Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #22900 üzenetére
Ennyi.
Ja es ne eneos t vegyel bele.
Nem lennek meglepodve, ha lett volna egy hamis szallitmany, vagy valami.
Oroszoknal nost bukott le egy bunszovetkezet, nagyon nagyban hamisitottak olajat.
Ki tudja hova hogy milyen uton milyen olaj jut el?!
Erdekes, hogy a LM-bol 1000 km alatt semmit bem evett meg, az eneosbol meg csak csipegetett, meg ha hajtottam is...
Azert most is megkergetem egyszer ketszer. -
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #22901 üzenetére
Biztos hogy fullon volt, mert a szervizekben nem nagyon foglalkoznak vele?
-
Motion_Blur
félisten
Előttem csinálták, belement szépen a 4 liter ahogy mindig szokott.
Ilyenkor nem szoktam megnézni mert régebben amikor megnéztem mindig a maxon volt. 3,7 liternek kell belemennie + pár deci szóval a 4 literrel mindig fullon van.Amúgy az olajnak még szép világos aranybarna színe van.
Kornelka: vajon hogy lehet biztosra menni olaj ügyben? korábban nekem is LM volt, toptec 4100 ha jól rémlik, a szerelőm akihez nagyon régóta jár a család összes autója, ezt javasolta.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22904 üzenetére
En most hosszas keresgeles utan kotottem ki a LM top tec 4300-nal.
5w30 alap volt, de azok kozott is vastagabbat kerestem, illetve olyat, aminek anleheto legnagyobb a hths viszkozitasa, tehat a legstabilabb olaj. Ezen kivul remelem a bardi van annyira nagy ceg, hogy nem arul hamisat, illetve 5+1 literes akcioba volt kedvezmennyel 13k ha jol emlekszem, az meg ingyen van gyakorlatilag, foleg egy sustinahoz kepest, ami 15k... 4 liter!
Eddig nem bantam meg. -
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #22904 üzenetére
Most pontosan nem emlékszem milyen verdád van... De van olyan hogy "száraz" töltéskor mennyi. Mondjuk nálam M15A esetében 4,2 cserekor meg 3,8-at ír. Szal a 4 pont jó, attól függ mennyire csepegtetik ki a blokkból az előző olajat
70%-ban autópályán túrom a 0w40-nek kb 10k alatt 2 decit eszik meg a verda. Eleinte in is bibiskedtem rajta, de most hidegen hagy , ha nem akarom hogy egye akkor 15w40
-
-
Motion_Blur
félisten
M13A
5W30-at rakok csak bele, amikor vettem akkor nem értettem még hozzá és 10W40 ment bele asszem, azóta 1x 5W40, utóbbi 3 évben pedig csak 5W30.
Castrolt, Liquai Moly-t és ENEOS-t raktam bele eddig, full szintetikusakat persze.
Szerintem tavasszal LM vagy Motul megy majd bele.
Váltóolaj csere is lesz majd, épp aktuális.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tomi5244
őstag
Üdv!
1.6-os benzines új Vitaránál, két település közti napi 50km-es ingázás mekkora átlag fogyasztást eredményezhet kb? 90-nél többel nem mennék de van, hogy még annyival se, mert a forgalom és az útviszonyok nem engedik meg. Városi araszolás max 1-2 km mert külvárosban dolgozom.
T -
tomi5244
őstag
válasz Motion_Blur #22910 üzenetére
Értem, akkor legrosszabb esetben 6-al számolok mert mondjuk az első 1-2 km nyilván hideg motorral értendő. Azért ez még így is baráti
Viszonyításképp a szintén új 1.2-es swiftek ugyanilyen feltételekkel hozhatják az 5 litert?
-
Motion_Blur
félisten
válasz tomi5244 #22911 üzenetére
Igen.
Én amikor vidékről jártam be napi 2x25km-t, szintén kb. 2km-es várossal, akkor volt a fogyim 5,7-6 liter között. M13A-val, aminél majdnem 1 literrel jobbat tud az új 1,2-es motor.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bajnokpityu
félisten
válasz Motion_Blur #22910 üzenetére
Télen 5.5 Nyáron kevesebb lesz szerintem 1literrel. Ez az ideális használat.
Milyenk mostanában 6.5öt ír ki, de szegény totál ellentétes használatot kap.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
tomi5244
őstag
válasz bajnokpityu #22913 üzenetére
Az én jelenlegi 1.4i 16v 98'-as B corsám simán benyakalja a 7-7.5 litert. Cserébe mondjuk megy is. De hiába, a modernebb motorok azért kevesebbet esznek.
-
tomi5244
őstag
válasz bajnokpityu #22915 üzenetére
Azt nem tudom, de még nem hagyott ott soha, és elég fürge kis jószág. A rövid áttételezésű 5. sebesség az egyik sarkalatos pontja.
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok !
Első autónak szeretném, napi szinten vezetek swiftet, de jó lenne már egy saját, egyelőre nézegetek csak.
Ezt ma ajánlották... [link]
Átsiklottam felette minden nap, hogy nem fényezett a lökös, meg vannak külső hibák.
Jó pont hogy gázos, mert ismerem az előnyeit. Viszont mindig az foglalkoztat, hogy ha egy kicsit többet rászánok, szintén 400e körül, van több alternatíva szebb kasznival.
Mit mondtok rá így képek alapján?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Thome
addikt
Én meg jól látom, hogy 700-ért is van már normálisnak tűnő swift 2?
Mondjuk ez elég érdekes, vajon mi lehet vele? Sport
Szerk: Ja most nézem, hogy csak a lökösök sport, az autó nem...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
motorkód nem olvasható.
magyarul kastás.
váltó hibás...
ez valami lopott, összelegózott hulladék, amiért jól lecsuknának, ha minden kiderülne rólaamúgy nincs 700-ért swift2, legalábbis normális.
amit én láttam, az 1,2M felett van a normálisak, 1.5-ből inkább 1,4-1,5M a normális, leinformálható, nem TK-ból összelegózott, kastás, GC klíma nélküli, fekete kilincses, stb.
szvsz a jóért megkérik a pénzt most, mert nincs normális használt autó, a szar meg suzukiba is szar.
-
Thome
addikt
válasz Kornel #22924 üzenetére
900 és GS. Csak azért mondom...
Nyilván ez nem tipp-topp kívülről, vannak apróbb hibái (ez 40-ből javítható lenne, külső esztétikai hibáról beszélek), de műszakilag tökéletes, olajat nem eszi, váltó nem lötyög, kuplung is jó,illetve törve nem volt. Najó, P420 az van, 160 ezer km-mel. -
Thome
addikt
válasz Kornel #22926 üzenetére
Amikor vettem se voltak jobb ajánlatok, épp ezért VW Polo-t akartam venni (jaj de jó hogy nem vettem), mert nem volt normális swift, erre meg ráhívtam, mert úgy is útba esett mikor Polot mentünk nézni. Nem is kellett tovább menni, látszott az autóról az őszinteség, hogy ez az aminek látszik, nincs rejtegetnivalója.
Mondjuk tényleg makk kellett ehhez.Sajnos az alacsony árat a külső esztétika bánja, de majd rendbe lesz rakva, most pont jó így.
Következő tulaja már úgyis megvan...De csak nem lehetnek annyira rosszak ezek a 700 ezres GC swiftek,vagy mégis mi lehet rajtuk rossz? Semmi olyan elektronika nincs benne ami bekrepál, motor elnyűhetetlen (nyilván ez sem elpusztíthatatlan, de ahhoz igencsak szélsőséges használat kell), max a váltó és kuplunggal lehet gond, esetleg amit írsz hogy TK-ból összelegózott, de azt meg észre lehet venni.
-
Kornel
veterán
Szerinted egy devizahiteles visszavett autot szervizeltek?
Olajcsere, szurok, gyertya, valtoolaj, fagyallo?
Nem...
Mar pedig az 1M alatti swiftek 99%-a ilyen.
Ha kifogtal egy jot, akkor grat
Nekem 1,6 volt a sport, de 1,5-ert csak romok voltak, a legolcsobb is 1,4 volt kb., de az ketszinu volt, szo szerint -
Thome
addikt
-
gerii
addikt
Néztem ilyen GC-t, ami anno 900k volt, még a kilincs sem volt fényezve, rádió nuku stbstb. Hát olyan retket én még nem láttam. Nem elég hogy a fekete kilincsről folyt le a "rozsdalé", de olyan mocskos volt belül hogy ihaj. Tipikus bankautó. Ahhoz képest az 1misisek aranyba voltak öntve
-
Kornel
veterán
Eddig lekopogom, most 2 hatso gatlo csere lesz, de eselyes, hogy ezt is en nyirtam ki, mert adtam neki a kanyarokban
Na meg 8 eves mult, mit var az ember...
Nem baj, koni str.t mar versenypalyara is alkalmas, korlatozottan.
Nyaron irany a palya, kivancsi vagyok, mit tudok mashoz kepest. -
Doze
aktív tag
én éppen most boltotam páromnak egy autót, neten nem is nézelődtem mert autó kellet már azonnal. Az előző F-es Astra megszünt létezni elporladt a kaszni
Miskolc környéki kereskedéseket végigjártuk.... háááááát bammeg kategória.
2 nap leforgása alatt vettünk egy Skoda fábiát 1.4 68Le. 2002 500k volt átírással 80k-t lealkudtam. De ez is egy akkora cigány autó hogy nemigaz , viszont a kaszni jó, (lehet volt törve, de nem apróra), beülök szilánk darabok a kesztyűtartóban. A váltó az 1 és lükverc közt akad, csörög a vezérműlánc, de a lengéscsillapítók jók, nem kopog semmi, menni megy, a motortér retkes de nincs olajfolyás a kipufogó tiszta.... elvittük átnézetni, suzuki után ez a legolcsóbb verda, szerintem egy új swithez, sx4-hez kb duplája minden. A vezérműlánc (gyári) 9900Ft , komplett szűrő és folyadék csere (15k), mivel nem ismerem azért szerelő csinálta. 30k-ból megállt a repair, a váltót meg után kellett állítani jön-megy, nem rohad. A skodákkal eddig is szimpatizáltam de most jobban tetszik.... viszont egy sx4-et soha oda nem ednék érte.
A motor, a váltó, a fék fényévekre van még egy ignis-hez, vagy régi swifthez képest is... a gázreakció olyan mintha egy jegesmedvét rugdosnál egy sivatagban, 2mp mire alapjáratról felveszi a fordulatot, az a kuplung meg hááát.... na mind1.
Egyébként csak úgy technikai szempontból érdekes, 2002... Alulvezérelt OHV, szép tolórudakkal. Háth ja... suzukinál az SOHC legalább alap úgy 1984 óta..
-
Kornel
veterán
Ez nem auto, hanem eros tulzassal is csak egy helyvaltoztato eszkoz.
Az autoba Motor is van, nagybetuvel
Gazreakciorol jut eszembe, tesom multkor kiprobalta a ss-ot, anyos ulesbol mondogatta, hogy nem lep nagyot (ami igaz is), de olyan gazreakcioja van, mintha bovdenes lenne a gazpedal, es a folytoszelepet mozgatnad vele. Milyen lenne, ha nem lenne egr, meg egyeb uri huncutsagok?! -
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22933 üzenetére
akkor ilyen lenne mint ez: [link]
Egyébként volt szerencsém s1600-os swiftet látni rallyn... az egyik legjobb hangja neki van, és ahogy mondogatták a verseny verda sem szeret meghibásodni. 1000 versenykilométer és küldik vissza japánba a blokkot...
Egyébként magának az autónak nem sok köze van utcaihoz, de a motor az külsőleg úgy ahogy hasonlít. (leszámítva a hengerenkénti pillangót meg stb ) Egyébként nem csak utcán, de versenben is sikeres volt a verda elég hamar meg is nyerték a jwrc VB-t utána jött volna sx4 wrc, ami ment is 1-2 futamot, de sajnos gazdasági válság elkaszálta
-
gerii
addikt
Vitara teszt, kicsi fényezik a belét.
-
bajnokpityu
félisten
Nem vagyok mindenáron tc fan, de jól leírták,h miért tetszik. Nem akar többnek látszani, viszont, amit tud, az iránt van bizalom. És szerintem se kemény, csak feszes. Egyik égésterben meg megerősítették az előítéletemet, a turbós nem szereti a kis fordulatot. Városban meg kell 1800 alatti tartomány is. Piros karikát meg betétetek lehet venni külön.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
szakallasgy1
tag
Sziasztok! Van egy 99es sedan swiftem. A bokám komolyan megserult. Emiatt nem tudtam hasznalni az autot. Kolcsonadtam egy havernak. Hazahozta majd par nap mulva arrebb akartam alni a kocsival mert eléggé l az ut kozepen hagyta a kocsit.
A kocsi nem mozdul, beragadtak a fékek. A kezifek be volt huzva. Mit tudok csinalni?
[ Szerkesztve ]
szakallasgy
-
Kornel
veterán
Én hamarabb vennék Scrosst, mint Vitarat, de már mondtam
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #22939 üzenetére
Próbáld előre,hátra mozgatni a kocsit,hátha kipattan.Ha máshogy nem vedd le a kereket,aztán a fékdobot.Ha igaz két csavar tartja+a tengelynél kellegy fűrészlappal megkapargatni és nézd meg mi baj van.
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22944 üzenetére
Ja persze.
Itt ujpalotan van egy rakas scross.
2-3 gyerekhez inkabb ez, mint egy vitara.
Vitarabol 1-2 van itt.
Szegeny ember egy autonak a legpraktikusabbat veszi, akinek van melle meg egy kombi pl., annak nyilvan kehet opcio egy vitara is. -
bajnokpityu
félisten
válasz Harkovz #22946 üzenetére
Két gyerekkel vettünk vityát, és pont jó. Hosszú utakra meg ugyanolyan alkalmatlan scross is. 3 gyereküléssel meg csak egyszerű nél van esély.
Ezeknél sokkal nagyobb, jobb ülésű kocsi kell nyaraláshoz. Errefelé szerencsére nem szennyezik scrossok az utca képet, vitából már most több van.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22947 üzenetére
Miller negyed, ket autoval, masodik autonak.
Amugy annyit mondok, hogy:
Új hozzászólás Aktív témák
- MG4 menetpróba
- Házimozi haladó szinten
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- TCL LCD és LED TV-k
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...