Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz pjen #24612 üzenetére

    Nem hogy 100c, hanem a féknyeregben mondjuk autópályán egy satuféknél 300 c fölé is mehet... A vízgőz meg összenyomható. Nem hogy lassan "fékez" az autó, hanem igazából sehogy sem.

    Én hajtottam már úgy autót elforrt a fékolaj, és nem is kell neki sok.... még új fékolaj esetén sem... Egyébként nem hogy bontott fékbetét-tárcsa kombótól kapok agyrohadást, hanem 10k "szett"-ben kapható fékkészleteknek... utánadobnám aki legyártotta, meg azt is aki engedte forgalomba hozni. Semmit nem érnek, a fék egyszerűen nem úgy fog... autópályán nyomtam egy ilyen készletnek egy izmosat 140-ről, de úgy hogy 2 lábbal beleálltam... semmi.. az ABS meg sem nyikkant. Cserébe szénné égett a betét+állandó sikítás a legkisebb fékezéskor. Mondhatnánk hogy megégettem a betétet, de ne már hogy 140-ről egy satufékkel tönkreteszem a kisipari csodát??

    Vettem utána textar betét+tárcsa sx4 alá igaz 33.000ft... autópályán ugyan ez a próba, maradjunk annyiban hogy szürreális amit akkor ott tapasztaltam, főleg hogy az új gumi is fenn volt, abs darál, az első két rugó meg meg majdnem koppig összeül.

Új hozzászólás Aktív témák