Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz Kornel #23402 üzenetére
Ezért felesleges is ajánlani bármit is, mindenki máshogy gondolkodik másik az igények. Nekem és az asszonynak is bejön a Duster elfogadnám méretben is elég lenne, Mazda 3 és a Focus is jöhetne simán 1.6 motorral bőven elég lenne . Ebbe a sorba venném még a Ceed / i30 vonalat is.
De a véleményem az, hogy SSS után ha hasonló élményt keresel akkor benzinesből legalább 150-160 paci minimum ha nagyobb kocsit akarsz így pedig eléggé szűk a kör. -
Reaper
őstag
válasz Kornel #23400 üzenetére
Hát ha a forma tetszik, akkor nincs alternatíva, egyébként meg Mazda 6 2.0 vagy 2.3GT, esetleg Accord 2.0 vagy 2.4, kizárólag kézi váltóval, vagy ha játszós autó kell, akkor régebbi hyundai Coupe (Tiburon) V6 kézivel ha találsz, bár azok már öregek 2002, ha meg már itt tartunk, és esetleg a megbízhatóság nem szempont, és találsz ebből kézi váltóst, akkor LS1-es 1998-2002 Camaro [link], na jó nagyon elkanyarodtam, bejefeztem
-
Kornel
veterán
Igazatok van...
Egyebkent duster rohad, fel evesen is...
7 eves korara porse leszEvjaratban minimum 2008/9 a cel.
Benzin (ha lehet szivo)
Ha lehet japan, de nem feltetel.
Meg menjen is azert, 1.6 de inkabb 1.8Amugy raneztem a t jet bravokra is...
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #23405 üzenetére
Sedan vagy inkább 5 ajtós lenne a cél? Egy újabb Lancer? Nem is tudtam, hogy ezek ilyen olcsók: [link]
Bár ha szereted a dinamikát, akkor én kb 2.0 körüli szívó benzineseket néznék, pl Volvo, vagy Mazda6, Saab.
Ha kisautó, akkor pl Clio Sport, bár nem tudom az új franciák mennyire megbízhatóak: [link]
Bár én ha cserélem a Suzukit, akkor tuti valami Koreai SUVot veszek napi autónak, de mások az igények[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #23408 üzenetére
Ez nagy almom volt kulsore belsore...
De ez az igazi daewoo korea "minoseg"
Tobben lebeszeltek rola.
Apamnak lanos van, kolleganomnek kalos.
Mindketto tankja kilyukadt.
Meg apamnak tudnek meselni a minosegi alkatreszekrol...
Gyari rugok tornek, mint a ropi, 2-szer voltak cserelve.
Stb.
Errol se mondtak jokat. -
Reaper
őstag
válasz Kornel #23407 üzenetére
Akkor maradna az Accord, keresztanyuméknak van egy 2.0 kézivel, tetőablak, xenon, gyönyörű, alig kér enni, és vszonylag jól is megy, bár az a keskeny csomagtartó nyílás elég bosszantó. A linkelt Cruze nagyon szép, nem messze innen ahol lakok szokott állni egy fekete, jó ránézni, nem tudtam, hogy ennyi gond van velük
Ahogy látom az Accordok elég drágák, akkor max egy régebbi, 2006-2007 talán.
szerk.: A másik topicban láttam a Legacyt, na az is gyönyörű gép, és a boxer is tuti élmény lehet awd-vel ha vállalod, hogy lehet vele pár macera ami nem olcsó, de rendberakod, akkor van egy nagyon f@sza géped, ami télen-nyáron használható, és szép.
Bakancs Forester akkor már? [link] [link] .[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #23411 üzenetére
Legacyba kevés a 2.0.
Bár az életkoron kívül esik, de a helyedben megfontolnám a 7gen CTR-t, sajna a többi amit fesoroltál, messze nem hozná a SSS menettulajdonságait (és nem a gyorsulásra gondolok főleg). Bár ahogy néztem, nagyon nincs eladó belőle. A 8gen se lenne rossz, de annak magasabban van az ára
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #23413 üzenetére
Vegyel egy új vitarat lealkudva ,rá a casco+pajzs ahogy mondtad es kesz. Ne arra gondolj mi lesz ha megint ellopják. En helyedbe új vitarat vennék használtan meg vagy megint sss vagy civic
Ilyen koreai autokat én tuti nem vennék japán szivó utan.
