megevett 40k alatt 1 litert pluszba, mondjuk annyira nem vészes...
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #26883 üzenetére
40k-val ezelőtt vettem 1 flakon olajat külön. Amúgy 4x cseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
Sziasztok!
Suzuki vásárlása előtt állunk párommal. A főbb szempontok, hogy nem 1-2 évre vennénk az autót, valamint lassan (de tényleg lassan ) baba is várható, szóval családi autót is keresünk.
Két versenyzőnk van, de nem tudunk dönteni:- Suzuki Vitara GLX 1.6 2WD + könyöktámasz
- Suzuki Sx4- Coss 2016 GL+ 1.4T 2WD + tolatóradar elől/hátulIgazából az a baj, hogy a Vitarában vannak olyan dolgok, amik nem kellenének, viszont az Cross-ban pedig olyanok nincsenek, amik meg igen. Szerintetek melyik tűnne jobb választásnak? Félni kellene a turbó motortól? Nekem nincs egyébként bajom a szívóval sem, csak ki kellene próbáljam, hogy megy, mert azt olvastam sok helyen hogy lomha (kevés a nyomaték).
Azt írtátok, hogy mirror linkről is lehet navigálni? Tehát a telefonon lévő térképet látom a középső konzolon?
-
roberto211
őstag
válasz Kakaduku #26885 üzenetére
Hááát attól függ hány gyerek.. Ha 1 akkor bőven elég a vitara is, de az scrossnak ilyen "családiasabb" a feelingje tehát ha családi autónak kell akkor tuti scrosst választanám. 1.6 szívó esetleg 1.4 t-vel.. Azt h milyenek a turbomtorok következtetni lehet a suzuki erősségébőll ugye(megbízhatóság) de nem tudni egyelőre.. Szerintem nem lesz velük probléma.. 1.6 se lomha csak pörgetni kell, igen mert kevés a Nm.. De nem lomha az , ha nyomja az ember viszont akkor eszik is.
Tehát +1 scross.. A te célod, A te döntésed!.....
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kakaduku
senior tag
válasz roberto211 #26886 üzenetére
Igazából az a baj, hogy egyikünk sem tud dönteni, mert mind a kettő tetszik. Tényleg ki kell próbálni és amelyikben elkap az érzés az lesz szerintem.
Egyébként 2 gyerek, de ahogy elnéztük a Vitara is elég tágas 2 gyerekhez. 3- hoz meg már kisteherautót vennék.Köszönöm a segítséget! Egyébként a pörgetéssel nincs baj...
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #26886 üzenetére
Bocs, de vitara max egy gyerek esetén ? Hány ajtó van ? Nem éppen nem ?
-
roberto211
őstag
válasz batai15 #26889 üzenetére
Ha full kényelmesen akrnak utazni akkor szerintem igen.. Mert az a gyerek lesz 14-15 éves is, és tegyük fel ha pld nem éppen átlag termetű lesz akkor elképzelhető h ha nem is szűkösen de egy franciaország oda-visszát nem éppen jól viselnék. S cross családiasabb, akkor így mondom.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26891 üzenetére
A gyerek még csak várható státuszban van,14-15 éves lehet,hogy 20 év múlva lesz.Azért ennyire előre nem terveznék.
-
negroo
aktív tag
Szerintem vitara jobb is meg szívós, de turbós meg sok baj velük a fórumokon írják is más márkáknál is bekokszol.
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #26891 üzenetére
4 ember akkor is elfér a kocsiba , nem 3 személyes...
-
Samus
addikt
Tudja valaki, hogy a régi Swift lufis kormányának a "fedelét" hogy lehet leszedni? Azt a burkolatot, ami alatt a lufi lakik.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
tboldi
nagyúr
válasz CoolBoy323 #26897 üzenetére
Szerintem semmi, legalábbis újonnan biztosan. Csak a szokásos félelem a turbótól. Én amióta kipróbáltam, nem is venném mással se a Vitarát, se az S-Cross-t, csak az 1.4T-vel.
szerk.: A kokszolás meg a közvetlen befecskendezés eredménye, turbótól függetlenül. Konstrukciófüggő is, hogy mennyire kokszol egy-egy adott motortípus. A Suzuki Boosterjet motorjai is direkt fecskendeznek, de mivel még tök újak, nincsenek velük hosszútávú tapasztalata senkinek.
Hozzátenném, a tulajok hanyagsága nagyban hozzájárul egy motor élettartamának lerövidüléséhez, legyen az turbós vagyszopószívó.[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
Látom azért itt is megoszlanak a vélemények. A gyerek témát csak azért írtam, hogy érzékelhető legyen, hogy nem sport autót szeretnék venni. Nyilván jó lenne, ha menne is, de nem elsődleges szempont az 5 mp alatt százon teljesítmény.
A turbótól én is tartok egy kicsit. Örültem, mikor kocsit kezdtünk keresni és meghallottam, hogy a Vitara 1.6 szívóval van... de aztán bementünk a szalonba és megláttam a S-cross-t és jött a véget nem érő vacillálás. -