Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #22849 üzenetére
nézd értem én,hronda logo, tájper, gokart futóómű, üléspozíció.
de az az érzés, ami a vityánál, accordnál,régi civicnél, akármelyik másik hondánál megvan, hogy az a kapcsoló,kilincs, akármi még 10év múlva is működni fog, na, ez nincs meg.lehet, h működni fog, de érzésre nemigen. és ezek kifejezetten jó állapotú, szervizkönyves, keveset futott gépek voltak, mind 3M fölött. el nem tudom képzelni milyen lehet a 3.5millás typeR állapota...
pedig volt, h úgy ültünk autóba, hogy nah,most ezt megvesszük. majd vissza a skodába, hogy inkább erre fogadnék, h nem fog elromlani.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22851 üzenetére
Nem tudom, a 2007/8-as FL előttieket valóban szidták, de az utániakat nem.
Itt egy használt teszt a TC-tól...
300k körül szerintem ez a typeR nem volt rossz állapotban.
Persze ilyet nehéz kifogni, de aki keres, az talál, főleg, ha lesz rá idő bőven -
HUNPSP
aktív tag
Hello, köszönöm a válaszod. Reagálok minden feltett kérdésedre, hátha többet tudok meg belőle én is.
Az autó szépen pöfög átlátszó füsttel, egyenletes motor járással. A kipufogó utolsó 1-2 centimétere sokkal sötétebb, de nem tűnik extrán kormosnak.
Tegnap megnéztem sok fénynél, és a motor első részén enyhe olajfolyás volt, sőt ez is inkább csak szivárgás szinten. A szerelő szerint inkább follyon valahol az autó alá/motoron, mintha valahol a motoron belül enné, mert ez még a jobbik eset, így kicsit megnyugtatott az egyébként nem túl jó dolog.300km alatt a minimum szintről kb az alsó pötty 3/4-ig csökkent az olaj szint.. a maradék 3-4dl olajat tegnap után töltöttem, kiváncsi voltam mennyivel toldja meg. Konkrétan a nívó pálcán minimum és maximum szintje közé lőtte be magát, középre.. ami örvendetes, de mégsem stimmel szerintem, hiszen csak és kizárólag ennyi olajtól nem gondolnám hogy ilyen szintet kell hogy növekedjen.
Az autó fogyasztása teljesen normális, nincs kirívó érték, néztem 1-2 alkalommal. Nem gyenge a motor, hozza az elvárt szintet egy 1.3-as 8 szelepes Swifthez képest. Most 145k km van benne, és előzőleg 2 idős tulajdonosa volt az autónak állítólag (utolsót tudom fixen, az elsőt nem), széthajtva nem hiszem hogy lett volna. Szép állapotú és figyeltek az autóra, de sajnos látszik hogy az utolsó tulaj otthon csinálta a szerelést, vannak érdekes megoldások.. az olajfolyást is inkább csak foltozgatta, nemhogy megszüntette volna.
Egyébként hideg motornál pláne rögtön a beindítás után néha félelmetesen csörög-zörög a motor, de amint bemelegszik már nincs gond, szépen muzsikál. Ha jól értem akkor az eddigiek alapján ez tényleg a szerencsésebb eset így, és elég lesz a szelepszár szimeringeket cserélni - a szerelő is egyébként ezt javasolta. Jövőhéten lesz megnézve az autó. A kompresszió mérést észben tartom, köszi a tanácsot mégegyszer![ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
domojko
senior tag
Kár hogy nem fehér vagy fekete. Ez a szín annyira nem bejövős. Két év alatt belenyomtak 65000 km-t. Nem sokat pihent a szekér. Az enyémet 4 évesen vettem 75000 km-el, de sokaltam ezt is. Meg is van az eredménye. Váltója hulladék. Difi-váltó sír mint a fűnyíró. 5. éve van nálam azóta minden évben októberben cserélem az olajat szűrőket. Eneos hyper premium 5w30-at kap de most elkezdte csipegetni. Nem vészesen. Eddig legalábbis. Két olajcsere ciklus között kb 2dl-t töltöttem utána. 2x volt már váltóolaj csere is mióta nálam van. Nem tűnik túl hálásnak. Szerintem soha többet nem veszek használt autót. Csakis újat.
-
Motion_Blur
félisten
És a lényeg: made in Japan
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
róland
veterán
válasz Motion_Blur #22856 üzenetére
Mennyibe kerül? (Az enyémen most tört el az eredeti gyári.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Motion_Blur
félisten
Ezeket is ma boltoltam: [link]
Teljesen újak (elvileg gyári cucc), jobban mutatnak és több fényt áteresztenek mint a nálam gyári facelift előtti verzió.
15K-ért szerintem jó vétel volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
Nekem a gatlok lesznek 30k hatulra, de ha lud, akkor legyen kover, koni str t...
Elore meg majd kesobb megy, a lengokarokk egyutt, az lesz vagy 60k. -
Sh@dowMAN007
tag
válasz Motion_Blur #22860 üzenetére
Szia!
Milyen kipufogó dobod van fenn?
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sh@dowMAN007 #22862 üzenetére
Csak egy ilyen vég van fent: [link]
amúgy már ettől is picit más a hangja
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Harkovz
aktív tag
Én ma terepeztem egy jót. Remélem lesz még hó idén. Azért jó dolgokra képes ez a 4x4 SX. Ilyenkor nagyon jó.
-
Sh@dowMAN007
tag
válasz Motion_Blur #22863 üzenetére
Értem.
Én nemrég rendeltem egy Parragi savállót, de nekem eszméletlen hangos volt és dobált hibakódot is.
Azelőtt egy szintén Parragi normál volt fenn, de kb 2,5 év után kilyukadt.
Pedig annak nagyon szép hangja volt.
Sokkal jobban ment tőle az autó. -
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #22860 üzenetére
Irigy is vagyok most erre kicsit.
Annyiért szerintem is nagyon jó vétel volt. -
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #22860 üzenetére
1.3-as vagy 1.5-ös a tied? Lehet keverlek krisztiánnal és neki van az 1.5
Mennyiért válnál meg tőle így ahogy a képen van?
Nagyon tetszetős..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22867 üzenetére
Köszi!
1.3 és nem eladó. Még
Családban és ismerősi körben is van már rá jelentkező "sajnos"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #22868 üzenetére
Na pasztmek!44 Ha nem veszik meg írj rám.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Sh@dowMAN007 #22872 üzenetére
Szerinted.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22876 üzenetére
Nem a sajatomra gondoltam.
De van olyan auto, ami erne valamit.
Persze a korulmenyek mindig masok. -
Kornel
veterán
Oke, elfogadom, mindenki okosabb.
A suzuki a legjobb amugy is -
Kornel
veterán
válasz Sh@dowMAN007 #22880 üzenetére
hidd el, tanultam fizikát, elég magas szinten, szerintem többet tanultam, mint az itt lévők nagy része.
ahhoz tanulni se kell nagyon, hogy a 40T-ás kamion nagyobb tömegénél fogva biztosan kilapít egy hagyományos személyautót.
de itt arról van szó, hogy mindegy, hogy mibe ülsz, úgyis meghalsz, ami annyira nem igaz.
az autók 99%-ra lehet, amit még a hagyományos tervezéssel és anyagokkal gyártottak.Ha utánaolvastok az IIHS small overlap tesztjének, akkor kiderül, hogy az euroncap-ra optimalizált autók úgy törnek, mint a ropi, kevés gyártó az, aki valóban komolyan veszi az autói tényleges törését.
pl. link.A legújabb autókban viszont már ultra-magas szakítószilárdságú acélokat használnak, amik nagyságrendekkel haladják meg az eddigi autóiparban használt acél szakítószilárdságát, ezáltal sokkal biztonságosabb autókat tudnak tervezni.
Egy példa az sx4 scross szerkezeti felépítése:
Ha választani kellene, inkább egy ilyenben ülnék egy kamionnal való ütközés esetén, mint a linkelt google keresőben szereplő képeken látható autókban pl.
Nem azt mondom, hogy ebben tutira frankón túlélnéd, de lenne esélyed.
Persze ahogy korábban is írtam, a körülmények nagyon fontosak. -
nézzbe
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok. Adott egy SX4 1.6 PSA HDI . Az autó tökéletes minden szempontól , azt leszámítva hogy pár kilométer után ha megállok teszem azt a lámpánál, erős olaj/karter szag áramlik be az utastérbe, menetközbe egyáltalán nem érezni. Motortérben sehol sincs olajszivárgás jele, és bosszantó hogy még is miért van ez. Nem tudom találkozott már valaki hasonló jelenséggel.
Valakinek lenne ötlete ? Köszönöm előre is
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22882 üzenetére
Nem akarok vitázni, csak megjegyzésképp.
Jók ezek a nagy szakítószilárdságú anyagok, mert valóban több védelmet adnának. DE.... a baj az hogy az autógyártók sem hülyék... míg biliacélból betesznek adott helyre pl 3 milis acéllemezt, addig nagyszilárdságúból meg 0,5-1 miliset. A szilárdság ott marad ahol van mind a két esetben, csak míg egyiknél 1 tonna az autó, a másiknál 1,2... végülis jobb, mert kevesebbet fogyaszt a verda, elég a kisebb motor, ezzel zöldebb az autó. De hogy biztonságosabb is lenne? Kétlem.... max egy luxus verdánál, ahol így is úgy is 3 milis az a lemez, mert ott valóban 3x nagyobb a biztonság.
Nem véletlen hogy azonos biztonság mellett, csak egyre könnyebbek az autók, és arányaiban nem drágábbak... és összefoglalva pont költséghatékonyság ami vezeti a kommersz gyártókat, nem a biztonság.
-
Kornel
veterán
Ez is benne van persze, de nezd meg az osszes iihs altal tesztelt autot a small overlap teszten.
Vannak, akik csak egy tesztre gyurnak, es amugy tornek, mint a ropi, es vannak, akik meg ezen technologia hasznalata nelkul is jo eredmenyt ertek el.
Illetve ha megnezed a beszurt kepet, a kritikus helyeken 1000-1500 MPa szakitoszilardsagu anyagokat hasznalnak, nem is veknyakat (B oszlop, kuszob, stb.), tehat egy "versenyauto cockpit-et" hoznak letre.
Torjon minden, de az utascella maradjon ep.
Egyebkent a suzuki elen jar ebben jelenleg.Abban egyetertunk, hogy ha akarnak, akkor ennel is biztonsagosabb autokat gyartananak, csak tobbe kerulne.
nézzbe: mi vesz ra valakit, hogy dizel suzukit vegyen?
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Sziasztok!
'99-es 1.0-es Swift.
Motor felmelegedése után ingadozik az alapjáratom. Kuplungolva is.
Mitől lehet?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
Kornel
veterán
Swift (sport) ventillatorja olyan, mintha csapagyas lenne.
Mi a teendo, milyen nehez hozzaferni, hogy nez ki egyaltalan?
Valaki bontott mar szet muszerfalat, hogy mire szamitsak? -
Kornel
veterán
Nyikorog b+
Fogadok kiszedem, es made in hungary lesz rairva...
Eszem megall.
Lehet az indiai celerio es baleno is jobb minoseg lesz, mint a magyar suzuki.
Erdekes, hogy az osszes tipushiba magyar (esetleg lengyel) alkatreszeknel van...
Ropikent toro rugok, jo kis berva gatlok, csapagyas valtok, stb... -
kalozhun100
őstag
Cserélt már valaki Suzuki Swift 96 utániban (2001-es) pedálgumit, illetve lógó ajtókat hogyan orvosolta?
Samsung Galaxy S7 Edge
-
pjen
félisten
válasz kalozhun100 #22896 üzenetére
Pedál gumit nem cseréltem,de ha veszel újat szerintem adja magát.Lógó ajtónál nem mindegy hogy a zsanér kotyog akkor csap csere vagy az oszlop ereszkedett meg.Ha a második akkor meg kell emelni az ajtót,mondjuk emelővel amíg helyre nem áll.
-
Motion_Blur
félisten
Megnéztem az olajat, és a min/max között félóton áll, a maxhoz picit közelebb, kb. 60%-on.
Fél éve cseréltem olajat, 9.000 km van benne (ENEOS 5W30 Hyper Premium). Az autóban 159e.
Annyi változott hogy vidékről városba költöztem és többször teszek meg kis távolságot, főleg városban. Okozhat-e ez ilyen változást (eddig soha nem ette az olajat), vagy már vékony bele az 5W30?
Nem hajtom az autót.
illetve minimum jelzésnél mennyi olaj van még benne? csak hogy mennyit vegyek utántöltésre, 1 vagy 2 litert.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22899 üzenetére
Min - max jel kozott par deci van Az 1L eleg lesz boven, de szerintem ne torodj vele, 10k-nal dobd le az egeszet azt csoki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W