Elhiszem h jo meg sokat fejlődött de akkor sem.Esetleg ha nem japán akkor astra gtc? Vagy Opc?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
őstag
válasz roberto211 #23417 üzenetére
Használt i30-at mondjuk én sem vennék új vitara helyett Pedig nekem i30-am van 8-ik éve. Mondjuk én azért mert alacsony az alja és néha leverem (és halálra idegesít már).
-
Kornel
veterán
Igy van, ahogy mondjatok
Hasznaltan civic lesz, van kulfoldi forras, szoval ez az irany alakul.
Ujan vitara vagy scross, vagy baleno ha jo lesz.
Es ennyi, masnak nincs ertelme.
Egyebkent civic 8gen 1.8 egy jo kis koni fsd gatloval siman hozza a ss "tudast", gyorsulasra egal, a " futomutuning" utan meg kanyarban sem maradna el. -
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23420 üzenetére
Nyomatékban mit tud az az 1.8-as motor?
FL-es már lemegy, mert a sima 8gen az nagyon csúnyácska...
hahun van egy keveset futott 3 éves SS kicsivel 3 milla fölött, gondolom azzal is van valami azért hirdetik már hónapok óta
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #23421 üzenetére
Ott ne vegyel semmit.
Torott autokat javitanak sajat maguk, es hirdetik rendes aron.
Plusz multkor oket kapta rajta a tc (olvasoi eszrevetel alapjan) jo kis oratekeresen is.
Ezen kivul tudok meg meselni, majdnem en is bszptam ott, de kizarolag pu-be.A fl-es 8 gen mar szep, foleg egy typeR maszkkal...
Ugy egyenesen szep.
Es jol js megy.SS-rol lebeszelnelek...
Amit irtam, hogy bele van kodolva, hogy ellopjak, mert az alkatreszarak vallalhatatlanok az auto ertekehez kepest.
Megveszed, ellopjak, nem fogsz mosolyogni.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23424 üzenetére
Yep.
Nagyon max 8 ev.... -
Doze
aktív tag
válasz Kornel #23428 üzenetére
3. Gen, 1.8 tsi oktaviaban ültem..... jó... vagyis fasza... 1 baja volt hogy gyarilag a vezermutengely fogaskereke gyengusz volt+ biciklilanc 74 ezer volt benne mikor elojott, 60 ezerért rendbe raktak es meg most is fasza. A cseheknel lett megveve talan 2.5 millaert, es ezért elegge fullos a verda.... meg golfos verpistike is elismerte, ez megy
-
Tigi
őstag
válasz Kornel #23433 üzenetére
Az 1.6 8V és 16V szívó az kiforrott és megbízható, igaz már új autóba nem raknak szívót.
Az újabb TSI-k is már megbízhatóbbak mint az első generáció.
Én ha cserélnék akkor új Octavia-t vennék megint, nekem annyira bevált.
Ismerősnek Ignis van 2003 óta, múltkor németbe dolgozott és Octi volt a mászkálós autójuk kint, azóta Octavia-ra gyűjt mert arra fogja cserélni az Ignist.
Nyilván nem akarlak rábeszélni (nem is tudnálak ) ez csak az én véleményem.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #23436 üzenetére
L&k, nem??
-
Thome
addikt
NBU odab*sz. Szülő az ignist holnap hajnalban tudja tesztelni, 2 szett lett véve.
Apropó, lámpabúra kicsit meg van mattulva, lehet ezzel kezdeni valamit, políroztatni?
-
Tigi
őstag
válasz Kornel #23435 üzenetére
Az RS
Enyém fapad, de gagyesznak soha nem nevezném.
Ugyanazok az anyagok vannak benne mint a sokkal jobban felszerelt verzióban, csak nincs króm mindenen és nincs annyi extra.
2011-ben mikor a Swift-ből átültem az Octi-ba, hát azt az érzést nem tudom leírni.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
válasz Kornel #23441 üzenetére
A cégnél Octi-k a céges kocsik, van pár olyan mint az enyém csak felszereltebb és azokban is ilyen ülés van.
Az enyémbe is nagyon kényelmesek az ülések, pl. az ülőlap olyan hosszú, hogy pont végig ér a combom alatt míg a régi Swift-be csak kb a combom feléig ér a többi meg lóg a levegőben.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
En lehet megvarom ezt a balenot...
[link]Aprilis, majus kornyeke elvileg...
1.2 svhs 4-5 liter kozott enne, mikozben belul kompakt meretet siman hozza.
Kivulrol tetszik, belulrol meglatjuk milyen.
-
Kornel
veterán
válasz Tom1939 #23444 üzenetére
Igen, ezzel a strategiaval szerintem a japanok kozul siman piacvezetove valhatnak europaban.
[link]Ha belegondolok, es felreteszem a sportossag iranti igenyem, es helyette mondjuk elmegyek gokartozni, vagy veszek valami lepukkant eros hobbiautot, ami csak ugy van, de nem kell megbizhatonak lennie, akkor ennel a balenonal nem lenne most jobb valasztas ujan.
GL felszereltsegben 3M korul lesz, 2 gyerekkel is siman elheto, de ha mondjuk 3,2 korul adjak a full verziot, meg az is jo vetel lehet.Oszinten szolva engem az 1.2 k12b svhs mozgatna meg, ha mar nem sportos, akkor legalabb egyen keveset, ha a falabu autos ujsagironak 4,5-os atlagot sikerult autoznia vele, akkor nalam az 4 alatt lenne...
Oke, hogy jobb lenne egy 1.8 honda, de az ketszer ennyit eszik!
Es 7-8 eves...Marcius kozepe elott ugyse lesz penzem, szoval szerintem ezt mindenkepp bevarom...
-
őstag
válasz Kornel #23445 üzenetére
Hát én a 3-3,2 millában annyira nem bíznék. Az igazán jó árú suzukikat itthon gyártják. Lásd celerio. Celerio +400 ezerért a baleno szerintem túl szép hogy igaz legyen.
De legyen igazad, én is örülnék neki (bár azt hiszem én kibírom, és glx vitarát veszek év vége felé).
-
Kornel
veterán
Nem hinnem.
Ahogy a cikkben is le van irva, a celerio 2,6M, de ha rakerestek a hahu-n, ott is annyi.
800 ezren belul lesz a celerioval, agogy a cikkben is le vagyon irva, illetve indiaban is kb. ennyi a kulonbseg kozte atszamolva.
Tehat ebbol kiindulva, illetve abbol, hogy a swiftnel 300k-val feljebb lesz kb., igy 3,1-3,4M korul lesz szerintem max., felszereltsegtol fuggoen.
Egy jol felszerelt GL swift ujan 2,8M...
Tehat nem irrealis egy 3,1M-s nyitoar GL felszeretsegben, ami szerintem siman eleg.
Ha jo lesz a torestesztje, illetve lesz svhs mild hybrid, akkor szerintem jo vetel lehet.Egyebkent a vitara/scross alapmodellje GA kerul 3,6M-ba... Es mar az is mindenre eleg, klimaval, stb.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #23448 üzenetére
Egyébként én azt gondolom, hogy a swift lesz az amelyik nem fog beleilleni a suzuki termékpalettába. Ugye már a celerionak nagyobb a csomagtere (és talán az utastere is de ezt nem tudom). Lehet hogy sokkal jobb üzlet lenne itthon gyártani a celerio-baleno-t. Akkor lehetne 2,3 a celerio elfogadható felszereltséggel (és 3,0 a baleno). És meg is lennének az egészséges árlépcsők. Dominálnának újra mint régen.
De ezt nyilván ők jobban tudják (avagy a magyar piacon dominálni nyilván kisebb érv, ha egyébként világpiacilag a jelenlegi gyártási helyek nyereségesebbek).