Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandus99
őstag
A linkelt oldalról:
Péter Juhász Nem akarom védeni Henit, de ha megnézitek a balesetek 95 % ban suzuki van, és mindig ők is a hibásak!!(tisztelet a kivételnek) Kettő: minden alkalommal ők akarnak összetörni a városban is!! 😬 kérdezem én, miert nem akar nekem jönni, vagy miért nem húzza rám a kormányt egy Audi, Bmw, Merci, VW??? Hmmm??
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22803 üzenetére
Erről jut eszembe, ma is megyek pályán 2 db fekete audi tol le mindenkit az útból, már már veszélyes módon, gondolom kormányzati, vagy tek-es verdák lehettek, semmi sziréna, vagy villogó... mekkora flash lenne valami szarrá tuningolt verdával, 250-nél levillogni, majd beintegetni a kommandós és/vagy államtitkár úrnak.
-
Kornel
veterán
Oszinten en szivesen elmennek ilyen kormanyzati vagy tek sofornek.
Engem egyszer a 4-es elkerulon a repternel toltak le a regi swifttel majdnem az arokba ilyenek.
100-as tablanal 200 felett.
Elveznem asszem.
Igy se birom a tablakat, elobb utobb kellesz egy blokkolo.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Bandus99 #22802 üzenetére
Magam meg a suzukisok ellen is beszélek (úgy mondom ezt hogy ugye nekem is suzukim van s továbbra is suzukinál szeretnék maradni) de ezt mindenki észreveszi minden elfogultság nélkül mondom,hogy ha valaki beül suzukiba akkor barom módon elkezd közlekedni tisztelet a kivételnek, illetve akkor nem ha nem kalapos a suzukis azaz nem 60év fölött van)...
Én úgy ultem be a régi swiftbe kezdő jogsisként meg úgy vettem,hogy áhh én leszek a világ leglassabb legurasabb vezetője , ugye hozzászoktam francia kocsikhoz(anyám,apám).. Beültem 3 ajtós gls swiftbe,második alkalomnál kipróbáltam milyen az a padló...
Aztán sorba ismertem meg a kocsit, sorba feszegettem a határokat ami akkor nagyon friss jogsisként veszélyes volt de olyan szempontból jó,hogy megismered a saját autódat..
ÉS az a furcsa,hogy más gyártmányú kocsinál nem érzem azt h most nyomni kéne, hogy most elkéne rúgni 6ezerig, h most csinálnom kell egy 0,01s -es váltást, stb stb pedig még minsig csak egy ezres swiftről beszélünk... Hétvégén vezettem egy pug 306ot... Abba se éreztem azt h most nekem nyomnom kell, végigdöcögtem 50el a városon 4-es ben.. Átültem suzukiba egyből toltam neki.. Ilyen ez , nem kell meglepődni... Szeretik a boyracerek, szeretik a fiatalok a sport változatokat mind a régiből mind az újból és tényleg nem lehet megállni h most ne talpald..
És így lett nálam is a 5,5l es fogyasztásból átlag 7, sűrűbb fékbetétcsere, meg sűrűbb olajcsere,stb,stb...
De ez nem egyenlő az autórongálással.. Mert ugye én meg is csináltatom ha valami van vele nem csak hajtom amíg szét nem esik...
Hogy miért nem tolnak az audisok-vw-stb-k? Nem tudom.. Mert más az autó " szelleme" talán, más az autó környezete és nincs az embernek kedve ahhoz,hogy most talpalja mint az állat a töbliteres dízelt..
De amúgy a régi 16i compactokban(e36) ,megnézed a fiatalokat ugyanúgy nyomják mint a fiatal suzukisok annyi különbséggel h 1.3as suzuki előtt nem nagyon szoktak lenni. Inkább mögötte de ez nagyon off..
Lényeg mindenki vezessen úgy ahogy biztonságba érzi magát, illetve ahol még érzi az ő és az autója határait.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22806 üzenetére
Nekem lassan 6 éve megvan az autó de soha nem éreztem azt hogy tiporni kéne, se akkor se most. Sajnálom gyilkolni..
Nagyon meghajtva egyszer volt igazán, egyhuzamban 1 tank benzinnel 140-150 környékén pályán, ugyanez visszafele is a tengerpartról. De nem éreztem hogy ennek bármi értelme lett volna, kitisztított volna bármit is vagy fürgébb lett volna után az autó. Csak sietni kellett.
A havat viszont nagyon szeretem, ott mindig próbálgatom hogy mi fér el, ma is kerestem a körforgalmakat, derékszögű kanyarokat
Az eredeti témához: akik mögött és is szentségelek azok legnagyobb részt régi Switesek, vagy F Astra-sok... nagyrészt 50-es mamik, akiknek vettek egy 150-200e-es roncsot hogy járjanak be vele a városba, mert arra jó lesz.... csak vezetni nem tudnak. Jó belátható, nagy tempós körforgalom bejáratánál satuznak, ez a kedvencem... amikor persze senki nem jár arra, még a környéken se. Na ilyenkor duda + refi és a seggébe állok, vagy kimegyek mellé, kacsázok mögötte stb., mert elkap az ideg. Addig baszogatom amíg le ne áll előlem. Aztán elküldöm a kurva anyjába.
Amúgy nyugodt úri vezető vagyok
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doze
aktív tag
Másfél év nézegetés után végre vettem egy 2 dines androidos rádiót, többször kútba esett a terv de most megvettem. Nehéz volt megbízható márkát és eladót keresnem.. aliexpress és társait hanyagoltam, csak ebay jöhetett szóba és most végre (a héten remélem) megjön, mindenről beszámolok.
A nagy szívfájdalmam hogy ugyan SX4-hez való, de nem 100%-ban.... Kormányvezérlés marad, minden van hozzá... , úgyhogy most öröm van meg bódogság. 80.000 huf (ebben már benne van a szállítás), de az áfát még le kell szurkolnom, szóval egy százas... A márkája Pumpkin... több éve gyárt ilyen cuccokat, és ami az érdekes van nekik német képviseletük is (csak suzukihoz nem forgalmaznak semmit )
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #22806 üzenetére
Ha más márkájú autó lenne a tulajdonod azt is taposnád mert még kezdő vagy. Ez nem a suzuki miatt van. Ha más autóját használod alapból ösztönszerüen jobban vigyázol rá mint a sajátodra. Hiszen ha gallyra vágsz rajta valamit akkor fizetheted. Majd ha több év és még több km lesz a hátad mögött a suzukit sem fogod annyira taposni. Előbb utóbb lenyugszik az ember. Van akinél ez rövidebb ideig tart van akinél kicsit tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Bandus99 #22811 üzenetére
Egyébként swifthez is van ilyen, sőt a legujjabb szériáshoz meg már 100% oem... tehát keret sincs hozzá.
Egyébként kínai eladóknál van igazából mindenféle autóhoz, csak a minőség kétséges. 1 kitalálja a többi másolja, aztán ellepi a piacot. (aminek igazából még márkajelzése sincs)
2 kínai márka van ami jó: Pumpkin, meg a Witson, viszont a win CE op. rendszeresek nagyon gagyik.
Remélem beválik a kütyü..
-
roberto211
őstag
válasz domojko #22809 üzenetére
Nem tudom....Én így vettem észre meg utakon is ezt tapasztalom. Mostmár én is nyugvó fázisba vagyok , de persze nem azt jelenti hogy alig megyek csak azt h már nem tolom neki ha kell ha nem..
Motion_Blur: Régi swifteseket néha én is átkozom (annak ellenére h nekem is az van) de általában a lomha swiftesek, öregek vezetik.. Viszont annál inkább nem csipázom én sem a fastrásokat.. Kikészítenek egyszerűen..
Egyik véglet az h bemegy a tyuning dísztárcsákkal belsőbe kerek 50el 5.-be , előzni nem tudom(záróvonal,stb), ilyenkor szokott elkapni az ideg... Másik h ugye szokásom nem 5-el bemenni a körforgalomba sjnos vagy nem sajnos, fastrások meg azt hiszik 1.4i vel mennyire fürgék és kiugranak előttem a körförgalomba, de még nem is nagy gázzal hanem megindulnak utána visszaveszik és szép lassan ilyenkor kell nekem majdnem satuzni...
Enyém se valami fürge de ha tud menni az ember akkor ne tartsa fel legyen az f astra vagy bármi más szánt szándékkal..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Barell
senior tag
Sziasztok. Adott egy régi swift amin bal első lámpát szeretnék kivenni majd egy másikat berakni. Kérdésem az hogy ehhez elegendő a csavarjait illetve csatlakozóját szétszedni és ki jön vagy esetleg útban lehet neki a lökhárító, helyzetjelző?
-
Thome
addikt
válasz Kornel #22793 üzenetére
Ugyanez, jó lassan húz, 1,5mp utánmeg röff. Én is megvoltam ilyedve, hogy miért nem teker jobban, de akkor ez normális dolog.
+
Eneos Hyper Premium került az enyémbe október elején, semmit sem nyalt még be belőle, szóval nálam jónak tűnik, és nem kímélem én sem (165 000 km van benne).
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Nekem is lámpás kérdésem lenne:
2005-ös autómba szeretnék hátsó lámpákat cserélni, 2008 - facelift utáni gyárit rakok bele, (sikerült nagyon jó áron szereznem). Izzók + kábelezést is kapok hozzá.
Gondolom nem egy bonyolult dolog, de ha csinálta már valaki és van benne buktató akkor írja már meg.
Köszi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #22807 üzenetére
-
Kornel
veterán
Na megvan a futóműmérés...
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwd0M5Y0NPRC1fNjA/view?usp=sharing
Elsők tökéletesek: 54,6% - 54,6%
Hátsók: 29,2% - 35,5%Elvileg semmi se lóg...
Ami zöröghetett, az a jobb hátsó lengéscsillapító porvédője.
Kérdés, hogy mennyire számít gatyának a hátsók ezekkel az értékekkel?
Esetleg cserélhető lenne-e magában csak a porvédő?A mókus azt mondta, hogy ő nem cserélné a lengéscsillapítót...
Ki mit mond?
Ja és a hátsó szilentek ki vannak repedve, de nem lóg...
Teendő?
Azt akarom, hogy ne zörögjön semmi
Ja és attól még beleért a gumi az ívbe körforgalomban...
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #22813 üzenetére
A teljesség kedvéért azért azt hozzátenném hogy a lenyugodott egyedeket is indőnként el-el kapja a gépszíj.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22819 üzenetére
Az túlzás hogy tökéletes.... de nyárra, vagy őszre mind a négyet cserélned kell Megoszlanak a vélemények, de 20% alatt már teljesen gatya, valaki szerint mát 50 alatt is cserélni kell... De egyébként hajtott keréknél létfontosságú, nem csak azért mert kanyarból kigyorsításkor elpattog, hanem mert fékezéskor is elpattog ami ABS-el kombinálva kicsit cifra , mikor levegőben van beáll-->oldja, mikor leér a földre akkor nem fog mire megint befognád addigra megint elpattan majd megint oldja.... ha kifogsz egy olyan pattogási "amplitúdót", akkor aztán mindent csinál csak nem fékez
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #22817 üzenetére
Az enyém 2006-os. Én [ilyen] lámpákat raktam be hátra. Semmi extra nincs a cserében. Alul felül 1-1 csavar. A lámpatest hátoldala hosszú patent szerüséggel kapcsolódik a kasztnihoz. Talán csak annyi h a kasztniban levő csatlakozóra kössél valamit mert elég rövid a kávelezése, könnyen visszacsúszik a kasztniba. Utána bogarászhatod.
-
Kornel
veterán
oké, akkor amit az ürge mondott:
az elsők ha újak, akkor 60%-ról indulnak, most 54,6%-osak, és 40%-tól javasolt a csere elől.
hátul 40% körüliről indulnak, ha újak, most pedig 29,2% - 35,5%, és 20%-tól javasolt a csere.Tehát a mind a négyet cserélni felvetést nem értem, max. a két hátsó, azon gondolkozok én is most, csak ugye ez nem swift gátló, hanem spéci megy bele, így le kell vadásznom a legjobb ajánlatot
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #22823 üzenetére
Nem vagyok biztos benne, de ugy hallottam h 20%-nál már vizsgán is megbukik. Tavasszal nekem is cserélnem kell a gátlókat. Esetleg tudtok mondani milyen gátlót érdemes venni? Illetve én nem nagyon találtam már olajos gátlót. A legtöbb már gázos. Egyik ismerősnek cseréltük peugeot 206-on, szintén gázos került bele. Mit mondjak, tréfásan nézett ki. Kicsit kiemelte a kocsiszekrényt.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz domojko #22822 üzenetére
Köszi! Akkusarut nem kell ilyenkor levenni? Az izzócsere miatt.
Nézegettem én is ezeket, számomra a LED-esnek lenne értelme az meg már másfélszer ennyi. Egyébként jól néz ki, bár nekem a króm alapú lenne jobb az autó színéhez és a többi elem miatt (tükrös fóliák, tükörpolír /vót egyszer / felnik).
De hátsót is csak akkor cserélném customra, ha elöl is az lenne, a kettő meg már 100+k, annyit azért nem ér. Talán ha az első búrák megfakulnak vagy annyit kapnak hogy már nagyon karcos lesz, akkor meglépem.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #22828 üzenetére
Mondjuk ugy h én is nagyon jutányos áron jutottam hozzá. Cserébe adtam a saját gyári lámpákat. Az enyém fehér így pont illik hozzá a fekete. A biztonság kedvéért minden elektromos művelet előtt le szoktam venni az akkusarut.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
lényeg, hogy ez nem úgy 54%, hogy egyszer 100%-os volt az érték, és most már csak 54%, hanem ez maradék tapadó erőt mér.
az ürge mondta, hogy gyárilag ennél 60% körül van az érték elől, hátul 40%.
ez betonkemény futómű, gyakorlatilag egyetlen eleme sem egyezik meg a sima swift/splash-ével, méretre pl. a hátsó gátló azonos, be is menne a sima swift, de ez gyárilag sokkal keményebb, kevesebb a csillapítása is nyilván ezáltal.
az elsőre azt mondta, hogy tökéletes, biztos, hogy nem nyúlna hozzá.engem a hátsók viszont annak ellenére is idegesítenek, hogy szerinte jó az, meg az eddig megkérdezett szerelők szerint is, de ugye a porvédő alapból zörög, és nem nagyon láttam hozzá külön porvédőt, illetve ugye a 40% helyett már csak 29 az egyik, de szerinte 20-ig simán jó...
a hátsók cseréjén filózok most, az elsőket biztos, hogy hagyom így most, nem gondolom, hogy ez olyan rossz lenne
ja ehhez eddig csak gyárit, és TRW-t találtam, a bárdi és unix keresők nem is ismerik a SS-ot, mint külön típust, azért majd telefonon megérdeklődöm a bárdit, hogy mit mondanak rá
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22832 üzenetére
el se hittem, de 2000 huf-ot kért a manusz...
bemérte a gátlókat, rázópadon vagy negyed óráig nézegettük, hogy semmi, de semmi az ég egy adta világon nem lóg, a végén meg rájöttünk (3 szerelő eddig nem), hogy a lengéscsillapító porvédő zörög, de nagyon.
ami furcsa, hogy hogy a francba érhetett bele a jobb hátsó gumi a kerékjárati ívbe?
csak nem olyan faszák akkor azok a gátlók...vagy pont attól, hogy hátul nem egyformák, és így már nem díjazzák a 60-80 közötti körforgalomtempót.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22833 üzenetére
Az tényleg nagyon jó ár. Korrekt volt.
Ha nagyon jól tapadó gumijaid vannak és egy picit szélesebbek mint a gyári akkor szerintem beleérhet minimálisan. Mondjuk a téli gumi + hideg aszfalt, valszeg kisebb G-t kap így az autó mint nyáron meleg gumival.
x-akta marad, nálam is van ilyen
gátló téma: amikor splash-ed volt írtad hogy beméretted és 58%-os volt. akkor azt írtad hogy azt már kukázni kell. vagy az más mérési módszerrel volt annyi? --- persze ha jók az emlékeim
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22834 üzenetére
akkor még jobban érdekelt
az is elment volna
lényeg, hogy nem tudom mi lesz, de majd kitalálom.
ha a porvédőt nem lehet máshogy megoldani, akkor cserélem a gátlókat, meg a hátsó szilentet.amúgy szélesebb és nagyobb is a gyárinál a mostani gumi, de nem kéne beleérnie, eddig senkinek se ért bele, vagy tényleg én vagyok egy állat
mindegy, mindenhol azt olvasom, hogy ezek még jók így...
persze nem 100%-os.egyébként hozzátartozik, hogy a gumikat túlfújva használom (én így szeretem), 2,5 bar van bennük, ez ronthat valamit a mérési eredményen... illetve kerekenként +0,9 kg van a nagyobb gumik miatt, ez is ronthatja az eredményt ugye. ezeket beleszámolva az elsők szerintem bőven jók még, de a hátsók akkor is kétesélyesek.
majd megálmodom még, hogy mi lesz. -
HUNPSP
aktív tag
válasz roti86 #22773 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat! Ma vettem újból 4 literes kannával, 6500Ft volt. OBI-ban és a Tesco-ban ugyanezt a típust 12-14 ezerért találtam meg, kissé nevetséges a dolog... sőt az 1 literes itt 1800Ft volt kb, utóbbiakban pedig 4000 környékén adták.
Viszont komoly gond van, mert 1700-1800km megtétele alatt az olaj szint a maximumról a minimumra esett. Nem igazán találtam soha, sehol olaj folyást az autó alatt.. eladáson is már gondolkodtam.. úgy érzem a kereskedésben kicsit átvertek, habár amúgy rendkívül korrektek voltak, de most ütköznek ki a gondok. A hirdetésben alapból olyannak hirdették amire nem kell költeni.. ehhez képest 100+ezer ráment már az autóra. Váltót majd nyáron cserélni kell, zajos.. a motornál valóban volt olajszivárgás, ezt mutatta az eladó is annó (kereskedő), de arröl szó sem volt hogy zabálja az olajat mint az állat, ráadásul a szivárgás is meglett szüntetve 100%-ban. Ti mit javasoltok, mit tegyek? 6 hónapon belül vagyok, tehát a jog elvileg engem véd, de nem tudom mire számítsak ha esetleg a kereskedőt megkeresem hogy ez így nem oké/fizessen bele a költségekbe/vegye vissza az autót/adja vissza a pénzt...
Váltó 30k, használt, szereléssel együtt, ez jó ár. Egy új használt motor viszont 50-60k, és kitudja mi a baja annak is, szerelés költsége nincs benne..
Szerk.: Swift szedánról van szó.[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Doze
aktív tag
válasz HUNPSP #22836 üzenetére
Nem tudsz mit csinálni, ha az adásvételiben benne volt hogy "állapotnak megfelelően"-vagy valami ilyesmi , masrészt a kereskedő sem lehet atyauristen, aki mindenről tud... nem védem, de ő simán mondhatja ezt.
Egyébként az autó füstöl? A kipufogón nincs fekete korom?, mert ilyen mértékű olajfogyás mellett már mindenre kiül a koksz. Ha nincs olajfolyás a blokkon, és ennyit bezabál belőle nem feltétlen jelent motorcserét. Szerintem gyűrűzni kell, vagy a szelepszár szimeringeket cserélni... olcsó alkatrészek, max a szerelés ami húzósabb lehet. De a 50-60k-tól jóval kevesebb...
Egyébként mennyit eszik? Hogyan megy? Gyengusz nagyon?, a legegyszerűbb módja hogy megtudd mekkora a baj az a kompresszió mérés.. nem tudom mennyit futhatott valójában, de nem is számít, ha nem csörög mint a fene akkor a mechanika jó, max tényleg széjjel vannak kopva a gyűrűk, (de már az is lehet hogy letapadtak mint állat)
Egyébként ha csak szökőévente cseréltek benne olajat, (mint haveromék 70.000km után ) , akkor sem adja be kulcsot, ma is vígan használják, ha meg nagyjából cserélgettek benne olajat, tuti nem cserés a blokk... régi swift inkább kirohad alólad mint hogy a motor szétperegjen
[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
SZiasztok.
Nekem van egy tip top sedán 1998as. Motorikusan váltosan kuplungósan tipp topp. 80.000km szeretnék még bele rakni 8 év allatt. Munkára használom. olaj 5-40w márkás váltó olajjal. 221.000km van benne ki fogja bírni 8 évig a kocsika? max 2000 pörgetem. max sebbeségem halál és 80 között szoktam hajtani amiből 5 lejön a csalás miatt. Kérek tippeket mire figyeljek még oda? Köszönöm
-
Motion_Blur
félisten
-
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #22838 üzenetére
You're welcome!
Ha megyünk találkozóra, a célpontig végig a kocsim mögött kell gurulnod.
(#22840) Motion_Blur: Az biztos hogy örök élet kategória, csak ne előttem használja így.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Hát ez nagyon babán néz ki: LINK
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22846 üzenetére
?
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #22847 üzenetére
nekünk is erős befutó volt a vitara előtt. megnéztünk 3 vagy 4db 2009-2010eset. másfél méternél közelebből mindtől elment kedvünk. baromi jó vezető pozíció, jó ülések, kormány,váltó, de recseg ropogott minden műanyag. stb. szvsz nem méltó a hondához az ufo civic. konkrétan az összes többi típusukat azonnal vinném, kivéve ezt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22848 üzenetére
typeR más.
nem tudom, hogy egyáltalán az made in england-e, mint az összes többi.
az biztos, hogy ott nem ezek a jellemzők.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Mobilinternet
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Azonnali fotós kérdések órája
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- World of Tanks - MMO
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- További aktív témák...