Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #29100 üzenetére
Azon amit vettem olyan van ami még nem jelent meg és hamarosan jön az új amit megkapok, állítólag komolyabb frissítés lesz. Egyébként nekem sokkal jobban megéri mint a telefonos bohóckodás.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #29105 üzenetére
Vicc, nem vicc, több mint a semmi.
Az Android auto érkezéséig megteszi szerintem. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #29107 üzenetére
Nagyon drága ebben a méretben a negyevszakos, de ha sikerül addig valami akciót kifogni, akkor mindenképpen a negyevszakosnal maradok.
Michelin, Vredestein, Apollo, Good year, bármelyiket bevallalnam.Egyébként nem persze hogy más is érdekel, az, hogy tud-e 6,5 körül enni, ha nem hajtom, meg ha hajtom, akkor hogy megy.
Persze előbb be kell járatni. -
CoolBoy323
nagyúr
válasz Motion_Blur #29107 üzenetére
4 evszakos
Az igen...Aki arulja azt is felkotnem...
-
őstag
válasz Kornel #29109 üzenetére
Én is filózom a 4 évszakoson. De ha már kényszerből 4wd akkor lehet hogy veszek egy gyári 16-os szettet érzékelővel (valami 95 ezer ha jól emlékszem), aztán arra valami jobb télit. A gyári yokohama nem olyan szimpi, elég vegyes teszteket látok róla (hol teljesen jó, hol egész vacak, ebből nekem az jön le hogy valamiben gyenge, azaz túl specialista).
Mert ugye mióta ilyen gondolataim vannak, be is jött idén az első aránylag "igazi" tél...
Szerk, Coolboy: Az a baj hogy itthon nagyon sok az amit én csak trutyi időnek hívok. Valahol 10 fok alatt de még 0 felett, nedves csapadékos. És ahogy nézem a teszteket abban a négy évszakos a legjobb (nyárit/télit simán veri). Igazi télen nyilván nem.
Szerk, Danex: Én komfortra fogom kérni (2,4 azt hiszem)
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Amúgy mennyire fújjátok a kerekeket?
Gyárilag elég magas volt a nyomás mikor megvettük, plusz azt vettem észre, hogy a keréknyomás érzékelő alapból magasabb nyomást mutat, mint a "külső" analog mérők.
(Mikor megvettük a TPMS szerint 320kpa volt a keréknyomás ami 3.2Bar ugye, az ajtóra meg az eco-hoz is max 2.6Bar van ha jól emlékszem)
-
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #29111 üzenetére
Próbáltad már?
Eddig az aláírásomban szereplő gumit használtam, simán hozza egy barum (Conti 2. márka) szintet télen és nyáron is.
Télen jobb volt, mint egy téli falken hs449...
Persze nem egy Conti PC5, vagy SC6, de nem is kell azt várni tőle.
És ez csak egy közép kategóriás negyevszakos, ott van a Michelin CC, ami nyáron felveszi a legjobb nyári gumikkal is a versenyt, miközben télen is használható.
Egyébként a normális negyevszakosok 3PMSF jelöléssel rendelkeznek, tehát hivatalosan is téli gumik, bárhol elfogadják őket.Többieknek:
Azért venném, mert itthon teljesen használható, sőt, az átlag őszi, téli, és tavaszi időben a legjobb, ahogy előttem is írták.
Nagy télben és nagyon meleg nyárban nyilván jobb az évszaknak megfelelő gumi. Kb. az lenne jelenleg optimális, ha szeptembertől májusig negyevszakossal lenne fent, a 3 nyári hónapban pedig nyári. Na ezt a 3 hónapot meg kibírja egy negyevszakos is. Évi 15 ezer km-t feltételezve 3-4 évet kibír, mindig friss gumi van fent, nem oregszik el a két szett, miközben még bőven jó lenne a profilmélysége. 4-5 évesen akárhogy is vigyáz az ember egy gumira, egyszerűen eloregszik.
És ami nem mellékes, éjjel nappal a gyári alu van fent, amivel jól néz ki az autó, két szett ami két szett gumival meg szerintem felesleges luxus.[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
válasz CoolBoy323 #29111 üzenetére
A 4 évszakos gumiról megoszlanak a vélemények, még az autós szakmán belül is.
Szerintem az a gumi, ami mind a 4 évszakra jó, az igazából nem jó egyikre sem.
De itthonra biztosan nem. Nyáron +40°C, télen akár -20°C is lehet. Olyan gumi, ami egyformán biztonságos ilyen szélsőségek között, szinte biztosan nem létezik. A nyári gumi nyáron, a téli télen ezerszer hatékonyabban, és biztonságosabban működik, mint a 4 évszakos.
Persze minden, amit leírtam, az szerintem.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Kornel
veterán
Én saját tapasztalatrol beszéltem, úgy, hogy eddig volt 8 autóm, sok-sok gumival, prémiumtol a budgetig.
Egy kis videó télen, a sebesség azért ilyen kicsi, mert a hó alatt egy ismeretlen földút van, nem akartam szétverni az autó alját valamivel [link]Mod: ráadásul nem kisautón volt, 140 PS, 178 Nm, 1300 kg.
Mod2: nem spórolás, hanem kényelem.
Elég "tág" látókörre vall a ki sem próbálom hozzáállás.Érdemes benézni a gumis topicba, van elég sok személyes tapasztalat, többféle márkával.
Gondolom ők is mind megbolondultak[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
És hogy ON topic is legyen:
Start stop kikapcsolható valahogy (szervizben, gyári diaggal) véglegesen?
Mod: engem a nem hivatalos megoldás is érdekel
[ Szerkesztve ]
-
A214
aktív tag
Sziasztok
2005 évjáratú 1.3 swiftben mikor szükséges láncot cserélni?Most valós 208 k km futott eddig?
A váltóhiba ennyi idő és kilométer alatt már elő kellet hogy jöjjön? (A szervizkönyvet még nem láttam.) -
Kornel
veterán
Soha nem kell.
500k-t is lefut gyári lánccal, ha az olaj időben kell volt cserélve.
Váltó hiba vagy jön, vagy nem, vegyél inkább 1.5 GS-t vagy 1.6 sportot, ott nincs ilyen gond.Danex: köszi. Én se hiszem, hogy babralnam egyelőre, gombot ha folyamatosan lenyomva rögzíted, nem jó?
dReFiX: köszi neked is
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
-
-
-
Kornel
veterán
Elég jó törésteszt a valóságban is: [link]
-
blakey
titán
Biztos? Eszerint a Tartsay a fóüt ahol a képen nincs Stop tábla, amúgy sajnálom.
(#29143) Gergőke88
Sokminden lehetséges, de mintha főút táblát látnék ami nem arra utal, hogy STOP tábla is lenne. Valamint nézd meg a másik utcában lévő felfestést ahol 3 sárga vastag vonal van ami lassításra utasít. Nem akarok senkit se védeni csak kiváncsi vagyok, hogy valóban a buszos volt a hibás.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dnelb
veterán
Ha már guminyomás, nekem 2.3 2.1 van előírva a sportra, de 2.1 1.9-en sokkal sokkal stabilabb az autó, nem pattogós, betapad ahogy kell.. Ilyen kis különbségnél is fennáll a félrekopás stb veszélye ?
-
blakey
titán
Sokmindent elhiszek, nem ismerem a környéket de itt a sárga felfestés látszik, mindkét utcára meg nem tesznek STOP táblát.
De szomorú, én amondó vagyok, hogy minden esetben figyelni kell, még akkor is ha nálam van az előnyszabály.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Inkább ne is beszéljünk ilyenekről, nagyon veszélyes dolog ez és könnyű képekből itélkezni de tény, hogy a közlekedésben nagyon észnél kell lenni. Lassításnál, megállásnál mindig tükörbe nézek, hogy vajon van-e valaki aki nagyon rámtapadt, mert akkor úgy fékezek, hogy észbe kapjon, magyarul már korábban nyomok egy eősebbet, ebből hirtelen lassít majd szépen a sorhoz érek és akkor mögöttem is szépen megállnak. Nehéz mindenkit figyelni de amennyire lehet, megpróbálom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- További aktív témák...