Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz CoolBoy323 #27610 üzenetére
Így van, régen is ezt írta a gépkönyve, nem szabad fix fordulaton használni. (Úgy a vagyonőr körül már ez volt, azóta nem olvastam... )
Jó szerencsét!
-
TommyNagz
senior tag
válasz CoolBoy323 #27639 üzenetére
Nem lesz. Ezer rves kamu szar hoax. Ilyen mindenegybenblog szinvonalu oldalak terjesztettek vagy 5 eve...
encapsulation dot1q
-
tboldi
nagyúr
válasz TommyNagz #27652 üzenetére
Előszedik minden évben, és még mindig vannak, akik beveszik...
A Schwalbe-ból viszont még lehet valami.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Tegnap szó volt az olaj hamisításról.Szerintem ezt biztos nem hamisítják.Gazpromneft Super motorolaj.5-w40=4 liter 4790 ft.Az Auchanban.Van 15w40-től5W30 ig.
-
dReFiX
senior tag
Akciós ár Autócsere és finanszírozás esetén. [ Nem listaárak ]
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #27659 üzenetére
Balenoban legalább cvt van (istenem ideáig jutottunk kis autó és automata ügyben), ha jól tudom az ignisben a celerio robotizált váltója van...
Automata ignisért áráért kapsz majdnem automata vitarát vagy scrosst...
Szerk DRefix: Sima Gl-ben nincs klíma? Ajajj, így nehéz lesz neki szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz roberto211 #27662 üzenetére
1.2 klímával szerintem sem rossz ár. Az 1.2-es ebben a kategóriában combos motor, hyundai i10-et sem nagyon kapni olcsóbban 1,2-essel pl. (nekem az "olcsó" kicsik között az az etalon, de hát ízlések és pofonok).
-
dReFiX
senior tag
Jövő héten a szalonokban.
-
anonymus89
addikt
Sziasztok!
Most sokat járok télen a kocsival elő is jött a téli fogyasztás elég jól szipkázza benyát városban. Egy tank benzin kb 580 km. (1.5 SX4) Nem vagyok hozzászokva na de mindegy.
Kérdésem, hogy mi a véleményetek a Night Breaker Laserről?
Akciós most a Metroban 5 ropiért.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
dnelb
veterán
válasz anonymus89 #27665 üzenetére
a sima nbu jobban megeri.. alig jobb a laser de rohadt hamar kieg
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #27659 üzenetére
Egy jó barátom azért váltott Suzukiról, mert se a Vitaraba, se az Scrossba nem fér be egy babakocsi a csomagtartóba. Ha belefért volna, bármelyiket kihozta volna szalonból.
Ez is szempont (lesz előbb-utóbb). Főleg a Te korodban
Amúgy az Scross GL+ 1.0 boosterjettel nagyon jó vétel lenne. Ha nem lenne ilyen csúnya
Sok a lenne sajnos...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #27668 üzenetére
Nekem akkor hogy fért be a régi swiftbe ?
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #27670 üzenetére
Azóta babakocsit is váltottak?
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #27668 üzenetére
Ízlések és pofonok, nekem az S-Cross modernebb hatást kelt, nem tetszik, hogy a vitara motorháza, meg úgy az eleje mint, ha simán 1 lemez lenne. (Persze minden kocsinál az, de így, hogy alig van megformálva nekem túl egyszerű.
Mint ha dizájban le lenne maradva vagy 5-6 évvel legalább, persze van aki a minimalistát szereti (ahogy sok dologban én is), de kocsikban a modernebb felé húz a szívem.
-
Iron Funeral
őstag
Sziasztok!
Esetleg nem tudja valaki a régi swift (ezredes) váltó milyen számú/méretű csapágyakat és szimeringeket rejt magában? Könkrétan a nyelestengely csapágyak+szimering valamint a két féltengelyszimering érdekelne.
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
domojko
senior tag
válasz LuckyL #27678 üzenetére
Ezt hívják hamisításnak. Nem azt kaptad amiért fizettél. A kínai piacos 500ft-os melegítőre hiába varrják rá az adidas logót és csomagolják adidas csomagolásba, attol még nem lesz 5000ft-os adidas melegítő, csak egy kínai hamisítvány. Még ha esetleg ugyanabból az anyagbol is készült volna.
-
dReFiX
senior tag
Ignis Katalógus
GL 5 a GL+ / GLX 4 személyes lesz.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
ABS kocka kicserélve, fékfolyadék csérje + légtelenítés tisztességesen megtörtént. Egyelőre minden rendben van, remélem így is marad Fék nagyon szépen fog ott és úgy ahogy az meg van írva. ABS-t daráltattam párszor + még fogom is.
65 rugóba fájt, de evvan. Így jár aki hisz a pékeknek
Így legalább megtaláltam azt a Suzuki szerelőt akihez nyugodtan merem vinni az autót később is bármivel mert lelkiismeretesen és tisztán dolgozik.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Halver
csendes tag
válasz Motion_Blur #27685 üzenetére
"ABS kocka kicserélve, ......65 rugóba fájt"
Ezek szerint felújítás volt?
Szerelőm azt mondta, hogy a gyári suzuki ABS 300+ ezer a gömböc swiftbe. (Nekem is tavaly adta meg magát.)
A felújítás volt 45, ha jól emlékszem.H
-
fess
őstag
sziasztok
Ignisem ilyen hangokat hallat: 1, 2 .
Általában ez a kotyogó hang van, 70+-os tempónál, akkor is ha csak tartom a lábam a gázon, nem gyorsítok, viszont balra kanyarodáskor néha kopogó hang is jön. Mi lehet a gond? Decemberben a toronycsapágyat cserélték ki, azt hitte a szaki arról a nyöszörgő hangról beszélek, de nem az okozza ezt a hangot. Mostmár ezekkel a videókkal megyek majd hozzá, csak érdeklődöm, hogy mire számíthatok. -
Motion_Blur
félisten
válasz Halver #27686 üzenetére
Igen, cserélve lett, de egy bontott felújítottra.
Maga a felújított kocka 55e volt, illetve a ki-beszerelés fékfolyadék cserével egy 10es.
160km-el többet kellett volna autóznom azért hogy Csömörön csinálják meg ugyanezt egy 10-essel kevesebbért, de nem éreztem biztonságosnak így pályára menni az autóval.
mod: az autó 2005.07-es, fékfolyadékot először másfél éve cseréltettem benne... késő volt nagyon...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
VILI AVERÉB
újonc
öreg rokákhoz!! 2005.ös swift 2db ékszijat kicseréltem 155000 után gondoltam mért ne!! azota visitás alapjárat és 2000-res fordulat között hidegen inkább mint melegen .A KLIMA SZIJAT TUDOM FESZITENI -A GENERÁTORNÁL nincs külön lehetöség .lehet hogy visszalazul,? illetve mikor ideges vagyok 100-méter után 7000-es fordulat és egyszer csak abbahagyta -gondolom felmelegedett és megtapad ! uncsis -szerintetek mit cseréljek ? vagy csináljak?
-
pjen
félisten
válasz VILI AVERÉB #27692 üzenetére
Gyári ékszíjat vettél?Sajnos lehet egy picit túlméretes.Ha nincs más megoldás lehet kapni ékszij feszítő szprét,befújod a tárcsát és a szíjat tapadni fog.De először nézd meg biztos gyári e a szíj.
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #27695 üzenetére
Köszi!
Háááát... Nem valószínű, hogy 16-ost kap, elég szarok az utak errefelé, kell egy kis ballonosság.
-
VILI AVERÉB
újonc
köszi !! igazad lehet hogy nem pont méret a szij bár nem hosszúság problémája van szerintem -hanem profil kiképzés ! pedig évjárati meg minden adatok szerint adta a kereskedő . ujra nézegettem a lehetöségeket és elég sürün váltogatták a méreteket mert találtam olyat ami arra ösztönzött hogy ujra ránézzek mint aki nagyon okos .A generátoron lévö tárcsa bordáin csak a felsö részen tapad a szij mert a közökben és az alján nem csiszolodott vagyis nem teljes felületen ér hozzá !! igy már érthetö a hang. AZÉRT IRTAM LE mások is jol nézzék meg bármit is adnak nekik vagy épp vesznek ! nem mindegy KÖSZI A SEGITSÉGET.
-
pjen
félisten
válasz VILI AVERÉB #27697 üzenetére
Az ékszíjnak nem is szabad leérni a tárcsa aljára,a két oldalán kell,hogy fogjon.Ahogy kopik,nyúlik egyszercsak leér,vagy elszakad.Akkor jó az ékszíj feszessége,ha középen kb 1 cm-t tudod benyomni.Ha jobban akkor laza,ha kevésbé agyon vágja valamelyik tárcsa csapágyat.
-
pjen
félisten
válasz VILI AVERÉB #27699 üzenetére
Igy látatlanban nem tudom,vidd el egy szerelőhöz.Ránéz és megmondja.Nincs meg a régi,össze lehetne hasonlítani.
[ Szerkesztve ]