Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz Napfénysüti #64885 üzenetére
Kényelem mondjuk? Sokkal egyszerűbb magasabbra ülni, pakolni stb. Akkor ami magas padkák vannak néha még így is félek, hogy fenn akad az orra (szakadt már le autóm eleje ilyen miatt, hogy amúgy nem tűnt magasnak de a megsüllyedt térkő miatt fennakadt).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Gyöször
senior tag
válasz Napfénysüti #64885 üzenetére
Én kifejezetten azt néztem, hogy a cross elmenjen földuton. És járunk is, ha nyaralni vagyunk valahol egész extrém utakra is bemegyek vele. Legutóbb valami mountainbike pályának kijelölt nagy murvaköves földuton mentünk fel, a végén volt várrom. Behajtani tilos nem volt, egy hilux jött lefelé néztek nem zavartak el, jóvolt.
Valahol egyszer a Rezi vár alatt is elmentünk egy földúton. Volt az elején egy szélesség határoló vas kitáblázva, hogy traktorral ne hajtsanak be. Be kellett csukni a tükröt, hogy átférjen, aztán volt olyan szakasz, hogy kb 10 fokban oldalra dőlve mentünk nyomok közt, jóvolt.
Kéne nekem kis plussz rugóút, kevés pluszz hasmagassággal, az kapható? :-) mikor fel van emelve a kocsi egész tűrhetően néz ki. Minek ennek ennyi negatív rugóút?? Nem bolondította még meg senki egy picit erősebb rugó szettel?
Hátsó féltengelyek is olyan idétlenül felfelé indulnak önsúlyon, majd még feljebb mennek ha megpakoljuk... Vízszintesen sosem.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android játékok topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yettel topik
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Gitáros topic
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest