Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Jamby18 #23112 üzenetére
nem egészen értelek. az olajfogyás oka a kopás, illetve a tervezett illesztési hézag.
Csomó olyan típus van, amiknél teljesen normális dolog a az 1l/1000km olajfogyás.Aminél meg nem tervezett, ott kopás az ok. DE ezért növelni a viszkozitást, mint a gyári előírás, az szimpla hülyeség. Az olaj nem csak a hengerfalon van, csomó más helyen is, aminek meg kell hidegen is a kenés.
Tehát összefoglalva, nagyon eltérni a gyári ajánlott olajtól nem szabad, mert még hamarabb kopik.
Tehát, ha pl egy 150ezret futott olajnál lecseréled az 5w30at 5w40-re azzal nincs gond, de pl egy 10w40et üzemszerűen már nem kéne használni.szerintem.
egyébként minden motornál fogy az olaj. ez egy ilyen működés. csak a fiatal szorosan illesztett tipusnál magas fordulatot elkerülve ez nem észrevehető.
akkor inkább válts másik, gyári előírást betartó olajtípusra. simán lehet, h azonos viszkozitás mellett a másik tipust meg nem fogja zabálni, csak csipegetni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen