Új hozzászólás Aktív témák
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Tothgera30 #27749 üzenetére
"Polo-ban, Ibiza-ban és I20-ban nem férek"
A magam 190 centijével évekig jártam Clio-val. Elfértem.Persze kényelmesebb a kompakt kategória
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Tothgera30 #27754 üzenetére
De a méretéről igen
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Tothgera30
Ármester
válasz M_AND_Ms #27756 üzenetére
Nem a méretével van gond, hanem olyan kényelmetlen. A műszerfal kialakítása olyan hogy a lábam alig fér el, bár lehet csak hiszti, de egyszerűen kényelmetlenül tudok benne utazni. Hátul pedig nagyon szoros a hely. A másik mérvadó dolog hogy 190cm-ig bezárólag időnként biztosan használatba venné még másik két családtagom is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
A méret sokszor nem csak a cm-eken múlik, főleg nem a külső méreten.
Lábtér szempontjából a magas ulespozicio előny, a kicsi splash elől óriási helyet kínál a középkonzol teljes hiánya és a magas ulespozicio együttes hatás miatt.
Ugye aki nem olyan magas, és nincsenek hosszú lábai, annak szinte bármi kényelmes lehet, de én pl. a magam 184 cm-ével és az amúgy átlagosnál hosszabb lábaimmal az sx4-ben már viszonylag kényelmetlenül ülök a nagyobb középkonzol miatt, a Swift még határeset, a splash pl. kényelmes, tehát nem minden a méret, a kialakítás sokkal fontosabb.
Focus 3-ban, rapidban pl. konkrétan nem férek el.
Nálam ez volt az első számú szempont a mostani autóm vásárlásánál.
Persze hozzáteszem, hogy terpeszkedve szeretek vezetni, tehát nem vagyok egyszerű eset. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #27759 üzenetére
Igen, megvoltak, tesztvezetes is.
100%-osan kényelmesek nekem, mind a lábtér, mind az ülések.
Az scross viszont összességében nekem sokkal inkább személyautós volt, a terepjárós vitaraval szemben.
Szerintem amúgy a piacon az egyik legjobb választás mind az scross, mind a vitara. -
dnelb
veterán
na a tegnapi biztatásra felraktam 1.4be az autót, kiváncsi vagyok 0 és 1 között hány hívást kapok..
-
Kornel
veterán
Bedobom itt is a kérdést.
Automata kisebb autót hajlandó lenne asszony vezetni.
Eddig amit néztem, jazz 1.4 CVT, vagy splash 1.2 automataval.
Ki mit mond?
A splash újabb lenne, de alig lehet kapni. -
roberto211
őstag
válasz Kornel #27762 üzenetére
Swift 1.5 vvt aut.. Muternek ilyen van, megy mint a golyó az fix és nem ránt be, nincs semmi baja... Hibátlan..
De ha kettő közül akkor én splasht mondok, és nem azért mert jobban szeretem a suzit.
#27764) Kornel : Az lehet kevesebbet eszik sőt tuti, d eh jobbnak jobb azt nem tom.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #27763 üzenetére
Swiftnel jobb a splash, és kevesebbet is eszik.
***Nagyobb és jobban variálható, kevesebbet eszik még az 1.3-nal is, mi kell még?
Tboldi: nem vagyok benne 100%-ig biztos.
Suzuki igénytelenebb, a szó jó értelmében.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #27764 üzenetére
Újdonsült Jazz-tulajként hülyén nézne ki, ha mást ajánlanék.
Komolyra fordítva: Miből gondolod, hogy igénytelenebb a Suzuki? A Jazz sem egy problémás típus. Ha az lenne, nem ugrottam volna bele. Szerintem kb. egyenlőségjelet lehetne tenni közéjük ebből a szempontból.
szerk.: Ha az automata váltóra gondolsz, akkor lehet, hogy jobb a Suzuki hagyományosa, mint a Honda CVT-je, ezt nem tudom.
Én maradok a manuálisnál. Az viszont parádés a Hondában. De ha automata kell, akkor automata kell.[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz Kornel #27762 üzenetére
Hát sajna kicsi kategóriában a 4-es hagyományos automata vagy a cvt a legjobb amit kapsz, igazán jó automata nincsen.
Azt meg hiába kérdeztem kb. senki nem tudta milyen megbízhatóak a toyota/honda cvt-k (kb. csak biztos jó mint minden ezeknél kategória válasz jött, kevés a személyes tapasztalat). Én speciel a toyota iq-m cserélném szívesen egy cvt-sre, csak gyakorlatilag nincs normális itthon. Annyira nem fontos hogy németbe menjek miatta...
-
őstag
válasz szabonagyur #27771 üzenetére
Melyik modell, jazz? Elégedett vagy vele (tudod amit minden teszt rinyál a gyorsításkor vonyítás és befőttes gumi hatás)? Mennyi kilométerenként/idönként kell olajat cserélni?
Köszike
-
Motion_Blur
félisten
1.4T motorral Scross-ban van már tapasztalat fogyasztásban?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #27773 üzenetére
Amikor tesztvezettem, 6,3-at mutatott a bc. Ez is egy tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboldi #27774 üzenetére
FB csoportban az egyik tagnak van egy új és városi használat mellett 5.6-ot mutat neki a BC. Amit én nem tudok elhinni, kb. 7 liter lenne a valós, tojásokon lépkedve 6.5.
1 litert szokott csalni a BC? Inkább felet nem?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #27775 üzenetére
Autófüggő szerintem, hogy mennyit csal. Az S-Cross esetében nem tudom.
Más: Új Ignis
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #27776 üzenetére
most tekintsünk el a 2 gyökér gyerektől, de ez a középkonzol lötyöges nagyon gáz.
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Motion_Blur #27773 üzenetére
Már irtam... 9.5l
Napi 6-6km
-
Danex
addikt
válasz CoolBoy323 #27778 üzenetére
Annyira még a kerékpár is sokat fogyaszt
-
addikt
válasz Motion_Blur #27775 üzenetére
Na az még egy csoport. Pont egy hétig bírtam a sok lánglelkűt. Azt hiszik néhányan, hogy az ezres crossal ők az istencsászárok... ehh.
Pedig az ezres motor inkább rotakapába való...
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Kornel #27784 üzenetére
Én még vígan használni fogom a kocsit (illetve én nem, hanem aki megveszi), mikor ők már keresik majd a bontóban a használt turbókat. Bár japán autókra nem gyártanak, de szokták mesélni, milyen turbók kerülnek autókra.
(#27785) M_AND_Ms:
Majd ha viszem ezt kötelezőre, akkor kipróbálom. Az 1.4-est. Mert ezres már csak elvből sem kéne. Bár vartyogóm sosem volt.
(#27786) Krisztián:
SX4 S-Cross (Hungary). Ha jól emlékszem.
Jó szerencsét!
-
Hego
tag
Ez az ignis elég vicces, kicsi is csúnya is, de legalább jó drága. Inkább egy alap vitara...
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Jadro
veterán
Ignis 1.3, kétkerekes verzióhoz milyen hátsó kerékcsapágy márkák ajánlottak? Ezeket hallottam jónak: Optimal, Rouville, FAG illetve az SKF-ről azt hallottam nem annyira jó már mint régen. Holnap kellene beszereznem és jól jönne tipp. Köszi!
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
Még egy kérdés: Olajcsere is esedékes. Ha jól tájékozódtam 10W40 rendben lesz így nyárra. (Next olajcsere úgy 3/4 év múlva az eddigi szokások alapján.) Egyrészt kell 5L-t vennem ugye? 4,1+ szűrő ha helyesen olvastam. Másrészt ár/érték arányban van ajánlott vagy ami mindenképpen kerülendő?
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz Motion_Blur #27796 üzenetére
Fontos az ár persze, de Unixban nem látok Mannolt. Az autószerelőnek meg oda van kedvezménye. Bár lehet hogy Bárdi, vagy esetleg mindkettő. (A.Z Meister, Liqui-Moly, Castrol, Unix, Mobil, Mol a választék. Legalábbis a webshopban. Gondolom, a boltokban sincs ennél nagyobb.)
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Egérpad topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- PlayStation 5
- További aktív témák...