Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikkolo^^
addikt
Suzuki Géró leírva, Ház és a Világ (Budaörs) tapasztalatok, vélemények?
-
Motion_Blur
félisten
Első tárcsa + betétekre tudtok mondani valami bevált kombót?
Így 160e km után lehet lassan nem ártana lecserélni őket, de nagyon durva szórást látok az árakban.. olyat is láttam hogy a komplett tárcsák + betétek 10k, minőségi lehet
gyári tárcsa: [link]
gyári betétek: [link]
ezt azért picit sokallom..
itt pl nagyobb a választék: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
domojko
senior tag
Ha te tudod a választ akkor akár válaszolhatnál is. Nagyon sokan vágnak a rugóból. Tudom h nem véletlen találták ki h milyen rugó kerüljön alá. Milyen anyagból legyen milyen vastagságú mennyi menet legyen rajta. Ki van számolva mekkora terhelést kell elviselnie. Ha vágok egy karikát akkor lejjebb kerül a kasztni, viszont ugyanazt a terhelést kell elviselni az immár gyengített rugónak. Főként a gyakorlati tapasztalatokra lettem volna kiváncsi és nem arra h beröfögjenek valamit .
-
Kornel
veterán
válasz domojko #23959 üzenetére
Pontosan leírtad.
Mas lesz az auto vezethetosege, akár, fekutja is!!!, elpattog az auto, stb.
Nem csak idegesito lesz, hanem balesetveszelyes is!
Ha ültetni akarsz, akkor H&R vagy Eibach, én azt mondom.
Ezek progressziv rugok, még így is keményebb lesz, mint a gyári, de egyáltalán nem lesz balesetveszelyes.
Tudod kik vágják?
Sufni tuningos régi swiftes, kétezer forintért tankolo hulyegyerekek...
Ne legyek ilyen, ha nem szánod rá az ultetorugo összeget, akkor hagyd így. -
domojko
senior tag
válasz Kornel #23960 üzenetére
Értem. Pjen-nek és neked is köszönöm a választ. Egyébként a gyári gátlók elöl Monroe-k voltak. A hátsókról nem tudtam megállapítani h milyen márka de sanszos h akkor azok is Monroe - k. A hátsók nagyon le voltak gatyásodva, konkrétan semmi ellenállásuk nem volt. Az elsők sem voltak valami bikák már. Most az uj gátlókkal is sokkal stabilabb az autó. Te miért adtad el az ültető szettet? Volt valami negatív hatása? Tudom h eladtad a splash-t csak már nem emlékszem h ez miatt vagy egyébként is el akartad adni a szettet.
Még elviszem egy futómű beállításra, utána mehet vizsgára.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz domojko #23963 üzenetére
tervben volt az autó eladása, de ültetve senki se akarta vinni...
megvoltak a gyári rúgók és gátlók, visszaraktam, utána rögtön elvitték
lényeg, hogy ültetve azért vannak kompromisszumok, nekem -3,5 cm volt, tehát 12-12,5 cm körül lett a hasmagassága az autónak ültetve, így azért már egyszer kétszer leért az alja Budapesten...
szerintem több negatívumot okoz, mint pozitívumot.
persze van aki megmagyarázza, hogy neki sose ér le, nálam nem így volt, pedig kifejezetten vigyáztam rá, hogy kerüljem az olyan helyeket... -
őstag
Küldenék azért szívből szóló gratulációt azoknak az emberkéknek akik néhány pesti fekvőrendőrt elterveztek és/vagy rosszul kiviteleztek. Azokról a magas és rövid felhajtós darabokról beszélek. Érdekes Nyíregyházán pl. meg tudták oldani hogy magas és rendes felhajtója is legyen (azaz a gyorsan menő emberkék jól megjárják, de normálisan ne kelljen 5 km/h-val rettegni tőle).
-
dnelb
veterán
-
domojko
senior tag
Képzeld el mit mutatna a téli szettel, 165/70 R14.
Megyek vele pár 100 km-t, meglátom mennyit-hogyan igazodik. Ha igy marad akkor valamit ki kell majd találnom. Tuti h most magasabb mint a gyári érték.kornelka: egy ideje tervezgetem a téli szettet is R15-re cserélni. Olyan bután néz ki a 14-es kerekekkel télen.
[ Szerkesztve ]
-
dReFiX
senior tag
SOS!
Anyámnak van egy 2005ös Swiftje, szervizben szokták az olajat cserélni stb. de le tekertem az olaj betöltő kupakot és ezt láttam : KéP
Ez gyárilag ilyen vagy le van törve és darabja valahol a motorban lapulhat ?Előre is köszönöm a segítséget !
[ Szerkesztve ]
-
dReFiX
senior tag
(#23975) Thome Köszi!
Ha már fel fedeztem ezt a topicot, olajos kérdés.... Mindenki mást mond...
63.000 Km van az autóban 2005 / 2006.10 1.3 GS Benzines Manuális Váltóval
Heti 5x 8 km-t jár munkába oda vissza illetve 2 x 40 km nagyszülőkhöz
Nyáron majd egy két 100-200km es túra lesz majd....Milyen olajat rakassunk bele ? 5W30 10W40 ?
Szervizkönyv szerint volt már benne 10W40 10W30 5W40
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz dReFiX #23976 üzenetére
Akkor itt az ideje egy jó kis 5W30-nak, és innentől csak azt
Javallott ENEOS Sustina 5W30 ami hidegen 0W20, melegen 5W30, szóval a sok hidegindításhoz tökéletes.
Ha nagyon gyilkolod a gépet akkor Motul 300V pl.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #23978 üzenetére
En jó szívvel tudom ajánlani a LM toptec 4300-at, amíg az eneost csipegette a paripa, addig a LM-bol semmit se, legalábbis addig, amíg el nem loptak
Sajnálom, hogy már nem vagyok suzuki, de valószínű a következő autóm nem suzuki lesz, most az alfa felé húz a szívem. -
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23979 üzenetére
nekem meg felé: [link] megnéztem belül is, full patika...
elvileg már nézegetik az utódját, de nem erőltetem, hogy legyen azért alkupozíció. ha rábólintanak végre, rögtön veszem ez 100%
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #23980 üzenetére
Szép még minden, de volvok nekem túl sterilek.
Még egy suzukiban is több a tűz -
Járókeret
senior tag
válasz Motion_Blur #23978 üzenetére
fél éve cseréltem olajat, akkor 10w40 volt ajánlva, igaz nekem egy '99-es 1.3 swiftem van.
következőleg 5w30?
én is rengeteget megyek kis távra, igaz az olajból semmi sem fogyott még. csere óta kb 5000km-t mentem.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #23983 üzenetére
Felejtsd már el ezt az "onlyLMOil" uzemmodot.
Elhiszem h neked bevált sss nel nagyon örülök neki ,stb stb de leteznek mas olajok is lm en kivul.
Suzukiba 100x inkabb tennek eneost mint lm.
Ha nem lenne elf akkor a lagunaba lm et tennek en is de ez nem japan hanem juróp..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
válasz Járókeret #23986 üzenetére
Pontosan ezért javasolt az 5W30/5W40.
ENEOS, Motul, Liqui Moly. Szerintem ilyen sorrendben. Motullal az a "baj" hogy 5 literes kiszerelésben van, Liqui Moly-t meg előszeretettel hamisítják. Persze koránt sem olyan arányban mint a kommersz olajokat (Castrol, Total, stb..).
Ezt el kell mesélnem, annyira gáz: ma álmomban kifogyott az olaj teljesen az autómból, szárazon kopogott és a semmi közepén lévő szervizben nem volt semmilyen prémium olaj, kétségbeesve kerestem a Sustinát de csak Shell olaj volt, ami után beleöntve és elindulva elfüstölt a motor és szétreped a blokk. Ezek után full leizzadva felriadtam az éjszaka közepén
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #23989 üzenetére
Egyik haverom szerelget hobbibol es multkor ment hozza egy srac egy toyota celicaval, hogy valamiert kopog a motor. Ugy kell elkepzelni, mintha fakanallal vernel egy bogracsot, kb. olyan hangja volt Kerdi haver, hogy olajszint hogy all? Srac mondja, hogy o azt nem tudja. Belekukkantanak, nivo aljat sem eri el a szint... Haver mondja, hogy akkor usgyi az autos boltba, hozzal egy kanna olajat. Beleontenek 2L-t, meg mindig lofasz a szint, de legalabb mar nem volt annyira csunya hangja. Ontik tovabb, ugy 1L maradt a 4L-es kannaban mire helyreallt a szint. Kb. 6-8dl olaj volt a motorban utantoltes elott Utana meg megy fel hahu-ra, hogy megkimelt elso gazdas celica, keves km-el elado
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23985 üzenetére
Még kell nézni egyes olajok műszaki paramétereit.
Ár érték arányban pl. a toptec 4300 best buy.
Elég sokat olvashatták és keresgettem, amíg megtaláltam, hogy mi kell nekem akkor. -
dReFiX
senior tag
Gyári Mazda 5w30 mehet swiftbe?
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #23994 üzenetére
Biztos, hogy tudja azt, amit tudnia kell.
Már a "leg noname-abb" olaj is tudja, ami a swiftnek kell. -
dReFiX
senior tag
válasz Motion_Blur #23994 üzenetére
Hordóban kapja a szerviz az olajat, ki derítem :-D
-
balaaa88
aktív tag
Sziasztok; adott egy 1999-es Swift GLS 1.3. Az alvázán az első kerekek mögött elkezdett kirohadni a lemez. Tud valaki esetleg egy normális, megbízható (!) szervizt, ahol ezt a problémát valamennyire meg tudják oldani (pl. lemez kivágásával majd új odahegesztésével)? Nem reklámot szeretnék, így ha ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, hogy hol tudnánk javítani a dolgot, akkor azt privát üzenetben is megköszönném. köszik.
-
addikt
Hali!
2001-es Swift ILYEN kopogó / pendülő hangot ad, ha ugrálok a hátsó ülésen. A hang bal oldalról, hátulról jön és menet közben is hallani, de nem ütemes. Inkább a huppanókkal van összefüggésben.
Már többször kipakoltam a csomagtartóból, de a hang ugyanúgy meg van. Alá is néztem, amennyire nem értek hozzá, minden a helyén van. Mi a fene lehet?
Előre is köszi,
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Járókeret
senior tag
sziasztok
azt szeretném megkérdezni,hogy '99-es swiftre 1.3-as, mennyire éri meg 155/70 helyett 165/65 gumikat feltenni nyárra? barum brillantis gumikat néztem ki rá és a méret miatt darabonként 1500 huf különbség van, illetve új felni is kell, 5-6"-os, ami R13-ba elég ritka (nagyobb átmérőt nem szeretnék), ha van akkor eléggé drága.
köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Óra topik
- Milyen monitort vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen széket vegyek?
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...