Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz Kornel #29749 üzenetére
Auto-n figyelj arra ,hogy nappali menetfénynél hátul nem ég semmi.
Múltkor mikor olyan eső esett, hogy a kocsi elejét se láttam kora délután , az auto mód nem kapcsolta fel a tompítottat szóval hátul semmi se égett volna és elég nehezen vettek volna észre.
De ezt leszámítva elég jól kapcsolgat a fényérzékelő.
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
Az elsőket nekem három hónap elteltével se sikerült jól beállítani. Ez porlasztós módszer egy hülyeség. Csak azt érjük el vele,hogy a menetszél könnyebben elviszi a vizet. A régi, négysugaras sokkal jobb volt.
A hátsónál valóban nem kell sprickolni, mivel nincs honnét. Ahhoz kéne nem távolság a fúvóka és az üveg között.[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Kornel
veterán
Érdekes dolog történt, a manualt átolvasva már nincs előírt váltóolaj csere, csak 30 ezrenkénti ellenőrzés.
-
xmad
őstag
ha kb 1 deci olajat megeszik 1000km- en 5w30 ból akkor a 0w20 at bele merjem tölteni?
-
Tigi
őstag
Aki kitalálta a LongLife-ot, azt agyonütném egy szenes lapáttal.
Én Suzuki-ról váltottam Skoda-ra, mert az újonnan vásárolt 2009-es limitált Swift két év alatt úgy felbosszantott, hogy alig vártam, hogy megszabaduljak tőle, az utastér zörgése mellett eladásnál derült ki, hogy ráadásul még kormánymű hibás is.
Miután eladtam, az akkori új Swift GLX ára alatt vettem egy új alap Octavia-t (szívó motor, alapfelszereltség), amit hat éve hajtok hiba nélkül, a Swift már fél évesen elkezdett zörögni, de én sajnos olyan vagyok, hogy ha valami zörög a kocsiban attól megőrülök.
Olajcseréket itthon én csinálom a három autón (ebből kettő Suzuki) évente, mert egy év alatt egyikbe se megy bele 10.000 Km.
Természetesen nem akarok vitát indítani, csak a véleményemet írtam le.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
Ha beleültél volna egy hondaba, akkor megtudod mi az a zorges
Egyébként árban most nagyon más a helyzet, ugye egy alap scross és vitara 3,8M most.
Na már most egy alap octavia bőven 5M felett van, ahogy egy Jetta is.
És azok olyan alapok, hogy szinte szúrja a feneked a szálka.
Egy közép szintre extrázott octavia most 6+M, és még mindig nincs benne egy csomó hasznos dolog.
Annyit szerintem már nem ér. -
Tigi
őstag
válasz Kornel #29770 üzenetére
Egyetértünk, jelenleg, ha le is akarnám cserélni a kocsit akkor biztos, hogy nem új VAG csoportos autót vennék, de 2011 májusában ezt az alkalmi lehetőséget nem hagyhattam ki.
Az utolsó Suzuki-m úgy megutáltatta velem a márkát, hogy azt mondtam, hogy bármi csak ne Suzuki, de most egy új S-Cross-t bevállalnék.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Danex
addikt
válasz Kornel #29770 üzenetére
Hát igen, Jetta után a menetzaj jelentősebb, de ha azt néztem, hogy 4-évesen, 175ezer km-rel kerül 3M-be a Jetta, az Scross, meg 5M-be 0km-rel.
Meg ülésfűtéssel, led lámpával, digit klímával, behajtható visszapillantóval, rendes fejegységgel, multi kormánnyal és a dízelnek a szarjai nélkül
-
-
Tigi
őstag
válasz Kornel #29773 üzenetére
Raktáron maradt pár darab párduc fekete metál színű alaptípus és ezeket tolták ki 3.350.000 Ft-ért, míg szalonból új gyártású volt 4.200.000 Ft, akkor volt a GLX Swift 3.500.000 Ft, és a GLX Swift-be nem sok mindennel volt több extra mint az alap Octi-ban.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
-
válasz Kornel #29777 üzenetére
A vitara valahol a kis autók és az alsó közepek között van félúton, mondjuk SUV-ot, SUV-al kellene összehasonlítani, pl kia sportage-el és akkor tényleg nagyon baráti az ára, vagy dacia dusterrel és azonos áron sokkal jobb minőséget kapsz.
Az a bajom, hogy 3,5-3,6M környékén kellene nekem autó, a 3,8M az a plafon, ennyiért KIA Rio van 1,4 MPI LX ex. felszereltséggel, amiben minden benne van ami nekem kell,
vagy alap vitara van (GL), ami amúgy mindent tud ami nekem kell, csak ott nagyon csábító a + felszereltség, de akkor már 4,2M, annyiért meg van KIA ceed ami nekem megfelel, ááááááááááááááááá veszek inkább az autó árából egy mobilházat, aztán kiadom[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
xmad
őstag
2011 swift 150 ezer km..
Elobbi témákhoz hozzászolnék.
Nekem is volt VW autóm.. es nekem az a tapasztalatom hogy, markaszerviz aranyáras, semmilyen tipus hibat se ismer el a gyár, elektromos hiba hegyekkel van tele, vw benzin motorjai egy kalap fos.. a mai TSI meg főleg.. olyan nemet autót se lattam még amibol ne folyna az olaj a motorból.. ( 0-1 eves audik eseteben is folyik) taps érte.
Egy pozitivumot tudok csak mondani hogy jól össze rakott, nem zörög benne semmi es jó a korrózió védelme
Ja es az elettartam olaj.... mi szamit elettartamnak? Hany km? Vw nél szerintem 200 ezer mert utana sorra dőltek ki a váltók
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kornel #29782 üzenetére
nekem a bőrkormány (pláne ez a műbőr) nem fontos, klíma legyen, de hogy paraszt, vagy digit letojom, úristen a tükröt kézzel kell mozgatni 1x kell beállítani és szevasz, de mikor elviszi valami barom, amikor parkolsz, nem mindegy, hogy 70eFt, vagy 130 eFt
Viszont a beltere nem annyira kopogós, a motorját szeretem, váltóját is és csendesebb is a vitara-nál, hosszabb az üléslap és nagyobb a hely hátul+ a csomija is nagyobb, a futóműve is elég ügyes.
Engem a sok extra hidegen hagy, a 7 év garral többre megyek. Az előző kia proceedem full fapad volt, csak paraszt klíma, meg multikormány volt benne, mégis szerettem, 5 ajtaja lett volna még meglenne.
A suzuki vitara-nak biztos adok még esélyt mikor oda jutok, de a kia ceed is versenyben marad nálam.
Ez olyan, hogy te elégedett voltál a swift sporttal és ezért maradtál a suzukinál, én meg elégedett voltam a kia-val, most a hyundai-al is, de tetszik a vitara és az ára is[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
CoolBoy323
nagyúr
Kigyulladt a karosanyagos lampam. Volt par evekkel korabban is gond vele, akkor szervit kiutotte, es mondtak h semmi gond a rendszerrel, gyari hiba h ilyen erzekeny.
Manualisan ki tudom kapcsolni, vagy szerviz kell mindenkepp?
Nem hiszem hogy ha meghuzatom elalszik, hetvegen bp-nyh-bp tav lett belerakva. Palyara feljovetel elott kezdett el vilagitani
-
pjen
félisten
válasz CoolBoy323 #29785 üzenetére
Ha nem alszik el,ki kell olvastatni.Lehet EGR szelep,de nekem lambda szonda csere lett, 30K.Komputer azt is kiírja alsó vagy felső.
-
Zoleee83
addikt
válasz CoolBoy323 #29785 üzenetére
Nekem egy időben ugyanígy világított a sz@r benzintől, egy ideje nem láttam.
Voltam vele márka szervízben rádugták gépre, semmi baja sem az EGR-nek, se semminek.
Akksi saru le - akksi saru vissza, nincs baja. (Viszont ilyenkor elmegy az alapjárat, de pár nap mulva visszaáll)
Ja és csak OMV kút azóta + ki kell kormolni néha[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
pjen
félisten
válasz CoolBoy323 #29789 üzenetére
Egy darabig nekem is ment így,vagy 2 évig hol égett hol nem,de aztán már nem aludt el.Legyen szerencséd,de nekem cserélni kellett.A motor működése is megváltozott,rángatott,néha lefulladt.A csere óta semmi baja.
-
dnelb
veterán
válasz CoolBoy323 #29791 üzenetére
olvastasd ki de sztem p0420 lesz az, azzal meg ne törődj. "gyari hiba h ilyen erzekeny." tehát amikor ők kitörölték tuti p0420 volt, gondolom megint ez jött vissza. 100as benzin, kormolás nem segít ezen, csak új szoftver ami csak sportra van. jah és katalizátor+lambdaszonda csere sem segít, bizonyos idő után visszajön. csak azért írom ha esetleg leakarnak húzni . amit tehetsz, 1es lambdaszondát kilógatod motortérbe hogy szívjon friss levegőt, és akkor nem fogja dobni,
[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz CoolBoy323 #29785 üzenetére
Én is sokat játszottam ezzel, végül autószerelő tanácsára MOL Evo Neo benzint tankoltam, másfél tank után magától kialudt a lámpa, s azóta sem jött vissza. Évente egyszer érdemes ilyen benzint tölteni.
-
dnelb
veterán
fura hogy nektek ennyire bevált az omv, nekem az volt a legalja, rángatott, nem ment rendesen az autó. 95-100oktán mindegy volt.. a shell problémamentes. úgy látszik autója válogatja