Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Harkovz #26599 üzenetére
Én taxizashoz szeretném mert ugye feltétel a pav II ,aztán decemberbe megyek a II es csoportu alkalmassagira utána jelentkezek nkh hoz vizsgára utána meg taxis tanfolyamot (vezetői ) utána meg taxis vallalkozoit aztán itt eltaxizgatok valami bérelt taxival. . De persze először Pesten valami cégnél. Érden most fogyoba vannak a taxisok nekem meg valamennyire tetszik is a szakma. . Két év alatt se azért osszegurigaztam több mint 55e km-t 3x ausztria,akkor rengeteg futarkodas városba napi 2-300km ek voltak,szállítmányozás, soforkodes aztán így megtetszett ez a "szakma ".
Kornelka : pav III tudtommal "erősebb " a II nél így nyilván nem lenne meg..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Hídd el hogy annak a 95% "sumajernek " akik mernek közlekedni az utakon és kihasznaljak 2x jobb a reflexe /reakcioideje ,helyzetfelismerese, és az autót is jobban tudja kezelni mint azok akik alig mernek a gázra lépni
Aztán benne van pakliban akinek nem de az első héten össze is töri magát a jogsi átvétele után..
Specko nekem az oregektol megy fel úgy a vernyomasom az utakon amit előttem művelnek h idegembe legszivesebben hagy ne mondjam mit csinálnék a jogsijukkal. . S nem hiszem h csak én vagyok ezen a véleményen. .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26603 üzenetére
Tudod az öregség olyan betegség amit Te is elkapsz,ha élsz addig.
-
roberto211
őstag
Lehet ilyen mende mondakkal kivedeni de ettől nem lesz más a helyzet. . Ha itt látnál egy pár idős embert Érden h mit csinál lehet más lenne a véleményed. .
Na de persze vannak olyan öregek is taxisok közül ahol csak nézek és mondom h taníts mester. . Én felvagyok kapaszkodva kb a tetőre ő meg halál nyugodtan megoldja a helyzetet,, de ez ritkaság manapság úrvezetőkből. .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
CoolBoy323
nagyúr
No heteken belul cserelem a kis dragam (Swift 2005-ös, 43k km) faterom SX4-jere (2006-os, 65-70k km)
A gondom az SXel, h hangos... Mit lehetne tenni? Allitom nem volt ilyen hangos fiatalabb korabban (porgosen volt vezetve mindig, faterom Sumahernek hiszi magat )
Valami tipp, h mit csinaltassak vele, hogy kevesebbet fogyasszon? Foleg autopalyan hasznalom majd (csipszezes pl, egy 6. Fokozat, vagy teleport, fluxuskondenzator stb)
Ja amugy az un S-Crossra csereli... Ha hagyom, es nem nyulom le
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz CoolBoy323 #26608 üzenetére
ez biztos jó ötlet? van a családban egy sx4 fele kmel mint a swiftem de tuti nem cserélném el.. semmi hely nincs benne elől, meg alig megy.. amúgy ja ultesd le. de jobb ötlet, add el és vegyél egy dízelt, ezekkel akármit csinálsz sokat fognak zabálni pályán. viszont az sx halkabb, azt alairom, dehat na, 60k vs 160k futás
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CoolBoy323 #26611 üzenetére
Menj 110-el a palyan, kevesebbet eszik, halkabb. Max kicsit kesobb ersz oda
6.-at nem erdemes berakni, hosszan kifejthetnem, de a lenyeg, hogy az optimalis fajlagos fogyasztashoz 130-nal az a fordulat kell amin most porog, nem kevesebb
SzivoB-nel meg csipsznek nem sok értelme van.
Marad a csere vagy megszokod.
-
nagyúr
válasz CoolBoy323 #26614 üzenetére
~fél óra pluszt jelent egyebkent
Nem fogsz tudni mit csinalni vele. Ha szetbombazod a kocsit es leszigeteled az ajtokat, tuzfalat, tetot, padlot, csomit, akkor se lesz jelentos a kulonbseg, tudom, mert tobb haverom is haverom megcsinalta a hifi miatt
Arrol nem is beszelve, hogy a fent emlitett szigeteles also hangon 150k huf.
[ Szerkesztve ]
-
lakisoft
veterán
válasz CoolBoy323 #26614 üzenetére
Autószerelő látta már? Olajcsere rendben volt mindig?
-
dnelb
veterán
válasz lakisoft #26612 üzenetére
mi? milyen dízel 1.5 GS van nekem
CoolBoy323 : mégis miben jobb? Fék ugyanaz, fürgeségben gyengébb, kanyarban nem tapad be úgy mint a swift, viszont magasabban ülsz. Ha öreg lennék értékelném. Akármit is mondasz, elől kevesebb a hely a konzol miatt, a lábam is nehezebben fér fel, valamit a térérzetet össze se lehet hasonlítani. kb mint egy régi swift, pedig átlagmagasságom van, csak hosszú lábakkal (183). Sx4-be 10k-t, swiftbe 40k-t lassan beletettem, csak összetudom hasonlítani. Csomagtartó minimálisan nagyobb, de ennyi előnye van. Én az 1.5-öm max akkor adnám oda egy 1.6 GS-ért, ha ráfizetnének .. a 4x4-nek meg nagyon sok előnye van, parasztvakítás. az sx4 nem terepjáró, csak magasabb egy minimálisan.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Mindenki jön itt azzal a óriási übernagy magassagaval meg a rettentően nagy és hosszú labaival. ...Érdekes én sx4 en tanultam kb 600km t kellett benne vezetnem és miért nem éreztem. kicsinek/kenyelmetlennek? Mert talán betudtam állítani normálisan az ülést lehet azért ? És azért van köztünk egy 20cm különbség alsó hangon; ) És mégis elfertem a több mint 2 meteremmel. . Fura mi? Egyedüli panaszom eddig egy sz@r kis matizra volt ami nem csoda...... De azért 180 centit ne állítsunk már be úgy h kiemelkedően magas és minimum egy scross kell vagy a6 avant h elferjen. Kezdte ezt a hosszúlábas dolgot kornelka utána te én meg a 2meteremmel problemamentesen mondhatni kényelmesen letoltam majdnem 2 évet régi swifttel. Lehet csak az ülést kéne normálisan beallitani vagy nem tudom és egyből ellehet férni.
Furgesegre reagálva meg szerintem azért az 1.6 (!) Azaz nem az 1.5 hanem 1.6vvt sx4 tud fürge is lenni ha nem sajnálják. . 1.5be sima motor van tudtommal 1.6ba meg 120 lovas vvt,nyilván nem lesz egy 1.5 vvt swift karaktere de megyeget szépen.
De amúgy meg te mondtad h vegyen dízelt. .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #26620 üzenetére
mind2 ülés fullra hátravolt tolva, csak így férek el. és külön kiemeltem hogy ez átlagmagasság, szal calm down. mellesleg nem írtam hogy nem kényelmes, csak azt hogy sokkal kevesebb a hely. ez meg igaz. ez van. Az 1.6 4wd GS 120 lóval 11.5 alatt van 100on, és 175 a vége. Az 1.5 swift meg 9.5-10, attól függ hogy váltasz, hidd el hogy ezt nagyon megérezni.
(#26619) CoolBoy323 : én elfogadom ha szerinted jobb, de indokold meg akkor. én próbáltam. ez nem válasz hogy sztem jobb, mert csak. mivagyte, nő ?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #26620 üzenetére
Mostanában nagyon harapós kedvedben vagy
-
roberto211
őstag
Meg de a swift meg sx4 teljesen másra van kitalalva azt biztos tudod. Sx4 nél nem az a szempont h kitaposd a belet és 9,9,5 alatt 100on legyél. . Másik meg valakinek ez egyáltalán nem kritérium vagy szempont hogy hány mp alatt van 100on. . Lehet neki megfelel úgy ahogy van..
Másik én nem csak az ülést hanem a tamlat is állítom ha van rá lehetőség. Ezt probaltatok?
Tboy : Nem,egyáltalán nem csak néha kib@sszak a biztit itt is ott is.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Harkovz
aktív tag
https://m.mobilarena.hu/teszt/a_suzuki_sx4_s-cross_fedelzeti_rendszere/bevezeto.html
-
Harkovz
aktív tag
válasz roberto211 #26625 üzenetére
Igen nagyon rendben van az biztos. Élőben a külsejével sincs gond. Nekem tuti a következő autóm. Csak az kérdés mikor.
-
Tollas7
csendes tag
Üdv a Szakiknak! [:
Adott egy 2001-es 1.0 swift amivel olyan problémám van hogy eső után áll(kocsi is ilyen helyzetben van) a víz a padlón jobb oldalon, ajtók környéke sem vízes, nem sikerült kiderítenem a forrását eddig. Vmi ötlet? előre is köszi
-
Kornel
veterán
Akkor a tények.
Nem mindegy hogy valaki 180, vagy épp 184...
Illetve a magasság nem feltétlenül tükrözi a labhosszt.
Pl. sajnos vagy nem sajnos, de kurva hosszúak a lábaim, ezért sok mai autóban kényelmetlenül ülök, ez van. Lehet kóstolgatni, aki látott már, akár topic talin, simán láthatta, hogy pl. ég, IS250-ben nem férek el, úgy, hogy ne az egész lábam/terdem a középkonzolban legyen.
Suzukik közül sorrendben:
Gomboc swiftben teljesen hatratolva az ülést, és felemelve elferek, marad hely a labamnak, mivel nem túl nagy a középkonzol, és magasra is kerül az ulespozicio.
Régi swiftben az első lábtér a gombóchoz képest parádés, bár itt is majdnem teljesen hátra volt húzva az ülés.
Splashben a magas ülés, és a középkonzol hiánya miatt szintén teljesen jo a lábtér.
Sx4-et kétszer vezettem, a középkonzol más kialakítása miatt nekem a gombóc swiftnel is szűkebbnek tűnt, de erről nem akarok tényeket állítani, mivel hosszú távon nem vezettem, csak 1-1 probakort.Ehhez képest pár mai autóban bőven kisebb az első lábtér a vastag középkonzol miatt, pl. alfa 159, ami nagy almom volt.
Tehát összességében nem minden a magasság, a labhosszt is bele kell számolni a képletbe, szerencsés, akinek nincs ilyen gondja, nalam így esett ki az autók 95%-a, hogy ha a kényelmet is figyelembe vettem most, 2,5M-s keretnél...
Ez van 😉 -
Tollas7
csendes tag
válasz roberto211 #26628 üzenetére
Azthiszem ezeket is kizárnám.
-
gerii
addikt
Azzal valaki már szembesült, hogy a Vitarában még annyira sem látok ki felfelé, mint a gombóc Swiftben? Annyira alacsonyan van a szélvédő teteje, hogy az brutál.
-
Studi
addikt
Szakértsetek!
Még mindig 2002-es big block 16v-vel járok. Ha bemelegszik a motor, éktelen és elég hangos fémes csörgés jön a középső kipufogódob felől alacsony fordulatnál. Mi lesz az, érdemes-e hozzányúlni, és ha igen, mibe fog ez kerülni? Vagy gurítsam a Dunába?
-
Harkovz
aktív tag
Egy semmit sem érő teszt: [link]
-
dReFiX
senior tag
https://youtu.be/XW_qW22-UxE
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #26638 üzenetére
Ezt gyanítom én is, mivel ment az olaj az égéstérbe, az csinálhatta ki. De erre már nemigen tolnék nagy összeget, valami költséghatékony megoldás kellene.
Nyitott rendszer meg abszolút nem játszik, nullásozom, ráadásul eleve ezres váltó miatt magasabb fordulaton, így is nagyobb a hangzavar, mint kellene. -
samen
tag
Sziasztok!
2006-os Swift 1.3,olyan problémám lenne,hogy ha feltekerem a fűtéskapcsolót 4-es fokozatra az alapjárat el kezd nagyon ugrálni.Felmegy 1600-ig majd úgy visszaesik h szinte majdnem lefullad.Eddig csak hideg motornál csinálta,de most már akkor is ha eléri az üzemi hőfokot.Ha kikapcsolom,illetve lejjebb veszem a hiba megszűnik.Diagnosztikán nem adott ki semmilyen hibát,aksi rendben van.Van valakinek valami ötlete,h ez mitől lehet?
Köszi előre is a segítséget! -
Tollas7
csendes tag
Üdv a Szakiknak! [:
Legyenszíves vki leírni a hütőfolyadék cseréjének a menetét egy 2001-es 1.0 swift-en.
Előre is köszönöm!!! -
roberto211
őstag
válasz Tollas7 #26645 üzenetére
Kocsi alá fekszel, látsz a hűtő alatt egy műanyag csapot(fehér) elől, kitekered , leengeded összeset, amikor kifolyt utolsó csepp is visszatekered.. Bekevered a hűtőflyadékot kb -30,-35 celsius fokra, és a hűtő tetején lévő ovális "fém" vagy nem tudom már milyen kupakot letekered és ott beöntötd a szükséges mennyiségű hűtőfolyadékot. Ha ezzel megvagy a kiegyenlítőbe is kicseréled a folyadékot(határozott mozdulattal felhúzod a műanyag tartályt),feltöltöd maxig... Kupak rá, beindítod autót fűtés max és hallgatod ahogy elindul a venti és nézed mikor fúj meleg levegőt belül.. Ahogy forrót fúj leállíthatod és kész.. A légtelenítés a swiftnél automatikus ha jól tudom.. Ja igen... Ha a kiegyenlítőtartályból miközben ment a fűtés lejjebb ment a folyadékszint akkor visszatöltöd. Pár napig nézed és ha oké, akkor jól csináltad. Igazabol nincs mit elrontani.
Vannak ezek a hűtőrendszerek tisztító folyadékok de én ilyenekbe nem az h nem hiszem hanem fölöslegesen tartom...
Ennyi lenne. Utána egy benzinkutassal meg kiegyenlítőből beméreted h hány fokosra keverted be , kivéve ha előre bekevertet vettél... De én jobban szeretem magam bekeverni töményből.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
napey
csendes tag
válasz Tollas7 #26627 üzenetére
Nem lehet, hogy eldugultak a vízlefolyó lyukak? Amik a szélvédő alatti "vályúban" vannak, ahol az ablaktörlő motorja meg mechanikája is van. Nekem is ez a gondom egy 2005-ös ignisszel, befolyik a víz, sztem a pollenszűrő dobozán keresztül, valahogy bejut a lefolyni nem tudó víz a szellőzőrendszerbe és onnan a kocsiba. Én sokat állok fák alatt és az onnan ráhulló levelek okozhatták. Csak nem tudom, hogy lehetne kipucolni a lefolyókat.