Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Geller72 #28211 üzenetére
nem a felni mérettől függ a sebességérték pontossága, hanem hogy váltóméret e a gumi ahhoz a mérethez vagy nem. a puntodhoz valszeg nem volt. tempomatot, ha szépet akarsz akkor sx4 sedanról szoktak áttenni, kapcsoló minden, de van univerzális az olcsóbb. 15ben 185/60 kell. lefujoszelep nagyon raj lenne a 70 ló mellé, felejtsd el. mint a smoke and charmos hülyegyerekek, ha már nem megy legalább füstöljön a szarjuk. ne alázd meg magad szándékosan. chiptuningnak meg utána kell járnod mennyire bírja el a váltó, meg a cooler stb a nagyobb nyomatékot, nem ismerem a dízeleket. légszűrő is fölös, tisztogatni állandóan, cserébe semmit se hoz.. swift sportba szokták tenni a dízel sx4 5. fokozatát mert hosszabb, járj utána neked lehet e.
-
dnelb
veterán
válasz Geller72 #28213 üzenetére
tempomat :http://swiftklub.hu/?page=cikk&rovat=3&id=704
Arra értettem hogy a lefujoszelepnek is pont annyi értelme van egy ilyen gyenge autónál, mint a füstcsavar eltekeresnek, tehát semmi.
A gumimeret sebesseges dolognal megmondom őszintén nem értem mire gondolsz, azt hittem az óracsalasra, ha rossz a váltómeret.. de írtam, ha 15ot szeretnel akkor 185/60. Nincs dízelem és nem is lesz soha , 1.5osom volt amit most adtam el, és kov héten elvileg váltok SSSreamúgy alapvetően a problémáid forrása hogy 1600kmes utakra akarsz egy városi kisautót használni.. persze hogy rövid a váltója, városba lett tervezve, nem pályára. nem is értem hogy bírod, én már 300 kmes út után úgy éreztem mint akit agyonvertek...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Geller72 #28218 üzenetére
Szerintem vidd el olyan helyre, ahol értenek is hozzá, itt a benzinmotorok az uralkodók, 99,99%
Lefujoszelep meg ha kéne, akkor gyárilag is raktak volna bele...
Költs inkább valtoolaj meg fekolaj cserére, amivel talán meghosszabbítothatod a kritikus alkatrészek élettartamát. -
negroo
aktív tag
válasz Geller72 #28316 üzenetére
Köszi én is ezzen vagyok,de mac tetetek bele gáz üzemet. vagy annyira olcsók már ezzek, hogy 100e+ kapok ugyan ezt a kocsit másikat alkatrésznek megtartom legalább is 2ik autónak.xD. Van egy kicsi rohadás jobb bal köszöbb mellett amit meg kell csináltatnom, de azt meg csináltatom, mert annyira nem rossz kocsi. Szereten, mert sosem romlott még el szinte csak 1x. 3 év allatt új kocsinál is előfordulhat ez.
-
dnelb
veterán
válasz Geller72 #28401 üzenetére
amúgy ez a nagy eszosztasod kurvara gyerekes hogy akinek nem volt dízel az kussoljon. nekem nem volt és nem is lesz, de attól még ismerem és elég sok dolgot tudok róla.. az hogy számba adsz dolgokat amiket nem mondtam meg továbbra sem értem miért csinálod, pl tuningbox. vegyen dízelt az akinek nincs pénze benzinre és hallgassa a kerregest, én inkább járok biciklivel vagy gyalog mint hogy dízelbe kelljen valaha is ülnöm
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
-
ncc1701
veterán
válasz Geller72 #65338 üzenetére
Arra figyelj, h a dobba, kerékjárati ívbe ne akadjon el a nagyobb kerék. És mindezt teszteld fullra rakodva is!
Én anya yaris II-esére teszek 185/60r15 helyett 185/65r15-ös gumikat, ez valami 2cm diffi összesen. Az órája még így is többet mutat, nem ér bele semmibe, de az a vas az pályán eleve halál, gyári kerékkel a gps szerinti 142 az ~4700rpm 5-be, 8-9L-es fogyasztással, nagyon rövid a váltója. -
szabonagyur
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz Geller72 #65369 üzenetére
Lényeg a lényeg, nem rakhatsz semmilyen céllal eltérő gumiméretet az autóra, csak azt ami a típusengedélyében szerepel. Szabálytalan, rendőrök megzsanettoznak, műszakin nem megy át, és egy esetleges balesetkor károsultként is megtagadhatja a biztosító a kifizetést, mert hogy a jármű nem volt alkalmas a közlekedésre. Ha csal az óra, akkor csal, felesleges ezt tovább ragozni.
Vegyél Honda Jazz-t, saját tapasztalat: valós 50-nél 50-et, 130-nál 131-et mutat a km-óra.
szerk.: Mondjuk engem gyári mérettel is cseszegettek műszakin.
A Jazzen nincs minden feltüntetve a nyomásos matricán, csak az, ami az adott felszereltséghez tartozott, esetemben ez a lemezfelnis 175/65R14. Viszont én 185/55R15-tel használom, ami az eggyel magasabb szinthez járt alapból alufelnin, de opcionálisan a kisebbhez is megvásárolható volt a szalonokban. Csakhogy mivel nem azt látták a matricán, belekötöttek, 2x is meghúzták 2 különböző helyen az autót, pedig a 185-ös is gyárilag engedélyezett méret.
A 3. helyen csont nélkül átment, ott nem voltak lusták utánanézni, és nem álltak neki velem vitatkozni, személyeskedni. (A másosdik helyen: "20 éve ezt csinálom, ne szóljá' bele!" - Persze, 20 éve szarul.)
Aztán a következő műszakira beszereztem a magasabb felszereltséghez tartozó matricát, amin a nagyobb méret szerepel.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Geller72 #65366 üzenetére
Szerintem nem ment át a lényeg. Abszolút biztosra tudnod kellene, mit csinálsz, és mi fér el. Hullára nem érdekel, ha kinyírod magad, ez mindenkinek a saját joga, csak ártatlanokat ne vigyél magaddal.
Ha meg ez egy átmeneti autó, akkor meg végképp nem értem, mire vergődsz. -
Gyöször
senior tag
válasz Geller72 #65366 üzenetére
Ha a gumi beleér a kasztniba az nem jó. Ha egyedül vagy benne ha nem akkoris magyarországról indulsz, itt vannak úthibák, ha berugózik, beleér és az nem jó. Én értem a célod, hogy miért csinálod, motoron ezért van 2féle végáttételem a 3 különböző gumiszetthez. Az aszfaltos gumihoz nem kell rövid 1es fokozat viszont jól tud jönni egy hosszabb 5ös, így a végáttételt változtatom. Kocsin ezt úgy tudod megcsinálni legegyszerűbben, ahogy kitaláltad.
De azt nem teheted meg, hogy bepattintasz egy kraz kereket és nem érdekel a többi. És nem tudok jobbat kitalálni, mint a 20-40 cementeszsák megmondóképessége.Mikor hegesztettem az utánfutóm, meg kellett állapítani hová kerüljön a végütköző gumibak és akkor milyen magas legyen a sárvédő.
Megpakoltam cementtel azzal meg is volt minden adat.
De azt a kocsira nem teheted rá, hacsak a 2 torony közé nem ácsolsz neki valami tartót ami kibír sok kilót.
Aztán ne idegeskedjél, járatlan utat taposol, senki nem tudja séróból a választ.
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Qtya123
őstag
válasz Geller72 #65367 üzenetére
Ha van közlekedős nagydízel, akkor én sem értem, hogy miért megy a matekolás.
Oké, generálon van. De írtad, hogy 4-6 hetente jössz haza. Akkor azért olyan sokszor nem kell megtenned ezt a távot a kisautóval, amíg elkészül a másik (gondolom nem fél évig csinálják).
Szerintem ezért a pár alkalomért felesleges kockáztatni, hogy mi fér el, mi jó, mi nem jó.Vagy elengeded ezt a 3000 rpm fölé nem hajtod dolgot és mész 4000-es fordulaton és máris meglesz a kívánt sebesség. A motornak az égvilágon semmi baja nem lesz tőle, a fogyasztás nyilván több lesz, de erre megint azt mondom, hogy pár alkalomról van szó.
Cunaja:
Másik topikban pont erről volt szó:
[link]
[link]
[link]
Ma hajnalban ez, tegnap meg az M4-en vágta el a kormány a nyakát a kamionosnak. Mostanában elég sok ilyen eset van. Tegnap én is kamionoztam, egy lengyel ADR-es úgy vágott be elém, hogy majdnem elkaszálta a fülkémet.
Néha el is gondolkozom rajta, mikor ilyen híreket látok, hogy biztos jó ötlet lenne-e főállásban kamionozni, ha mondjuk váltanék a jelenlegi helyemről... Aztán rájövök, hogy ennyi erővel személyautóba se üljek, mert naponta van több darab súlyos baleset csak az országon belül.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000