Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Geller72 #28401 üzenetére
amúgy ez a nagy eszosztasod kurvara gyerekes hogy akinek nem volt dízel az kussoljon. nekem nem volt és nem is lesz, de attól még ismerem és elég sok dolgot tudok róla.. az hogy számba adsz dolgokat amiket nem mondtam meg továbbra sem értem miért csinálod, pl tuningbox. vegyen dízelt az akinek nincs pénze benzinre és hallgassa a kerregest, én inkább járok biciklivel vagy gyalog mint hogy dízelbe kelljen valaha is ülnöm
[ Szerkesztve ]
-
watador600
senior tag
Sziasztok újra.
Voltam szervízben, azt mondták a záptojás szagra, hogy tuti a katalizátor csinálja, mikor kiég kicsit pár ezer kilóméter után kiég, ami szerintem egy új autónál több mint érdekes, de mindegy. A hűtőfolyadékot utántöltötték, arra meg azt mondták hogy gyárilag keveset raknak bele. Természetesen megjelöltem a mostani szintet, és majd figyelemmel kísérem majd.
Másik dolog, időközben a kuplung kezdett recsegni/ropogni, amikor váltok és nyomom a pedált lehet érezni, illetve másképpen mozog a pedál, darabosabban jár.
Ezt is megnézték, szerencsére nem én voltam az első aki erre panaszkodott, így hívták a gyárat, és valszeg lesz visszahívás Baleno részről. 2-3 hónap míg legyártját a csere alkatrészt. Elvileg a kinyomó csapágy kopott el, mert ez alumíniumból van régebben meg acélból gyártották és hamar elkopik.
Ez csak ilyen plusz infó azoknak, akiknek Balenójuk van, és esetleg ez a panasz, már dolgoznak rajta.Harmadik dolog, azt kérdezném, hogy van-e olyan valaki aki ilyen felnit vett az autójára? (6jx16" és 185/55) A gyári acélkerékkel szerelt felni plusz gumi kombóval mennyivel lenne szélesebb? A gyári 5jx15-ös(175/65) felni eléggé mankó kerék hatást kelt.. főleg hátulról. Szeretnék valami szélesebbet, és az a felni amit linkeltem az tetszene is. Sikerült kicsit faragni az árából, így egész jó vételnek tűnne.
Xiaomi 11T White / Opel Astra K 1.4T / LG C3 55"
-
Kornel
veterán
válasz watador600 #28405 üzenetére
Szerintem vagy nem értenek hozzá, vagy át akarnak baszni.
Én elvinném más suzuki markaszervizbe. -
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #28407 üzenetére
Az enyém ugyan nem. 2006.
De majdhogynem mindegy is.
Bassza a fantáziám egy Type-R (de nmlem fér a keretbe, így S)
És ismerem magam.3 millás a keret (plusz a Stift), fölé nincs az az autó hogy menjek. Nem tudom tud e többet nyújtani egy 2008 körüli type S hosszútávon, mint egy 2012-14 körüli SSS.
-
-
Thome
addikt
válasz Kornel #28410 üzenetére
Ez most nagyon off, de mennyire sok nyűg van a Civiceddel? Mi az ami instant cserés, ilyesmi. Mert ha vennék. Egy 14-es sss-t, azon sokmindent nem kell cserélni. Meg még annyit se. (Olajak, szűrők, viszontlátásra)
Az mondjuk meglep hogy az SSS többet nyújt mint a Civic? Az a 136 paci kevésnek hat. Bár kicsi kasztni, repül az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ennyi.
Civicnek a futóműve nyűgös, az a swiften is az lesz előbb utóbb a peres gumik és a szar utak komboja miatt.
1.8 civic papíron a SSS-al van pariban, érzésre viszont sokkal jobb a SSS.
Ha civic, akkor typeR, komolyan.
Egyébként nagyon gondolkozok rajta, pár hónap alatt meglenne az árkülönbség, aztán egyszer élünk. -
Thome
addikt
válasz Kornel #28414 üzenetére
Azt hittem ezek 3,7-ért még rosszak. Az még beleférhet a büdzsébe. Pont ugyanígy vagyok vele, úgyis belehalok az életbe, minek fosszam meg magam az élménytől.
Bár franc tudja, az SSS meg adja magát, hogy csak tankoljam és szúrjam neki. Mire meg cserére kezd állni néhány dolog rajta, úgyis továbbadom.
-
Kornel
veterán
Viszket az autovasarlos tenyerem.
-
Kornel
veterán
Egyszer élünk
Amúgy SSS egy erős kisautó, de azt nagyon jól tudja, nagyon jó feelinggel.
typeR más kategória, gyakorlatilag utcai versenyautó, gyárilag is 7 sec alatti gyorsulassal, ami kis befektetéssel 6 alá vihető, az meg már kemény pálya autók terepe.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
1.0T és 1.4T motorhoz van már publikus teljesítménygörbe?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #28425 üzenetére
Brossurában van az 1.6 szívóhoz hasonlítva mindkettőről
-
Motion_Blur
félisten
Egy valóban vegyes fogyasztási adatot megosztanék:
1/4 tank autópálya 130-140km/h
1/4 tank város, többszöri hidegindítás 5- max. 10km-ek egyben
1/4 tank a Mátrában erdei utakon, szerpentineken
1/4 tank közút 100-110km/h6.4-re jött ki
(motor M13A)
amúgy TypeR-ben ha megkotlik valami, nem ugyanaz a történet mint SSS-nél hogy 2-3x annyiba kerül bele minden?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28428 üzenetére
persze.
4 gátló 85k extra akciósan, persze nem gyári, hanem OEM.
mondjuk ez a suzukihoz se olcsóbb sokkal, de vannak még csúnya tételek. -
xmad
őstag
meglett a klíma hiba oka..
a hütőnél ereszt, sajnos az eladó elfelejtette mondani, hogy történt egy kis koccanása és enyhén meghajlott a klíma hütő... pont elég volt ahoz hogy ott elmenjen a gáz
-
xmad
őstag
válasz Kornel #28431 üzenetére
akitől vettem kereskedő...
felhívtam és elmondtam neki szépen, hogy ebben a helyzetben neki milyen köteléssegei vannak és én milyen jogokkal élhetek és élni is fogok így hát már ma rendelt egy új hütőt és holnap reggel ki is fogják cserélni..
bár gyanitom nem gyári hütő hanem bárdiból valami... de ha szar akkor megmondom h az köszi nem kell
-
xmad
őstag
válasz zoleee24 #28434 üzenetére
aha.. 2011.es
most kicserélték a hütőt.. viszont amit haza érve vettem észre, hogy bekapcsolom a klimát, hallom hogy elindul a kompresszor.. megy egy kicsit majd lekapcsol... vár egy kicsit megint bekapcsol megy megint eg ykicsit ,majd megint le.. gondolom ez se normális jelenség nem?
-
xmad
őstag
válasz Motion_Blur #28439 üzenetére
akkor jó, megnyugodtam
nagy melegben is ilyen lesz vagy csak most ilyen mert kint 8-10 fok a levegő hőmérséklete?
-
xmad
őstag
válasz Motion_Blur #28441 üzenetére
akkor jó, én azt hittem folyamatosan szokott menni... és akkor is közbe folyamatosan nyomja a hideget vagy az is szakaszos?
-
Danex
addikt
Hasonló lehet az elv mint a rendes klímáknál, megy a kompresszor egy ideig, lehűti a levegőt nagyon, majd egy ideg leáll amíg fel nem melegszik az adott hőátadó felület(radiátor). Majd újra.
Kocsiknál lehet mindig ugyan annyit kapcsolgat, ezt már nem tudom, de kompresszor nem szokott folyton üzemelni.
-
zoleee24
tag
Bár írták közben többen előttem is, de teljesen normális.
Én is furcsának találtam, először azt hittem, hogy a "rendes" hűtője búg fel állandóan, aztán kinyitva ugyanezt értem tetten.Lényeg, hogy megoldódott, de
*+!32*a kereskedésnek, hogy megpróbált átverni, gondolom sérülésmentesként' vetted...Tipikus magyar hozzáállás, bezzeg én meg még a legutolsó csavar cserét is felírom, hogy a következő tulaj (ha lesz neki) lássa mi volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz zoleee24 #28444 üzenetére
persze nem mondták egy szóval se... de mikor levolt szedve a lökös akkor láttam hogy az a fém merevítő vagy lökhárító ( nem tudom mi a pontos neve) nem volt elgörbülve, tehát nagy ütés nem érhette.. meg a hütőn kb 5cm hosszan voltak a lamellák elgörbülve... Talán a hütőrács magasságában kapott valamit. de ez csak elmélet.
legközelebb tuti hogy vatta új kocsit veszek, aztán mondhat akárki akármit hogy hülyeség meg sokat buksz rajta meg egyéb f*szságok
De szerencsére ettől eltekintve más hibát nem fedeztem fel az autón
-
Kicsirics77
veterán
legközelebb tuti hogy vatta új kocsit veszek, aztán mondhat akárki akármit hogy hülyeség meg sokat buksz rajta meg egyéb f*szságok
na azért nem hallgattam én sem senkire...
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
zoleee24
tag
Hát akkor én vagyok az ellenpélda.
Eddig mindegyiket használtan vettem, nem vagyok hajlandó 5-600 ezret bukni azon hogy miután kigurulok vele a kereskedésből máris annyival kevesebbet érjen.
Állapotot vettem, igaz nagyjából vágom mi merre , mit kell megnézni, hová kell behasalni stb, stb.
(Persze a te esetedben ez felejtős lett volna, nem látható helyen)
Szervíz dolgait is otthon oldjuk meg amennyire lehet.De igen értem mire gondolsz/gondoltok, bár a garanciás autókkal is tudnak csoda dolgokat művelni az erre magasan kvalifikált szervízmesterek. (Ismerősnél pl. sikerült beleszakítania a mesterembernek' az iridium gyertyát a kettes hengerbe, na az egy szép mutatvány volt )
[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
válasz zoleee24 #28448 üzenetére
sikerült beleszakítania a mesterembernek' az iridium gyertyát a kettes hengerbe, na az egy szép mutatvány volt
de nem mindegy,hogy Te szakitod bele vagy egy szervizes.
szerintem jelentös költséged lenne ha neked kellene fizetni,hogy a szerviz kibányássza, igy meg oldja meg ahogy akarja, vonja le a szaki pénzéböl
egyébként aki meg hosszú távra tervez autóval mint Én is az meg nem azzal foglalkozik,hogy mennyit bukik mikor kigurul vele,hanem azzal,hogy 4 évig van műszaki meg 3 évig gari..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
zoleee24
tag
válasz Kicsirics77 #28449 üzenetére
Gondolom nem lenne természetes a te mosolyod sem ha a vatta új/garanciális autódat szétbombáznák mindegy, hogy a szervíz állja vagy sem.
Onnantól ha valami bontva van az már sokféle irányt vehet.Hosszútávra terveztem a Swifttel, ezért nem vettem francia/olasz autót, meg utánaolvastam, persze megnyugtató a műszaki + 3 év gar is, de egy jóállapotú valós! kevés kilóméteres autóval nagy bajok nem lehetnek, ki kell fogni.
Újabbaknak hogy bírja a kisebb löketű motorja, van valakinek sokezerkilóméteres' tapasztalata?
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ford topik
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Elektromos autók - motorok
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Fujifilm X
- Milyen autót vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...