Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Motion_Blur #24638 üzenetére
Köszi mindenkinek
GL+, nagyobb extrák a vonóhorog és a váltózár. Kértem még csomagtértálcát, légterelőket az ablakokra, csomagtér élvédőt, kerékőrt és könyöklőt. Így volt 4,5mFt tokkal-vonóval.
Pikkolo^^: ezzel az erővel GPS-eket se kellene árulni. A MirrorLink kiválóan használható lenne a telefonra megvett Sygic-kel vagy akár a Google Maps-szel. S gondolom egy Kenwood vagy JVC fejegységgel ez nem is gond.
Tigi: egy pillanatra nekem is volt kapcsolat, de aztán elveszett. Még néhányszor ez ment, maga a kapcsolat felépítése is sok ideig tartott, amíg összejött, egyetlen egyszer tudtam elindítani a Google Térképet, ami el is indult a telefonon, de látni már nem láttam a kocsi képernyőjén, aztán megszakadt a kapcsolat. Na, valahol itt adtam fel.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Pikkolo^^
addikt
válasz Dark Archon #24636 üzenetére
Gondolom a biztonság miatt van, hogy csak behúzott kézifékkel megy. S-Crossban sem lehet behozni a menüt ha megy az autó.
-
Tigi
őstag
válasz Dark Archon #24636 üzenetére
Használd egészséggel.
Kollégámé is ilyen, még a színe is.
A MirrorLink egy nagy kamu, kollégámét egyetlenegy telefonnal se tudtuk működésre bírni, kapcsolat volt minden telóval, de a tükrözés az már egyikkel se ment.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz Dark Archon #24636 üzenetére
Grat!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Dark Archon #24636 üzenetére
mennyibe állt meg és pontosan milyen felszereltség? ha jól látom GL+
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
domojko
senior tag
válasz Dark Archon #24636 üzenetére
Gratula. Nagyon jól néz ki. Használd egészséggel.
-
addikt
válasz Dark Archon #24177 üzenetére
No, megjött végre a drágaságunk
Összességében azt kaptam, amit vártam. Jól megy, kényelmes, jól felszerelt és remekül vezethető. Apró dolgok árnyékolják be csak a fényét, pl. a csomagtartó tömítés érthetetlen, hogy miért nincs végtelenítve (a 2001-es Swift-emé is össze volt olvasztva), illetve a már mástól is említett érintőképernyős csoda. A zene megy meg a tolatókamera is, BT kapcsolat is oké, de a MirrorLink-re már nem tudtam rávenni a Sony Z1C-mmel. Mondjuk mindegy is, mert azt mondta, aki átadta, hogy csak behúzott kézifékkel(!) működik. Nyilván így akarják eladni a 90eFt-s navigációt, csak ennyiből majdhogynem kompletten lecserélem az egész egységet.
Mindent összevetve megérte Persze még csak ~100km van benne, szóval remélem nem fog változni a véleményem.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
HUNPSP
aktív tag
Van tapasztalatotok abban, hogyha szivargyújtón van egész nap a telefon, akkor az rövid/hosszútávon mennyit árt a telefonnak? Holnap lesz egy próba napom olyan melóban ahol a telefont egész nap használnom kell autóban, viszont azt nem szeretném hogy kinyiffanjon az akksi...
Szép hétvégét és köszönöm a választ!
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
dReFiX
senior tag
válasz Motion_Blur #24626 üzenetére
Május 30.án lesz egy bemutató/teszt nap a márkakereskedők részére, szerintem akkor fognak majd információkat csepegtetni.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #24628 üzenetére
Osztrákoknál már láttam hirdetésben, meg most rá is néztem, 13 900 €-tól van, ahogy a németeknél is, megnéztem a francia oldalukat is, ott 12 700 € a kezdőár (gondolom, nem teljesen ugyanaz a felszereltség).
Swift franciáknál 9 990 €, németeknél 11 990, ha ebből indulok ki, akkor nálunk olyan 3,5 körül kellene nyisson (persze abban nem lesz még semmi), de aztán majd meglátjuk. A Celerio mondjuk jóval olcsóbb a franciáknál, de a felszereltségbe egyiknél se mélyedtem bele, annyit tudok, hogy az osztrákoknál van vagy háromféle felszereltségi szint hozzá...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #24626 üzenetére
azért abból a swiftből még lehet picit faragni.
Szerintem a GL Baleno 2,99M-en fog nyitni, akcióban, aztán 3,3 környékére fog beállni. -
Tigi
őstag
válasz Motion_Blur #24626 üzenetére
Hát, én biztos nem adnék egy alap Baleno-ért 3.5-öt, akkor már inkább picit hozzáteszek és veszek egy GL S-Cross-t.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Motion_Blur
félisten
Baleno várható árakról van valakinek infója?
Swift GL 2.9M
Swift GLX 3.4MEzek alapján legalapabb Balenot mondjuk 3.5 környékére várom, jobban felszerelt modell súrolni fogja a 4M-et. Jól gondolom?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Doze
aktív tag
Mar ha a suzukit lehet presztízsveszteséggel illetni... , de ha mar jappan... a takata nagyobb slamasztikában van. Megint visszahívás 3 milliós tetelben, az egesz ceg tőkéje nincs annyi mint amenyibe kerul az akció.. lehet miskolcon is kaputt lessz neki, alig hogy megépítettek.
-
-
Hego
tag
kedvenc részem: "Nem csaltak a teszten, csak a mérési körülmények nem az előírtak voltak."
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #24618 üzenetére
Nem is tűnik soknak a válla.
A rozsdásodásról eszembe jut amikor néztem egy Swiftet aminek a tárcsa léghűtője olyan volt mintha valami nagyon béna felhegesztés lett volna a helyén, olyan rásült kosz volt rajta.
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #24618 üzenetére
Drótkefe.
Ha profi vagy akkor le kell homokoltatni.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Én most toltam egy satut 120-ról az új gumikkal, ABS nem darált be de akkorát lassult az autó hogy rendesen megszédültem. Ezután pár óráig tűzforró volt az első tárcsa, szinte érinthetetlen. Mondjuk mindegy neki, mert hamarosan cserélem, gyári és 165KM van már az autóban.
Ránézésre se szép látvány már: [link] [link] [link]
Ezt a temérdek rozsdát ami a féknyergen és társain van mivel lehet leszedni? Féktisztító spray erre való?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doze
aktív tag
Nem hogy 100c, hanem a féknyeregben mondjuk autópályán egy satuféknél 300 c fölé is mehet... A vízgőz meg összenyomható. Nem hogy lassan "fékez" az autó, hanem igazából sehogy sem.
Én hajtottam már úgy autót elforrt a fékolaj, és nem is kell neki sok.... még új fékolaj esetén sem... Egyébként nem hogy bontott fékbetét-tárcsa kombótól kapok agyrohadást, hanem 10k "szett"-ben kapható fékkészleteknek... utánadobnám aki legyártotta, meg azt is aki engedte forgalomba hozni. Semmit nem érnek, a fék egyszerűen nem úgy fog... autópályán nyomtam egy ilyen készletnek egy izmosat 140-ről, de úgy hogy 2 lábbal beleálltam... semmi.. az ABS meg sem nyikkant. Cserébe szénné égett a betét+állandó sikítás a legkisebb fékezéskor. Mondhatnánk hogy megégettem a betétet, de ne már hogy 140-ről egy satufékkel tönkreteszem a kisipari csodát??
Vettem utána textar betét+tárcsa sx4 alá igaz 33.000ft... autópályán ugyan ez a próba, maradjunk annyiban hogy szürreális amit akkor ott tapasztaltam, főleg hogy az új gumi is fenn volt, abs darál, az első két rugó meg meg majdnem koppig összeül.
-
Harkovz
aktív tag
válasz Motion_Blur #24608 üzenetére
Így van. Én sem sajnálok tőle semmit, csak elhittem, hogy nem kell.
-
Kornel
veterán
A suzuki, mint általában mindenhol, a fekolajnal is szigorú periódust ír elő.
Ha nem tartjátok be, akkor senki se sirjon, hogy nem bírjak az alkatrészek a gyűrődést.
Nem olyan nagy tétel a csereje ezeknek, sőt,sokkal kevesebbe vannak, mint a nyelestengely csapagy, vagy az abs kocka ára
Tessék követni a gyári karbantartási útmutatót, és ne elhinni mindent a jött mentszerelőknekpékeknek.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Ezt most épp a T:ről ollóztam:
Kedves Levélíró!
A fékolaj cseréje abban az esetben javasolt, ha a víz koncentrációja a fékfolyadékban eléri a mérő szerint a kritikus mennyiséget. A víz jelenléte nem kívánt, de elkerülhetetlen. Intenzív fékezéskor a fékolaj hőmérséklete elérheti a 100 °C értéket, ahol a vízből gőz keletkezik, és összenyomhatóvá válik. Az összenyomhatóság nem összeegyeztethető a hidraulikus rendszerrel, azaz hiába nyomja a fékpedált, az csak jóval később fogja lefékezni az autót. A csere általában 5 évente javasolt.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #24610 üzenetére
Ezt spéci cserélem,a kérdés tényleg elméleti volt.Viszont a szerelők tényleg nemnagyon cserélik amíg jó a forrás pont+arra hivatkoznak,hogy a leülepedett kosz felkeveredik,esetleg dugulást okoz.Abs nélkül megállhat időben az autó,és ezt nem én mondom független szakértők.A szervó működhet ABS nélkül is.
-
Kornel
veterán
Nem fog menni, a fék nem arra van meretezve.
Abs nélkül nem áll még időben az auto.
Főleg, hogy nem csak egy sima abs, hanem automata fekrasegites is van, plusz fékerő eloszto...
Nem olyan vészes a 65k-s felújítás, ha utána tényleg jó lesz.
Utána megtanulja mindenki, hogy 2 évente fékolaj csere.Krisztian: meg nem áll még,ahol még kéne neki.
Így rakják fel a 15 éves gumikat, mert jó az, van rajta még minta.
Mondjuk swiftnel pont gyakoriak a hasonló megoldások,sokan még a gyári 10+ éves conti ecocontact 3 gumikon futnak...
No comment.Motion blur: és a szerelő kifizeti most az abs kocka felújításod?
Kötve hiszem.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #24606 üzenetére
Nekem nem a spórolás volt az ok (ahogy szerintem másoknál sem), 3-4 szerelő is azt mondta hogy nem kell amíg jó a forráspontja. Nyilván az én hibám is hogy ezt elfogadtam, de ha nem cserélik le akkor mit tudok csinálni? Okés, addig kellett volna mennem amíg le nem cserélik de ez nem a pénzről szól(t).
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pjen
félisten
Előre bocsátom nem tanulmányoztam a suzi ABS rendszerét.Nyugodtan kövezzetek meg,de meg kérdezem.Mi van ha teljesen kiiktatom az ABS-t,úgy használnám mint egy ABS nélkülit.Tehát az olaj csövekkel kikerülném .Az elektrónikát érintetlenül hagynám tehát a motor működhetne.Egyáltalán működne a rendszer fizikailag?Sok helyen lehet olvasni,gyakorlott vezető esetleg hamarább megáll ABS nélkül.Tényleg csak elmélet.
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
válasz Motion_Blur #24603 üzenetére
Hát még nekem sem volt a 6 év alatt. Egyeztetek is szerelővel, minél hamarabb legyen meg, remélem még nem késő.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #24603 üzenetére
Le kell cserélni a szerelot.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #24599 üzenetére
Köszi, ez lesz.
Krisztián: 5 évesen vettem az autót, 70K km-el, addig tuti nem volt... után én is csak 1x cseréltettem, elhittem a szerelőnek hogy amíg jó a forráspontja nem kell cserélni. most majd fizetem szépen az árát
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Google Pixel topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Robotporszívók
- HP notebook topic
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest