Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20883 üzenetére
Vicc...
1.6 is eleg bele valoban, remelem meghagyjak meg. -
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #20883 üzenetére
Egy két literes szívó benzin elfért volna benne, előzőbe is szereltek. Családban akad egy 00'-ás 1.6-os JLX Vitara, és még az 1.3-as Wagonka is lekörözi.
Ugye a 88'-05' között gyártott: 1195 kg / 1650 kg - 1589 cm3 - 127Nm / 132 Nm.
A jelenlegi (2015): 1075 kg / 1730 kg - 1586 cm3 - 156 Nm."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20945 üzenetére
Be volt.
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20947 üzenetére
Akkor most egyszer s mindenkorra befejezem a vitát, ebben az objektívnek beállított szubjektív vitában.
Mégpedig számokkal, amiket nem én találtam ki, hanem a teszten cm-re lemérték.
Tudom, nehéz elfogadni, de ezek nem azt a szubjektív megítélést támasztják alá, hogy jó az, csak pár cm-vel kisebb, de persze dögösebb. Ami lehet igaz, de ugye az szubjektív dolog, míg a számok makacs dolgok, magukért beszélnek.Amiről a vita szólt:
Csomagtér:
Vitara 375 liter
Scross 430 liter (+55 liter)Belső szélesség elöl:
Vitara 1420 mm
Scross 1470 mm (+5 cm)Belső szélesség hátul:
Vitara 1370 mm
Scross 1430 mm (+6 cm)Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött:
Vitara 205 mm
Scross 240 mm (+3,5 cm!!! - erről beszéltem, lemértem )Ülőlap hossza elöl Vitara: 490 mm
Ülőlap hossza elöl Scross: 510 mmÜlőlap hossza hátul Vitara: 490 mm
Ülőlap hossza hátul Scross:510 mmSzóval mérhetően, nem 1-2 mm, hanem súlyos centikkel nagyobb az Scross, ami azt jelenti, hogy az Scross egy 3 gyerekes családnak is ideális autó lehet, szinte kompromisszumok nélkül, ellenben a Vitara inkább 4 személyes, az sem 4 drabár állatnak
Személy szerint az Scross-ba beleülve magam mögött volt még rendesen hely, nem verte a lábam az üléstámlát, Vitarában simán hozzáért a lábam az üléslaphoz magam mögött, ehhez hozzátartozik, hogy kicsi se vagyok, illetve a lábaim elég hosszúak.
Amennyiben felmerülne a kérdés, hogy hogy férek el a Swiftben, a válasz rá a nehezen, az ülés max-ra hátrahúzva, mögém senki nem férne be, és a lábpozícióm sajnos így se ideális, egy 2-3 órás út már elég kínszenvedés ezzel, de nem is ez volt a cél ezzel jelenleg...
(#20948) Hego:
ne haragudj, de fapados VW-t???
abba még az ülés is fapados, szó szerint, csak felárasan kapod meg azt, amibe már kényelmes is ülni, nem csak úgy van.
emellett amiket mindenképp beleraknék: kulcs nélküli indítás, ülésfűtés, tempomat, navi kamerával, kétzónás digitális légkondi, plusz a szokásos villanyablakok körbe, tükörfűtés, és a többi ma már alap dolog. ezek nem úri huncutságok, hanem nagyon élhetővé tesznek egy autót. na a golf így felszerelve nem 4M, hanem 8M... ja és nem beszélek a mostani clean dízel balhéról, mert csúnyákat írnék.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20957 üzenetére
Hahó.
A számok a linkelt tesztek alapján vannak (mindkét tesztnél katt. a műszaki adatokra, csak azt már linkelni külön nem lehet), amit a magam lábtér mérése is alátámaszt, ezt mondogattam itt már mióta.
Ráadásul a két teszt metodikája teljesen megegyezik, nem két különböző társaság csinálta.(#20956) Thome : ehet bennem van a hiba, idáig az egyetlen kényelmes autóm a Mondeo volt...
Próbálgatások után úgy éreztem, hogy kis kompromisszummal egy Scross-ban is majdnem olyan jól elférnék[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20957 üzenetére
Szerintem félrekattintottál.
Nem nekem akartad valszeg írni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20959 üzenetére
Elolvastad a műszaki adatokat, amit idéztem?
Aki nem érzi azokat a cm-eket, amiket idéztem, annak nyilván mindegy is, mert nem méterekről van szó, de ahogy mondtam is, ha én 10-15 évre veszek új autót majd, akkor mindent meg kell fontolni.
Pl. azt is, hogy ha 120 kg leszek esetleg, akkor nem mindegy a +2 cm ülőlap, stb.De ahogy mondtam, a száraz tények idézése után a méret vitát én befejeztem, és még egyszer mondom, nem én mértem, hanem az autonavigator tesztelői mérték.
(#20962) bajnokpityu: végezetül. elmentem, legalább 5-ször, 5 különböző napon, a két autót egymás után összehasonlítani, mert majdnem rászántam magam egy újra.
én éreztem a tesztben mért plusz centiket, de ahogy mondtam is, nekem a mondeo volt a mérce a beltér méretében, nem a mostani swiftés utoljára, befejeztem
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20963 üzenetére
Nálam a csend nem adott, a dupla kipuff szépen szól már 100 felett, vagy padlónál, azt mondja, hogy nyomj mééééééééééééééég
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #20976 üzenetére
[link] báár, vannak még csodák. ezekben már jobb ülés van,mint a scross vityákban. a linkelt modell mondjuk a finanszirozás miatt kb 4.9re jön ki.
roberto211: és ez már a faceliftes. egy éve még randább volt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20977 üzenetére
Nem rossz de hogy ezeket a szellőzőrácsokat miért nem tudják átszabni fordék nem tudom.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20998 üzenetére
Tudom de a dícsérgetést winkler kezdte el..
Amúgy ez a "mindenkinek " ilyen van már nem csak a swiftre igaz.. Mióta nepperek hozzák be folyamatosan régi 3 as bimmert, b5 passatot, ódi a4 kinézel utcára 10percen belül látsz minimum mindegybikből 5öt..
Főleg b5 passat... Lassan több lesz mint swiftből.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21118 üzenetére
De neki nem a hűtővel van gond, hanem radiátorral asszem mert fűtése nem jó vagy passz a napokban már összezavarodtam itt ..
Én meg 5-ért vettem haha Igaz bontott de kb olyan mint az új.. Hétvégén cseréltem fagyállót -40re sikerült bekeverni...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Joe.36
addikt
válasz bajnokpityu #21118 üzenetére
Ez a fűtő radiátor, ami köré építettek egy autót, nagy munka kicserélni. Le kell bontani az egész müszerfalat, és aztán vissza. Nem lehet csak úgy bevinni és otthagyni.
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Thome
addikt
válasz bajnokpityu #21151 üzenetére
Lekalkuláltam belőle a műszerem csalását, így jött ki a +20, sajnos.
Hát ha nem találkoztál velük, talán megúszod.
-
Thome
addikt
válasz bajnokpityu #21153 üzenetére
Ebben már az új trafi volt, szóval itt nincs menekvés, talán csak akkor ha nem sikerült a rendszámtáblát elkapni a megfelelő pillanatkor. Utána már besatuztam, akkor már hiába lövöldöz.
-
t1
addikt
válasz bajnokpityu #21209 üzenetére
Igen, hátul is van stabrúd míg az 5 ajtósokban csak elöl de ott is csak az 1.3-asok kapták meg.
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #21297 üzenetére
nézem a cikket, pont ilyen szinű az asszonyé is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
őstag
válasz bajnokpityu #21300 üzenetére
A tompított ledes nem tudom mennyivel jobb éjszaka vezetve (mint egy xenon?) ez az egyetlen igazából ami vonz. Összeségében biztosan igazad van mind a glx-ben, mind a 4wd-ben.
De a rendes nyári könyöklőt ki fogom köhögni (nekem 65 ezret mondtak) ha vitara lesz (a racionális a gl+, + 2 színű metál + gyári könyöklő + vonóhorog).
u.i: és valahogy azt is le kellene beszélnem hogy gyári gumit otthagyom gyári könyöklőért/vonóhorogért (ki tudja mi sikerül) és viszek rá cross climate michelint, csak nem most jön a jégkorszak).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bajnokpityu #21302 üzenetére
Hát igen megvárjuk még azért ezzel a további cross climate teszteket. Egy prohardveres kollegának is ezek vannak fennt, majd ha leesik a hó rákérdezek
A szenzoros dolog idegesít (meg az hogy a komplett szett 200+, és nem ez a legnagyobb gond, nincs hova tennem). És utálok cserélgetni...
-
Halo
senior tag
válasz bajnokpityu #21300 üzenetére
mirror linkes telóról ki lehet tolni a Google Maps-t?
mert ha igen - akkor totál jó!
Android 5.0-tól a castscreen funkció elvileg jó erre is, igaz?(még lecsökkentett sávszélesség mellett is kényelmesen lehet használni navigáláshoz autóban. saját tapasztalat - eleddig csak egyszer szívtam a Maps miatt - igaz, az uticélnál a házigazda megvédte a térképet: előző napon már átadták az M3-as azon szakaszát, de hivatalosan csak pár nap múlva tették meg.
de alapvetően jól lehet használni navira - itthon... külföldön még nem teszteltem, de a környező országok térképeit le lehet menteni offline-ba...)Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21310 üzenetére
Akkor a k12b sose melegedne be, olyan jo a hatasfoka, nalam 5,3 alatt fogyasztott, masnal is megall 6 alatt, egy 1 tonna feletti kaszninal. Ennek ellenre 1 km utan uzemmeleg volt.
Kis vizkor, kis olajkor...
Megneznem, ha tobb olaj kene az 1.4 turboba, mint az 1.6 szivoba, mingyart utana is keresek.
Abban egyetertunk, hogy inkabb a szivo, csak mas-mas gondolatmenet menten. -
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21297 üzenetére
" 1500ig totál halott"
Cikkbe azt írják,hogy boosterjetnél szinte mindig minden körülmények között azonnal húz,lép,megy.. Elolvastam.. Most ez vagy igaz vagy nem de szerintem igaz..
akos: logouton suzuki találkozó cikknél megtalálod.. Keress rá.. Enyém a régi...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
őstag
válasz bajnokpityu #21305 üzenetére
Most hogy megint 2 autó van olyan 15 ezret. De a városi ciklusomban van nagyon durva napi rutin (reggel 2,5 kilométer a suli, ott leállít gyerekek bekisérése és onnan 1,5 kilométer metró meletti parkolás, este fordítva és pluszban heti 3 zeneóra szintén 2-3 kilométerre). Bármi más mint szívóbenzines kihívná a sorsot...
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21328 üzenetére
Szerintem is.. Szerelőm mindig textar fékcuccokat használ..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21328 üzenetére
most beszéltek le róla, hátra kell egy pár fékbetét.
egyébként a suzukisports fórumon is a ferodo-t ajánlják -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21357 üzenetére
Hidd el, egy tokeletesen beallitott nbu-el sotetben szembe vakitod...
De E jeles, szabalyos izzo. -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21359 üzenetére
Azt, hogy vizsga elott markaszervizben muszerrel belottek.
Gyari ertekre, ahogy elo van irva.
Utana memt bele a nbu, es biza volt, hogy villogtak.
Ennel tobbet sajnos nem tudok, es nem is szandekozok tenni az ugy erdekeben sose
A teny, hogy nagyon eros fenye van, xenonos szinhomerseklettel, nem kellemes a szembejovonek, ellenben te jol latsz. Ez van. -
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21420 üzenetére
Ja.. Enyémbe szerintem most van kb 240e körül de nincs semmi baja a mocinak.. A 5w30ból eddig semmit nem evett közbe lassan 5 e km elment olajcsere óta.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
válasz bajnokpityu #21423 üzenetére
Keresztapámnak volt 5 ilyen autója, 2 céges háromajtós és 3 saját sedan. Mindhárom sajátot kozel 300 ezer km-el adta el úgy, mintha 200-al kevesebb lenne a kocsiban (azóta is haragszom rá emiatt). Semmi baja nem volt egyiknek se, csak sokat futottak, ennyi.
Azóta volt két újabb Swiftje, sajnos mindkettő balesetes lett, az egyik egy szarvas, a másik meg most nyáron egy hülye digó miatt. Álltak a parkolóban és a hülyéje hátulról beléjük durrantott egy Transittal 70-es tempóval. Mindkét kocsi GTK-s lett sajnos, de sérülés egyszer se tortént.
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21451 üzenetére
Ja, de ezek a képek nem csak a TC szerint léteznek, minden más fórumon felbukkannak, vagy mindenki kamuzik?
Egyébként az 1.4 az olyan nagy? (Boosterjet)
RS mi, milyen motor van abba, belinkeled? -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21459 üzenetére
Le az euro normakkal
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21564 üzenetére
+1
ha ezt cserélni fogom (méret miatt), akkor csak új autó jöhet szóba.
és csak suzuki.
scross vagy vitara.
attól függ, hogy a praktikum, vagy a kinézet dönt majd -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21568 üzenetére
vagy suzukit kell venni, láncos, szívó motorral, ami elmegy 300+k-t bontás nélkül.
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21570 üzenetére
igen, ezeket nem tudja.
de 11 sec se rossz, forgalmi akadály nem leszel.
minőségi beltér jó dolog, amíg szét nem foszlik, ld. renault (megane, stb.), ford (mondeo, stb.)...
illetve kérdés mennyit ér ez.
nekem elég az, ha az ülés kényelmes, és alapvető extrák megvannak, és megbízható a gép.ez egy rossz szög...
meg a szín se a legjobb...
láttam múltkor bordóban, egész ütős volt.
meg szerintem valami FL is lehetett, mert elég jó kiállású is volt.
azért szépen ellépett tőlem, amikor nyomott egy padlót a márkatárs[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz bajnokpityu #21572 üzenetére
Nálam volt egy ilyen dög, nagyon jó nekem a CVT is simán élhető lett volna
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21576 üzenetére
Ha egy gyors fl-el kijavitanak a belsejet, nem lenne vele gondom.
De a fl a csuf scross arcan is segithet -
kolosanyi
veterán
válasz bajnokpityu #21583 üzenetére
Pontosan egy olyan Suzuki és egy Toyota márkakereskedésből várunk most infót, ahol van ismeretség. Mindketten azt mondták, hogy szólnak, amint befut valami. Anyám így vette meg 2003-ban a '99-es Corollát 40 ezer km-el. Azóta 220 ezret beletett, semmi baja nincs vele, nem is akarja eladni, nagyon szereti azt az autót.
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21593 üzenetére
A turbosrol van szó a tesztbe.. De amúgy igen jó h tetszik a tesztelőknek a turbós vitara(is)..
Krisztián: Ezt elfelejtetted odaírni,h amíg nem üzemmeleg. Amúgy ja .. "szarsuzuki"
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
válasz bajnokpityu #21617 üzenetére
A boglárit nem láttam élőben, ismerős nézett utána. A gumikról se tudok sajnos semmit, de megbízom az ismerősben, ha azt mondja jó, akkor az úgy is van.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz bajnokpityu #21651 üzenetére
Ezt a váltó mizériát én sem értem.Előző 1,3 swift m 99-2006 között ment több mint 100K km et,mostani10.éves több mint 100000km lekopogom balkézzel alulról fán,még semmi baja.
gerii:Egyesbe csak addig megyek amig megmozdul az autó,szinte rögtön kettő,így nincs hangja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #21651 üzenetére
Uj stiftek valtoja eleg ergya, foleg a 2007 elottiekre jellemzo. Regi stift valtoja se egy nagy szam, eleg "kavargatos", nem tul pontos. Anyame 130k korul mar "beszelt", most 140 folott jar, meg birja, de keszulunk a csapagy cserere.
-
Tigi
őstag
válasz bajnokpityu #21663 üzenetére
A családban soha nem volt váltó hiba egyik Suzinál se, mondjuk mi autó kímélő család vagyunk.
De pl. a szomszédnak volt egy 1.3 GS Swift II és ő szereti taposni a kocsiknak és ez meg is látszott mivel három váltó csere után eladta az autót.
Az italdiszkontos srác már az ötödik váltónál tart.
Sose értettem azokat az embereket akik minden autóra azt hiszik, hogy az versenyautó.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21666 üzenetére
Az baj, ha tiltason motorfekre valtok?
Volt mar ra peldaRoberto: Tenyleg nem ertem, hogy mi ezzel a baj.
Mondjuk ez kifejezetten versenygep, palyara tervezve.
Illetve a valtoproblema se erinti, bar igyis ez a leggyengebb pontja az autonak.
De az, hogy tiltason lelepek a gazrol, nem gondolom, hogy akkora bakloves lenne.
De ha igen, akkor leszokok rola[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21670 üzenetére
Ja ok.
Ez tenylg gaz.
Ergo olyan fokozatba rakod, aminel az aktualis sebesseggel kivul esik a fordulatszamtartomanyon. -
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21681 üzenetére
Annyit mondjátok itt h nekem is kell majd a végén egy vitara. Elefantcsont-feketebe
Amúgy az illene hozzám a nagydarabságom miatt Nem a matchboxok mint pld a stift
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21683 üzenetére
Én a régi stiftben jól elvagyok.,2-2,5 orat
Nincs időm arra figyelni h kényelmes e v sem.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
válasz bajnokpityu #21683 üzenetére
Én a 195 centimmel elég kényelmesen ülök benne. Azon kevés autók közé tatozik, ahol a fejtér és a lábtér is elég jó nekem. Szép nagy, kényelmes autó.
Ugyanez a régi Swiftre nem mondható el, nagyon szűk az nekem. Most a Corolla már sokkal jobb, bár a kormány lehetne magasabban, de ezzel már elvagyok.
-
roberto211
őstag
-
kolosanyi
veterán
válasz bajnokpityu #21687 üzenetére
Ja, én is tettem be egy gerinctámaszt, mert porckorongsérves vagyok. Ajánlom neked is, sokat számít.
-
kolosanyi
veterán
válasz bajnokpityu #21690 üzenetére
De például ez is jónak tünik: link.