Új hozzászólás Aktív témák
-
tomi5244
őstag
Sziaztok! Tesztautó hiányában kérdeznék.
A jelenlegi 1.2-es Swift tulajoktól érdeklődnék, hogy alapjáraton mennyre nyomatékos a motor? Tudom, hogy fura kérdés, de indulásnál mennyi gázt kell adni? Én egy elég furcsa vezetési stílust alkalmazom, indulásnál csak a kuplungal játszom és csak az autó elindulása után nyomom a gázt. A jelenlegi 1.4 16v 90 lovas corsám elég pöpecül viselkedik ezen feltételek alapján.
Hívtam a hozzánk közel eső szalont, hogy van e swift tesztautó, mert gurulnék vele egyet, de az ertékesítő vagy lerázott, vagy nem tudom, de azt mondta, hogy csak vitara van nekik jelenleg. Meg amúgyis, most a swift gyártása is leállt, mert az új balenóra állnak át. Lesz még év végéig swift csak korlátozottabb gyártásban.
Köszi!
T -
tomi5244
őstag
válasz dReFiX #24505 üzenetére
Értem, köszi! Akkor nem értem, hogy miért ködösítenek, lehet az érintette érzékenyen, hogy nem náluk venném. Lehetőségautó pályázat jóvoltából venném mozgáskorlátozottként. Náluk is van tesztre lehetőség, de ők se kimondottan rugalmasak, azt mondták próbálkozzak szalonoknál.
tboy93: természetesen most se mindig így indulok el, de pl parkolóban manőverezve jól jönne annyi nyomaték, hogy ne keljen annyit nyomni a gázt
[ Szerkesztve ]
-
Bandus99
őstag
Kérdeznek hozzaertoktol.
Adoitt 1 SX4 nincs meg 2 eves.
5-6 honapos koraban vettem eszre, hogy az egyik kulcs taviranyitoja rendetlenkedik. Hiaba allok az auto mellet nyomogatom a gombot, de nem nyitja/zarja. Volt hogy 6-7. nyomasra erzekelte az auto.
Visszamentem, hogy gond van vele, ujraprogramoztak, de semmi nem valtozott. Kozoltek elemet kell cserelni.
Elemet megmertem, 3V felett volt a mert ertek, tehat tokeletes.
Miutan tartalek kulcs volt, nagyon nem foglalkoztam vele.
Ido utan a hasznalt kulcs is rakoncatlankodott. Megint visszamentem ahol leraztak azzal ismet, hogy elemet kell cserelni.
Hat elemet csereltem. Valtozas semmi, ugyanugy neha mukodott, elsore jopar meterrol, emeletrol is erzekelte es volt hogy hiaba voltam mellette semmi.
Mindenkozben az inditasgatlo resze tokeletesen mukodott, egyszer nem allt le a motor, hogy nem erzekelte volna.
Ami miatt most itt vagyok. mostanra eljutottam oda, hogy abszolute nem hajlando a taviranyito mukodni egyikkel sem. Hiaba nyomom semmi. Kulcsot hasznalok szegyenszemre.
Nehezen hiszem el, hogy mindket kulcs hibas lenne.... Lehetseges, hogy az autoban levo resszel lenne a gond?Lassan mennem kell megint szuzukihoz amugy is, akkor megint reklamalok, de jo lenne most mar papirt is irni rola, mert eddig meg egyszer nem keszult rola dokumentum, hogy ez a problema.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
tomi5244
őstag
válasz LuckyL #24508 üzenetére
LuckyL: Nem erőltetném az automatát, nincs akkora probléma a lábammal, csak valahogy így szoktam meg a vezetést, hogy néhány vezetési szituban csak a kuplunggal játszom. 10 éve vezetem a corsám és semmi baja a kuplungnak (175e km). Meg félek a 4 sebességes automatától.
dReFiX: Fejér megye, Bodajk. Székesfehérvártól 20km. Bepróbálkozom még a sárbogárdi Bartánál, ha ott is leráznak, akkor úgyis tovább kell állnom Pestre.
Bandus99: Fél éven belül már kétszer is jelentkeztem tesztvezetésre az említett felületen, de nem történt megkeresés irányomban, ezért is hívtam fel őket. Ők meg azt mondták, hogy keressek egy közeli szalont. Csak annyi kellene, hogy menjek vele pár km, hogy mégis milyen az autó.
Sebaj, most még úgyis puhatolózom, majd csak találok egyet.
T
[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz Bandus99 #24511 üzenetére
Nem ugyanott állva nem működik a kulcs? Mert nekem volt olyan, hogy egy bizonyos helyen parkolva még a kocsi mellett állva sem érzékelte. Elemcsere után sem. Kicsit arrább gurulva viszont simán ment, szóval valami zavaró jel volt ott. Ezért is nézem meg a kilincset mindig, mert soha nem lehet tudni.
-
lacy027
tag
1.3 8V Swift, szoros vezérlésre gyanakszom. Tavaly augusztusban lett cserélve (szerelő által), ahogyan bemelegszik az autó (és az idő is meleg) előjön az a bizonyos hang, ami a szoros vezérlésre utal, hidegen nem hallani. Szétszedtem, mondom lazítok rajta, erre meglepetésemre nem lehet. A leglazább állásban van, már csak feszíteni lehet rajta. A szíjfesztítő lap nem úgy áll mint a D12-es ábrán, hanem mint a D10-es ábrán (link). Jó ez így?
-
Tamás008
tag
Üdv.
Régi Swiftemen ( '99 1,3-as GC) nem megy a hátsó ablak mosás. A hiba jelenség: Mikor nyomom a kapcsolót akkor nem spriccol ablakmosó folyadékot. Az ablakmosó szivattyú motort nem lehet hallani, hogy működne, teljesen néma, a hátsó ablaktörlő viszont töröl (törli a száraz koszos üveget). Mit kellene cserélnem/javítanom?
Az ablakmosó szivattyúval lehet gond a tartályban? Vagy a műszerfal kapcsolója lehet elromolva?
Volt már valakinek ilyen hibajelensége? Hogyan javítottátok ki?
kösz. -
balaaa88
aktív tag
Sziasztok,
a képen sárgával keretezett kapcsoló micsoda/mire szolgál? (Tudom, nem a legjobb a kép.)
Köszi, ha valaki megfejti!
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Sziasztok!
A kérdésem alapjárattal kapcsolatos. Adott egy 2000-es 1.0-s swift. Ma voltam megnézni nővéremnek és feltűnt, hogy az alapjárat nagyon alacsony, 250 körüli. Állóhelyben gázadásra felpörög szépen de ahogy visszaesik a fordulat beleremeg a kasztni és beáll 250-re. Nem ismerem a literes suzuki motort, nekem az 1.3 sosem produkált még hasonlót sem. Mi lehet a gond? Volt már ezekben alapjárati motor? A válaszokat előre is köszönöm! Ez volna amúgy az autó.Szerk.: Hülye kérdés de ezekben hol kell bekapcsolni a klímát? A/C - Eco feliratú gomb volt de nyomáspontja kb 0 és nem is történt semmi mikor próbáltam nyomogatni.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz mdani01 #24524 üzenetére
Tobb mint 2 evig. Elso autom volt, szerettem. Civicbol visszaulni persze furcsa, de meg mindig az egyik legjobb A-bol B-be a legolcsobban autonak tartom. Megbizhato, keveset eszik, olcso a fenntartasa. Nekem az ezres teljesitmenye lett keves, talan azert is surgettem az eladast.
-
kalozhun100
őstag
válasz balaaa88 #24521 üzenetére
Hello, ha riasztásod van, akkro az a piros led villogni szokott. Van a riasztos távirányito mellett egy ilyen kulcs amit bele lehet dugni. Azt hiszem hogy ez az indításgátlónak a kulcsa. Szóval ha riasztásod van és el akarod inditani az autót, le fog tiltani és csak azután tudsz elindulni, ha a kulcsot bedugod ebbe, ami megváltoztatja az ugrókódot. Elég hülyén irtam le.
Samsung Galaxy S7 Edge
-
máyköl
veterán
válasz mdani01 #24528 üzenetére
Nekem is egy ezres suzuki lett az 1. autóm.
Lehet papírautónak csúfolni, de szaladtam bele sajnos 70 -el a szalagkorlátba, és egy első lökös cserével megúsztam. Kasztni nem sérült, csak kicsit horpadt be. Motorháztetőt felnyitottam, es kinyomtam egy mozdulattal a horpadást. Semmi nem látszik belőle... -
trassher
addikt
Ha rosszul mérne akkor nem lenne remegés, itt pedig van. Olyan mintha leakarna fulladni majd beáll 250-re a fordulatszám és ennyi. Kerestem a neten, hogy mi szabályozza az alapjáratot de nem találtam semmi érdemlegeset.
t1: Jó lenne kideríteni mi a gond mert kb újszerű az autó belül. Kívül korának megfelelő.
Redmi Note 7
-
Doze
aktív tag
válasz mdani01 #24528 üzenetére
A suzuki legalábbis a régi swift pont az a minimál autó amiért sokan keresik/veszik/használják. Én most sx4 után használom, de egyszerűen nem tudom utálni. A totalcarban volt egy teszt, mikor egy rendes autó "asztrálteste"-nek nevezik, valahol igaz, mert érzed ahogy csúszik a kuplung, vagy pl váltod a sebességet...stb. A mai gumiautókhoz képest ahol a váltó olyan mintha egy mézzel teli bödönben kavargatnál, vagy a kormány szervózottságából adódóan nem igazán érzed éppen hogy áll a kerék, vagy a gázreakciónál mikor csak egy potmétert nyomogatsz. Nem kell sokat beleképzelni, a swift mást nyújt/ad. Valaki nagyot csalódik, más eltűri, a bevakult swiftes meg imádja
Egyébként a jappán autókra amúgy is jellemző a sprődség... és nem mindig az olcsóság miatt
-
trassher
addikt
Éppen lehetőség van rá. Nővérem munkatársának a testvére szólt, hogy nézzük meg az autót. Rá van állítva már 3 hónapja a dologra, mondta, hogy nyugodtan hozzak szerelőt akiben bízok. Bent felemelik, meg lehet nézni amit akarunk. Gondoltam rákérdezek itt, hogy mennyire komoly probléma lehet ebből mert én már nem vagyok benne a suzukis dolgokban annyira. Igazából eddig ez a legjobb amit megnéztünk csak kicsi a kínálat a jobban felszereltek közül. 80%-ban városban lenne használva ezért kell a szervó mindenképp + villanyablak és 2 lufi kell. Friss jogsival ennyi kell pláne egy nőnek.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
samen
tag
Sziasztok!
2006-os swiftem van,és egy olyan problémám lenne,hogy 60km/h alatt néha olyan mintha egy pillanatra megfogná valami az autót.Nem mindig csinálja.Fékbetét csere volt,elvileg a kézifékkel is minden ok.
Valakinek van ötlete,hogy mi lehet ez?
Válaszokat előre is köszönöm! -
mdani01
aktív tag
Egyébként a japán autókra amúgy is jellemző a sprődség... és nem mindig az olcsóság miatt
Igen ezt észrevettem én is ez valahogy a japóknál legtöbbjénél megvan.
#24534 máyköl: Szerencséd volt ennyivel megúsztad, ez mondjuk pont a papírautó jelzőt cáfolja (szerintem).
#24543 tboy93: Egyetértek, kivéve ha nem találok jó áron egy jó 6gen-t amihez sok szerencse kell
iPhone 6S SpaceGray
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Hátsó lámpával lenne egy kis gondom. 1-es swift.
Történetesen amit sok más autónál is láttam, hogy ha indexelek eleve halványan is indexel, meg ha közbe fékezek a féklámpa fénye is ebben az ütemben elhalványul.
Kiszedtem a lámpatestet, megcsiszolgattam az érintkezőket, lámpafoglalatokat. Szakadásvizsgálóval is átnéztem, mindenhova eljut az áram.
De ahogy vissza szereltem ugyanezt csinálja. Rákapcsoltam egy tompítottat meg egy elakadásjelzőt és hátramentem nézni, hogy semmit nem segített a takarítás.
A többi irányjelző tökéletesen megy ez a bal hátsó problémás.
Merre keressem a hibát?[ Szerkesztve ]