Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Kornel #26801 üzenetére
Mondjuk csak módjával kíméltem, meg a km is 1500 volt benne. Szerintem bejáratás után ez kevesebb lesz vagy fél literrel. Az S-Cross viszont már tekinthető bejáratottnak (28 ezer).
Különben én is elmegyek 4,5-5 literrel, de akkor a 90 már csak óra szerint van meg, és inkább érzem magam forgalmi akadálynak, mint utazónak. A hosszabb távú (100-200km) utakon megyek el vele 6,2-6,8 körül, de akkor max 120 és majdnem betartom a szabályokat... Mondjuk az SX4-hez képest ez elég baba. Az ez utóbbi formában azért majdnem megette a 8-at.
Jó szerencsét!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #26793 üzenetére
Ez a 6.6 nagyon szépen megállja a helyét, decire ennyik jönnek ki mostanában nálam. Mondjuk hozzátenném hogy napi 2x5km város hidegen + hétvégente egy 100-120km pálya nem spórolva.
Amíg vidékről jártam be közúton, 1 literrel volt jobb a fogyim.
Annyi hogy 195-ös nyári, 175-ös téli gumi - amik dobhatnak talán 1-2 decit.
7,2 fölé még nem tudtam vinni, de az is pálya 140 fix volt, rottyra pakolva.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #26805 üzenetére
Ennyi.
A baleno úgy néz ki az 5 litert is tudja, főleg az svhs.
Az majd' 3 literrel jobb, mint a civic... -
Kicsirics77
veterán
válasz Kornel #26801 üzenetére
Martfű-Paks vitara gl+ cirka 3500km van benne eddig és 5,7l/100km-el megjártam,olyan 90-120-as tempóval ahogy az 52-es út engedte és 3 személlyel,szóval csak van alapja az 5 liter körüli fogyasztásnak.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Kornel
veterán
válasz Kicsirics77 #26808 üzenetére
És ez a vegyes fogyasztás?
Ez tipikusan az a táv és sebesség, ahol minimum közeli fogyasztásukat lehet elérni. -
Kicsirics77
veterán
-
domojko
senior tag
válasz Kicsirics77 #26816 üzenetére
Azért a vidéki kisvárosi forgalom ne legyen már etalon. Próbáld ki ugyanezt Bp-i forgalommal is. Munkahelyem Bp-en 11km. Odafele a legnagyobb dugóban, visszafele üres a város. Swift 2006 M13. Van amikor 7,5-8. Most az utolsó teletank óta nem fogtam ki dugót. 5.9 a fogyim. Ha kimegyek országútra 5,4. Autópályán meg volt h megitattamvele a 9l- is.( mondjuk akkor ki lett kormolva egy picit, 160 alá nem esett a mutató)De pályán is 6,2-6,5 átlag.
-
Kicsirics77
veterán
válasz domojko #26818 üzenetére
nem mondtam,hogy etalon,viszont szerencsére nem járok pesten és nem lakom ott,mondhatnám én is hogy ne pest legyen már az etalon.
egyébként elég szolnokra bemenni a városba,ott is lépésben megy az ember.
nyilván nem mindenki egyformán használja az autót,én csak a személyes tapasztalatom írtam le,nyilván ez nem tükrözi más tulajdonosok tapasztalatait..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
domojko
senior tag
válasz Kicsirics77 #26819 üzenetére
Természetesen nem etalon a bp-i forgalom sem. Csak érzékeltetni szerettem volna városi és városi forgalom között is van különbség. Nem biztos h a kisvárosi+ orágúti vegyes fogyasztás mutatja a tényleges vegyes fogyasztást.
-
domojko
senior tag
válasz dellfanboy #26825 üzenetére
Nekem nem jó...."kivan a térgyem"
-
Kornel
veterán
Akkor megállapodhatunk abban, hogy a vegyes fogyasztás az országút / kisvaros, falu és a nagyváros dugóval és autópálya 130-140 közti fogyasztás közé esik valahova.
Ezt a valós adatot jol közelítően meg lehet tippelni a spritmonitor ide vonatkozó átlagaibol. -
Hego
tag
válasz Kornel #26828 üzenetére
Még annyit tennék hozzá, hogy elég fontos, hogy mennyit mész hideg motorral. Ilyenkor elég sokat eszik minden autó..
2km-re lakom a munkahelytől, ha csak arra használnám a kocsit hogy a munkahelyre járjak akkor télen 8+ liter lenne a fogyim. Városban pedig 6-7 liter közt eljár.
Nyáron meg 80 km-t mentem 100-al klímával 3 fővel, 5,3L/100 km átlaggal.
Átlagban pedig 6L a fogyim
Kéne egy plugin hibridi5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
yanna
őstag
Hajóknál nincs ilyen hegymenet, lejtmenet fogyasztási probléma, üzemóra és kész.
Unokaöcsém teletankolt, majd 50 méterrel arrébb várt járó motorral -tél lévén- a drága mamára vagy 25 percet. Szegény srác ki volt akadva az utolsó etap átlagára, a fedélzeti mutatott vagy 20 liter/100 km-t. -
lakisoft
veterán
Suzuki swift 1999 sedan csomagtartó beázásra tudtok valami megoldást? hol szokott befolyni a víz?
-
Harkovz
aktív tag
Valaki szedett már ki és szét sx4 fűtő motort? Kicsit zajos már, és bekapcsoláskor egy kis égett szag is jön be. Szénkefés motor lehet, és azt kéne cserélni? Vagy komplett motort?
-
Motion_Blur
félisten
lerendeltem egy pár Osram Nightbraker Lasert, így emagos akcióban ingyé szállítással 5K-t talán megért. már csak azért is mert most sima Osramok vannak bent.
NBU-m már volt korábban, csak kiégtek. remélem ezek tovább bírják. van tapasztalat róluk?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Hego
tag
válasz Motion_Blur #26836 üzenetére
Dejó, hogy szóltál. Rendeltem én is
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Motion_Blur #26836 üzenetére
Nekem is csikolja a fantaziam... Neked meddig birta az NBU?
Elozoben nekem 1 ev utan is tokeletes volt, mostaniban 5 orat se ment még -
pjen
félisten
Szevasztok.Tegnap megoldódott a hiba jelzés:p0031, 1,3Swiftt.Lambda szonda csere,hát láttam a régit érdekesen néz ki.Az autó a csere után lényégesen kerekebben jár.Viszont beszélgettem a szervíz vezetővel az enyémhez 2006 évjárat a gyár még most is 10/40 olajat szállít.Viszont mondta tesznek bele 5/30 ast is, ha kérem.
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #26836 üzenetére
Elvileg kevesebbet bír jóval mint az nbu, de erősebb is..
-
Kornel
veterán
Voltam a geronal annó a splashel.
Szintén 10w40-et locsoltak volna bele, aral vagy omv márkát, már nem emlékszem.
Egyik sem gyári suzuki olaj, tehát nem tudom hogy szállíthatja ezt nekik a gyár???
Csak azért vittem amúgy markaszervizbe, hogy folytassam a vegig vezetett szervizkonyvet, bár sok értelme amúgy annak sincs.
Amikor vittem magammal az olajat, hogy azt töltsék bele (eneos sustina 5w30), rendes kisgyulest tartottak, hogy nezd mar mi ez, ilyet még nem raktak autóba 😂
Teljesen szürreális, amikor ezt átéli az ember.
Mellesleg a splash gyári ajánlott olaja a 0w20, ennek ellenére locsolják bele a 10w40-et, mert joazbele....
Persze, ha megveszi a hordós 10w40 literjét 800 Ft-ért, és eladja 2000-ért, úgy már érthető a dolog. -
nagyúr
válasz Kornel #26843 üzenetére
Nekem a hondanal is erdekes a szerviztortenet, eloszor lathatoan 0w20 került bele sokáig, aztan kattantak egyet 80-90k km korul es 5w40-et kezdtek beletolteni a marka szervizben, vegul az utolsó csere 120k km-nel mar 10w40-re sikeredett 140k km-el vettem az autot, gyorsan le is csereltem 5w40 sustinara.
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #26844 üzenetére
Na jó, de markaszervizben, direkt a nem belevalót rakják bele, csak azért, hogy többet keressenek rajta?
Másik sztori, de kapcsolódik ide:
Sem a geroban, sem a világban nem vették észre, hogy törött a jobb oldali rugó, pedig direkt kértem a futómű átvizsgálását, mert fekvőrendőrön érezhetően koppant az elejeben valami.
Szerintük toronycsapagy/toronygumi hiba volt, mindezt úgy állították, hogy a gyár kiadta a markaszervizek részére a hiba leírást, hogy az osszes korai splashnel el fog törni a rugó vége.***Ezeknek az okán is most úgy döntöttem, hogy magam fogom megcsinálni a civicemen, amit tudok, a szerelsmagad.hu-nal 😉
Ennyit én is tudok, hogy jó az úgy, ez ilyen, meg nincs is semmi baja. -
Kornel
veterán