Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dnelb

    veterán

    válasz Kornel #28395 üzenetére

    tudom hogy esélye sincs ellene, csak érdekelt volna tudták e hozni az ígért értékeket.. dehát elüldöztétek .. :( :DDD
    amúgy meg ;] ezisjó :D

    [ Szerkesztve ]

  • Geller72

    veterán

    válasz Kornel #28395 üzenetére

    Kitekered a szavaim. Mint általában. Nem a 10 éves autóra van a garancia, ahogy akkor sem arra van, ha fóliáztatsz egy húsz éveset, hanem magára a munkára.

    De nem gondolod, hogy nem kicsit vicces az, hogy annak ellenére osztod itt azt észt, hogy saját bevallásod szerint is nem hogy TDI autóval, de semmilyen diesel autóval nincs semmilyen tapasztalatod? De te tudod a tutit. :D. Fasza. :R Herótom van az ilyen emberektől.

    A kettős tömegűvel szerelt autó vezetéséhez is ugyanúgy kell az ész. Ahogy írtam is, akkor nyírod ki, ha alacsony fokozatokban terheled 2000 rpm alatt és 3000 felett. Ha ésszel használod, semmivel nem fog kevesebbet bírni. Mondanám, de te már biztosan előre tudod, hogy egy pályázós stabil tempós ezer km alatt kevesebbet kopik a cuccos, mint fél óra araszolgatás alatt a pesti csúcsban. Én alapvetően hosszútávú utakra használom. És ésszel. Ész nélkül ki lehet nyírni mindent. A kettős tömegű meg egyre több autóban lesz benne. És cserélni is kell. Aki nem tud fenntartani egy autót, az ne vegyen autót. A cirka 200 ezres intervallum szerintem reális. Nem két nap alatt rakod bele a kocsiba. 100 km-en egy literrel kevesebbet kajál ez, mint egy átlag benzines. Kiszámolhatod, hogy 200 000 km alatt mennyivel. Nem beszélve arról, hogy kis hazánkon kívül 330-ért tankolok dieselt (vagy kevesebbért), de a benzin a pálya mellett néha 1.64 euró. De a 100 ft difi literenként mindenhol megvan. Megint számolhatsz. De maradjunk csak tisztán az egy liter/ 100 km különbözetnél. Arra a 200 000 km-re kivetítve. De biztos, hogy az olaszok is buzik, mert ez a blokk náluk 90 lovas gyárilag az 1150 kg-os kasztnira hatos váltóval. :U És a kollégáméban már 311 ezer van, de még nem cserélt kettős tömegűt. Mondjuk menet közben meg lehet műteni, de akkor is. Fura nah.. Nagy mák, hogy itt vagy te és te megmondod a frankót. :R
    Részemről ennyi.
    :)

    @#28398) Krisztián:
    Amúgy, mellesleg, tudod, mikor és miért kormolhat egy diesel? Vagy csak a linkelés megy? Mond az valamit hogy optimalizáció? Hogy nem egy szaros tuning boxról beszélünk, hanem egy optimalizált tartalomról, ami ha nem ok, akkor módosítunk rajta és újra teszteljük? Egy délután melója van benne. Nem hat perc, míg rádugom a boxot, aztán mehetsz. Elmondtam volna, hogy mit sikerült kihozni, de már nem érdekel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák