Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
Na erre szoktam én azt mondani rém kultúráltan: "há' Te vagy az autószerelő b+, nehogymá' én mondjam meg mi a baja..."
Az orvoshoz is úgy mész be h szükségem lenne doktorúr egy laparoszkópos sérvműtétre!? Ugye hogy nem... Zörög az ablak, pont, reprodukálja, ha nem tudja az okés, de az h meg sem próbálja az bicskanyitogató."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51550 üzenetére
Nekem nem volt vele bajom, az 5w40 (na most lehet fújogni ) 7800forint volt a 4L-es kanna, az mellé simán befért a 890forintos olajszűrő meg az utángyári légszűrő a 10-esbe, sőt ha nem vettem légszűrőt (2600km-t futott légszűrő úgy nézett ki mint amit a dobozból vettem ki), akkor még fagyizni is megálltunk a gyerekkel.
Simán beleöntöttem az olajra közhírűen kényes 4ZZ-be, határozottan kérte, a Castrol Magnatec megégett benne egy év és 9000km alatt, a Motul-ból is valamelyik koromfeketén jött le 4000km után, a Total-ba egyszer belenyomtam 12k km-t egy év alatt és még akkor is olajnak nézett ki...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #51553 üzenetére
Éreztem h a Motul-al megidézünk...
Amúgy most azon agyalok h apósomnak nyomunk az Astra-ba (longlifeGMolaj, biztosan fafa még 3 év után is... ) Xado regenerátort és kap bele Xado olajat... (na mostmár lelőhettek )[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #51555 üzenetére
A napokban, amikor szereltem a Jazz kerékcsapágyát és ABS jeladóját, összeirkáltatok egy csomó hsz-t itt, nekem meg nem volt kedvem egyszerre annyit elolvasni (tudod, too long; didn’t read), de csak gyűlt tovább, és most végre rászántam magam.
Lenne 1-2, amire válaszolnék, de elfelejtettem új lapon megnyitni őket, úgyhogy kereshetek vissza.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz 2ozzmexy #51552 üzenetére
""há' Te vagy az autószerelő b+, nehogymá' én mondjam meg mi a baja..."
Erről ez jutott eszembe: Állatorvos rosszul érzi magát, ezért elmegy a háziorvosához.
Háziorvos: Mik a panaszai?
Állatorvos: Ja, hát így könnyű...Egyébként elég könnyen reprodukálható, le kell húzni az ablakot és gurulni 100 métert. Olyan remek minőségűek a magyar utak, hogy ekkora távolságon négyszer is zörögne. De kézzel is elő lehet hozni a jelenséget, nem kell kicsit sem erőltetni, nem vagyok barbár. És persze erre lehet válasz, hogy hát szar az út, azért recseg, de nagyjából 20 autót vezettem már ebből tartósan 3-at, egyik sem produkálta ezt, szóval ezt az indokot sem tudom elfogadni, meg azt sem, hogy "ez ilyen".
-
Moleman
addikt
válasz .Szaki. #51557 üzenetére
Nekem az Almerám volt olyan, hogy cicergett az ajtóban a belső kilincs rudazata, de ha az ablakon mozdítottam 1 mm-t, elhallgatott.
Szétszedni nem akartam, nehogy utána beázzon az ajtó.Az anyósülés állítója is csörgött, de elhallgatott, ha ültek rajta.
A Mazdámban az egyik hátsó öv cicereg, ha használja valaki. Mindig van valami hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51558 üzenetére
Az i30-ban is zörög a kalaptartó mióta hozzányúltak a márkaszervizben...
A Vitarán el sem kezdem mondani, az Astra se pite, ott konkrétan a gyári váltózár zörög kihúzott állapotban...
Az Auris Mk1 (írok róla mert még nem volt műsoron, de már most tudom h fel fog...khm, hagyjuk )... hát hol is kezdjem, talán a legidegesítőbb az övvezető, betettek egy műanyag xart egy szövetburkolatú belsőpanelba amin átvezették az övet, szerinted? Létrehoztak egy trimetált metál nélkül, ha hideg van azért, ha meleg van azért, ősszel és tavasszal meg a pára miatt vagy a tököm tudja, de ha nem áll az autó az zörög a bal fülem mellett 10 centire, így 13 év távlatából nem kicsit, hanem nagyon. Zörög a CD-s gyári autórádió bástya, az milyen!? Pohártartó a légbefúvók alatt!? Szuicid BM alkalmazottra is kiugrik a helyéről, hát 13 év alatt az idő vasfoga az összes rögzítést megette (már mint azt a két hangya szerszámnyi műanyagfülecskét ami a helyén tartotta kihúzott állapotban), amit nem azt meg anyámék eltörték... Nyekereg a napellenző amikor kihajtod, de még a piperetükör elhúzható fedele is tud flippert játszani menetközben, mert kikopott az évek során a sín. A duda ropog a multikormányon ha tekergeted a kormányt.
Na, ennyit a Toyota minőségről... megyek ebédelek meg beveszek egy vérnyomás csökkentőt."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
-
-
simonjoe
senior tag
válasz 2ozzmexy #51539 üzenetére
Nem pusztán a Te hatásodra (egy kicsit igen! ). Amikor megvettük az autót azt gondoltam, h egy "ütni-vágni" való szaladgálós semmi extrázás vele. Mindenből a legolcsóbb és így lesz egy low cost-os autónk, hisz ez úgy is csak másodhegedűs a Passat mellett.
No, most ott tartunk, h amióta megvan, csak prémium nyál ment bele, LED-esítés megtörtént, szűrőkből nem a legolcsóbb, MANN kerül bele (nekem bejött a másik autónál is). Olajcsere nem 15, hanem 10k-ként. Az olaj valóban dilemma volt de nem olyan rossz ez az ECSTAR, ráadásul gyári! Az ára is baráti, nem eget rengető. Megy alváz és üregvédelemre, ősszel pedig Webasto állófűtés, mert a garázst sajnos nem sikerült megoldani. Szóval ennyire nem foglalkozom vele.Joe
-
válasz simonjoe #51562 üzenetére
Passat meg azóta magzatpózban sír a garázsban?
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
simonjoe
senior tag
válasz SyMbioTe #51563 üzenetére
Hát nem pontosan, de szar lucskos időben nincs kint az utakon. A múlt 7végén is 600km-t toltunk bele. Általában ha az idő olyan akkor itthon az országon belül csatangolunk, ha már ki nem lehet menni, az való igaz, h amióta megvan, olyan még nem volt, h 8 hónap után menjen olajcserére. Általában 2-3 hónap és 10k sutty oda. 1x mentem a Splash-el 300+ os km-t, hát, az ellenségemnek sem kívánom!
Joe
-
Gyöször
senior tag
Ablak nyikorgás. Azon túl, hogy borzasztó, van háztáji megoldás. Nekem 3 évesen kezdte az anyós felől. Ha lehúztam, egy kicsit feljebb kellett húzni, hogy ne recsegjen. Ha lehúzod egyharmadnyit, akkor egy ujjal lefelé nyomva reprodukálható.
Kiszáradt a gumi sín vagy mi az amiben csúszik.
Valami nigrin vagy mi a lótúrót vettem lidipenniben Nemtom melyikben autós héten. Valami átlátszó nyál szivacsos fejjel kis tubusban talán rubber cleaner felirattal. Van vagy 3 fajta itthon. A gumikhéderekhez való, hogy ne porladjon el, meg télen is kinyíljon, szilikonos cucc lehet. Ezzel át kell mázolni úgy jól bent is, hogy az üveggel érintkező anyag kapjon egy kis cuccot, mert ha száraz sikosítani kell. Idősödik a jármű; ez van gyerekek ezt el kell fogadni..ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Szólista
senior tag
Sziasztok!
Megkérdezem itt is hátha tudtok segíteni: [link]
Nem vagyok normális. Na és?!
-
Szólista
senior tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Szólista #51568 üzenetére
Első sorban azt nézd meg h mennyire rohad az alja... (alvázvédőt a rozsdára is rá lehet kenni)
Leinformálható!? Na ne szórakozzanak már... Garancia van? Gondolom "kapu garancia", ha önerőből kimegy a kapun már nem garanciális, aztán meg pereskedhetsz. A két hatalmas luk a kalaptartón nem elég gyanús? Hülyegyerek autó volt, tudod, kisautó nagyhangszóró...
A felét sem éri az árnak, nem akarlak megbántani, de ez egy "eldobható autó", megveszed, hajtod a következő műszakiig aztán betolod a bontóba vagy egy kereskedésbe...Szóval ne vedd sértésnek, és tényleg nem akarlak lebeszélni róla de ha "autót" szeretnél venni, akkor 1M alatt ne is nézelődj Suzukik között. Sajnos felgumizni több mint amennyit valójában ér...
De nem kell hinni nekem, szóljon helyettem olyan aki most nézett ehhez hasonló Swifteket: Megidézlek simonjoe ...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Szólista
senior tag
válasz 2ozzmexy #51569 üzenetére
Ha lenne 1M ft-om akkor nem a 200e ft-ért néznék autót. Munkába járáshoz kellene aránylag megbizható,olcsón fenntartható autó. Nincsenek illuzióim tisztába vagyok avval,hogy ennyi pénzért ez van.Ezért kellene Gödöllőn megbizható/ajánlott autószerelő/szervíz.
Nem vagyok normális. Na és?!
-
.Szaki.
addikt
Azt hiszem ezeknek a Swifteknek a km órája csak öt számjegyű, így a 86.000 lehet valós, a kérdés csak az, hogy az előtte nem látható szám mennyi lehet. Egyébként ez szerintem is egy vödör csavar, ezer százalék, hogy boyracer kocsi volt. Szerintem az indexek sem rávalók, nem csak a második facelift után volt átlátszó indexburája?
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Szólista #51571 üzenetére
Tudom, ezért is írtam "nem akarlak megbántani", értem miért ennyiért nézel autót, de hidd el nekem, ezekre két dolog nem igaz: megbízható és olcsón fenntartható...
Ezeknek a keze lába lóg már, nincsen baja csak a torka véres, hiába 220ezer, az alkatrészek ugyanannyiba kerülnek mint az újhoz és ez szemmel láthatólag le van rugva, ezt nem kímélték, '98 óta mindenki csak nyelezi aztán továbbpasszolja.
2 évre adnak műszakit, szerinted miért most adja el őszig vizsgával!? Valószínűleg fékek, futómű felújításra szorul, szerintem statikai pontok is lukasra lesznek rohadva az alján (max jött a purhab meg a cigisdoboz és kentek rá két réteg rücsit), egy életveszély, a műszaki nem jelent semmit, szerintem a következőn már nem menne át (különben nem adná el).
Megértem ha nincsen pénzed jobbra, nem szeretnék a pénztárcádban turkálni, de gondold ezt át mégegyszer, ezek "dobós autók", megveszik "gombokért" (tudom ez neked sok pénz), használják amíg le nem jár a műszaki és még éppen érvényes műszakival eladják, vagy ha lejárt leadják a bontóban és veszik a következőt szintén 200k körül, azt megint hazsnálják 1-másfél évig és megy a levesbe, addig meg ütik vágják, mert úgysem számít. Ezeknél a kritérium h legyen érvényes papírja és önerőből helyváltoztatásra képes legyen aztán kifújt. Műszaki/esztétikai/biztonsági állapot nem számít, csak guruljon és legyenek papírjai.
Hidd el, ezt ha megveszed egy jobb érzésű autószerelő az udvarról kidob a kocsival együtt, mert "rendbetenni" (már ha lehet) is gazdasági totálkár (amit neked kell megfizetni, neki meg copni vele hónapokig).
Rengeteg ilyet láttam én is és tényleg nem bántásból mondom, de ezek nem érik meg a vesződséget mert "autó" sosem lesz belőle, vagy ha igen az horribilis pénzekbe fog kerülni.
Nem értesz hozzá, így majd csak 1-2 hét vagy hónap használat után fogsz rájönni h fogy a víz belőle, eszi az olajat, nincs már padlólemez, mert folt hátán is folt van, döglődik az akku, lerohadt róla az összes gumi, nem fog a fék stb.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dReFiX
senior tag
válasz Szólista #51574 üzenetére
Ezeknek az alváz / küszöb / taposó/ hátsó nyúlvány állapota adja meg az árukat. Az h kívülről, hogy néz ki kevésbe fontos sajnos. Külső meg belső képek alapján nem lehet meg itélni.
Kérsz egy időpontot állapotfelmérésre és 10-20 K ért át nézik az autót. Már ha meg tudják emelni
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Szólista #51574 üzenetére
Na ez már sokkal jobban fest, bár a hátsó kerékjáratoknál vannak gyanús pontok, lehet ha azt a műanyag elemet levennéd meglepődnél...
De ez már nincsen annyira lerugva talán, bár nem vagyok egy autószerelő zseni, de küllemre is rendezettebb mint az előző. Ha a közelében vagy, akkor nézd meg, alkudni nem fogsz tudni, nyúlj alá a küszöbnek, ha nem mocskos akkor hagyd ott (friss alvázvédőzés), ha pereg a küszöb alja akkor szintén felejtős. [link] ezt pedig szerintem nézd végig ha még nem láttad, nem a számok az izgik, hanem a hibák súlyossága amiket találnak.Igen, na azon a környéken nem a becsületesnepper-nél voltak gerincességi képzésen... vettem tőlük sok szemetet hajdanán, és még többet adtam el nekik.
