Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz tboldi #51651 üzenetére
2ozzmexy: nem feltétlen 99%, de amikor sérül az autó, akkor jó eséllyel vagy első vagy hátsó lökös is sérül. Nem feltétlen annyira, hogy egyből javtani kelljen, de van benne egy törés-repedés-horpadás, vagy tényleg hiányzik belőle egy darab, de teljesen járóképes az autó, így nem létkérdés a csere.
Na szerintem ilyenből van sok, és ez a sok tulaj rááldozná azt a 30k-t egy ép állapotú, színhelyes bontottra, csak ilyen már nem nagyon van. Mármint sem ép, sem színhelyes, sem bontott A gyári pedig tényleg drága, nekem még szerencsém is volt azzal az utolsó darabos suzuminn-essel, nem nagyon fog senki 100-120-at adni egy lökösért (+fényezés), ha az autó ér 850-1.2M között.
Amit elbontanak, azt tényleg vagy hátulról eltalálták, és van 1db első lököse, vagy fordítva. Az pedig, hogy ez a lökös még jó állapotú is legyen 15 év után, az megint kb 1/3 szerintem Ez az 1-1 darab meg órák, de legrosszabb esetben napok alatt eltűnik. Fb-n suzuki adok-veszek topikban ilyen 50-80 kommentek vannak a bontódó autós posztok alatt; gyakran olyan árakat adnak meg apróságoknak, amennyiért suzu specifikus oldalakról gyári újat lehet venni[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
AMD Power
titán
Órát valaki?
-
szacsa82
tag
Szervusztok, tanácsot szeretnék kérni. Van egy 97-es Swift sedanom, nemrég vettem munkába rohangálósnak aprópénzért, kis kopottas, fapados jószág, viszont frankón megy, nem hagyott egyszer sem cserben, jól fogyaszt, szeretem stb. Viszont úgy néz ki, megbukik a vizsgán, mert a hátsó lengőkarok szilentje alatt beszakadt, szóval kissé korrodált lehet. (A vásárláskor megnézettem, ezt nem szúrta ki a szakember, vagy akkor még jó volt... ) Úgy néz ki, nem lesz rentábilis meglakatoltatni, ez már csak abból is látszik, hogy szinte nincs lakatos, aki elvállalná. (Egyébként egy ideje nincs szükségem rá, a vizsga után el akartam adni.) Szerintetek mit tegyek vele, hívjak egy roncsfelvásárlót, vagy van jobb megoldás működő de kaszniproblémás lejárt műszakis kocsik értékesítésére? Esetleg valaki tud ajánlani egy szupermen lakatost, aki nem riad vissza huszonix éves swiftektől? Köszi.
https://www.flickr.com/gp/147950305@N06/2VsXP4
-
Brogyi
senior tag
Az ajtó nyitós manusnak szántam. Bocsi.
Egyszerűbb lenne ha sok Suzuki tulaj előásna egy használatit.
Próbáljuk meg kitalálni a meglévő infók alapján.
- Fordítsd el a kulcsot, hogy lásd a központi kijelzőt.
Kell lenni valami tekerőnek amit még nyomkodni is lehet-
- Állítsd a tripp/odometer-re.
Ezt szokták tankolás alkalmával nullázni.
- Nyomd meg a gombot, és tartsd.
A beállító menűbe kell bejutni. Ha valamit nem jól csinálsz akkor csak a napi számlálót törlöd.
Először valami Clock feliratott kell látnod. Esetleg CL.
Ez az óra, de ez most nem érdekes.
Ahogy nyomogatod betű kombinációk jelennek meg.
A neked fontos a következő:
d1-SL1 Ez az egy gombos verzió. Minden ajtó nyilik.
Tippem szerint addig kell játszanod míg az apró "sel" megjelenik itt.
A gomb tartásával próbálkoznék.
Az alap beállítása a
d1-SL2 Valahol kisbetűvel egy "sel" is lesz, mert ez van kiválasztva.
Mivel nincs ilyen masinám csak találgatok. Az első lépés juss be a beállítás menűbe, és szokatlan jeleket kell látnod mint ahogy írtam. Probálgass, és találgatunk még.
Állítólag a régieknél számít az is, hogy nyitva, vagy csukva van az ajtó. Gondolom a legtöbb ember behúzza maga után ezért ez a default.
Ha otthon nehezen használod a távszabályozót akkor nehéz, vagy lehetetlen lesz.
Az "End"-nél megnyomva kilépsz.
A gomb forgatásával a felső menűben lépkedsz. Ha pedig megnyomod akkor az aktuális menű részleteit látod.
A "bACK" vagy a "-bAC"-nál nyomás pedig a főmenűbe ugrik.
A valóságban sokkal egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #51663 üzenetére
Nem lehet ez a menü dolog felszereltség függő? A 2005-ös még nem a ráncfelvarrott, volt egy facelifte 2007 vagy 2008-ban talán, de most nem nézek utána, lehetséges hogy akkor került bele ilyen feature?
Ha elég erősen tekered tuti tekerhető lesz... mostmár. (El ne törd, mert az a PCB-n van, nem lehet egy leányálom cserélni...)
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz 2ozzmexy #51667 üzenetére
szerencsére van érzéke az embernek, hogy mit érdemes tekergetni hát ezt nincs.
Ugye ebben van "A" és "B" trip, valamint ha fel van kapcsolva legalább a helyzetjelző, akkor van egy "oooo" felirat, amivel a műszerfal fényerejét lehet állítani ha lenyomva tartom a gombot (eltűnik 1-1 karika). Ennyi. Hosszan nyomvatartva sehol máshol nem csinál semmit, nem tekerhető a gomb (pár fok holtjátéka van). GLX CD AC felszereltség, 2005, tehát valóban facelift előtti."... and I hope you have a great day!"
-
2ozzmexy
aktív tag
[link] Szerintem erre gondolt, de lehet hogy a tiédből is elő lehet varázsolni, van kijelződ, ott van a kmóra alatt, sőt van egy fent is középen a műszerfal tetején, a japán mérnök kreatív egy népség... Próbálkozz, ne add fel.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
...hát ennek is olyan gyalázatos a belseje mint a Splash-é.
A kúrmány, a váltógomb, a fényszóró magasság állító tekerentyű és a ködlámpa kapcsoló is megegyezik.
A magasságállító gombon világít valami ha felkacsolod a lámpát? A Splash-ben nem, egy kicsit hiányolom. Oszt lehet, h van csak kiégett a Zizzó benne.Joe
-
moddingR
aktív tag
Sziasztok!
WagonR 1.3 2001-es.
Az alábbi olajfolyást tapasztaltam.
Mitől lehet, mi a megoldás rá? -
Brogyi
senior tag
válasz tboldi #51678 üzenetére
Valószínűleg a felhasználó nem tudja megváltoztatni a régiekben. A riasztóval egyszerre nyitja zárja szerintem.
A BCM tudja csak programozni kell. Ha nagyon zavaró akkor pénzért megcsinálják, és ezért nincs kint a neten.
Végső esetben ilyenre csinálták, de én ezt nem hiszem. Lehet, hogy egy riasztó beszereléssel foglakozó ember azt mondja "persze lehet melyiket építsem be?". -
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #51681 üzenetére
Én úgy tudom, h kilenc erőforrással készült, 1 dízel 75 lóval. 7 benzines.
ebből kettő ezres, egy 65 és egy 68 LE-s-
5 féle 1200-as, abból volt 85 és 86 LE-s, a mienk 86-os. Továbbá ebből készült még 90, 91, és 94 LE-s. A sor végén egy 1,2-es 86 LE-s benzin/gáz üzemű.
Szóval elég sok készült belőle, bár egetverő nagy különbség nincs köztük, én magam nem is értem, h mit akartak ezzel a tervezők. Nem egy fürge szarvas, de lehet vele közlekedni. Zömében a feleségem közlekedik vele, Ő szereti. Ha a Passat után átülök, kicsit olyan érzésem van benne, mintha a ménes elszaladt volna legelészni.Joe
-
Moleman
addikt
válasz simonjoe #51687 üzenetére
Anyámnak 86 lovas van, mikor megvették, kipróbáltam és sírva menekültem vissza az 5 évvel öregebb 98 lovas Almerámba, pedig az se volt egy rakéta. De az a lényeg, hogy ők szeretik, volt, hogy 4 liter alatt fogyasztott nekik.
A 94 lovas Swift már sokkal fürgébbnek és sokkal jobbnak érződik, azt szeretem vezetni. A váltója is tök jó hosszú, nem pörög többet ötösben, mint az Almera.
-
simonjoe
senior tag
válasz Moleman #51689 üzenetére
....nem azt írtam, h rossz, csak szokni kell. Ez olyan mint amikor a felnifékes után vettem egy brutál négydugattyús tárcsafékes bringát. Az első fékezésnél hajszálon múlt, h nem estem át rajta.
Majd hosszú tárcsás bringázás után ismét felnifékes, ott meg átszáguldoztam egy körforgalmon mert nem fékezett, csak egy hangyaf@...nyit. Még jó, h nem jött akkor senki. Megúsztam. Mindezek után már odafigyeltem ha váltottam. Az autóknál is valami hasonló van.
Egyébként szerethető, én majdnem meg vagyok vele elégedve, számomra egy nagyon gyenge pontja van, az ülések rohadt kényelmetlenek, valamit ki kell erre találnom, vagy egy kárpitossal átszabatom, vagy csere. Bár az utóbbi a légzsákok miatt nem lesz 1xű.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #51693 üzenetére
...ja, hát így könnyű! Amikor a nagyobbat vettük akkor én választottam és döntöttem, most neki kellett, értelemszerűen ráhagytam a választást. A vezetésről meg annyit, h anno a nejem tanított engem vezetni. Valszeg motorizált génekkel született. A családjában mindenki nagy vasakkal szaladgál(t). Most meg én b@...tatom, h mennyire "szarul" dinamikátlanul vezet.
Joe
-
Moleman
addikt
válasz simonjoe #51695 üzenetére
A kapcsolatunk legelején, mikor még jogsija sem volt, halálosan megsértődött az asszony, mikor kijelentettem, hogy hiába tetszik neki a szimulátorban a Fiat 500, olyat soha nem vehet, amíg én élek. 2 évvel később már ő nézte hülyének a barátnőjét, mikor pont olyat vett.
Most már rám hagy minden ilyesmit, max annyit szól bele, hogy milyen színű ne legyen. -
AMD Power
titán
Nap vicce....
8 használt autó, amit biztosan kerülj el!
"Suzuki Wagon R+ MK2"
FB-n szét is szedték őket a hozzászólásokban főleg ez miatt. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51697 üzenetére
Most az újabb sárdobálást elkerülendő azzal kezdem h nem védem őket, de ami igaz az igaz, sok a leharcolt, ridegtartasban használt példány a piacon, régen vagyonőrnek csufoltak, mert minden második biztonsági őr ilyennel járt 24/24-be. A többivel viszont nem tudok egyetérteni, a beltér valóban nem Mercedes minőség, de nem is annyiba került már újonnan sem, hogy a motor sokat fogyaszt... Mihez képest? Előtte lepicskondiazza a Renault V6-jat, ami szintén szomjaska, cserébe beteges is, hát ahhoz képest keveset eszik a wagonr, már bocsi...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."