Új hozzászólás Aktív témák
-
kalozhun100
őstag
Ablaktörlőből a gyárit vagy a flexibilist veszitek? mert nekem most flexibilis van, de csikoz.
Samsung Galaxy S7 Edge
-
Motion_Blur
félisten
válasz sharkypeti #21496 üzenetére
Ablaktörlőből télre érdemes valami olcsóbbat venni, főleg ha csillaggarázs van és havat, jeget is kap majd rendesen. Egyébként meg Bosch Aerotwin, annak nincs párja én 4 év után most cserélem, de csak azért mert már megöregedett a gumi rajta és picit karcolja a szélvédőt ami most fog polírt kapni.
Belülről ezzel fújd be az ablakokat, és nem lesz gondod a párával: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
negroo
aktív tag
Aksiból csak a MOLL a legjobb a világon. meg bizható jobb és bosch is lepipálja
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #21497 üzenetére
Ha egy picit "rángatom", érezni hogy külön mozog a felső panelhez képest, tehát tuti kijön, a kérdés, hogyan?
-
roberto211
őstag
Hát pont ezt mondtam hogy megkell nézni,hogy valahol fogja e csavar vagy patent vagy ilyesmi. Oldalt fogja valami? Ha nem találsz se csavart se semmit akkor az illesztésnél nagyon lapos, nem hegyes csavarhúzóval óvatosan próbáld valamelyik részét kipattintani,lehetőleg szélénél próbáld.... Ha egyik része kipattan akkor mehet a többi ha nem akkor inkább ne feszegesd...De nem hiszem h túl bonyolultan jönne ki csak kérdés hogy hogy igen.
#21498) HUNPSP : Ha gyorskötözőzől akkor szerintem még ne rakd fel a dísztárcsát mert ha ott sietősen leszeded megkarcolhatod vagy ilyesmi, ezt a pár napot kibírod. Ha csak simán rátennéd akkor nem sok veszély fenyegeti h valami baja lesz .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tothgera30
Ármester
Műszerfalban (óracsoport) T5 8.3D vagy 8.5D izzók valók? Hány darab felelős a műszerfal háttérvilágításáért? Mert a WagonR-ban olyan mint ha középen kiégett volna. A sebességmérő alsó rése, és a fordulatszámmérő utolsó skálái már nem látszanak sötétben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
roberto211
őstag
Huhh azért már érezni h fagy le éjszaka... Leugrottam központba kb 10 perce.. Akkora pára volt bennt h nem lehetett elindulni, nyomni kellett v 10percig a fűtést ablakra, plusz alapjárat is fennt volt kb 5-8 percig,plusz már látni a fehér füstöt is. ...
Tehát a természetes dolgok.. De indulni azért pöccre indult..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #21507 üzenetére
Ezért jó a klíma.. 20 másodperc és lehet menni
-
Tigi
őstag
Szerintem ki kell hozzá szedni a fejegységet, utána talán többet látsz.
Vagy a Swift Klub-on megkérdezed, szerintem egy regisztrációt megér.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21512 üzenetére
Az az enyém.
Szegény tényleg eléggé leharcolt egy darab. Anno úgy került a családhoz, hogy 5 éve kellett egy második autó, erre édesanyámék megvették az egyik legolcsóbbat a hahu-ról. Persze a szokásos szöveggel hirdették, idős bácsié volt, keveset futott, télen nem használta stb. Aztán ahhoz képest messziről látszik rajta, hogy balesetes volt (mondjuk szerelővel átnézettük azóta többször, műszakilag nagyjából rendben van, csak többféle pirosban pompáznak az elemek). Viszont csipegeti az olajat, meg azért van pár hülyesége az autónak. Ebből a leginkább zavaró, az egy folyamatos, ütemes, ciripelő hang, de 5 éve ilyen. Szerelő megnézte, nem tudja mi az. Mindegy, most el fogom vinni másik szerelőhöz, mert nem vagyok elégedett vele, rendberakatom az autót kerül, amibe kerül.
-
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21514 üzenetére
Az a baj, hogy ismerem magam, ha egyszer elkezdem a javíttatást, akkor addig nem állok le, amíg lesz egy tökéletes állapotú autóm. Viszont így eladni meg nem lehet, mert nem lesz még egy olyan balek, mint anyámék, akik 350-ért megvették ezt anno.
-
kolosanyi
veterán
válasz Kornel #21516 üzenetére
Ha hozzányúlok, azt magam miatt teszem, nem azért, hogy drágábban el tudjam adni. Ezért is mondtam, hogy ha elkezdem, akkor addig nem állok le, amíg egy kívül-belül tökélettes állapotra nem pofoztatom ki, de az meg drága lesz.
Ez a baj amúgy a családommal, a tipikus "jó az úgy, japán autó, ez úgyse romlik el" hozzáállással közelítenek ehhez. Anyámat megkérdeztem, hogy mikor volt utoljára olajszint ellenőrizve a Corollájában, nem tudta megmondani. Megnéztem, egy fél ujjnyi csík látszott a nívópálcán, az is ilyen ragacsos, sűrű, fekete trutyi volt. Csodálkozom, hogy még megy az az autó.
-
kolosanyi
veterán
Nem is tudtam, hogy Subaru Justy néven is gyártották a Swiftet. Hirdetnek is egy jó állapotú példányt. Ez egyébként mennyiben tér el a Swifttől?
-
m1sk4r
aktív tag
Üdv.
Adott egy '93-as évjáratú 1,3 8V motorral ellátott Swift.
Beletölthetem az olcsóbb olajat, ami a leírás szerint nagy teljesítményű motorokhoz való vagy maradjak a drágábbnál?Aurea mediocritas
-
CoolBoy323
nagyúr
Most latom volt topiktali... Ha hamarabb latom, elmentem volna.
Ujonc vagyok a topikban, de Szutyukisok tarccsunk ossze -
roberto211
őstag
válasz m1sk4r #21523 üzenetére
Lényegtelen, amelyik szimpatikusabb...
A "drágább" se valami drága hogy spéci autókhoz lenne való esetleg..
Nagyteljesítményű autóba nyilván nem 4 rugós olajat töltenék bele. Még a literesembe is eneost raktam.. Igaz nem olcsó viszont most éjszaka a hideg után is elég szépen indul,szép hanggal.
SZerk:
Kornelka: Várjál csak, jövőre csatlakozok az én sss-em el.. Vagy ignác sportommal..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #21524 üzenetére
Ja volt, meg lesz is.
Krisztiannal viszont azota is csinaltunk minitalit
Jo kis csapas az 1.5gs vs. Sss-al.
Valamikor kene egy ossztopictali -
kolosanyi
veterán
Sokadszorra látok Swift hirdetésnél állítható kományt, esetleg ülésmagasság állítást. Valószínü, hogy igaz, ezesetben viszont szívesen lecserélném a jelenlegi leharcolt Swiftwem egy ilyenre. A sedan amúgy is praktikusabb, illetve ebben mág a 16 szelepes motor van és a felszereltsége is jó. Más márkából ennyiért szinte kivétel nélkül roncsokat kapni, vagy nagyon fapados autókat. Így legalább megúsznám a jelenlegi felújíttatását.
-
roberto211
őstag
válasz kolosanyi #21527 üzenetére
Sedaneok jók, nem rég mercutio adott el egy jó sedanet kár h akkor még nem voltál itt. És elég jó áron..
Én egyszer ültem egy sedaneba szintén 16szelepesbe csak a felszereltség nem volt valami nagy szám ezért cseréltem le... Nagyobb mint a 3/5 ajtós, nagyobb tér volt a lábamnak meg szélességbe is jobb volt... Illetve ülések is.. Próbáld ki , hogy jó e neked..
"Más márkából ennyiért szinte kivétel nélkül roncsokat kapni,"
Na ja.. "#csakasuzukiéssemmimás"
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21528 üzenetére
Na akkor ezt meg is nézem.
(#21529) kornelka
Keresztapám 1 8 szelepest és kettő 16 szelepest használt el, egyikkel se volt baja, pedig mindegyikkel 200k km-t ment. -
HUNPSP
aktív tag
válasz roberto211 #21528 üzenetére
Én úgy tudom hogy az autó súlyán, a csomagtér méretén, a hátsó stabilizátor rúdon (kanyarokban elvileg nem dől be annyira) és a kicsivel "kagylósabb" ülésen kívül egyáltalán nincs különbség a szedán és az alapverziól között. Nyilván kicsit hosszabb is emiatt, de másban nem különbözik.
Szerk.: talán a szedánban lévő ülések valamivel magasabban vannak, és ha az elektromos ablak fel van tüntetve, akkor az elől-hátul van. Utóbbiban nem vagy biztos hogy minden esetben igaz, de itt is van valami különbség a 3/5 ajtóshoz képest.
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #21506 üzenetére
Swift és pl.: Vitara, WagonR+ műszerfal szinte ugyan az, akkor elvileg ugyan az az izzófoglalat lenne a műszerfal háttérvilágításáért felelős. mert akkor vennék foglalatot, és T10-essel meg is lenne oldva. Feleslegesen most nem bontanám meg, meg ahhoz kell egy szabad órácska.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Thome
addikt
válasz Tothgera30 #21538 üzenetére
Nekem is hasonlóak a bajaim, de a műszerfal egyelőre még várat magára.
Na most, a baloldali kapcsolóknál sikerült kiszednem a gombokat.
Ami kiderült, hogy a fénymagasság állító nem fog világítani ha meggebedek sem, mert a piktogram festett, fényforrás pedig nincs benne...
Amit gyanítok, ezen kép alapján, hogy a ködlámpa piktogramnak világítania kell, de ezt viszont cseszik megtenni (ha bekapcsolom, akkor a kis pontban világít zölden), szóval a kérdés, hogy hogyan lehet szétszedni, vagy egyáltalán szétlehet-e, és cserélni benne izzót(?) ?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Arra jöttem rá, hogy minden nap egy élmény ránézni az autómra, szóval nem bántam meg a kompromisszumokat, amit ez az autó jelent.
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
Nem kell szétszedni, a két kör alakú akármi, ami az utolsó előtti képen látszik, az a két izzó foglalata (értelemszerűen az egyik a piktogram világításáé, a másik a visszajelző fénye). Azokat elvileg óramutató járásával ellentétes irányba tekerve ki tudod szedni, az izzót a foglalatból ki tudod fűzni, hobbielektronikai boltban pedig kapsz bele másik izzót, ha viszed magaddal, akkor biztos jót adnak. Foglalattal együtt mocskos drága (~2000 Ft), az izzó magában lesz van 50 Ft.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
negroo
aktív tag
Sziasztok.
Ma történt hajnalban szenendrei úton.
Békástól egy dobozos ember. Nevezük gyilkosnak. csillagvár magaságában 2 sávos még az út. belsőből teljesen leszorítot. Kb 1km ig tolt az MVM szemben útig. Nem nagyon tört össze a kocsim, de én megengedet 70el , mentem és a 3500kg feletti hivatásos így meg merte csinálni. Ott a rendőrnek mondom józan paraszti ésszel ha ÉN toltam volna le, hogy hogy az eleje nem sérült? MEg nyomok alapján Ő tolt le. Erre ezt mondta ha be akkar menni engedni kell! Mondoom ha nekem fegyverem van akkor agyon is löhettem? Erre aztmondta nem tehetem meg! Tényleg, de te ezzel a mondatoddal kressz nem ismeri és engem úgy tanítottak, hogy köteles vagy mindent meg tenni a személyi és vagyon kár megelőzéését. Tiszta ideg vagyok, hogy erre azt mondta hogy 50-50% lessz. Erre kérdeztem, hogy a te családod ülne benne és oszlopnak csap akkor is ezt mondod. Jöt a sablonos válasz. Hihetetlen, hogy Ilyen alapon fejbe is lőhetném, mert neki szabad. Az előadóra leszek kíváncsi mit fog írni, de én ott meg mondtam nekik, hogy én el megyek a piros bicigliig. Az ilyen nem ember és olyat nem mondhat, hogy ilyennek a szuzukisok mind. Kis karcok lettek és a tükör letört. De majd mikor be vonják a te jogsidat megérte-e? Vagy megölsz épp valakit!
-
t1
addikt
válasz PRDZsolesz #21544 üzenetére
Olyan volt mintha google fordítóból lett volna kimásolva
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #21546 üzenetére
Rám húzta a kormányt direkt. Én ki tettem üresbe, de folyamatosan tólta rám az autóját. A 2 sávósból 3 sávra tágult és addig csináklta míg úgy gondolta, hogy így kivédi a betét lapott. Viszont a zsaru tök flegma volt és látszott rajta a leszarom tabéetta hatásait is. Ebben az országban bármit lehet tenni következmény nélkül. Az ellen fél is azt mondta, hogy én toltam rá! Igen igen, de hogyan nem tört össze az eleje. Utána mikor szét szedték a kocsit 2 kicsi horzsolás tükör törés, de mondom józan paraszti ésszel, hogy ha kereket szeretnék centirozni akkor hogy a túróba nem tört össze a kocsim? MEg fizika is lehet ha belé száguldozok nem ennyire fog látszodni a dolog és mutattam a másuk oldalt is vannak olyan picike horzsolűsok. Szóval mi támmassza alá a kedves gyilkos bácsinak az Ő állítását. Meg tükörkapot minden ütést, mert az oldalajól behorpadt. Így még én jobban is kijöttem, mert most van szervízben 7000ft meg ért az ipsének, de hogy nem veszik el az ilyen ember jogsíját hihetetlen. HA csak nekem jön direkt és meg áll tök egyértelmű lett volna nekem, de úgy állt meg, hogy én lógtam az Ő sávjában. Erre ezt mondtam, hogy az az én sávom volt. 1km keresztúl tolt és ha fékezek tovább ütöm a kocsit.
-
roberto211
őstag
válasz negroo #21547 üzenetére
Ja.. Hát ilyen a Főváros... Rendőr előtt, azért párszor szájbarúgtam volna a gyökeret... Veszéleyes is lehetett volna(vagyis az volt de lehetett volna baj is )...
Végül adott betétlapot vagy hogy csinálják most meg?
Amúgy velem is szokott ilyen nap mint nap előfordulni ha városba megyek, 2 dolgott szoktam tenni ha látom előre a szitut... Vagy vissza kettő és padló h mielőtt próbálna beszorítani elmenjek onnét (pld buszosok,kamionosok,furgonosok előtt) legtöbbnyire ezt szoktam alkalmazni... Vagy időben fék és megelőzöm.. Ha utána is csinálja pirosnál kiszállok és megrugdosom. De ez csak ritka esetben nagyon..
Bármit azért nem lehet tenni lásd balesetem is.. Jóformán egy kiguruló öreg b corsás g*ci miatt törtem össze magam de szabály szerint én voltam a hibás ezért én szívtam miatta..
Tegnap előtt mondjuk majdnem én szívtam meg, szintén "kikerülés" miatt majdnem oldalba vert ilyen peugeot boxer, dudáltam mint állat, eljöttem, utána meg szakítják a dízelt h utolérjenek a boxerrel, azt kiordítanak belőle vagy 6 an.. Huhhh bazze mondom magamba kicsit rossz az arány 6 vs 1 . Aztán jöttek, végül jobbnak láttam ,hogy elpadlóztam onnét.. Elcikáztam jobbra balra, a platóssal meg nem bírt követni.. Így megúsztam..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21548 üzenetére
Vezessetek defenzíven, inkább engedjétek el, lassítsatok le, akkor nem lesz ilyen. Hadd menjen, kit érdekel? Fontosabb a biztonság...
-
roberto211
őstag
válasz kolosanyi #21549 üzenetére
A lelassítás néha rosszabb mintha rágyorsítanál.. Szerintem ..
Pld bah csomóponton annyira leszűkítették 3 sávot m7 kivezetőnél(Érd felől) h ha 3 autó menne a kanyargós részen egyszerre, valaki biztos súrólná a másikat.. Ha busz akkor pedig tuti.. Ilyenkor van az h ki lép gyorsabban a gázra.. Ha lelassítasz akkor még nagyobb forgalmat csinálsz és még több autó megy melletted a szűkületben,nagyobb rizikóval..
Amúgy ezt a kreszbe is írják ha jól emékszem h nem feltétlen csak a lassítással lehet elkerülni egy veszélyhelyzetet..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max