Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #64850 üzenetére
40 cm a hatótáv az egyes nyitási pontoktól, ha jól emlékszem.
-
donbig
tag
válasz Qtya123 #64849 üzenetére
Renault Fluence-ben találkoztam először ilyennel vagy 7 éve, igaz ott kártya volt. Ami ott plusz, hogy úgy emlékszem ,ha bizonyos távolságra kerültem az autótól akkor magától lezárt, nem kellett gombot nyomni. De így is nagyon kényelmes.
Ma hajnalban hallottam először az ismert műszerfal zörgést, úgyhogy rendelem a gumit. (2019 S-Cross)"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
félisten
A terv: Mint a huzat cserélik a króm elemet (február 3 jelzem amikor a lökhárító elemet cserélik) és utána a Zámbó fólia várja az autót, ha lehet még aznap. Minden külső króm elemet fóliázok.
-
félisten
Mi lehet az az áramkör, ami a kormány alatti bizti tábláról elérhető és úgy működik a tápja, hogy gyújtásra adja majd csak akkor veszik el ha leáll az autó, de azt is csak autó elhagyása után bezárásra.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64857 üzenetére
Szivargyújtó? Az SS esetén sem veszti el a tápot, csak akkor ha kiveszem a kulcsot, igazság szerint már ACC állásban is ad áramot... Keyless-nél nem tudom hogyan működik, gondolom úgy ahogyan Te szeretnéd, de tegyél bele egy LED-es USB töltőt és rögtön kiderül. (ne mond hogy nincs otthon vagy a munkahelyeden valakinek egy)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
Ilyet használ valaki? [link] [link]
Mik vele a tapasztalatok?Pár napja kaptam egy kavicsot pont ezen a részen a szélvédő felett. Jól le is kapta a festéket...
Ránézésre jónak tűnik, de én paranoiás vagyok. Azt sem akarom, hogy valahogy megálljon alatta a víz a derékszögben lehajló rész alatt és ott tobzódjon.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Több cross videót néztem, elég soknak kopott ott ahol nekem is, változó mértékben. Szóval van alapja a típushibának.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #64859 üzenetére
Nem használok, de a Vitarákon is van ott egy "esőlevezető járat", nekem az falevéllel meg egyéb kosszal van folyton tele, néznek is rám a mosóban mint a lőtt nyúl amikor az ecsettel bohóckodok... Elméletileg az ott szépen levezeti a vizet a szélvédő két szélén és az ablaktörlők alatti tálcában landol, majd onnan a mikroszkópikus furatokon le kellene folynia... Nem szabad ott megállnia, ellenben ha belefeszegetsz valamit az sosem lesz "water resistant", én meggondolnám a helyedben.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
paolinho
őstag
HEKO szélterelőt szeretnék feltenni az ajtókra (Vitara 2020) azok praktikussága okán. Viszont bennem van a para, hogy nem fog-e szorulni emiatt az ablak, ami azt eredményezné, hogy nem megy fel az üveg, hanem visszaereszkedik.
Van ezzel kapcsolatban tapasztalata valakinek esetleg?[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Köszi a válaszokat! Én is erre gondoltam, szóval ezt megerősítettétek bennem. Már a képen sem tetszett túlzottan, hogy be van nyomkodva a gumi alá. Na akkor ilyenem sem lesz.
Így vagyok egyébként az oldalablakokra rakható bepattintós légterelővel is. Nagyon jó dolog, a Swiften van is, de a Cross esetében sok olyan hozzászólást olvastam, hogy beázik, szorul az ablak, szétcseszte a gumit, stb...
Van belőle öntapadós verzió is, amit az ajtókeretre kell felragasztani, na az jó cucc, mert semmi ilyen hiba nincs vele. Egyetlen gond, hogy hiába kerestem, magyar oldalakon nem találtam egyáltalán. Csak a Szatuna és Heko van tonnaszám, de azok a bepattintósak.
Ez ilyen: [link]Nem tud esetleg valaki itthon ilyet? Nem akarom megrendelni külföldről, mert ha szállítás közben eltörik, akkor postázgathatom ki, stb...
A másik, amire gondoltam, hogy kavicsvédő fóliát rakatok a motorháztetőre. Eszméletlen mennyire gyenge a fényezés. Szerintem egy elhízott szúnyog is lyukat tud ütni rajta...
Van erre valami jó áron dolgozó szaki Budapest, vagy környékén?Amiket a google alapján találtam azok ilyen 160e Ft-os árban dolgoznak. Ennyit én nem szánok rá, mivel 160e Ft-ból kétszer lefényeztetem a motorháztetőt, de talán még háromszor is.
[ Szerkesztve ]
-
roti86
őstag
válasz Qtya123 #64696 üzenetére
Így egy hét után csak sikerült a válaszig eljutni, igazad volt, 75W-80 kell bele. Érdekes, hogy ez a könyv még a 6 M/T-re is 75W-80-at ír . Csere pedig 160k vagy 8 év után, a 8 év lesz meg nálam hamarosan. Itt az autóhoz adott használati kézikönyv:
Ha bekerül a Motul olaj írd meg, hogy érzel e valami különbséget. Jó ez a Motul, csak az zavar egy kicsit, hogy nem teljesen szintetikus, hanem "TECHNOSZINTETIKUS". Az Ecstar 75W-80-ról pedig sehol nem írják, hogy teljes szintetikus e, még a katalógusában sem.
Shell Spirax S6 van még hasonló áron, ami API-GL4, erre van ráírva, hogy "synthetic technology", vagy Xado, de az is fél szintetikus, vagy Liqui Moly, de az meg majd 2x áron van.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz roti86 #64868 üzenetére
Már lassan 9 hónapja bent van a Motul. Különbséget nem érzek, de nem is vártam. Egy normál, nem széthulló félben lévő váltó, viszonylag kevés km-el. Előtte is és olajcsere után is teszi a dolgát, nem lett se jobb, se rosszabb a kapcsolási érzet.
Ne zavarjanak ezek a marketing kifejezések, hogy technoszintetikus, meg synthetic technology. Teljesen megfelelőek a félszintetikusak. A GL4 a lényeg.
Az Ecstar esetében én is széttúrtam a netet. Van ahol szintetikusnak, van ahol félszintetikusnak láttam, de hivatalos tájékoztatást sehol sem.[ Szerkesztve ]
-
mouzrr
őstag
2006-os Swiftem eleg nehezen veszi be visszavaltasnal a kettes fokozatot, eroltetni kell az esetek tulnyomo tobbsegeben, neha pedig csak a dupla kuplungolas segit. Egyesbe mar nem is merem olyan nehezen veszi be, igy sokszor lassu araszolasnal meg kell allnom es ugy egyesbe tennem hogy tovabb tudjak haladni.
Nagyon ritkan pedig ha kb 5 kmph-val gurulok, vajsiman beveszi az elso fokozatot.
ez az elso kocsim es meg csak 3-4k km van vele, ez normalis lehet ennel vagy fel kene ujitani a valtojat?
4-esbol harmasba vissza rendesen fogadja, nagyon ritkan elofordul ott is hogy nehezebben ugruk sebessegbe.
Mivel van egy kis folyas a feltengelyszimmeringen, ugy is le kell szednetnem a valtot, es kuplung is cserelve lenne.
Mivel nincs tul sok tapasztalatom ilyen valtoval (es csak egy masik manualis autot vezettem eddig), nem tudom hogy erdemes-e penzt kolteni ra ilyen allapotban. Ti mit gondoltok?
Ui.: a hatramenetet is eleg nehezen kapja el, kb csak felig megy neha, van, hogy harmadjara sikerul. 170k km van lassan az autoban, azonban pasztanyomok alapjak a valtohoz mar valamikor hozzanyulhattak.
[ Szerkesztve ]
-
fogkefe21
kezdő
válasz mouzrr #64870 üzenetére
Kicsit hasonló tünetek, mondjuk nekem mindig is csak akkor lehetett egyesbe tenni ha már áll az autó, ami nem mindig előnyös. Kettest pedig hidegen nem szereti.
Na szóval a lényeg, hogy sima szervizre vittem a kocsit, majd akkor mondta a szerelő magától, hogy majd kuplungot kell cserélni, mert rosszul veszi a fokozatokat. De nem mondta hogy most azonnal vagy mikor. Nem értettem pontosan, de a bowdennel van ilyenkor valami probléma, azt magyarázta. -
Jadro
veterán
válasz fogkefe21 #64871 üzenetére
Valószínűleg a bowden van berohadva. Nekem anno Ignisben cserés lett. Előtte még párszor beolajozta a szerelőm, fecskendővel meg injekciós tűvel valahogy benyomta az olajat és akkor jó volt egy darabig. A vége csere lett, az sem nagy mutatvány egyébként és nem is sok pénz. (Ignishez legalábbis. )
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
SkiDev
senior tag
Sziasztok!
Városi, rövid távokra szaladgálós autót keresek éppen. Megnéztem egy FL "Hatchback" 1,3-as Lianat. Röviden: tetszik nagyon az autó, belseje nagyon szép (meglepően igényes a bele egy Suzukihoz képest), alul a futóműnél látható rozsda. El szeretném majd vinni második körben egy vizsgálatra, de előtte gondoltam kérdezek, hátha tudtok segíteni.
3 kérdésre bontanám legfontosabbtól a legkevésbé felé:1.) Legfontosabb: Indításkor van egy furcsa zöreje, utána tökéletesen és halkan jár. Nem adja vissza teljesen a felvétel, de hátha... Eladó szerint bendix (szabadonfutó?) probléma, első blikkre nekem is az önindító volt az első gondolatom, mert ilyen hangosan egymáson elcsúszó fogaskerekek hallhatóak. Gondolom ez az: [link]
A hangja: [link]2.) 4 elektromos ablakemelővel rendelkezik, kipróbáltam, működnek, viszont eléggé komótosan mozognak (1-es Focusunkhoz képest). Szándékosan ilyen lassúak vagy elfáradtak (300k+ km)? Drága a cseréje?
3.) A gyári rádió nincs benne, sima mezei rádió van a helyén. Szeretnék hozzá okosabb, Android Autós fejegységet. Van valakinek tapasztalata ilyen téren? Ajánlott darab?
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
Firstaye
tag
Szia!
1.) Szerintem is bendix hang. Van egy szintén 1,3-as ignis a családban, az már mióta megvettük 3,5 éve használtan csinálja, illene megcsináltatni, de még mindig bírja.
2.) Utólagos az elektromos ablak, vagy gyári? Az említett ignisben utólagos van, az borzasztó lassú, érdemes csak motorfék üzemben használni, olyan szinten. Van mellette egy fusion is, az örökölte a 1-es focus
hulladéktechnikáját, és az eddigi tapasztalataim szerint feltűnően gyors az elektromos ablakmozgatása, nem csak a suzuki utólagosához képest, hanem általában is. Szóval szerintem csak nagy a kontraszt a gyors után, bár egy szétszedés, újrakenés biztos segítene. -
SkiDev
senior tag
válasz Firstaye #64874 üzenetére
Köszönöm a segítséget! Így már akkor szerintem bevállalom a bevizsgálást, ér ennyit.
Az ablak nem tudom milyen, nem néztem, egyelőre csak előzetes felmérésnek indult, hogy érdemes e foglalkozni vele.Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
xmad
őstag
válasz ViZo72 #64801 üzenetére
Csak így lehetett olcsó az autó hogy olcsó szar anyagokat választanak hozzá.mindenből a legolcsóbb és ez érződik is. Ez volt a cél, egy olcsón megvehető, keveset fogyasztó megbízható autó. A kis fogyasztást meg a kis súllyal lehetett a legkönnyebben elérni. Ez igaz az új swiftre is
kb 800Kg az autó.. A fiestám meg 1100 korul 250-300kg val nehezebb ami érződik is rajta minőségerzet formában.de a swift az mindig is alsó kategóriás autó volt, és oda jól volt pozicionálva az àra, de azt meg a fent említett okok miatt tudták elérni. De azért érződik hogy a lehető legkevesebb pénzből a lehető legtöbbet hozták ki
[ Szerkesztve ]
-
paolinho
őstag
Bocs a kérdésért, de egyszerűen nem tudok eligazodni a Vitara kezelési útmutatójában, annyi az ide-oda utalás.
