Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Jamby18 #22666 üzenetére
10-estol ne varj sokat, nagyon szar helyen vannak, illetve meretebol es tipusabol adodoan sose lesz jo. A ketto kozul a pio jobb, de en nem koltenek ra ennyit, folosleges. 10-ert inkabb valami alap 16-os, koroket verne erre a tizes szettre, egy lekarpitozott mdf gyuruvel ajtora fogatva egesz elfogadhatoan nez ki.
-
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz Jamby18 #23112 üzenetére
nem egészen értelek. az olajfogyás oka a kopás, illetve a tervezett illesztési hézag.
Csomó olyan típus van, amiknél teljesen normális dolog a az 1l/1000km olajfogyás.Aminél meg nem tervezett, ott kopás az ok. DE ezért növelni a viszkozitást, mint a gyári előírás, az szimpla hülyeség. Az olaj nem csak a hengerfalon van, csomó más helyen is, aminek meg kell hidegen is a kenés.
Tehát összefoglalva, nagyon eltérni a gyári ajánlott olajtól nem szabad, mert még hamarabb kopik.
Tehát, ha pl egy 150ezret futott olajnál lecseréled az 5w30at 5w40-re azzal nincs gond, de pl egy 10w40et üzemszerűen már nem kéne használni.szerintem.
egyébként minden motornál fogy az olaj. ez egy ilyen működés. csak a fiatal szorosan illesztett tipusnál magas fordulatot elkerülve ez nem észrevehető.
akkor inkább válts másik, gyári előírást betartó olajtípusra. simán lehet, h azonos viszkozitás mellett a másik tipust meg nem fogja zabálni, csak csipegetni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
roti86
őstag
válasz Jamby18 #23110 üzenetére
Ez főként akkor jelentkezik, amikor áll pár napig az autó és nem indítod be ugye? Teljesen ok bele a 10W40. A szelepszár szimeringnél lefolyik az olaj és indításnál füstöl, amíg ki nem ég belőle.
Szóval szimering vagy rosszabb esetben dugattyú gyűrű. Többet én sem tudok a témában, bővebb infót google-el találsz.
-
karlkani
aktív tag
válasz Jamby18 #23139 üzenetére
Nálam ilyen akkor fordult elő, mikor le lett kötve az akkumulátor. Sajnos ilyenkor újra kell "tanulnia" a motorvezérlőnek az alapjáratot. Ez általában náhány nap alatt szokott megtörténni (nálam legalábbis).
Sajnos ebben a hidegben első indításra kicsit nehezebben tekeraz önindító, így ma kölcsönkértem rokonoktól egy akkumulátort, majd gyorsan kicseréltem. Ezzel is teker néhány másodpercig mire beindul, de sokkal jobban, mint a sajátjával, így esélyes, hogy lassan cserélnem kell. Lényeg, csere után elmentem bevásárolni, fordulatszám megálláskor persze 1500+, majd visszaeseik. Hazaérve visszatettem a saját akkumulátort. Ekkor ugye a motor üzemmmeleg volt. Járattam alapjáraton 2-3 percig (gázadás nélkül), majd ráadott tompítottal szintén. Ez elég is volt, megtanulta, szóval egy próbát megér.
-
meroly
veterán
válasz Jamby18 #23238 üzenetére
Köszi szépen.
Rendesek voltak a bontóban, megnéztünk még egy ilyen szelepet, azzal se jó, úgyhogy tuti nem ez lesz a gond.
Az EGR-től frászt kapok, mert volt egy dieseles Cliom, most már asszonyé, és azon állandóan ez volt a gond. Mi 90%-ban városban használjuk, de remélem a swift-be nem annyi az egr mint a clioba
Nekem is most szerelőnél, megkért egy kollegát, hozza be az ő kocsiját és szépen egyesével tesztelik melyik alkatrész lehet a rossz. Remélem megtalálják a hibát.
Neked is remélem meglesz, majd írd meg mi volt!Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Jamby18 #23238 üzenetére
PCV szelep csere oldotta meg az ingadozó alapjárat hibát végül.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer