Új hozzászólás Aktív témák

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz Jamby18 #23112 üzenetére

    nem egészen értelek. az olajfogyás oka a kopás, illetve a tervezett illesztési hézag.
    Csomó olyan típus van, amiknél teljesen normális dolog a az 1l/1000km olajfogyás.

    Aminél meg nem tervezett, ott kopás az ok. DE ezért növelni a viszkozitást, mint a gyári előírás, az szimpla hülyeség. Az olaj nem csak a hengerfalon van, csomó más helyen is, aminek meg kell hidegen is a kenés.

    Tehát összefoglalva, nagyon eltérni a gyári ajánlott olajtól nem szabad, mert még hamarabb kopik.
    Tehát, ha pl egy 150ezret futott olajnál lecseréled az 5w30at 5w40-re azzal nincs gond, de pl egy 10w40et üzemszerűen már nem kéne használni.

    szerintem.

    egyébként minden motornál fogy az olaj. ez egy ilyen működés. csak a fiatal szorosan illesztett tipusnál magas fordulatot elkerülve ez nem észrevehető.

    akkor inkább válts másik, gyári előírást betartó olajtípusra. simán lehet, h azonos viszkozitás mellett a másik tipust meg nem fogja zabálni, csak csipegetni.

    [ Szerkesztve ]

    eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

Új hozzászólás Aktív témák