Hol lehet ki/be kapcsolni a keresztforgalom figyelőt? -
ncc1701
veterán
Na, ezért fosok vele pályán. Anya yaris II-ese is bő 200kg-al nehezebb, mint az új swiftem. A 2009-es yarisban van 7db légzsák. Ha a swifttel kresselek, tuti beszopom csúnyán. Valós 140-150 körül elkezd baromira könnyülni a kormányzás, egyátalán nem stabil ott már a kis súly miatt, pedig csak 3800 körül forog, úgyhogy bírná.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #64880 üzenetére
Lehet naiv gondolat, de ezért (meg a túl kicsi csomagtartóért) nem akartam Swiftet venni.
A Cross 1175 kg szemben a Swift 840 kg-os súlyával (légzsák a Crossban 7 db, Swiftben nem tudom mennyi, de gondolom abban is annyi már).Egyébként a Cross se valami combos súlyú, mert pl a vele pariban lévő Quashquai 100 kg-al nehezebb. Egy "rendes" SUV, pl RAV4 meg simán az 1500-1700 kg-os tartományban van.
A Vitara meg még egy százassal könnyebb, mint a Cross.Aztán ki tudja, lehet nem számít annyit a súly, mint gondolom, az utascella a lényeg. Bár azért nagy szilárdságú acél ide vagy oda, az biztos nem mindegy, hogy 1200 kg találkozik 1200 kg-al, vagy pedig 3-400 kg-al kisebb autó az 1200 kg-al.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz Qtya123 #64881 üzenetére
Már hogy az Istenbe ne számítana a súly. A fizika az fizika marad. Nézd meg mit művelt Rezesová BMW X5-se egy szerencsétlen Punto-val. És az ráadásul utolérés volt, nem szembe ütköztek.
Egyszerűen meg kellene már érteni, hogy ezeket a crossovereket meg SUV-kat tökre nem városban kéne használni. Mert ha két Swift ütközik az tökre más (és kisebb) roncsolódással jár, mint ha egy Swift és egy Vitara/Cross/Enyaq/Volvo stb.
Az utas cella merevsége meg persze fontos, de erre meg apám szokta mondani, hogy tankkal is lehet ütközni csak leszakadnak a belső szerveid...
[ Szerkesztve ]
-
JSaN
addikt
Sziasztok.
A heten meg volt az eves kotelezom, Scross 2022.02. Olaj, pollen, levego szuro,+ dij: 53400 Ft volt.
Ketto hibat jeleztem pluszba hogy nezzenek ra: kormannyal szembe levo ablak moso fuvoka nem porlasztott rendesen. Azt meg csinaltak, valami apro szosz bedugult a vegen.
A masik hiba hogy a jobb elso ajtonal az uvegen lefolyo viz nem csak alul az erre valo kis uregeken folyt hanem a karpit aljan a hangszoro kornyeken.
Azonal mondtak hogy garancialis hiba javitjak, nem kerul semmibe nekem. De igen is sokba lesz, fel napra le kell adni az autot mert szet bontjak az egesz ajtot. Nekem fel napra minimum szabit kell kivennem, 100+ km-t kell fordulnom. Ezeket ki fizeti?
Es irtozok hogy valami gyarit szet kell bontani, mert tuti az mar nem lesz ugy ossze rakva ujra mint az eredeti allapot. Valami biztos hezagos zorgos lotyogos lesz.
En nem merem el vinni, az auto garazsban van egesz evben, hetvegente elmegyek vasarolni es ennyi. Napi munkaba van ceges auto.
Mit csinalnatok ti?Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
nagyúr
válasz burgatshow #64883 üzenetére
A SUV kategóriát létre se kellett volna hozni szerintem. Van egyártalán bármi értelme?
Még ha földutakra járnának az emberek...[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #64883 üzenetére
"ezeket a crossovereket meg SUV-kat tökre nem városban kéne használni"
Jó, de úgy sem lehet, hogy húú autópályázásra veszel valami nagy és nehéz dögöt, hogy biztonságosabb legyen, de a városba meg veszel valami kicsit, hogy ne lapítsd össze a kisautót, ami épp átment még előtted a piroson.Amúgy meg ez a SUV nem SUV kérdés lassan már súly szempontjából lényegtelen lesz. Ugyanis az elektromos/hibrid autók terjedésével az akksik miatt egy személyautó méret is simán olyan dögnehéz, mint egy SUV.
Csak egy példa:
Nissan Leaf 1726 kg: [link]
Toyota RAV4 1565 kg: [link]Vicc.
-
Qtya123
őstag
Na igen, a beázós dolog. Már egy ideje ismert, konkrétan 2013 óta, de a Suzuki még csak véletlenül sem cserélte le azt a silány minőségű anyagot, amivel felragasztja a párazáró fóliát.
Korábban már írtam, hogy a 25 éves Swiftemben százszor jobb minőségű az a fekete tömítőanyag. 25 év után úgy tapad, mint az állat, a Crossban meg ki van keményedve. Rányomkodod és alig tartja meg, ráadásul kicsit alul is méretezett a fólia, így feszül, tehát könnyebben elenged.Inkább szenved a Suzuki is ezekkel a garis vergődésekkel, minthogy másik anyagot használnának. Sok mindent nem csinálnak egyébként vele, több beszámolót is olvastam, hogy egy idő után ismét ázott neki garis javítás után. (érdekes amúgy, hogy csak a Crossokat érinti)
A mérték változó. Van akinek nagyon beázik és a kárpitig eljut, van aki észre sem veszi, mert annyi a "beázás", hogy egy kiadós eső után, ha kinyitod az ajtót és alá nézel, akkor látod, hogy az alján a kéderen belüli részen van pár vízcsepp az ajtó alján. Tehát kvázi nem ázik be, mert nem jut el a kárpitig, de akkor sem rendeltetés szerűen működik. Nekem is szerencsére csak az utóbbi szint van, a pár csepp az ajtón, de engem ez idegesít, mert ilyen önszivató maximalista vagyok.
Én ezt úgy fogom megoldani, hogy megvárom míg meleg idő lesz (ne törjenek a műanyag patentok), leszedem mind a 4 ajtó burkolatát és a párazáró fóliákat, és az a forintot nem érő gyári tömítést lecserélem erre: [link]
Jó móka lesz, nincs sok kedvem nekiállni. Meg persze az én autóm már nem garis, megértem ha garisat valaki nem akar otthon szétborítani.
Attól amúgy ne félj, hogy zörgős, lötyögős lesz emiatt. Sima patentok fogják, nem egy agysebészet, hogy nem úgy rakják vissza és zörögne.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #64881 üzenetére
Fizika az fizika, azt nem tudod megb@szni, hiába merev az utascella, ha egy dupla súlyú autóval találkozol, arról lepattansz, és 3x akkora G hatás ér, mint a nagyot.
Úgyhogy városon kívül marad az Insigniám, ami papíron valami 1700kg, de tuti letagadtak belőle vagy 100-at, illetve a fém karter védőm miatt sztem közel lehet az 1.9 tonnához. -
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #64886 üzenetére
Miért ne lehetne? Tudom, egyéni hülyeség, de nálunk a családban van 2 napi szaladgálós kis benzines (swift-yaris), kirándulni/pályázni/külföldre menni meg egy nagy dízel kombi insignia. Nekünk ez a felosztás bejött.
És mivel mindkettőnknek a melóhoz muszáj az autó, ezért 2 biztosan működő autót kiesés nélkül csak minimum 3 autóval lehet produkálni. -
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #64889 üzenetére
Nálunk is kettő van, de nyilván nem azért, mert jófejség a városban kicsivel mászkálni. Nektek sem jófejségből van, hogy ne dózeroljatok le senkit egy tank méretű autóval, hanem mert olcsóbb és célszerűbb a kisbenzines a városba, mint a dízelt gyilkolni 4 km-es utakra.
Ha csak egy kellene, akkor egyértelmű, hogy mindenki a nagyobbat és erősebbet tartaná meg (feltéve, ha nem 99%-ban a városban használja). Az jó messzire pályázni is, a másik meg nem annyira.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #64890 üzenetére
Persze, egy dpf-es dízelt 30-50km-es út alatt be sem röffentek. Most is muternál pihen a fűtött garázsban, szépen eltakarítva. Kéne vele menni, már megint 1 hónapja áll, de ilyen időben nem veszem elő, h összeretkeljem.
A kicsi benzineseket összehasonlíthatatlanul olcsóbb is fenntartani. És itt alapvetően nem az üzemanyagra gondolok.
Amúgy mindezzel együtt q jó kis autó a swift, mivel könnyű, ezért egy mátrai szerpentines szakaszon plö kiválóan lehet vele játszani. Pont elég ez a teljesítmény/kg arány, h már jól menjen, de ne öljön meg feltétlen.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Napfénysüti #64885 üzenetére
Kényelem mondjuk? Sokkal egyszerűbb magasabbra ülni, pakolni stb. Akkor ami magas padkák vannak néha még így is félek, hogy fenn akad az orra (szakadt már le autóm eleje ilyen miatt, hogy amúgy nem tűnt magasnak de a megsüllyedt térkő miatt fennakadt).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Gyöször
senior tag
válasz Napfénysüti #64885 üzenetére
Én kifejezetten azt néztem, hogy a cross elmenjen földuton. És járunk is, ha nyaralni vagyunk valahol egész extrém utakra is bemegyek vele. Legutóbb valami mountainbike pályának kijelölt nagy murvaköves földuton mentünk fel, a végén volt várrom. Behajtani tilos nem volt, egy hilux jött lefelé néztek nem zavartak el, jóvolt.
Valahol egyszer a Rezi vár alatt is elmentünk egy földúton. Volt az elején egy szélesség határoló vas kitáblázva, hogy traktorral ne hajtsanak be. Be kellett csukni a tükröt, hogy átférjen, aztán volt olyan szakasz, hogy kb 10 fokban oldalra dőlve mentünk nyomok közt, jóvolt.
Kéne nekem kis plussz rugóút, kevés pluszz hasmagassággal, az kapható? :-) mikor fel van emelve a kocsi egész tűrhetően néz ki. Minek ennek ennyi negatív rugóút?? Nem bolondította még meg senki egy picit erősebb rugó szettel?
Hátsó féltengelyek is olyan idétlenül felfelé indulnak önsúlyon, majd még feljebb mennek ha megpakoljuk... Vízszintesen sosem.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Kolondrum #64893 üzenetére
Lesz hó is, járasd be egy kicsit. '17 telén felzavartam a Kékesre, 1 méter hó volt fent. Kipörgésgátló kikapcs, mikor kinyitottam az ajtót fizetni a parkolós bátyónak, volt egy nem elhanyagolható fékszag ahogy próbálta az abs elkapkodni az elpörgő kerekeket :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
félisten
válasz Gyöször #64897 üzenetére
Jó lenne egy ilyen terepre kimenni. Visegrád maradt a hegyen, nem nehéz kersztbe tenni, de az elektronika kicsivel később beleokoskodik és kiegyenesedik az autó. Van egyfajta biztonságérzet snow módban. A gázra is finomabban reagál.
Más: Lökhárító elem cserélve, 44k volt. Nem számoltak fel szerelési díjat.
A kopó króm cuccot ismerik, megrendelve aztán majd csere. -
nagyúr
válasz Gyöször #64896 üzenetére
Te akkor a 100-ból 1 vagy aki tényleg ki is használja hogy magasabban van az autó alja.
szabonagyur: és az tényleg megér egy kategóriát hogy néha magasabbra pakol meg ül az ember? Azért egy átlag sima autóban sem a füldre kell ülni. Mondjuk a magasabbra pakolást nem értem az nem pont hátrány hogy nagyobbat kell emelni?
Én örülök hogy a bringámat fel tudom tenni az autó tetejére ha magasabb lenne már szívnék vele.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Linux - haladóknak
- NASCAR
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Gitáros topic
- További aktív témák...