Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #24352 üzenetére
Az úgymond "családi" volt, legalább 4 évig én használtam, ezért nem vettem autót, különben csak ott porosodik. Most határoztam el veszek "sajátot" aminek a forgalmijában már az én nevem van.... ideje volt.
Na átírattam a verdát, már az enyém.... jó hamar ment, csak a pénzt fizesse az ember
Elvittem szervizbe, autópályán vettem észre hogy kicsit húz jobbra, nekem most nincs időm szerelgetni így ránézettem, asszonták hogy:
-Bal talpas+lengőkar 13000Ft
-Jobb külső féltengely gumiharang 1500ft
-Szerelés 7500Ft
-futómű állítás 5000
+Faterom nyitásként kitörte a belső ajtó kilincset az utasoldalon... (kibaszottul kiakadtam, ez ingyenes ő fizeti )
+mondtam hogy a szelephézagokra nézzenek ráA vezérműszíj új (számlával bizonyították),
Na akkor még jöjjön a többi:
CASYNT1 *CA Hajtóműolaj SYNTRANS TRANSAXLE 75W90 1LITER 3 db 3 db. 8 761 Ft.
DEN W20EPR-U *BR Gyújtógyertya 3047 4 db 0 db. 2 153 Ft.
MANNOL AF12+ 1L *PR FAGYÁLLÓ PIROS 1L 1,12kg ! 2 397 Ft.
Motorolaj 5W40 4l API: SM/CF, ACEA: A3/B4(04),C3 1 db 1 db. 8 101 Ft.
Olajszűrő 1 db 0 db. 1 531 Ft.
Levegőszűrő 1 db 0 db. 1 943 Ft.
Fékfolyadék 0.5L DOT 5.1 1 db 1 db. 1 433 Ft.
Üzemanyagszűrő 1 db 0 db. 2 629 Ft. -
szakallasgy1
tag
Nah szólva:
kipufogó 30 e ft -középső, hátsó dob.
Féltengely csukló és fékek cseréje: össz: 33 e ft.
Tegnap a kerékjárati ív és küszöb, műanyag sárhányó mögötti részt kicsavaroztam, majd kikapartam a sarat. Durva, hogy szem előtt szinte nem látható, csak akkor ha pl a vezető oldal ajtót kinyitom és a résen lehet csak látni.
Természetesen az a rész elkezdett már amolyan felületi rozsdától szenvedni. Sőt kívülről csak minimális rozsda látszik.
Ha lesz pénzem, akkor kívül belül karosszéria javítás lesz, hogy elejét vegyük a rohadásnak. Rohadni nem rohad, de isten tudja a nem látható helyeken mi a helyzet...
[ Szerkesztve ]
szakallasgy
-
-
válasz roberto211 #24359 üzenetére
Ilyen ritkábban hallani, inkább az a jellemző, hogy az ezer forintos kategória fél évet bírja.
-
Harkovz
aktív tag
Úgy hallottam most az S-Cross is navigációval kapható!De mikor jelenik már meg az új?Más:Elkezdtem Spurit adni a kocsinak.Igaz,hogy jobb idő van,meg nyári kerekek,de 3-4 decivel jobb lett a fogyasztásom.Nem gondoltam volna.
-
roberto211
őstag
válasz dedike #24362 üzenetére
Mi köze a spurinak ahhoz hogy nyomni kell a gazt ?
Tudtommal a spuri a rendszer kiégetését segíti elő ezáltal még minimális "teljesítménynovekedes" várható a korábbi állapotához képest ha kitisztult a rendszer.
Régi swift be én állandóan beleontottem egy üveggel.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
válasz Harkovz #24361 üzenetére
A Spuri nem okozhat (ekkora) fogyasztáscsökkenést.
Ez picit arra hasonlít amikor néhány helyen azt írják hogy "X" kútnál 6 litert evett az autó, "Y" kútnál meg 7-et. Ilyen nincs. Vagy ha van akkor ott nagy a bajÉn is toltam a Spurit, szerintem full placebo az egész, ahogy a 100-as benzin is.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #24365 üzenetére
Toltam most egy kör százast én is az omv-n, injektor-kati tisztítás céljából, lófasz különbséget nem érzek teljesítményben
-
Siriusb
veterán
válasz Motion_Blur #24365 üzenetére
Placebo, ja. Érdekes módon másfél tank MOL Evo Neo elfurikázása után többet nem jött vissza a check engine lámpa nálam (károsanyagkibocsátó-rendszer). Persze lehet a vezeték tört meg...
Jó dolog az általánosítás, csak nem mindig jön be. -
Motion_Blur
félisten
válasz tboy93 #24366 üzenetére
100-as OMW-től nekem annyi történik hogy rángat az autó alacsony fordulaton, de a 95-östől is haver 2.0 CR TDI-je szintén rángat az itteni prémium dízeltől, Shellel kutya baja ahogy az én autómnak se.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #24368 üzenetére
Nekem 10,8 meg ha jól tudom 180Nm de nehezebb is sajna Ha civic súlyú lenne szerintem 10alatti adat lenne.
Fogyasztás 9,5alatt nem áll meg átlagban viszont nem kell minden egyes lassítás után váltogatni
Literes Suzuki 60Nm hez képest rakéta Meg pályára is teljesen jó de ha szerviz van akkor zsebbe nyúlós a történet
Halver: Miért ,suzukiba van tartalék ? .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
t.imi
addikt
Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni. 2005-s Ignishez kellene nekem fékdob. Ez a típus. Komplett első hátsó fék meg van, erre mondanak olyan árakat, hogy hanyatt esek. Bp - Budaörs és vonzáskörzetében tudnátok olyan boltot, ahol lehet ilyet vásárolni? Köszönöm.
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #24371 üzenetére
Az is meggondolandó hogy hol tankol csodabenzint az ember, mert ezeket nem hiszem hogy kapkodnák a népek, ott állhat hónapokig a tartályban.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz roberto211 #24378 üzenetére
Gondolom felszereltseg fuggo is.
-
dnelb
veterán
-
Doze
aktív tag
Ma lecserélgettem a verdán jó csomó mindent.... nagy meglepetés nem ért. A hűtőfolyadék tiszta, váltóolaj is volt cserélve (bár azért nem volt friss), a motorolaj is olyan volt mint ami kb mostanában csere érett.
Viszont most egy nagyobb problémát találtam.... (tudtam hogy lesz valami, tökéletes nincs ), hidegen kék füst 1-2 gázfröccs és utána semmi. Aztán utána semmi, hiába állítom le. Sőt ha aznap újra beindítom megint nincs semmi.... viszont másnap hidegen megint. Szerintem kezdődő szelepszár szimering. De ha nagyon nem fogja enni az olajat (majd kiderül) akkor hagyom békén. Ha 2 olajcsere közt megeszik 1-2-3 decit azért nem lesz szétszedve, egyébként tüzetesen átvizslattam mindent....
A teljes kocsi alatt alvázvédő van, szerintem a kuplung, váltó, motor hármasa sértetlen. mindenhol a gyári fehér tömítőpasztát találtam.. (tudom mert az sx4-en is ilyen van) Az első lökhárító viszont volt fényezve.
-
-
roberto211
őstag
Egy picikét hiányzik nekem is a suzukizas
Ugye nekem egy patika 1.0 GLS sport III volt, szinte hibátlan volt, max szilentet kellett volna cserélni meg utólag megtudva(ugye utólag okos az ember ) a profi lakatos ismerősöm aki csinálta törés után a swiftet megcsinálta volna a futóműtartót 60ért... Nekem kb 50 lett volna ,2 küszöböt rozsdapqsszivaloztam volna utána alvazvedo es elment volna meg a világból is.
Most néztem éppen haveromnak egy 1.3gls stiftet. Fényképezve sport ülésekkel voltak stb stb.
Odajött két fiatal réti néger Mondom akkor mociteto fel. Nem tudom hogy de a szervo kormánymű szivattyú olajtartaly mindent kivettek helyen nagy üresség volt,hátul lökhárító lógott , kormány széle fekete, közepe szürke volt , menetközben kattogott mint az állat azt hittem szétesik , kormánymű úgy kotyogott mintha vertem volna egy fakanalat az asztalhoz, keresztmerevito eltorve ja es ez mellett a tornyoknal gittelve volt valamiert.
Ezek után elkoszontem mondtam majd egyszer jelentkezek ,beultem barátnőm mondta h ő ismerte őket meg általánosban akkor is mar ezt csinálták 3 autóból egyet 8adasvetelivel stb Tehát ennyit a 250-300e közötti swiftekrol.
Így hogy vettél te is ilyen széria végi tok szép szuzit elgondolkoztam h egy 2003as vagy 4 es hasonló stiftre cserélni mert oké nincs sok gond a lagunaval de nagyon drágák hozza az alkatrészek es sajnálom. Kényelmes mint egy fotel,komfortos halk megy is ha kell de az alkatreszarak kicsit az egekbe vannak plusz némelyik nehezen beszerezhető is plusz az itthoni szerelesrol lelehet mondani mert minden más csavarral van rögzítve stb. Nem úgy mint suzinal hogy 10es villassal fel autót lebontottam. Ez csak felmerült aztán majd kiderül
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz ^Clown #24385 üzenetére
Most figyelem mennyi olaj fogy majd. Annyit vettem eszre hogyha pl meleg este van reggel jobban füstöl, ma reggel pl kicsit hidegebb volt egy nagyon minimális volt csak... ha ez a 10 fok különbség szamit neki 5w40-el (ami kicsit higabb csak) akkor szerintem nem vészes a dolog. Ami benne volt szerintem 10w40 azzal pl semmi sem volt. Azért nem is vettem eszre....
Mondjuk meg fogom csinaltatni, nem erdekel. , de akkor a szelepvezetoket is csereltetem, nehogy az legyen hogy az kopott es úgymond billeg a szelep aztan az uj szimeringeket 1000-2000 alatt kiveri megint. +10k miatt nem fogok a falra mászni. Mondjuk erősen hajlok ra hogy a szerelés reszet magam csinalom, jo persze a gépi munkával nem tudok mit kezdeni...(szelepvezetok, sikolas) lehet meg hengerekre kellene ramerni, mennyi a kopresszio, ha alsó határ közelében van akkor mar nem tart semeddig kilokni a dugokat es gyűrűt rakni rájuk. ... ahogy nézegettem nem az alkatrész sok, hanem a tomitesek amiből azért illik ujjat rakni osszerakaskor. Aztan jarhatok nyugodtan 5w30-al nyugodtan
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #24386 üzenetére
Nekem nagyon tetszik ez a 3 ajtos kaszni. 84 lò meg nagyon viszi ezt kasznit, pl az sx4-hez kepest meg ezzel a hosszabb valtoval is jobban megy. A gazreakcio is sokkal jobb, meg ha megturaztatom azonnal visszaesik a fordulat, nem ugy mint az euro4 es sx4nel, élményben többet ad sokkal, sok tunying pistike ezért nyomja ki a lelkét.
En gyanítom hogy az előző tulaj fia vagy valakije azért megkavarta a fost ebbe a verdaba... mert akinek 2006 ota a neven van szerintem ilyet nem csinalhatott vagy jobban szetkurta volna....a rádió resze az autónak nagyon rossz... recseg stb, a hátsó ablakfutes nem megy... elől billeno kapcsoló ugye (amirol azt sem tudtam mi a tok) bevett szokás ugye hogy a melynyomot arra kötik, van olyan kabeldzsumbuly ott... majd visszakotogetem már. Azokat a fos hangszorokat kiszedem a kalaptartobol, mert nehéz, es nyekeg minden hátul...
-
roberto211
őstag
Racerek erre szoktak tenni ezres váltót es akkor tényleg rakéta üzemmód van kb 3as fokozatig
Nekem is nagyon bejön a 3ajtos kasztni,5ajtos számomra papas,sedane az semmilyen 3ajtos meg mai napig jó..
Pláne ha 1.3as 16v motor van benne.
Mai napig elfogadnám.
Nekem most jövő hónapba ezeket kell cserélnem renaulton eléggé zsebbenyulos lesz sajnos
Vezérlés : ruville vizpumpaval 58
MotorOlaj: elf fulltech 6l 14e
Szervoolaj: totál fluide da 1l. 3e Ft.
Légszűrő :mann. 4900
Olajszűrő :mann 2500
Uzemanyagszuro:5200
Okoskerek: 53
Pollenszuro: 3100
Szervogomba: 11Es még vmelyik szimmering.
Swiftnel én a kalaptartot kivettem mert valóban csörgött orrba szájba. A hangszórót meg úgy oldottam meg vettem 2db 10centis hangszórót es csókolom. Radiozasra tökéletes edigitalba 3e Ft.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
Doze
aktív tag
válasz ^Clown #24390 üzenetére
Egyébként most is úgy érzem hogy kimenne, ha nem fososkodnék ezért az 1-2 füstpamacsért.... mert szerintem 50-100k igy is bele lehetne csavarni.
Amúgy a fogyi nagyon jó volt 6 alatt megállt, azért amit észrevettem hogy 3000 fölé teljesen felesleges pörgetni, nem azért mert nem megy, hanem mert nem kell. Azért az sx4 sokszor járt 3-4k között, ennek nem kell... mondjuk ha úgy használnám azért enne bőven ez is.
Barátnőm 1.4 68 lovas fábiája már közel sem ilyen szerencsés , vezérműláncot lecserélték, na akkor már a gyertyát is cseréljék.... na mi történt? Hív a szerelő mondja hogy berohadt a gyertya... ne szedje ki?, vagy próbálja meg, én hülye mondtam neki próbálja.... kiszedte a menetet a hengerfejből , 520.000ft-ért lehet ilyen autót is venni. De már 200k ki lett szórva rá...
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #24393 üzenetére
Nekem egy 2003-as utolsó szériás 1.0 volt.
Igaz fapad, de beleraktam a gázt, olyan kevésből sose jártam, mint azzal.
Baja sose volt, igaz 12k km-el vettem, folyamatosan szervizeltettem, és 120k-val adtam el.
Mostani fejjel viszont nem ülnék vissza, barmennyivel többet is költök most autózásra.
Akkor inkább azt mondom bárkinek, hogy egy jó régi swift árát (450-500k) rakja bele kezdőbe egy gombóc swiftbe, és kifizeti a maradékot 1-2 év alatt, vagy nem sokkal tobbert (800-900k) már jó FL-es liana van, 1.6-os motorral kevés jobb autó van nála, főleg gs felszereltséggel, bár az inkább 1+M. -
Thome
addikt
válasz Kornel #24397 üzenetére
7-8-at még úgy se sikerült elérnem hogy full sportosan vezettem. 6,5-nél megállt mindig. Ezt az értéket is sokallta.. Ez a k*rva autószerelő meg mert kurva rendes, persze beszerzett egy corsát neki, pont véletlen volt egy nagyon jó külföldről, mert a a Corsa C kevesebbet fogyaszt... Szerencsétlen naív meg itta a szavait...