Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
Ez nem gondolkodás, ez tény volt, azért nem írom le, hogy melyik rendszer volt benne, mert nem emlékszem, de a két említett közül valamelyik. Simán elvitték úgy, hogy szűk volt hely és mindkét oldalán autó állt. előző autómban nem volt riasztó, mostaniban a gyári van, van Cascom. Bár bosszantó ha elviszik, stb. de számomra a Casco többet ér, mint bármilyen biztonsági rendszer.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
biker
nagyúr
régi trükk, az irányjelző rá van kötve ugye a riasztóra, kikoccolják az öveget, izzó ki, helyére elektroda, és rá a szigetelésvizsgáló pár kilovolttal
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
negroo
aktív tag
Én tudok egy tuti riasztós rendszert akit érdekel most szóljon. Nem lopják el.
-
cigam
félisten
válasz Kornel #29413 üzenetére
Ez a többlépcsős azonosítás már nevetséges. Jó hogy nem kell kamera előtt ritus táncot lejteni, hogy beazonosítsam magam.
---
Amúgy a fékem még mindég rossz, ha finoman nyomom puha, pedál besüllyed. A munkafelvevő megmagyarázta, hogy automata gép légtelenít, és a vákuum rásegítés miatt ilyen. (Majd 10 évig nem ilyen volt).[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
cigam
félisten
válasz Kornel #29415 üzenetére
Erre azért jobb módszerek is vannak. Pl. a "jelenlét érzékelő". 20-30mp-enként "megpingeli" az autó, hogy ott vagy-e. Ha kirángattak, és elhajtottak vele, akkor leáll(+bezárhatod a betörőt, fény/hangjelzéssel is felhívhatod rá a figyelmet)
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
benczeb
aktív tag
Sracok, tesztvezette valaki az 1.0 A/T modellt? Szeretnek automata valtot, de az 1.4-esnel csak AWD-vel erheto el, amire nincs szuksegem. Jo lenne 4.8 korul megallni 5.8 helyett.
[ Szerkesztve ]
-
benczeb
aktív tag
-
addikt
A régi Crossnak autópályán óra szerinti 140-nél (gps:130) a 6,3 jó? (Tatabánya-Miskolc, a nulláson át)
Jó szerencsét!
-
cigam
félisten
válasz Kornel #29421 üzenetére
De miért tenné oda? Hogy egy mozdulattal vigyenek mindent, ha éppen kizsebelik, vagy belépnek az előszobába? Merthogy az a legegyszerűbb, hogy kinéznek, egy ügyesebb tolvaj utánad ered a kulcsért, és visznek mindent.
De!
Ha az autó kulcsot külön tárolod magában, és pl. a lakás kulcsomóján tartod a transzpondert, máris praktikusabb. Nem indul(hat)sz el a lakáskulcs nélkül, hiába "veszted" el a slussz kulcsot, az autót nem tudják (feltűnés nélkül)elvinni vele.Plusz ha már járó motornál cibálnak ki, minek a rituálé?
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Kornel
veterán
-
Danex
addikt
válasz benczeb #29425 üzenetére
Pályán nagyon nem használtam, de a szabályos sebességig normálisan húz, 100-nál forog kereken 2000-ret a motor a többit már könnyű számolni.
Menetzaj elnyomja a motor hangját, oldalszélre viszont már csak a kialakítás miatt is érzékenyebb.
Pályás fogyasztásról csak 1-2 rövidebb utam van, ott is jelentősebb szembe szélnél, 140 tempomat 6L körüli fogyasztás volt.
Kicsi falu, kicsi főút, kicsi város 5.1-5.2 most az átlagom, de most fogom majd megnézni a valós nem kompjuteres fogyasztást.
A-ból B-re szerintem megfelelő, élhető autó, de ha pályán akarod használni akkor lehet nem suzuki kéne, legalábbis a Jetta után erős visszalépés volt a menetzaj tekintetében ami főleg pályánál már előjön.
Rezonancia megvan, ez gondolom a 3 henger sajátossága, de nem úgy kell elképzelni mint ha egy mosógépen ülnél plusz amúgy is menni kell vele, akkor meg szinte hallani se lehet a motort.
Tojáson vezetve, nagy követési távolsággal és szép kigurulásokkal 4 hez közelebb lehet a fogyasztása az ilyen falu,főutas helyeken.
-
-
benczeb
aktív tag
Koszi szepen, nem nagyon hasznalnam autopalyan, csak talan 15%-ot, de akkor legyen azert ereje. Most egy elso generacios sx4-et hajtok, kivancsi vagyok, mennyit fejlodott az elmult 10 evben. 85%-ban varosban vagy M0-n megyek. Tudtad tesztvezetni valahol? A valto jo, jol kapcsol?
-
blakey
titán
Ma volt egy rövid utam valamint átnéztem a rendszert. A motor csendes, egész jól húz, bár szerintem ez csak jobb lesz. A városban eléggé megnézték illetve otthon is néhányan, meg is állítottak, talán még csajozni is lehetne vele. A keréknyomás 3 bar volt, leengedtem 2,5 körülire valamint Comfort módba van, ez annyit tesz, hogy például a Start-Stop sem működik olyan sűrűn (de lehet, hogy ilyenkor egyáltalán), mint Economy módban, ez azért így elég jól használható. A rádiót is teszteltem, ugye nem vártam sokat a hangzástól, sőt, olyan rosszakat írtak, hogy már elkezdtem gondolkodni, hogy kivel kéne ezt rendberakni, na, de nem kell, ahhoz képest egész használható és arra, hogy valami duruzsoljon elfogadható szinten ez a rendszer bőven elég, Klasszikus módba tettem és a hangszinszabályzóval egy picit korrigáltam, megfelelő lett.
Az úton jól viselkedik az autó, még meg kell szoknom, hogy gyakorlatilag minden elektronikusan vezérelt, a váltó is, jó dolog, hogy látom a kijelzőn a fokozatokat, a fogyasztás pont nem érdekel így a kijelzőn nem azt a módot választom, hogy állandóan lássam mennyi a fogyasztás. A Limit módot kipróbáltam, jól viselkedik, a Cruise módot még nem. Azt hiszem szeretni fogom, bár még korai komolyabb véleményt alkotni.Még annyit, hogy a fejegység verziószáma 850-es, az indexen sokan nem ezzel kapják, vagy nem is tud a kereskedés erről, stb., az autó 2017-es gyártású bár a hónapot még nem találtam meg, tényleg, azt hol tdom megnézni?
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #29439 üzenetére
Nem tudom, a telefonom nem tudja így nem is érdekel. Van GPS, az elég valamint BT-on a telefonálás jóminőségű, jól hallanak és én is jól hallom őket valamint a zene is egész jól átmegy, nem kell a kábel, felesleges.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Danex
addikt
válasz benczeb #29436 üzenetére
nem tudtam, de mivel rajtam kívülálló okok miatt csak az automata játszott így vaktába bíztunk a váltóba.
Ahogy már írtam régebben nem egy DSG szintű váltó, illetve elég ECO-ra van programozva de szerintem rendben van, ha meg előzni akarsz akkor a kormányváltóval visszapöcögteted ahogy szeretnéd.
(Persze magától is visszakapcsol ahogy nyomod neki, de ott jobban szeretem ha enyém a kontroll)
-
Danex
addikt
válasz blakey #29438 üzenetére
Abban a komfortmódban én is reménykedtem, de annyit jelent, hogy télen / nyáron ha a beállított hőmérséklet átlépi a határt akkor elindítja a motort, hogy legyen mivel fűteni/ tudjon menni a klímakompresszor.
Eco-nál meg gondolom nagyobb eltérést tolerál mielőtt beindítaná magát.
-
blakey
titán
válasz Kornel #29442 üzenetére
(#29443) Danex
Igen, és pontosan a ventilátorok működése miatt nem fog leállni az autó míg Eco módban bizony leállítja. Van a Standard is, az gondolom nem foglalkozik a körülményekkel, meleg motor esetében már lekapcsol.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
air
nagyúr
válasz blakey #29440 üzenetére
"telefonom nem tudja"
Lollipoptól tudja. Apkmirror-ról le lehet tölteni, és manuálian telepíteni.
(#29442) Kornel
"Android auto nem kábeles, az a mirrorlink."Tudomásom szerint az Android Auto is kábeles.
A wireless megoldás még csak folyamatban van, és WiFi-re tervezik, mert a Bluetooth sávszélessége kevés a kép és a hang egyidejű átviteléhez. Ehhez viszont kell majd WiFi az autókba is.
Vagy van ennél frissebb infód?[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
mirci18
addikt
Szevasztok.
Érdeklődnék a nálamnál jártasabb embereknél hogy (Suzuki wagon r-em van) hajtómű láncot és váltó olajat mikor hány kilométernél érdemes cserélni?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
mirci18
addikt
Benne van a kézikönyvemben.
De tudtommal ha nincs akkora igénybevétel. És vagy nem dobálja ki a sebességeket a váltó nem szükségszerű cserélni.
Nekem azt mondták hogy láncos a kocsink de itt is ilyen alkatrészt látok.
Tehát ha láncos és nem hallom csörögni akkor nincs miért cserélnem?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Új hozzászólás Aktív témák
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős
- TEKA TZ 6415 elektromos főzőlap