Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
köszi!
Azért kérdeztem ezt a gumi méretet, mert vennék Michelin crossclimate gumit és az nincs 175/65 R15 méretben csak a 185/65 R15 ben..
-
Danex
addikt
Amúgy ,ha garanciában ott hagyom a szervizben a kocsit, csereautót a javítás időtartamára kell(ene) adniuk?
-
negroo
aktív tag
suzuki bal ajtó picit lóg milyen szerszámmal lehet megjavítani vagy bonyolult? Köszönöm.xD
sedán 98 1.3as zöld színe van -
Danex
addikt
válasz Tom1939 #28368 üzenetére
Igen, de semmi vészes, valahol az ajtóból / b oszlopból jön egy kis zaj a bukkanóknál, mint, ha egy csavar lenne leesve és az gurulgatna szabadon.
Nem is az idegesít ,hogy van, hanem hogy ez a gyártás utáni próbaúton ,hogy nem vették észre? vagy ilyen csak a promóciós videókban van a youtubon?
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Motion_Blur #28375 üzenetére
Praktikus. Mi baj vele?
Nem tudom, azért mert valamivel még nem találkoztál, az nem feltétlenül rossz. Pont jó kis hely van a belső borítás és karosszéria között, hogy ilyesmiknek helyet biztosítsanak, mindenféle extra rögzítő készség nélkül.
Más gyártók is így oldják meg.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
tomi5244
őstag
válasz Motion_Blur #28375 üzenetére
Gyári megoldás
-
Kornel
veterán
Ez tényleg ilyen olcsó, vagy hol itt az átverés?
[link] -
M_AND_Ms
addikt
válasz Motion_Blur #28377 üzenetére
Miért nem? Egy fél tekerés is kiemelhető. Bármilyen más rögzítés (pl csavar, heveder) mennyivel lenne egyszerűbb? Mert valaki épp nem jön rá? Hát sajnálom szegényt, de megértem. Néha van, hogy leblokkol az agy és az egyértelmű megoldás nem jön. Megkérdezte, elmondtuk. Ennyi.
De te aztán tudod, hogy nem lehet kivenni akkor, amikor sohase láttál ilyet és úgy csodálkozol rá, mint az a bizonyos az új kapura, nemhogy valóban egyszer is próbáltad volna kivenni.
Szerintem, hagyjuk ezen emelő és rögzítésének véleményezését! A Világ nagy része vidáman el van vele.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
tomi5244
őstag
válasz M_AND_Ms #28380 üzenetére
"Néha van, hogy leblokkol az agy és az egyértelmű megoldás nem jön."
Pontosan ez történt - De amúgy nem akartam vitát indítani. Hagyjuk is. Egyébként az órát se sikerült egyből átállítanom az autóban, kellett hozzá egy kis youtube. Pedig általában ezek a dolgok menni szoktak.
-
biker
nagyúr
válasz dReFiX #28382 üzenetére
Igy van
En vitara gl-t keresek szervizautonak, csak juniusra van
Hahun hirdetnek tobb szinben keszletrol, termeszetesen hazudnak, nincs nekik sem, de mindossze juniusra szereznekElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Kornel #28379 üzenetére
Nincs semmi árverés és semmi csoda
4,67 az akciós ára ennek a modellnek, ebből engedtek további szazezret. Erre majd jön a szín felár.
Azt tudd, hogy ez nem egy konkrét példány hirdetése, hanem egy általános Scross ajánlat. Nincs pl konkrét szín, a képek is több autót mutatnak.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
sysrq
őstag
Help! 1993-as Swift 1.3 az olaj leengedése nélkül lehet csökkenteni az olaj menyiséget? A nívópálcán max jel felett van sokkal most. Próbáltam gumicsövet leengedni a nívópálca bevezetésénél de van ott valamilyen szelepszerűség ami nem engedi az olajig, kellene szerezni egy merev falú alu vagy réz csövet? Vagy az sem lenne megoldás?
Keresek Thermalright 1150 lefogatót
-
Danex
addikt
Na meglett a kis k*csög. A tetősínbe volt beesve egy anya, valószínűleg a paraszt aki felrakta beejtette és lusta volt kivenni.
A bódé meg tökéletesen vitte végig a fémes zajt a kaszniba... azt még nem tudom, hogy a megbontás előtt találták meg vagy már lekapták az ajtókat, B - oszlopot
-
Geller72
veterán
Nos. Megjöttem a cirka 5000 km-es kanyaromból a kis dízel Swifttel. . Minden ok.
Ma készen lett a chiptuning is. Aki ettől fél, vagy fikázza, az inkább hagyja ki. Nem neki való. De aki röhögni akar, aki élvezi az életet, aki őszintén tud csodálkozni az ne hagyja ki. Kegyetlen jó lett. Kitolok egy teljes tankot a napokban és azt is leírom, hogy a fogyi hogyan változott. tudom, hogy a pillanatnyi fogyimérő semmit nem jelent, viszont annyit talán mégis, hogy láthatóan, nem kicsit alacsonyabb értékeket ír ki, talán mert közel sem kell neki annyira nyomni, mint előtte. Nem lennék meglepve, ha még ennél is kevesebbet enne, pedig eddig sem volt nagy étvágyú. Mint korábban írtam is, nem gyorsulgatni akarok vele, hanem dinamikusabban autózni, előzéskor nem váltogatni ha nem muszáj és ha messze megyek, megpakolva, nyáron, klímával, hegynek, akkor ne kelljen kompromisszumokat kötni. Hegynek eddig sem volt gondom vele, de most teljesen máshogy viselkedik, sokkal nyomatékosabb lett ugyanazon a fordulatszámon. Valamivel kevesebb fordulatszámtól kezd el húzni, élénkebben is. Fordulaton jelentős különbség van. Csak az a fránya hatodik..az hiányzik. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28392 üzenetére
Mert sokan azt hiszik, hogy van ingyen ebéd.
Végülis megéri egy 900k-s verdara a vételárat ralocsolni majd -
Geller72
veterán
válasz Kornel #28391 üzenetére
Hallottad már azt a szót, hogy GARANCIA? A másik, hogy ismét rajtacsíplek azon, hogy nem olvasod el, amit írok. Nem gyorsulgatni akarok, ergo nem 1-2-3-ban tiprom le. Abszolút nem ott használom ki, hanem 4-5.-ben. A kettőstömegűnek is az nem használ, ha induláskor gyilkolod. Amúgy meséld már el, mostanában hány dizelben nincs kettős tömegű? A szar, hogy egyre több benzinesben is van. De majd szólok, ha elfosta magát, ok? Tök jó, hogy ennyi "jó" indulatú ember van itt. Írjon ide a villám akármit is.
-
Geller72
veterán
válasz Kornel #28395 üzenetére
Kitekered a szavaim. Mint általában. Nem a 10 éves autóra van a garancia, ahogy akkor sem arra van, ha fóliáztatsz egy húsz éveset, hanem magára a munkára.
De nem gondolod, hogy nem kicsit vicces az, hogy annak ellenére osztod itt azt észt, hogy saját bevallásod szerint is nem hogy TDI autóval, de semmilyen diesel autóval nincs semmilyen tapasztalatod? De te tudod a tutit. . Fasza. Herótom van az ilyen emberektől.
A kettős tömegűvel szerelt autó vezetéséhez is ugyanúgy kell az ész. Ahogy írtam is, akkor nyírod ki, ha alacsony fokozatokban terheled 2000 rpm alatt és 3000 felett. Ha ésszel használod, semmivel nem fog kevesebbet bírni. Mondanám, de te már biztosan előre tudod, hogy egy pályázós stabil tempós ezer km alatt kevesebbet kopik a cuccos, mint fél óra araszolgatás alatt a pesti csúcsban. Én alapvetően hosszútávú utakra használom. És ésszel. Ész nélkül ki lehet nyírni mindent. A kettős tömegű meg egyre több autóban lesz benne. És cserélni is kell. Aki nem tud fenntartani egy autót, az ne vegyen autót. A cirka 200 ezres intervallum szerintem reális. Nem két nap alatt rakod bele a kocsiba. 100 km-en egy literrel kevesebbet kajál ez, mint egy átlag benzines. Kiszámolhatod, hogy 200 000 km alatt mennyivel. Nem beszélve arról, hogy kis hazánkon kívül 330-ért tankolok dieselt (vagy kevesebbért), de a benzin a pálya mellett néha 1.64 euró. De a 100 ft difi literenként mindenhol megvan. Megint számolhatsz. De maradjunk csak tisztán az egy liter/ 100 km különbözetnél. Arra a 200 000 km-re kivetítve. De biztos, hogy az olaszok is buzik, mert ez a blokk náluk 90 lovas gyárilag az 1150 kg-os kasztnira hatos váltóval. És a kollégáméban már 311 ezer van, de még nem cserélt kettős tömegűt. Mondjuk menet közben meg lehet műteni, de akkor is. Fura nah.. Nagy mák, hogy itt vagy te és te megmondod a frankót.
Részemről ennyi.@#28398) Krisztián:
Amúgy, mellesleg, tudod, mikor és miért kormolhat egy diesel? Vagy csak a linkelés megy? Mond az valamit hogy optimalizáció? Hogy nem egy szaros tuning boxról beszélünk, hanem egy optimalizált tartalomról, ami ha nem ok, akkor módosítunk rajta és újra teszteljük? Egy délután melója van benne. Nem hat perc, míg rádugom a boxot, aztán mehetsz. Elmondtam volna, hogy mit sikerült kihozni, de már nem érdekel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...