Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #28049 üzenetére
én csak azt nem értem most miért lett ennyire fontos a fogyi? eddig hot hatchet kerestél, gyors legyen, utána jöttek a dízelek, most megint a fogyi? akkor minek adtad el a splasht? nem értem tényleg , no offense
ezek alapján is sx4et mondok, baleno azért visszalépés..[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tom1939 #28050 üzenetére
Oké.
Az ignis széthulló középkonzoljara van mentség?
És még Japán is.
Na az ilyen nem fér bele nálam.Krisztián: csak egy szempont az is a több között.
Nem feltétlenül a legfontosabb, sőt...Egy hot hach jöhet még emellé második autónak akár, ha van egy megbízható, garis, keveset fogyasztó mindenes.
Egyébként a Swift sportot nem sorolnám a hot hachek közé, inkább egy gyors kisautónak mondanám.
Talán majd az új, 1.4T-vel[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Motion_Blur #28019 üzenetére
Mi volt az éve elején 4,1 metállal? Scross GL+ ? Sose volt annyi.
Tavaly december óta pörgök a Vitara és Scross témában. Egy-két kereskedő néha lement egy 100k-t az árakkal, de az Scross GL+ 1,0-as akciós 4,37-es árát sehol se tornázták le 4,1-re, pláne nem metállal.
Az Scross GL 1,0 volt 4 milla, a Vitara GL 1,6 pedig 3,9. De ezek ugye mind sima GL verziók és mind alapszínnelAki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Kornel
veterán
Na akkor egy kis mai körút után pár észrevétel.
-Baleno kilőve, szint alatti minden tekintetben.
-Vitara nálam nem nyerő.
-Scross nekem tetszik, asszony szerint nem kényelmes, tény, hogy a magas üléspozíció elég buszossá teszi, egyébként ár-érték arány bajnok.
-Kia OFF, új Rio kicsi, de a Ceed se sokkal nagyobb, és nagyon furcsák a prémiumnak látszani akaró összkép, ami valójában mégse az. Amúgy meg drága is.
-Tipo kilőve, nagyon gagyesz, szerintem a suzuki minőségi érzetét sem éri el, hiába puhábbak az anyagok, előre látszik, hogy a fele le fog kopni mindenhol, nekem amúgy se volt ergonomikus.
-Honda Jazz 1.3 középső felszereltséggel, 4,2M, metállal, ülésfűtéssel, a navi plusz 200 lenne. Egyébként összképre ez volt a legjobb, bár egy fél számmal lentebb focizik méretben, mint az Scross, de elől és az első üléseken ebből semmit sem érezni, egyedül a bőr kormány hiánya lehet zavaró, kérdés megszoknám-e. Ez fent maradt a listán, valamikor megpróbálok egy tesztkört menni, hogy mennyire lennék vele forgalmi akadály.
-És a lista végére a kakukktojás, a megane grandcoupe, normális felszereltséggel 1.6 benzinnel 4,7M körül lenne, de ez teljesen más kategória, mint az eddig felsoroltak, mind méretben, mind kényelemben, mind anyaghasználatban.Valószínű kivárok év végéig, nem sürget a tatár, autóm van, jön megy, fél év alatt az ára se fog sokat esni, és addig nézelődök még. Ami biztos, hogy a Jazzt és a Megane-t kipróbálom, de valószínű az ezres Scross-t is.
Harkovz: nekem ilyen van négyévszakosban, apollo allnac 4G all season 225/45 r17, 140 pacival is jön, megy, megáll, esőben nem a legjobb a fékútja, ennyit tudok felhozni az enyémre negatívumként, nyáron meg meglátjuk...
télen kerestem egy jó meredek havas lejtőt, és felmentem poénból, hogy mit mutat, sikerült, még itt vagyok[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Manuális klíma tud meleget is produkálni ha a melegre állítom a tekerőt? - Bocs, de nem volt még klímás autóm.
-
addikt
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28068 üzenetére
mivel lassan hibátlan lesz, ezért típushoz, korhoz és felszereltséghez képest olcsó lenne ennyiért, ezért többért válnék meg csak tőle.
a probléma az, hogy hasonló kényelmet (ülés, cockpit) csak a megane nyújt a szóba jöhető típusok közül... -
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #28069 üzenetére
Értem, a mostani megkímélt, magyar, elsőgazdás 2008-2010 Ufo-k kb. 2.3-2.5-ért mennek. Mire odajutsz hogy autót veszel, pont 2M lesz a piaci ára
Mondjuk ahogy olvastam a posztjaidat, Suzukihoz képest horror árban van hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28070 üzenetére
Ja, nem olcsó hozzá semmi.
