Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22952 üzenetére
Van olyan egyébként, de drágább.... Nemeteknél ennél a márkának van képviselete, (pumpkin), de 300 euró az alja, és csak német verdákhoz vannak.
Visszatérve plug&play tényleg, a rádió rész is tetszik, a hangja nem jobb/rosszabb mint a gyári, de széjjel lehet állítgatni. Gombvilágítás színe, hogy mikor kapcsolódjon fel (állandó, vagy csak tompítottra), a navi is jó benne, érzékeny a nagy antenna miatt, kormányvezérlés, rá lehet programmozni a gombokra melyikkel mit csináljon. (a telefon felvételtől az app indításig bármit rá lehet progizni)
Komolyabb autókba ahogy a gyári fejegységről lehet pl a hőfokot/ventilátort/AC-t/comming home/living home mind benne van, csak az autó nem tudja , akkor pl nem kötöttem be de van reverese vezeték ha rákötöd a tolatólámpára akkor lehet rá tolatókamot tenni és automatán beugrik a képe, (fékpedál és valamifele can-bus vezeték is van amit be lehet kötni gondolom a fenti dolgok)
Még sokat kell nyomogatnom csak nehogy TK legyen a vége
-
Jamby18
senior tag
válasz Kornel #22918 üzenetére
És ez? [link]
Nem itt van a közelbe mert 127km. Csak haverom kinézte. Érdemes ennyit menni egy autóért vagy inkább helybe? Itt Debrecenbe 50 ezrével mennek fel az árak 300 körül mozognak a jobbak (bár semmi elektronika, gondolok itt se e. ablak, se fényezett lökös). Aztán csak 400-500ért van következő, ugyanígy a környező megyékbe.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Akinek aktuális:
METRO-ban
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #22956 üzenetére
Azt írták hogy a Black az szar. De legalább olcsó
-
máyköl
veterán
válasz Motion_Blur #22956 üzenetére
Régi ezres swiftbe melyik való?
-
PRDZsolesz
aktív tag
Ha már akksi téma, az én 8 éves ignisemben még mindig a gyári 36-os akksi üzemel. Fel vagyok készülve már a legrosszabbra, de még mindig úgy teker, mint új korában. Gondolom egyik pillanatról a másikra fog meghalni egyszer...
-
máyköl
veterán
válasz Motion_Blur #22960 üzenetére
Köszi, lehet benevezek egyre!
-
Doze
aktív tag
válasz PRDZsolesz #22961 üzenetére
Ha már aksis téma
Az aksi kezdett behalni, húztam mint rétestésztát. Egyszer benne hagytam a kulcsot, de csak úgy hogy a rádió szóljon, vagyis fenn világít a kijelző... 1 órát állt így. El akarnám indítani.... nem indult... kinn a puszta kellős közepén egyedül. Na mondom betolom, beindult de mégsem mert ütemesen villogtak a lámpák a műszerfalon.. majd megint.. harmadjára beindult. A rádió úgy letiltott mint a szar... nem azért mert kódot rontottam el, hanem mert 10x valami áramingadozást észlel "lopásnak" veszi. Irány márkaszerviz, ott nem tudják javítani, csak fenn esztergomban , felküldik 2 hét, -12k...
Ha bármi jelét veszi az ember hogy haldoklik az aksi--->kuka, most 70Ah-s varta silver, amekkora az aksitálca
-
Kornel
veterán
Varta silver elvileg eleg jo.
Nekem is azt vett bele az elozo tulaj.
Ha meghal, moll kerul bele, ez 100%. -
Motion_Blur
félisten
Milliárdos olajhamisítás: [link]
Shell, Mobil, Elf, Castrol, BP, Elf, Liqui Moly
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22960 üzenetére
1.0 switbe 36-os valo! 45-oshoz nem lesz jo a gyari saru! Be lehet mokolni, elfer, csak sarut kell cserelni.
-
Doze
aktív tag
jaj hogy az ördög nem alszik.... berepedt a szélvédőm...
-
Motion_Blur
félisten
Mitől?
Én tegnap políroztattam át az első és hátsó szélvédőt + mindenhol kicseréltem az ablaktörlő lapátokat újra. Illetve meg lett polírozva és pasztázva szélvédők közötti feketére festett műanyag + ami az A oszlopon van az is. Tele volt karccal és meg volt kopva, most olyan mintha új lenne, elcsúszik rajta a légyszar, vagy hogy szokták mondani
Első szélvédőről is eltűnt a Rain-X áldásos mellékhatása a fátyolosodás, ami már szinte balesetveszélyes volt esős-ködös időben.
Tavasszal még átpolíroztatom az első lámpabúrákat is és próbálom megőrizni az állaptot.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #22968 üzenetére
Szívesen.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22967 üzenetére
Kerdes, hogy a bardiba erdetit adtak-e.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22973 üzenetére
Bírom hogy minden webshopban ott van a 100% eredeti plecsni. Aztán lehet a 80%-uk hamis... nem tudjuk meg soha, mert egyébként is olaj van benne, csak noname fehérorosz lötty.
Én utóbbi két évben itt vásároltam: [link] nem hiszem hogy van tuti recept arra hogy kerüld el a hamisítást..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #22971 üzenetére
Autópálya+felcsapódó kövek.... amúgy is tele volt már apró "kráterekkel", de 2-3 hónapja kaptam egy nagyot. Most gondolta úgy hogy reggelre egy 10centis repedéssel lep meg.
Körbekérdeztem Miskolcon, felhívtam bajszos urat (28 éve javít szélvédőket)
Ő azt mondta hogyha reped akkor csere, nem furkálja meg stb.. ugyan megcsinálja de garanciát nem ad rá... mert csinálta régebben és 50-50% esély hogy pár hét múlva megint továbbreped, mivel nem akartam cseréltetni szélvédőt, így azt mondta ad egy számot aki repedést is toldoz, az azt mondta hogy 10 centi kb 12-15k.... bajusztól meg 28k ajánlatot kaptam vaci új szélvédőre+szerelés+10 év beázás garit ad rá.
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #22889 üzenetére
Megszakértették, alapjárati szelepet kell cserélni.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #22977 üzenetére
Tényleg lehet? Azt mondták egybe van. Ha tudnál segíteni abban, hogy a tisztítása hogy menne, azt megköszönném.
Öreg papi szerelőm van, hobbiból csinálja, eddig munkadíjat szinte nem is kért soha.
10k bontóból, szóval a kocsi értékének 5%-a, így elgondolkoztam mi lenne ha hagynám a csudába
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Tudom, nem szoktam így hozzáállni dolgokhoz, de 17 éves a kocsi, másodautó csak városi futkosásra, és igazából csereérett nagyon, de elnyűhetetlen, ahogy tartja a mondás, fájó szivvel válnék meg tőle.
A szelep tisztítása jobban érdekel minthogy így hagyjam, mert elmegy.
Impossible is nothing
-
Motion_Blur
félisten
válasz meroly #22978 üzenetére
Lehet, én még nem csináltam de pl. egy kicsit jártasabb ismerősöm simán kitakarította magának.
"Az alapjárati motor nem szétszerelhető alkatrész, megbontani csak roncsolással lehet, így a bemenő és kimenő levegőcsatornákba juttatott tisztító folyadékkal (például féktisztító spray) kell felvenni a küzdelmet a lerakódások ellen. Ugyanis a levegővel bejutó kis porszemcsék és a szívócső irányából érkező benzinpára, továbbá az öntvényfalon hidegben kicsapódó pára lassan lerakódásokat képez, ami akadályozza a szelep mozgását, illetve a tökéletes zárást. Ha a tisztítás folyamán barnásszürkés lé folyik ki az alkatrészből, akkor jó helyen tapogatózunk.
Amikor már tiszta folyadék távozik, abbahagyhatjuk a tisztítást és visszaszerelhetjük a szelepet."
Ez a lényege, hogy ez most adott típusonként hogy változik azt nem tudom, szerintem nagyjából egységes lehet ez az eljárás.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #22981 üzenetére
Köszi, tolmácsolom a papinak, hogy próbálkozzunk meg ezzel. Aztán ha nem jött be, akkor megveszem a bontóból.
Impossible is nothing
-
Motion_Blur
félisten
Érdekesség: 2014-hez képest tavaly 35%-al nőtt a prémium benzin értékesítése, és ugyanilyen mértékben csökkent a 98-as oktánszámú nyál eladása. Persze nagyságrendileg mások a bázisok is...
link: [link]
az mondjuk meglepő hogy mennyire elenyésző a prémium benzin szelete a tortából..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22984 üzenetére
nincs is lassan 98-as.
csak auchan és agip, de az is kivonul.
marad az auchan. -
HUNPSP
aktív tag
Ma voltam a szerelőnél a tülzott olajfogyasztás miatt, ami végülis úgy néz ki, hogy külsőre nincs gond, ellenben valoszinuleg a szelepszár szimeringe(ke)t kell cserélni. Ez nagyjából milyen költség, mire számítsak? (Swift 2001)
Illetve ha nem tartom meg hosszútávra az autót, akkor is érdemes megcsináltatni, vagy ebből lehet valami komolyabb baj ha nem foglakozom ezzel?http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
HUNPSP
aktív tag
Köszi! Ez mondjuk nem olyan nagy tétel, én 30 körülire gondoltam kb. Van egyéb előnye egyébként azon kívül hogy az olajat sem zabálja majd és a motor sem lesz csupa koksz?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Hego
tag
válasz HUNPSP #22988 üzenetére
Szerintem bőven több lesz az mint 15. Az alkatrész olcsó, viszont eléggé meg kell bontani a motort. Az enyémnek is ez volt a baja, én nem szereltettem meg. 2,5 év és 15 ezer km alatt nem vettem észre változást. Töltögettem az olajat oszt' annyi
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Doze
aktív tag
Raneztem bardiban 8v motorhoz 6-7k egy készlet. Ha meg hozzadobsz egy tizest szerelesnek azért elég kell legyen. Kerdes mennyire ügyes a szerelő hogy mennyit tokol vele, leveszi a hengerfejet vagy a motorok szereli. Leszerelesnel mar elhiszem a 30k-t, mert akkor mar kell hengerfej tomites stb..
De ha már leszedi akkor erdemes megcsiszolgatni a szelepeket stb....
-
roberto211
őstag
Kategóriák legbiztonságosabb autója.. És benne van a vitara. Király.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
Ezekről az adalékokról mi a véleményetek?
Dízel fronton ódákat zengenek róluk, benzinmotorhoz van értelme használni? Valóban lehet tisztító hatásuk?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #22996 üzenetére
Biztos van valami jó hatása, én régebben spurit használtam de inkább úgy döntöttem egy hóba egy teli tank premium benya aztán annyi..
Legutóbb egy tank shell vpower racing 100+-t tettem bele.. Most vagy placebo vagy tényleg többet használ mint az adalék..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22997 üzenetére
95-ös és 100-as V-Power között nem érzehetsz különbséget, én előbbit tankolom mindig.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #22998 üzenetére
95 be fuel savet tolom...
vpowerbe választom csak a 100at... Ha mindig azt tankolod, akk sztem fölös..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #22981 üzenetére
Sajnos nem segített a tisztítás, ugyanúgy ingadozik az alapjárat
Nézegetem a bontók kínálatát, de ennyi idősen eléggé lutri ez az alkatrész.Impossible is nothing