Ezek egy kicsit drágábbak: [link] és [link] csak azért linkelem be h lásd mennyiért mennek azok a darabok amik kis ráfordítással még menthetőek lehetnek és hogy lásd hogyan néznek ki azok, amiknek gazdája volt... (ennek ellenére egyikre sem mondom h "jó") Viszont ha eldöntötted melyiket veszed ahogyan dReFiX is írja, ne spórold el azt a 10-20k-t állapotfelmérésre, lehet találnak olyan bibit ami miatt leteszel róla, de arra is jó h be tud tervezni mennyit kell rákölteni a következő 1-2 évben.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
PNP
őstag
válasz 2ozzmexy #51580 üzenetére
A futásteljesítmény diagram nem mutat ugrásokat (leszámítva az 5 számjegy miattit), szóval az 2010 óta hihető (előtte nincs adat, amúgy nekem a HZC rendszám is furcsa 2002-ből), de amúgy 6 tulaja volt már, és ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Nem biztos, hogy ebből bármire lehet következtetni, de én tovább nézelődnék.
-
-
TommyY2
tag
válasz Szólista #51584 üzenetére
Pusztán érdekességképpen írom, hogy azért ki lehet fogni, de nagyon nehéz.
5 éve, amikor vettük a Splast (öreg bácsikáé volt, aki meghalt), volt egy 1998-as Swift gépkocsink, ami valóban nagyon megkímélt volt, minden működött rajt, abszolút nem volt karcos és volt benne összesen 130e km. 300e Ft-ért számolták be (tele volt "extrával" pl. csomagtér világítás, automata ablak felhúzó komfort modul, riasztó, téli kerékgarnitúra, stb.). Természetesen vezetett szervizkönyve is volt.
Nagyon sajnáltuk eladni, de magasabbra vágytunk, hogy könnyebb legyen belőle kiszállni.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #51573 üzenetére
Látatlanban ne tudjunk már mindent. És az állapotát ne egy új vitarához nézzük, az ára is ezt tükrözi. Amíg megy, hajtani kell, mindenből a lehető legolcsóbbat bele és azt is csak akkor, ha tényleg nagyon muszáj. És tákolni mindent, akkor tökéletes lehet. Ha beindul és a próbakör alatt nincs semmi durva hiba, ennyiért jó vásár lehet
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
galaxys80
veterán
válasz TommyY2 #51586 üzenetére
Így van. Csak kellő türelem és kitartás kell hozzá és simán lehet venni jó áron megkímélt autót. Ismerősöm múlt héten vett egy idős bacsikától egy 2000-es swiftet 250 ért.
A garázsból alig járt ki kis túlzással korábban. 62.000 km van benne.
Brutális túlzás ez az egymilliós határérték. Ezért nem kell mindent készpénznek venni amit fórumokon olvas az ember. -
-
Szólista
senior tag
Nem vagyok normális. Na és?!
-
simonjoe
senior tag
válasz Szólista #51592 üzenetére
Ha már megidéztek!
Tudom, és megértelek az elkölthető keret diktál, sajnos.
Én azt tudom mondani neked, h mi 500eHUF-os határt céloztuk meg, és tényleg nem finnyáskodtunk, az egész országot beautóztuk egy jó Swift-ért. De akkora csalódás volt, a 20 egynehány éves autók mind kivétel nélkül szétrohadt példányok voltak. 6 hónapig b@...tam a rezet ezzel a projekttel, de sehogy sem akart összejönni, olyan állapotú amivel szívesen elengedtem volna a nejem. Elengedtem. Vettünk egy 10 éves Splash-t, 1,6 milla+300 volt még amit rá kellett locsolni.
Egyébként még tényleg fellelhető ezekből megkímélt, nem rozsdaette példányok, ahol a nyúlványok, küszöbök, és alváz még ép, csak nagy szerencse kell hozzá. Nekem nem sikerült. Ha nem sürgős, szánj rá időt, talán találsz.Joe
-
AMD Power
titán
válasz Szólista #51571 üzenetére
Az én eladó Astram pont neked való lenne. Ezt a km ami ide van írva a Suzukihoz kég viccnek is rossz.
De viccet félretéve... ennyi pénzért nehéz lesz értékelhető autót találni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz simonjoe #51593 üzenetére
Ki kell ezt is fogni, igaz nem könnyű. Én 170e ért adtam el a Punto 2 - met. Nem volt tökéletes de bőven használható volt és nem volt szétrohadva. Mindenesetre sok sikert a kereséshez!
[ Szerkesztve ]
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős