Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás008
tag
"Meg pálya előtt telerakom 100as MOL-al, nem tudom ér e valamit de a lelkem megnyugtatja"
Kevesebbet nem eszik belőle és jobban sem megy tőle. A rendszert lehet, hogy tisztítja nekem még ezt nem sikerült sem bizonyítani sem cáfolni. Amit viszont én észrevettem a 100-as benzinnel kapcsolatban, az az, hogy kulturáltabban és csendesebben jár vele a motor alapjáraton, azért mert állítólag jobban bírja a nyomást és emiatt szikra gyulladáskor tökéletesebben ég el mint a 95-ös. Én a sját autómnál ezt vettem észre.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Valakinek 6.2s-es SSS?
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #26237 üzenetére
Hát a gyertya fejet én neveztem el, igazából a fém érintkező a tetején
Kicseréltük NGK-ra, de nem lett jobb. Volt még az a rotor, az is el volt korrodálódva, cserélve nem lett hirtelen csak ledörzsölte róla a szerelő.
Egy lehelettel jobb lett, de nem az igazi.A kipufogó puffog. Szerelő szerint a hengerfej tömítés kezdett elégni vagy a kipufogó dob meghalni.
Nem tudom, én nem sokat értek hozzá, de igazából nem ezt várnám el egy suzukitól, tehát ennek mennie kéne a világ végéig, nem?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #26254 üzenetére
ezt ki mondja? akkor az az 5 éve kompresszoros 190 lovas magyar SSS miért van még egyben, hibátlanul ?
én úgy tudom a sport simán bírja az értelmes nyomást (max 0.8 bar), 1.3 nem.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26255 üzenetére
Ha regisztrálsz a suzukisports.hu fórumra, akkor utananezhetsz, hogy páran már tettek így tönkre M16A-t.
Uzemoras verseny motort persze lehet csinálni, de mindennapi használatra alkalmatlan lesz.Krisztian: pont fordítva, az 1.3-at meg lehet fújni egy picit, és bírni fogja, van több turbós is az országban, de 1.6-ot többen vertek már hengerfejesre, utána persze motorgeneral, és visszaalakitas gyarira.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
2006-os 1.3 swift, mostanában azt játsza hogy hideg motornál, indítás után kb fél percig, remeg az autó. Ez megint mitől lehet? Tavasszal voltam gátlók cseréje után futóművesnél. Átnézték a motortartó bakokat váltótartót is. Elvileg azok jók. Vagy most már a fene tudja.
Nem oldal irányú rázkódásnak érződik hanem függőlegesnek. De lehet h placebo.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
kb. 3 hónapja írtam hogy kipróbálom az STP injtektortisztító adalékot.
Akkor ezt kaptam érte: [link]
Elmondanám hogy 2 tank használat után teljesen megszűnt az alapjárati probléma, ami azóta se tért vissza. Azért vártam ennyi időt a válasszal mert azt gondolom hogy 3 hónap és kb. 5.000 km után most már bizton állíthatom hogy nálam teljes mértékben bevált a dolog.
Kipróbálni azért mertem mert egy hozzáértő Hondás fórumtárs ajánlott a saját tapasztalatai alapján.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Harkovz
aktív tag
Jöhet az esős idő, új Bosoko lapátok fent. Rendeltem két Gates szijat is mert még a gyáriak vannak fent. 7 év, 118 ezer km.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Fhuuu gyerekek .. Ma Érden központba jártam gyalog erre fel látok egy csillogó megkimelt fehér swiftet ami messziről kitunt. Kozelekedek hozzá erre fel akkor látom h ez az a swift amit eladtam. ; ( Majdnem helyben elsirtam magam ott de előtte barátnőmnek orditottam utca közepén nézd ott a suzukim kicsit sem néztek hulyenek. 4 új disztarcsa volt rajta, lemosva,csaj vezette rendszam is egyezett myz 434 legszivesebben visszavasaroltam volna csak olyan gyorsan vette a csak a kb 90fokos kanyart h alig volt időm megnézni is.. Nagyon hiányzik a kis suzi így h meglattam. .
Mondjuk annak örülök h ugy néz ki jó gazdahoz került. .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
domojko
senior tag
válasz spyduck #26261 üzenetére
Kérdésre válaszolva, nem voltam még. Na de srácok, akkor most kell szelephézagot állítani az M13A motornál vagy sem? Némi kis szelephangot mintha lehetne hallani, de nem mondanám biztosra. Semmiképp sem az a kimondott csattogós szelep hang. És ez okozhatja ezt a kasztni remegést?
-
biker
nagyúr
válasz Kornel #26266 üzenetére
Bocsi, a G motorok a síma szelephézagosak, az M motorok vvti tehát korongos nem? Korongosban csak cserével állítasz, a szelephangot a beragadt hidraulikus szabályzók adják
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
reggel nem ugrott be a hidrotőke szó
Szóval két okból lehet szelephangja, ami három
- korong csere kell, mert valóban nem jó a hézag
- beszorult a hidrotőke, és veri a korongot
- nem is szelephangElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
dReFiX
senior tag
Jövő hónapban le áll a swift gyártás Esztergomban. Egy korszak véget ért. Viszont a vitara motor palettája marad jövő nyárig legalább.
-
-
domojko
senior tag
M13A VVT. Ez a gyári kódja az Ignis 1328 köbcentis, 6000-nél 93 lóerőt, 4100-nál 118 Nm-t leadó négyhengeres, hengerenkénti befecskendezéses, 16 szelepes, DOHC, ráadásul változó szelepvezérléses motorjának. A Swiftben a motor korszerűtlenebb, nem-VVT változata dolgozik, 92 lóerőt ad le 5600-nál, csúcsnyomatéka 116 NM 4200-nál. Az Ignis szívótorka viccesen előremered, mintha torlólevegő-beömlő lenne, a Swifté nem. Mindegy, mindkettő korszerű, átlagos Euro-4-es motor, büszkék lehetünk rájuk
Totalcar-bol másolva.
-
spyduck
nagyúr
válasz domojko #26265 üzenetére
A saját autómmal 4 szerelőnél voltam, ugrált a motor, egyenetlen volt. Voltam 4 szerelőnél és összesen 100.000Ft-ot költöttem rá. Szelep tisztítás, gyertyacsere, lapdaszonda stb.. Olvasgattam a neten és láttam ezt a szelephézag állítást. Megkérdeztem mind a 4 szerelőt, hogy nem szelephézagot kell állítani? Az volt rá a válasz, hogy nem mert ez hidrotőkés. Amikor már nagyon gáz volt a helyzet, elvittem Páhira (csak jókat olvastam róluk). 12.000Ft-ért megcsinálták a szelephézag állítást (nem hidrotőkés ) és úgy jár a motor mint a svájci óra. Azóta ha bármi nyűgöm van, inkább utazok 110km-ert, mert a pesti autószerelők nagyon értenek a mesterségükhöz, de főként a pénzlehúzáshoz.
Az itt lévő autószerelő csomó szakmai cikket is írt (Szász Endre), nagyon ügyes szakik: [link]
A lapdaszondám 80.000km óta világít. Ezzel is több autószerelőnél voltam, cseréltek is szondát 2x, majd utána azt mondták, h nem tudják mi a baj de nem is foglalkozzak vele. Levittem Páhira amikor szelephézagot állítottam és megkérdeztem, hogy nem-e tudják miért világít. Rádugta a gépet, mentek vele pár kört és kiderült, hogy katalizátor hibás az autóm. Persze ő is mondta, hogy nincs értelme vele foglalkozni, de legalább tudta mi a hiba.
Megjegyzem azt is, hogy vidéki autószerelő, nem fog lehúzni, korrekt, tiszta műhellyel, meg is lehet várni. Garantálom neked, hogy ha elviszed itt Pesten bárhova, sokkal többe fog kerülni mintha feláldozol mondjuk 4000ft üzemanyagköltséget. Aki Kecskeméti lakos és szereti az autóját (Pahi-tól nem messze) az mind tudja, hogy hozzájuk érdemes vinni az autót.
-
Thome
addikt
Hadd világítson, nekem is ég.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Politika
- Router gondok
- NVMe protokollal dolgozó BGA SSD-k jelentek meg a Greenliant portfóliójában
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Crypto Trade
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...