Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28800 üzenetére
Én is ezen gondolkoztam, hogy felesleges lenne.
Árban meg nem mindegy.
-300k
Fogyasztás is -1 liter, ami 100k km alatt megint -400k kb.Danex: mennyire vagy megelégedve az 1.0-val?
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Kornel #28802 üzenetére
Automata miatt ugye más a feedback, de teljesen élhető csendes motor.
Főútra, városba szerintem tökéletes motor. 5L -el elmegy átlagba. Kigurulva, finom gyorsítással 4-hez van közelebb
Mivel higgadt sofőr (meg 2 éves jogsis), nem szoktam eszetlenül előzgetni, de 4fővel, megpakolva klímával egy buszt már csak 120%-os biztonsággal előznék azért
120ig szépen megy, majd onnan a 140 is rendben van, de onnan már előzésbe ne menjen bele az ember. Múltkor néztem 160-n az ami után már csak szenvedve menne tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #28804 üzenetére
Kompromisszummal a kék lenne.
Nekem a rozsda vörös (barna?) Is tetszik.
De a kék is gyönyörű.Danex: köszi.
Nyilván ha csak pálya lenne, akkor 1.4 lenne, de M0-an 120 az átlag, azt meg ez is tudja.[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz negroo #28806 üzenetére
5.000 km olajcseréről jutott eszembe: [link]
Jó ez a Swift-es vidi, de totál felesleges az 5.000-es olajcsere periódus és a 98-as benzin... hacsak nem versenyzésre használja rendszeresen, de nem úgy néz ki a csóka
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
addikt
-
addikt
válasz M_AND_Ms #28813 üzenetére
Elveim vannak. Amíg fegyverrel nem kényszerítenek, nem fogom kipróbálni egyik márka majdnem ezres csodáját sem...
(Ezekre a motorokra csak a gyártókra kényszerített kibocsátási baromságok miatt van szükség, ésszerűség sosem magyarázta, és nem is fogja.)
De az 1.4... na az érdekel...
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz dedike #28814 üzenetére
Mindenhonnan ezt hallom.
Ellenben a Ford több éve (5-6) nyomja ezt, hibátlanul.
Alapból az scross ezzel a motorral egy kisautó tömegét tudja (1090 kg), gondolj bele, az ennél 50 kg-al kisebb súlyú splash-ben pl. ennek a motornak a turbó nélküli változata van, mégis jön megy.
Én nem védeni akarom, mert fogalmam sincs róla, hogy milyen megbízható, de ugyanúgy az 1.4-rol sem, ellenben az 1.0T biztosan jól autozhato, mert kipróbáltam.
Ellenben ha lehetne, még mindig az 1.6 kellett tenném le a voksom, tudod, 3.3 -
Kornel
veterán
válasz dedike #28816 üzenetére
Tudom, láttam én is a neten ezt, meg van másik korrektnek tűnő is.
De.
Ha használt, akkor olyantól, akinél tudom, hogy mi volt az előélete.
Tudod mik vannak?
20-al felmegy a padkara parkoláskor, stb.
Aztán 1 év múlva kezdhetem a futóművet cserélni?
Akkor inkább új, 1.0 GL+ metallal, forgalomba helyezve 4,5M. -
addikt
válasz Kornel #28817 üzenetére
Ráadásul a tatai "csak" GL+...
Huh, ne is mondd, a padkákat kerülöm nagy ívben, mióta alufelnim van... ...mondjuk nincs is összekaristolva.
(Azt mondtam már, hogy mosóban még nem volt, csak kézzel cucáltam meg törölgettem szárazra eddig? Akinek mondtam, mind hülyének nézett: vigyázz csak rá, majd a következő gazdája örül neki...
Ami mindig felidegesít, hogy vásárláskor a parkolóban a mellette állók nem mindig vigyáznak rá. Hogy akarva vagy akaratlanul nem tudom, de én igyekszem vigyázni mások autójára (meg persze ezzel együtt a sajátomra is...), itthon meg egyből állok be a garázsba vele.
Jó szerencsét!
-
fireman123
őstag
Sziasztok,
2006-os Swift-em van, 150e km-el, két hete egy vészfékezésnél beesett (felpuhult és csak egész bent fogott) a fékpedál, majd ezt utána már később is csinálta normál fékezésnél is, elvittem egy Suzuki szervizes ismerőshöz aki otthon is dolgozik, szerinte az ABS kocka mehetett tönkre (azt mondja ez sok Suzukinál előfordult már) mivel még sosem cseréltettem benne fékolajat. Elmondása szerint az esetek egy részénél segít ha kicserélik a fékolajat és átfúvatják, és a rendszer szerencsés esetben "kidolgozza" magát és jó lesz, ha nem akkor vagy új ABS kocka (horror áron) vagy pedig egy felújítottat kell tenni bele. Megtörtént a fékolaj csere, már használom 1,5 hét, persze nem javult semmit sem eddig, így valszeg felújított kellene bele.
A netet végig böngészve 3 helyet találtam ahol foglalkoznak felújítással, illetve felújított kocka árusítással, ezek az alábbiak:
- [link] 45e, 2 év gari
-[link] 55e, 3 év gari
- [link] 40e (bár nem egyértelmű, hogy erre megy-e még áfa), 1 év gariA kérdésem, hogy a fenti helyekről vett-e már valaki felújított ABS kockát, megszűnt-e a probléma a csere után?
-
Motion_Blur
félisten
válasz fireman123 #28820 üzenetére
Szia!
Én Rewpro-nál cseréltettem, azóta tökéletes! Bár akkor még csak 1 év garit adtak rá, de azt mondta a srác ha 2 évente megvan a fékolaj csere akkor 10 évig se fog tönkremenni. Egyébként azt csinálják hogy amit kiszerelnek hibás kockát, azt teljesen szétkapják, kitakarítják, felújítják és azt kapja meg a következő delikvens.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz fireman123 #28820 üzenetére
Tanulság: a gyári szervizintervallumokat minden esetben be kell tartani.
-
fireman123
őstag
válasz Motion_Blur #28821 üzenetére
Köszi az infót , adok még egy hetet a "megjavulásnak", azután felújított ABS kocka vétel
#28822Kornel: ...nem ez volt a kérdés , és utólag én is tudok okos lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz fireman123 #28823 üzenetére
Mitől javulna meg?
Egyébként a manualban le van írva, hogy mit és mikor kell elvégezni.
-
Tarill
őstag
válasz fireman123 #28820 üzenetére
merre laksz?
-
pjen
félisten
válasz fireman123 #28820 üzenetére
Szintén 2006 os swift nekem a második kötelezőn már cserélték a fék olajat.Viszont a 105k gyertya csere intervallumra kiváncsi lennék.Lassan időszerű.Használta valaki tovább,volt valamilyen hiba?
-
-
Zoleee83
addikt
Közeli ismerős 2006-os Swift-jében 130k van, még nem volt gyertyacsere, egyéb okok miatt.
Napokban lesz cserélve, eddig semmi probléma nem volt vele.
Suzuki szervizes srác mondta hogy 120k-ig nyugodtan elmehet vele nem gond, irridium gyertya.
Enyémben is 104k van, de nem sietek vele még birja.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Kornel
veterán
Csak nyugodtan, a fekolaj cserével se siettek itt páran.
-
Danex
addikt
válasz fireman123 #28820 üzenetére
Számomra a fékrendszer az amin nem spórolnék ha nem kötelező. Elég ,ha egyszer beszar... és akkor nem 50 lesz a költség
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #28842 üzenetére
Ha bele gondolsz az autó megáll a hibás kockával is,legalábbis ezt írják.Kollégának 150k nál esett be a fék pedál,lehet anyagilag jobban jár a javítással,mint a két évenkénti cserével.Főleg annak fényében,hogy lehet akkor is tönkre megy a kocka,ha cserélik az olajat.A mai óra visszatekerős világban senki nem tudja mennyi van egy autóban.(persze ez csak lehetőség).Viszont a nyeles tengely csapágy csere és olaj összefüggés óta eléggé pesszimista vagyok.
-
dnelb
veterán
ez nem így működik.. nem mind ugyanúgy szarik be, nem 1 olyan swift törte össze magát pl a fb csoportban is, ahol elszállt a kocka, vele együtt elpuhult a fék is, és mire megint lett volna fékerő már csattant is... szóval jobb ezzel nem játszani, első jelnél javítás, átvizsgálás. kedvencem, mikor ilyenkor kihúzzák a biztosítékot a fillérbaszók és járnak abs nékül, óriási.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #28849 üzenetére
Én pénteken cseréltettem a Jazzben, pedig 2013-ban is volt már.
Amúgy 2900 volt az egy liter DOT 4-es Motul, a szerviz meg nem számolt fel plusz munkadíjat a többi mellé (összes tárcsa és betét csere + nyári gumik felszerelése).
A szerkesztésre: Csak halmozom az iróniát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W