Viszont szaré húgyé nyilván nem adom oda, akkor megmarad asszonynak pl.[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Kornel #28061 üzenetére
"a kakukktojás, a megane grandcoupe, normális felszereltséggel 1.6 benzinnel 4,7M körül lenne, de ez teljesen más kategória, mint az eddig felsoroltak, mind méretben, mind kényelemben, mind anyaghasználatban.
..és teljesen más kategória megbízhatóságban...egy alsóbb kategória.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
addikt
válasz M_AND_Ms #28072 üzenetére
Új autó.
Nem tudom mennyit megy Kornél egy évben. Legyen 30 ezer. Ez négy-öt év alatt 120-150. Tovább úgysem tartja meg, erre most leteszem a nagyesküt...
Addig meg nem lehet baja egy új autónak, legyen az bármi. (Májusban lesz 19 éve, hogy Suzukim van, mielőtt leszedtek a tíz körmömről.)
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz M_AND_Ms #28072 üzenetére
Lol.
Ezt már nem tudom megállni.
5 év vagy 100.000 km teljes körű gari, service pack 5 évre 228k.
Innentől 5 év gondtalan autózás.
Ja és pár tízezerért 150.000 km-re is kiterjeszthető.
Amúgy évi 15-20k km-nél pont nem is kell, 5 év nyugalom, ha kell csereautoval.
Ezt nem tudja a suzuki, a 3 év gyári garanciával...Ja és mesélj már az 1.6-os benzines megane 1-2-3-4 hibáiról, kérlek.
Iszom szavaidMondom, alapvetően suzuki párti vagyok, leszek is mindig, de ez a megane 4 egy teljesen más dimenzió a kompakt méretosztalyban, a golf, astra, stb. előre köszönhet neki.
Ennek ellenére nekem még mindig tetszik az scross, asszonnyal ellentétben.
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Kornel #28076 üzenetére
Nem kell elmenni gúnyosba! Fogadd el, hogy nekem ez a személyes tapasztalatom, így ez alapján ez a személyes véleményem. Márpedig, ide én csak a személyes véleményememet írom.
Először is te a garancia hosszával jössz, én meg a megbízhatósággal. A kettő nem ugyanaz, még akkor se ha közük van egymáshoz.
Mint írtam céges autókról volt szó, így ugye te sem gondolod, hogy a hibákról nyilvántartást vezettem. A tény, hogy sokat voltak szervizben és többször hagytak ott minket az úton. Engem személy szerint elektronikai hibák zavartak útközben: nem volt ablaktörlő, nem volt bal index (Budapesten igencsak kellemes), rendszeresen tömény gőz jött a szellőzőből, ha ment a klíma (Clio). Volt kollégám, akit kéthavi rendszerességgel hagyott ott az úton a Mégane
Ezen Renault-k előtt a főnökök levetett Mitsubishijeikkel járkáltunk, gond nélkül. Aztán váltottunk és tömény szívás jött. Ezek után nem tudok mást mondani.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
negroo
aktív tag
-
VILI AVERÉB
újonc
halo halo emberek olvasom az autok és árak közötti eszmefuttatásokat.ha engeditek tölem is egy hozzászolás! SZERINTEM OLYA TIPUSOKROL ÉS ÁRAKROL beszélgettek.nem más életébe és pénztárcájába turkálva ami a mai magyar átlag embernek nem kevés pénz. ezért röviden -egy sztori A MAGLODI madaras szupermarket aulájában egy szép fehér auto van közszemlére téve a neve LADA...... megnéztem közelebbröl.a féktárcsa olyan kinézetü és tapintásu mint ami t eddig csereután láttam a szerelönél a földön -az elsö sárvédö és a küszöb illesztésnél sötét árnyalat de nem az alvázvédö vagy esetleg valami zsir látszodik a preciz melo után hanem ROZSDA folt KB.3x5 mm. és ez az auto is több milliÓ forint!! szerintem becsülendö a kinálat japan olasz stb részröl.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz negroo #28084 üzenetére
Hát itt a forumon 30 ezer körülre mondták a szerviz árát, a szakszervizes is 35ről beszélt, aztán majd kiderül mennyi lesz.
De a VW-hez képest nem mondanám drágának.
-
Kornel
veterán
válasz VILI AVERÉB #28086 üzenetére
Hallod én megnéztem a vesta-t a Duna anutonal.
Beleulsz és megcsap a bakelit szag.
Az ülés rosszabb mint a daciaban.
3,5M-ert egy rossz vicc. -
negroo
aktív tag
válasz VILI AVERÉB #28086 üzenetére
Én már a treleren is látam uj lada rozsdásan.xD
-
Bandus99
őstag
Azért csendben megjegyzem, ki kellene egészíteni a topik címét, a milyen autót vásároljak szöveggel.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben