Új hozzászólás Aktív témák
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #21548 üzenetére
Hát vén fószer volt az illető. Nem vagyok nagy verekedős ember, de mi írtam vagyis fel vázoltam az ő családja üllne benne a kocsiban! Tök leszarom sablonos szövegek meg ilyenek. Nincs olyan balesetem ami nagy anyagi kárt okoztam volna. Azt a meg rugdosást max jobb esettben is fű allatt max. Ki tudja milyen az ideg állapotta, de jobban szeretem szenvedni látni. NEkem ez a 3ik esettem szóval kérdeztem is rendőrtől hogy jog szerű-e. Magyarán meg mondta ha nem folyik vér addig lehet csinálni! MOndom okés megyek melózni is pinbalozok egyett, de ezt a te nevedre csinálom. Ezt a hőbőrgést ami utána ment. Ha engem hoznak ki hibásnak, vagy 50% nem tudom el fogadni, mert sajnos nem helyszinelő intézte így a két járőr meg azt ír és állítja be a dolgot ahogy akkarja.
-
Tigi
őstag
Az normális, hogy mikor az üzemanyagműszer mutatója a legalsó vonalnál áll akkor még van benne 10 liter nyál?
2001 Swift 1.0Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
kiskacz
senior tag
válasz negroo #21543 üzenetére
"Ma történt hajnalban szentendrei úton.
Békástól egy dobozos ember. Nevezük gyilkosnak. csillagvár magasságában 2 sávos még az út. belsőből teljesen leszorított....."
Minden munkanap járok ezen az úton (Szentendre - Bp munka) szép időben motorral (az is SUZUKI... ) ilyenkor kocsival. Volt hasonló tapasztalatom kocsival is - motorral is.
ÚÚÚÚÚtálom a fajtáját - meg tudlak érteni. Remélem egyszer olyanra húzza a kormányt aki kiszedi a kocsiból és BELEVERI A FEJÉBE A KÖZLEKEDÉSI MORÁLT...
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 8
-
negroo
aktív tag
válasz kiskacz #21556 üzenetére
Az a baj, hogy velem 3x történt ilyen leszorításos effektus. Ebből 2 kivédve. 1et meg is fenyegettem, hogy erről videóm is van róla, akkor hebeget habogot és vissza vet az arcából(Elötte azt hazudta, amit a mostani is) De jó nagy satut vágtam le, mert esélyem sem volt. Ha mögöttem jött volna valaki csak pislogott volna mire észbe kaphatott volna. Istenemre mondom a következő kocsim nem suzuki lessz hanem egy tank és akkor majd én is oktatást tartok. A rend éber őreik meg fogócskázhatnak velem. Le gyorsulni nem tudom, de áthajtani meni fog.
-
kolosanyi
veterán
válasz Motion_Blur #21553 üzenetére
Az. Szeretem vezetni, jó autónak tartom.
(#21558) kornelka
Jó lenne, de már a t*köm tele van az autóvásárlással. A Swiftről kiderült, hogy valószínűleg rommá törték, azért adják el. Nem volt két egyforma rétegvastagságú elem rajta, az alváz pedig úgy berozsdásodott, hogy a csavarokat csak vágással lehetne oldani. Három rohadt hónapja nézem a hirdetéseket, de eddig mindegyik csak tákolt sz*r volt. Indultam 500 ezer forinttól, annyiért nem találni jót. Felemeltem a keretet 1 milláig, szintén semmi. Most már az eredeti összeg háromszorosáért nézek autót, de szintén csak kipofozott roncsok vannak az ársávban, esetleg jó állapotúnak mondott 15 éves autók, aminél bármilyen hiba előjöhet. Most fogom ezt az összeget, félreteszem és jövő ilyenkorra kigurítok egy új autót a szalonból. 3 márka jöhet szóba, Lada, Dacia, Suzuki. Attól függ, hogy elég lesz-e a Celerio - egyébként nagyon tetszik -, vagy inkább egy Logan Arctic kell-e majd azonos összegből. Persze ha a Lada tényleg olyan jó áron lesz, ahogy beszélik, akkor olyat veszek, aztán kész. Megmondta Henry Ford anno, az új autó a jó autó, ez ma is megállja a helyét. Nagyot fogok rajta bukni, mert hihetetlen mennyire nem tartja az értékét? Igen. Érdekel? Nem. Lesz egy autóm, ami jó pár évig költségmentes lesz, illetve nagyon sokáig úgy ülhetek bele, hogy nem kell a műszaki állapot miatt aggódnom.[ Szerkesztve ]
-
-
Thome
addikt
Jót irtál, felette már hozzáférni, de így sem látni semmi lényegeset. A fejegységet tuti ki kell szedni hogy hozzáférjek ahhoz a panelhez, ezt hozzáteszem.
Kolosanyi: 1,5 milláért fullfull swift mk4-et kapsz, ez felett meg már fl-es mk4-et is. De ahogy krisztiánka írja, mk5 swift-et is megkaphatsz 2,6 körül. S szerencsére se nem lada, se nem dacia.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21561 üzenetére
egy árkategóriával föntebbről indultunk, 2.5M ért akartunk 4-5 éves nem túl sokat futott normális autót. új vitara lett belőle.
katasztrofális a használt autó piac. 4.2M új árú autót 140e km-el 3.5ért adják el 4 évesen, ami legalább műszakilag rendben van. döbbenet, nem tudom mi történt a piaccal, de lassan új áron adják a használt autókat..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21564 üzenetére
+1
ha ezt cserélni fogom (méret miatt), akkor csak új autó jöhet szóba.
és csak suzuki.
scross vagy vitara.
attól függ, hogy a praktikum, vagy a kinézet dönt majd -
kolosanyi
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21566 üzenetére
egyébként a BPi lakáshelyzethez hasonló. hirtelen lett jónak tűnő forinthitel, és nincs olyan ócska telek, ház, amit ne lehetne eladni. az emberek meg úgy tekintenek a mostani fiatal használtautókra, hogy hasonlóan jó minőségűek, mint pl 10 éve. a különbség, hogy nagy általánosságban rosszabbak az autók, mint 10 éve. a mai pár éves autókra bizony lehet költeni. és ezekhez már nem pár ezres az alkatrész.
nekem pl a vezmű szett 180k volt. fékszett másik 180,.. és ez egy 58ezret futott újszagú kifejezetten jóhírű, végletesen megkímélt típus.
szvsz addig kell használni az ezredforduló környéki autókat, amig szét nem rohadnak, meg kell úszni valahogy, ameddig lehet. mert a mai autókat drága fenntartani.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21568 üzenetére
vagy suzukit kell venni, láncos, szívó motorral, ami elmegy 300+k-t bontás nélkül.
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21570 üzenetére
igen, ezeket nem tudja.
de 11 sec se rossz, forgalmi akadály nem leszel.
minőségi beltér jó dolog, amíg szét nem foszlik, ld. renault (megane, stb.), ford (mondeo, stb.)...
illetve kérdés mennyit ér ez.
nekem elég az, ha az ülés kényelmes, és alapvető extrák megvannak, és megbízható a gép.ez egy rossz szög...
meg a szín se a legjobb...
láttam múltkor bordóban, egész ütős volt.
meg szerintem valami FL is lehetett, mert elég jó kiállású is volt.
azért szépen ellépett tőlem, amikor nyomott egy padlót a márkatárs[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #21571 üzenetére
7.4után a 11 inkább rossz vicc, már bocsánat. egyébként 8.8 mérve. de azt irják, h vezetési élményt megöli a CVT.
nem foszlik, kajak jók a feláras ülések. 200ló, 300Nm, 1250kg. elég haladós. 180ról úgy gyorsít, mintha sose lenne vége. nem bántam meg, félre ne érts, de 4.5ért inkább vennék 2010 körüli accordot 2 liter benyával.
valóban, ez kb a legelőnytelenebb kép, amit láttam. de ez innen tényleg rettenet
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
HUNPSP
aktív tag
No, ma délután felkerült mind a négy Hankook I*Cept RS (w442), a nyári gumik pedig szépen pihenőre vonultak. A gumik inkább az oldalfalon legyenek (nem lesznek egymásra téve, bár arra is lenne opció), vagy a futófelületükön? Szoba hőmérsékleten maradhatnak?
Plusz a baloldali kilincs lett megcsinálva, legolcsóbb utángyártott volt (1300/db kb, keret nélkül), Suzuminn szerint inkább ne vegyek ilyet hanem gyári feketét (kb. 3000/db keret nélkül), és persze szoktassam hozzá magam a fekete színhez, ők mindenkinek ezt ajánlják ebben az esetben... szerintem jó lesz ez ennyi pénzért. És színben is stimmel a másik háromhoz, ez talán nem utolsó szempont... Jó stabil egyelőre, meglátjuk meddig bírja.Ez az új téli gumi nagyon érzékeny, hazafele folyamatosan azon kaptam magam hogy szinte nem is egyenesen megyek... de ez is atom stabil, öröm vele menni. Hideg időben (de úgy hogy nincs eső, vagy hó) mennyire kopnak ezek a gumik? Tehát kb 5 fok alatt száraz időben. 4-5 évet jósoltak nekik.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
t1
addikt
válasz bajnokpityu #21572 üzenetére
Nálam volt egy ilyen dög, nagyon jó nekem a CVT is simán élhető lett volna
-
Kornel
veterán
Vitara teszt.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #21576 üzenetére
Ha egy gyors fl-el kijavitanak a belsejet, nem lenne vele gondom.
De a fl a csuf scross arcan is segithet -
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #21577 üzenetére
jó az úgy. anyagminősége ugyanolyan rossz az scross esetén is, miért javítanának, ha igy is fut, közben meg habosított műanyag pénzbe kerül.?
scross oldalsó arányain a pözsó 206os reklám alapján várható a facelift. [link]
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
negroo
aktív tag
Nincs igazatok. Egy kocsi sosem fog érni 1 milliónál többet. Nekem is 350.000ft os tragacsom van de nagyon meg vagyok vele elégedve. Vigyázok is rá rendesen, ha nem tolnak le az útról. Sosem volt hibája. Ár értéket kell nézni gyerekek mindig ezt tanuljátok meg. Hiába megy 3.4 sev allatt a halálba, ha drága is meg fen tartani. A lényeg, hogy guruljon és keveset egyen a kicsike. Aki száguldozni akar az menjen teszt pilótának és ne az én életemet veszélyeztesse. A szerelőnél érdeklődtem, hogy alváz védelmet akartam tetetni, de aszerelő le beszélt róla, hogy nincs értelme, mert gyári védelem alatt rozsdásodni fog akkor hiába tetetem rá. Elötte le kell szedetni és úgy. Várom, hogy a picikém elrohadjon. Kezem között fog meg halni a djágaságom.
-
Thome
addikt
Újabb hinajelenség... Úgy látszik a hideggel kijönnek a bajok.
Megállok lámpánál, rezeg az autó, fordulatszám 600-650 között mozog. Próbáltam reprodukálni, de most 750-re beáll. Befecskendezés, vagy hol a hiba?
-
kolosanyi
veterán
válasz negroo #21579 üzenetére
Azért ez nem így van. Nekem egy '94-es ütött-kopott Swiftem van, gurul, de ennyi. Nincs benne semmi, kényelmetlen, hangos, beázik, minden baja van szegénynek. Egész egyszerűen elöregedett. Akkor látni csak igazán a különbséget, amikor beülök a 2009-es szolgálati SX4-be, onnan meg mondjuk a 3 éves szolgálati Nissan Pathfinderbe, vagy akár megnézem keresztapám új Vitaráját. Nyilván ég és a föld az én régi csotrogányom meg ezek a nagy értékű, új autók. Én egyébként nem várom el az autómtól, hogy luxus legyen, de azért 2015-ben nem felel meg az én elvárásaimnak az, amit a Swiftem nyújtani tud. Annyit szeretnék, hogy legyen biztonságos, legyen benne legalább 2 légzsák, ABS, állítható kormány és ülésmagasság, egy normális hifi meg klíma, ne legyen annyira hangos országúton meg sztrádán, hogy üvölteni kelljen az autómban és legyen megbízható. Ezek nem nagy elvárások, nem kell nekem automatikusan sötétedő tükör, kanyarkövető fényszóró, parkolás asszisztens meg automatikus sávtartás meg ilyen marhaságok. Egy egyszerű, modern autót szeretnék, ami nem volt sz@rrá törve korábban és jó műszaki-esztétikai állapotban van. Csak egyre inkább az az érzésem, hogy ezt használtan nem fogom megtalálni. Már csak azért sem, mert ha eladóként gondolkodom és lenne egy ilyen autóm, nem adnám el, hanem teljes megelégedettséggel használnám. Akkor adnám el az autót, ha nagyon öreg, leharcolt példányról van szó, vagy valami gáz van vele...
-
bajnokpityu
félisten
válasz kolosanyi #21582 üzenetére
ez nem igy működik azért. vannak,akik megtehetik,h gariidő lejártakor újabbra cseréljenek. előző autót is igy vettem, kerek 4 évesen. no, ezek az autók jók. de úgy képzeld el, hogy amikor megvettem 3 éve, sorban álltak mögöttem a nepperek.a hirdetés feladása után néhány órával ki kellett csengetni a lóvét. mire megirtuk a szerződést, ott méltatlankodtak a kereskedők sorban, hogy mi már ez.
szerintem egy helyen lehet magyar forrásból egész normális autót venni, az újautószalonok beszámolt készletéből. a 95ös swiftem is ilyen volt. voltak vele kisebb problémák, szépen visszahordtam minddel, szó nélkül nem alsó polcos cuccokkal megcsinálták.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kolosanyi
veterán
válasz bajnokpityu #21583 üzenetére
Pontosan egy olyan Suzuki és egy Toyota márkakereskedésből várunk most infót, ahol van ismeretség. Mindketten azt mondták, hogy szólnak, amint befut valami. Anyám így vette meg 2003-ban a '99-es Corollát 40 ezer km-el. Azóta 220 ezret beletett, semmi baja nincs vele, nem is akarja eladni, nagyon szereti azt az autót.
-
őstag
Nagy valószinűséggel egy vitarát veszek valamikor tavasszal (ha el nem csábít az új mitsu asx ha lesz addig, a hrv és 10 hónapos szállítási ideje nem vonz annyira).
Itt olvasgatva lehet hogy infóként feldobom ide az i30-asom mielőtt beszámítattom 127 ezer kilométer és 8 éves, csak nálam volt. Sajna elég fontos a folytonosság, nagy kocsinak mindig lenni kell (és a kötelező/casco bónusz is jelentős rajta).
-
roberto211
őstag
válasz Tom1939 #21588 üzenetére
Mitsu asx az jó csak elvileg kicsit drágább..
Tesztekben azt írják h az új(turbós) vitara az "új hr-v"... Tehát sokkal jobb lett tc szerint ár/érték arányban illetve mindenhogy mint az új hr-v...
#21590) tboy93 : Értem de ha elolvasod a tesztet (vs) akkor most nem csak ár-értékben jó a hondaval összehasonlítva..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #21589 üzenetére
Ár-értékben mindig is ott volt a suzuki a szeren. A honda drága újonnan és használtan is, de van egy réteg aki vevő rá
-
őstag
válasz tboy93 #21590 üzenetére
Igen a HRV drágább, de sok minden ellene szól. Legfőképpen a 10 hónapos szállítási idő. Meg a nagyobb tömegben kisebb motor... Dízel nem jön szóba amilyen távokat hétköznap kap az autó.
Az asx is nyilván drágább lesz, de ez igazából csak a vásárlás időpontját változtatja valamennyivel (hitel autóra nem lesz). Az i30 ugye teljesen szuperál, nem rohanunk sehova.
A vitara olcsó fenntartása, és kompakt mérete erősen vonz (ugye egy mitsunak, vagy pláne egy hondának a fenntartása is több)...
És pluszban így vénségemre az automata is elkezdett vonzani, és első visszajelzések alapján ez az új 6 fokozatú automata egész jó a vitarában (honda cvt köszönöm nem...).
Szerk: roberto211: Köszönöm, én is olvastam a cikket, vitara összeségében szimpatikusabb is.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21589 üzenetére
azért azt is elmondták, hogy ahogy sejtettem, 1500től lehet használni. ami nyilván valóságban 1800.
a szivó 1.6 meg alapjárattól húz. mindenesetre örülök, h másoknak is hasonlóan jó a véleménye vityáról,mint nekem. tökéletes városi autó. komolyan várom, mikor kell megint a városba mennemeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #21587 üzenetére
Jolvan, apám sx4-e meg az enyém is ezt csinálja amíg nem üzemmeleg a motor és klímázol. Akkor mind3 kocsi szar, fasza
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21593 üzenetére
A turbosrol van szó a tesztbe.. De amúgy igen jó h tetszik a tesztelőknek a turbós vitara(is)..
Krisztián: Ezt elfelejtetted odaírni,h amíg nem üzemmeleg. Amúgy ja .. "szarsuzuki"
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Na szereztem téligummát kereskedő ismerősömtől.
Nincs nagy márkája direkt úgy kértem h 1-2 szezonos bőven elég , mert jövőre ugye cserélem az ótót az új tulajnak meg nem veszek új gumit , aztán hoztak nekem tök szép állapotút kerek 20-as ért.. Jobb mint a nyári télen. Nem repedezett a minta, szép állapotba van, kb 6mm es tehát elég lesz bőven egy szezonra..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
domojko
senior tag
Igen, attól van h levetted az akkusarut. Mindegyik mk13 swift ezt csinálja. Van amelyik le is fullad. Pár hét kell h beálljon. Terjengnek a neten különböző csodatechnikák, pl h hagyod alapjáraton kb 15 percig ketyegni utána pörgeted kb 3000 fordulaton egy percet, utána megint hagyod ketyegni egy darabig és akkor jo lesz. Nekem az a tapasztalatom h tökmindegy mit csinálsz, majd magától beáll. Minden formációt kipróbáltam már de egyik sem volt tuti. Mai napig is előfordul hogy teszem azt 5.-ben gurulok kb 60-al, fékezek közben kinyomom a kuplungot, a fordulat leesik egy pár másodpercre 350-600-ra. De utána visszaemeli 750-re.
-
Járókeret
senior tag
sziasztok
szeretném a segítségeteket kérni mint első-új autó tulaj, illetve laikus.
adott egy '99-es swift GL.
ma délután egyszer csak nem tudtam kinyitni kívülről az ajtót, csak belülről.
nem központis.mi lehet a baj? gondolom nem a zár ment tönkre, mert akkor nem lehet nyitni-zárni belülről sem.
hozzá nem értő is meg tudja oldani ezt a problémát?
észrevétel még az,hogy a kilincs jóval kijjebb húzható, mint a többi ajtón. szóval szinte már felhajlik.
szeretném mihamarabb orvosolni ezt a problémát.továbbá:
nem akar pöccre indul.
cseréltem az összes gyertyát, gyújtókábelt, olajat,olaj szűrőt, hétvégén lesz benzinszűrő is.
mol-nál tankolok mindig.
40-es 330-as varta akksi van benne. igaz, nem tudom,hogy milyen állapotban. lehet hogy az kezdi megadni magát.előre is köszi
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Járókeret #21599 üzenetére
Vedd le a kárpitpt,lehet csak szétesett a rudazat,lehet letört a kilincs füle.Ha nem megy nézd meg a másik ajtón.Mit jelent az,hogy pöccre?Tekerni teker rendesen az önindító,ha igen az aksi jó.Ki tudja hány kiló méter van benne,lehet már egy picit kopott.Nem olajosak a gyertyák?
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Xbox Series X|S
- Ford topik
- További aktív témák...