Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Nyiszog a kuplungpedálom, nem mindig de sokszor
Olyan mintha a motortérből jönne, kívülről is hallható. WD40? ha igen, akkor pontosan hova fújjam?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
PRDZsolesz
aktív tag
10 éve van a családban Ignis, 6 éve én hajtom. Soha nem villant fel a csekkendzsin, pedig 90% városi használat, olcsó lukoilos benzin. Igaz, hogy nem is váltok nagyon 3000 alatt, városban 5.-et nem nagyon kapcsolok, szinte soha. Ha városon kívülre jutok, vagy netán pályára, mindig meghajtom meleg motorral. Laikusként kérdezem, lehet ez a dolog nyitja?
-
dnelb
veterán
válasz PRDZsolesz #25354 üzenetére
Épp ez az hogy városi használattal sose jön ki kb nekem se...
-
dnelb
veterán
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Régebbi (2000) Suzuki Swiftet nézegetek tipik első autónak. Találtam egyet, amihez azért kellene nyargalni pár száz km.-t, de az eladó az átlagnál sokkal korrektebbnek tűnik, így elmondta az autó minden ismert nyűgjét:
- Műszerfalon, a hűtő/fűtő kapcsolója lötyög jobbra-balra
- Szokásos szelepszár szimering miatti hideg füstök. és ennek minden szépsége.
- Klíma nem mén'. Ez lehet csak tartály, de lehet komolyabb is.A felszereltsége, teljesítménye, ill. az automata váltó miatt viszont lehet elnyargalnék érte, bár messze van tőlünk. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ezeket a hibákat figyelembe véve mekkora költséggel számoljak, ha tisztességesen mindent megcsináltatnék rajta, és más baja nincs? Egyáltalán szabad ebből a szériából automatát venni? Egyáltalán szabad ilyen autót venni? Ez utóbbira még nem kaptam nemleges választ az autó pozitív értelemben vett igénytelensége miatt.
Köszönöm szépen előre is!
-
a_tesz
Korrektor
válasz motoflug #25359 üzenetére
Feleségemnek automata van, igaz '93-as, de nagy baja nincs, a bugi benne van abban is, szeret menni, nyilván ha autópályázol vele főként, akkor nem nagyon éri meg, mert nagyon rövid az áttétele, 100-nál 3000 felett forog, így a fogyasztása se lesz túl jó. A klímának ha a tömítése rossz (általában azért szökik a gáz), akkor 10 ezer körül van az összes tömítés Suzukinál rendelve, ha kell, adok cikkszámot hozzá, bár szerintem tudniuk kéne, plusz 5-10 között a töltés. A szelepszár-szimering kicsit zsebbenyúlósabb, bár az főleg a 2001 utáni 1.3 16v-re jellemző, 2001 előtt a füst sajna inkább máshonnan jön (gyűrűk a sok km miatt, vagy leszakadt dugattyúszoknya), az se olcsó, maximum másik, bontott motorral. Az alja szokott még rossz lenni, ha a hátsó lengőkar bekötési pontjainál, vagy az első nyúlvány alján egy ilyen háromszög alakú résznél rozsdás, akkor zsebbenyúlós lesz.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Motion_Blur
félisten
Alapos mosás + waxolás (Collinite 915) eredménye: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tigi
őstag
válasz Motion_Blur #25363 üzenetére
Szép lett.
Én is gondolkodom valami alapos tisztításon, és polírozni is kellene a sok kis ragacs pötty miatt amit nem tudok lemosni.
Tényleg, a ragacs pöttyökre van valami mosószer amivel lejön vagy csak a polír segít?Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Motion_Blur
félisten
Én 2x mostam le egymás után Sonax fényező koncentrátummal.
Ragacsokat meg addig csiszatoltam a mikroszálas kesztyűvel amig le nem jött.Amúgy ezek a cuccok a legjobbak autóápolásban: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
yanna
őstag
válasz Motion_Blur #25363 üzenetére
Nem semmi! Valóban szép lett!
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #25363 üzenetére
nagyon jó lett szárnyat add már nekem
-
nagyúr
Palyazasra siman elnem a dc2-t, hetkoznapinak meg mehet egy uj Crv, az talan mar kornelkanak is eleg biztonsagos
-
roberto211
őstag
1.3 gti nek ennél szarabb a kasztni.,aztán az nem papírautó? Dehogynem csak integra alatt legalább van futómű
Régi sportverdákba nem feltétlen a biztonságot kell nézni. Imprezanak se a legjobb,integranak se,astra gsi,es meg sorolhatnam..
Elmeny meg az elvezet ami mervado. Amúgy jöhetnek a nagy ncap huszárok is de egy 150es csattnál megnezem h hogy száll ki az ember maradandó károsodás nélkül.. Én azt mondom inkabb legyek 2m-el a föld alatt minthogy tolókocsiba.. Nem birnam elkepzelni es bizom benne h nem is kell majd..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Harkovz
aktív tag
Kíváncsi vagyok, hogy válnak majd be a turbós motorok. Most még maradnék az 1.6 szívónál.
-
dnelb
veterán
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25383 üzenetére
S500
130 oszlop simán kiszállt.
Csak kell legyen rá való, ujan 30-40 kozott megy.
De egy jó laguna 3, de egy kizashi is sokmindentol megvéd, amitől egy kisebb, régebbi, papír kaszni nem. -
-
t1
addikt
válasz roberto211 #25387 üzenetére
Pontosan erről van szó..
-
Kornel
veterán
Vegyetek vigyétek a papír kasznit 😂
Kell a vesedonor 😉 -
tomi5244
őstag
Üdv!
Ma kipróbáltam végre egy swiftet Teljesen jó, kezes kis autó. Hogy őszinte legyek rosszabbra számítottam dinamizmus terén, de kellemesen csalódtam. Azért egy B corsához képest, vaj puha a kuplung, jól adagolható fék, az elektromos szervó baromi frankó. Minden a helyén van!
A teszt autó egy karambolos előéletű járgány, végig szántották az egyik oldalát a szalagkorláton és a hátsó futómű is kapott. (Őz elöl akart kitérni) Gyári alkatrészekkel és szakszervíz által meg lett csinálva teljesen, oszlopok nem sérültek, de a hátsó futómű még nem az igazi(állítólag ferdén koptatja a gumit), az értékesítő srác mondta, hogy várnak még hozzá alkatrészt, és ha az autó teljesen hibátlan állapotban lesz, akkor eladó sorba kerül.
1 éves, 15e km, 2 év garancia, fehér metál, GL, teszt autó, de bérleménybe is kiadták(úgy is sérült meg).
Az árat még nem tudta megmondani és itt jönne a kérdésem, hogy Ti mennyire saccolnátok az értékét egy ilyen járgánynak? Hasonlóan, 1 éves swift, 15-20e km-es kb 2,5-2,65M körül van a neten.
Vélemény?
T -
-
tomi5244
őstag
válasz tboy93 #25392 üzenetére
Lézeres futómű állítás csak meg tudja mondani, hogy minden oké e vagy sem. Nem? Készültek fényképek is a sérülésről, ha komolyabban belemerülök akkor úgyis meg fogom nézni, képekről talán jobban látszik, hogy mekkora volt a sérülés.
kornelka: kb 1M lenne az önerőre, szóval mindenképp hitel játszik, ha mondjuk 2M-ért el tudnám hozni akkor bevállalom a sérült előéletét. (bár szerintem ennyiért nem fogják oda adni első körben ) Garanciát adnak rá, maximum a nyakukra járok. Amúgy ez tavalyi GL felszereltség, nem hiszem hogy változott volna benne bármi is, LED, tempomat, bőr kormány, elektromos kütyük stb. Minden van. BT viszont GLX-től elérhető.
A gyorsforgalmin mentem vele 100-al, nem vettem észre, hogy sétált volna a kocsi, de most hogy jobban belegondolok akkor nem is nagyon figyeltem.