Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
válasz sagesz93 #37150 üzenetére
Ne röhögtess már.
Azért mert rohad kívülről? Gazdasági totálkár?
190 e km van benne.
Eddig több dologgal szívtam vele de 15 év alatt semmi más kocsikhoz képest.
Benzin betöltő cső szétrohadt.
Megjavítva de ha újra bajos lesz cserélem 15-ért.
Wagon r tipushiba.Szétolvadt a lámpakapcsoló.
Wagon r tipushiba.
Gyenge anyagból készült annó a kapcsoló.Elengedett a hűtő könnyezni kezdett fogyni kezdett a hűtővíz.
Sokat jártam járok földúton kínzom.
Ezért hátul a dobban széttört a rugó.
Szétszedve rendberakva.Ezen kívül csak gyári és kopó alkatrészek lettek cserélve.
Ősszel lakatoltatva lesz és marad fő autónak míg tud menni.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz sagesz93 #37150 üzenetére
Egy rohadó Ignis.
Nem mindenki szerencsés.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
tboldi
nagyúr
válasz mirci18 #37148 üzenetére
Hűha!
Az üzemanyagcsövet mi is cseréltettük, de csak ennyi volt, lejjebb semmi baja nem volt. Az új cső már horganyzott, nem fog rozsdásodni.
Más baja nem volt még, egyik típushibát sem produkálta ezen kívül. Majd csinálok róla képeket, ha le lesz mosva.
-
sagesz93
addikt
válasz mirci18 #37151 üzenetére
Nem tudom mennyibe kerül a karosszériás munka + fényezés egy ilyen műveletnél(lehetőleg olyan, hogy 2évnél tovább kitart rozsda nélkül), illetve az alja milyen állapotban van, ha a küszöbök ilyenek, emiatt gondoltam csak GTK-ra. Ritkán szoktam látni rozsdás WagonR-t meg Ignist
-
D@ny7
aktív tag
válasz mirci18 #37151 üzenetére
sagesz93: Ha biztosítóval nézetné meg az ember tuti azt mondaná rá, mivel ott szinte mindent gyári alkatrészárakkal számolnak. És ugye nem azt fogja mondani hogy itt ott egy kis hegesztés, lemez stb ára, hanem hogy komplett elemcserére szorul stb.
mirci18: Lesz rajta bőven javítani való. Ahogy a videóban is volt, lekapart egy két épnek tűnő részt és alatta ott volt a rozsda. Persze ha van aki olcsón és jól javítja, meg ha mindenképpen meg akarod tartani akkor neki kell állni minnél előbb. De ha egyszer elkezdődik és megjavítod, akkor pár év múlva előjön másik helyen.
Én ha tehetném a helyedben megválnák tőle. Lehet javítgatni toldozni foltozni, de ettől nem lesz értékesebb az a kocsi. Ha meg nincs pénz újabbra akkor minnél előbb meg kell akadályozni hogy tovább terjedjen. Nem csak az esztétika miatt, hanem a te és utasaid biztonsága érdekében.
Csak egy cikk a sok közül: https://www.autoblog.hu/videok/igy-befolyasolja-az-auto-toreset-a-rozsda-video/
[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
Egyértelmű.
2-3 éve kezdett kijönni a rozsda rajta.
Ezen a télen meg még jobban.
Az a luk meg egy gőzborotva műve.
Ősszel mindenképp javíttatom az autót mivel még legalább 2 évig fő autó.
Utána ha minden jól megy másod autónak megtartjuk.
Az évek során nagyon megszerettem.
Ősszel meglátjuk mit mond árban a lakatos rá mert számítok egy jóval nagyobb problémára mint a két oldali küszöb.
HA 100 e ft alatt megáll az összeg festéssel akkor már boldog vagyok.
Mivel 15 éves autó nagy illúzióim nincsenek.
De úgy vagyok vele ha eladnám ki tudja nem e egy olyan kocsit veszek helyette meg ami motorikusan vagy karosszériailag hibás volt.
Ezt legalább ismerem.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz sagesz93 #37155 üzenetére
Nekem mondod.
Én is az enyémnél rosszabb állapotú kocsikat nem nagyon szoktam látni.
Ritkán mosom.
Így erre fogják hogy a téli sós latyakos hós időjárás kimarta.
A testvéremnek van egy 98-as 5-ös BMW-je meg egy Wolkswagen Poloja.
Majd minden második héten mossa takarítja óvja vigyázza.
Ugyanúgy rohadnak.
Akkor hol itt az igazság.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
samen
tag
válasz Motion_Blur #37169 üzenetére
Szia!
Köszönöm a válaszod! -
coreduo
csendes tag
Sziasztok, Vitara vásárlásán gondolkozom a Kazincbarcikai Szabó Suzuki –tol kértem ajánlatot
2WD 1,6 GL+ 4 210 000 Ft
galaktikus szűrke metál 130000 Ft
Átírás 150000 Ft
Vonóhorog 110000 Ft
kartámasz 55000 Ft
Gumiszőnyeg 13000 Ft
kerékőr 7475 Ft
összesen 4 675 500 Ft
A gumiszőnyeget ajándékba adnák, többet nem engednek ez menyire reális árak .
Valamint az autót flottában vették a gyártól ezért fél évig csak üzembentartó lehetnék, utána írnák, át a tulajdonomba az adásvételire nem írna, dátumot ez menyire elterjedt lehet belőle gond -
D@ny7
aktív tag
válasz coreduo #37171 üzenetére
Nekem ennél olcsóbban adták volna (Győr 50E Ft-al, Székesfehérvár 100E Ft-al ).
Győrbe adták volna ingyen bele a szőnyeget+kartámaszt+órát, Persze mindezt miután mondtam hogy köszönöm nem mert máshol olcsóbb ajánlatot kaptam.
Próbálj meg másik kereskedést, de azt tudd hogy május 31.-el befejezték a gyártását.
Legközelebb szeptembertől lesz újra rendelhető, de már a ráncfelvarrott, és nem lesz többé 1.6 szívó.[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
válasz Motion_Blur #37177 üzenetére
Ha tényleg így lesz akkor pár év és lecserélem az enyémet.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
őstag
válasz Motion_Blur #37177 üzenetére
Már most is majdnem azért fizetnek hogy használtad egy kicsit az eladandó suzukit
-
Kakaduku
senior tag
Akkor én eladom az SX4 S-cross GL+ -omat. Ugyanitt hízó és fűnyíró is kapható.
-
D@ny7
aktív tag
válasz Motion_Blur #37177 üzenetére
Mostis minimális bukással tudnád eladni, pár 100E ft.
De olvass vissza picit, ott láthatod hogy egy fórumtárs mennyiért adta el egy évesen. -
-
Yushchenko
őstag
Nekem is megjött végre az 1l-es fehér s-cross-om. Eddig nagyon tetszik, megváltás a fabia után.
-
Benhill
senior tag
Sziasztok.
Pár hónapja van meg a vitara, eddig nem igazán vettem észre..
Ha megy a klíma, akkor a hűtőventilátor ki be kapcsolgat 5mp időközönként(mindegy milyen fokozaton jár a klíma, de ezt csak alapjáraton hallom hogy kapcsol). Ez normális? Ha bekapcsol a hűtőventi, valami rezeg elől.
Klíma nélkül alapjáraton, apró gázadásnál szintén rezonál valami elől. A rezonálás az gondolom valami műanyag összeér a fémmel. De nem találom mi.
Valaki találkozott hasonlóval?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Benhill #37185 üzenetére
A bekapcsolgatás normális (meleg van és a klíma miatt kell a hűtőteljesítmény). A rezonálással kapcsolatban arra tippelnék így láthatatlanba, hogy valami hővédő lemez (esetleg műanyag burkolat, alsó motorvédő burkolat) ér hozzá valamihez. Én azt csinálnám, hogy !álló! motor (és levett gyújtás) mellett végigkopogatnám ujjbeggyel a motortérben lévő burkolatokat, hogy mi rezonál be. Jó eséllyel meg kell legyen. Viszont, ha nem ilyen enyhe a hang, akkor szervizben érdeklődnék.
UFO Civicnél volt hasonló gondom (alacsonyabb fordulaton, nagyobb terhelésnél jött a hang), ott egy oldalsó műanyag rezgett be és ért hozzá a fém karosszériához.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Benhill #37185 üzenetére
Volt klimás autód előtte? Minden klimás autó így viselkedik a melegben és ne lepődj meg ha klimázás után a parkolóban foltos lesz az aszfalt.
Teljesen normális a ki/be kapcsolgatás, a rezonálásra meg kiváncsi lennék, hogy te mit nevezel annak, mert az indulásnak/leállásnak van egy érdekes hangja, de az nem rezonálás.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
dnelb
veterán
remélem hétvégén a lóerők éjszakájára hoz valaki egy 1.4t-t gyorsulni
hahh, legelején látszódok kicsit 0 02, alsó sor[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ma voltam Suzukinál, megvizslattam a Balenot és az (új) Swiftet. GL+ Vitara már korábban megvolt, S-Cross meg van a családban, így volt viszonyítási alap. Az kiderült kb. 1 percen belül, hogy automata se Balenoból, se Swiftből nem lesz a következő 2-3 hónapon belül várhatóan. Sőt automata váltós tesztautójuk sincs jelenleg. Szóval igazából innentől kezdve már nem volt annyira aktuális a dolog.
Baleno nem rossz, meglepett a belső nagysága (+első ülőlapok hossza) a külső méretei alapján. Tetsztett a masszív csomagtérpadló is. Viszont eléggé érezhetőnek véltem a külső és belső kinézeten is az indiai származást. És egy-két helyen éreztem, hogy nincs nagyon "anyag" benne. A kartámasz számomra használhatatlan volt, az ülést beállítva a kartámasz már teljesen a háttámla mellé került, gyakorlatilag nem tudtam rá feltenni a könyököm. A "dögcédula" meg kifejezetten érdekesnek hatott. Mindenesetre közepes felszereltséggel 3.0M Huf körül nem lehet rossz vétel, ha problémamentes lesz hosszútávon is.
Swiftben (GL+) kicsit csalódtam, minőségibb autót vártam. Ugyan masszívabbnak érződött, mint a Baleno (pl. a tetőt megkopogtatva, óvatosan nyomogatva a Civichez képest jobb volt a helyzet), de azért az ajtóknak itt is megvolt a kongása. Hátul és a csomagtartó kicsit kisebb volt, mint a Balenoban, viszont csomagtér alján az a filcszőnyeg eléggé olcsónak hatott. Elől meglepően széles volt, de nem tudtam beállítani a kormány-ülés párost úgy, hogy az ajtó kartámaszát is tudjam értelmesen használni. A kormányt csak egy irányba lehetett állítani, az üléspozíció meg meglepően székes volt az ülést teljesen leeresztve is. A zajszigetelés-menetzaj témára rákérdezve az értékesítő terelte a témát (szóval vagy nem az igazi, vagy tényleg nem tud a témáról sokat ). Mondjuk GLX felszereltséggel egy 1.0T AT-t elfogadnék 4M Huf körül.
Viszont az ülést egyikben sem éreztem elsőre kényelmetlennek és szerintem szerethető kisautó mindkettő. De azért jól esett visszaülni az S60-ba, valahogy mégiscsak jobban kézreállnak abban a dolgok.
Összességében mindkettőhöz képest komolyabb autó érzetét kelti a Vitara és az S-Cross is, de árban is feljebb vannak valamennyivel.[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Sziasztok. Vitara 2016 -nál , hogyan zajlik a hátsó ablaktörlőlapát csere?
-
IreN!CuS
őstag
Mintha már lett volna róla szó de az istenért sem találom. Szóval ezres átvizsgálásnál/szerviznél mit szoktak nézni, cserélni?
Érdemes ilyenkor egy olaj+olajszűrő cserét kérni vagy teljesen felesleges?[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
tboldi
nagyúr
Kezelésiben nincs róla szó?
szerk.: Dehogynem.
(#37193) IreN!CuS: Pontosan nem tudom, de gondolom, hogy a folyadékszinteket, van-e szivárgás, elektromos dolgok jól működnek-e, stb.
Olajcsere: nem kötelező, de én mint autóbuzi megejtenék egyet 4-5k km környékén.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #37193 üzenetére
Olajcsere ilyenkor még felesleges, 3-4e km-nél ledobod, aztán onnan 10 ezrenként.
Vitaranál is így járunk el.
( én a TSI-nél 7.500-ként cserélek, pedig városba nem mehet )
ja és szerintem kizárólag gyári olajszűrő a fasza
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Roxbury
őstag
Pár hete leveleztem a Shell olajok magyarországi forgalmazójával, hogy mégis mi lehet a Helix Ultra ECT C2/C3 0W30 HTHS értéke. Megjött a válasz: 3,5 . úgyhogy aki használni szeretné és eddig meg volt keveredve a C2/C3 miatt, akkor nyugodtan használhatja a 3.5-öst igénylő motorokban is, ahogy én is lecseréltem a Swiftben (1.3i, M13A, 2006) erre tegnap. Ennél gyorsabban nem fog körbeérni az olaj indításnál. 10 ezrenként cserélve azt hiszem mindent megtettünk a lehető leghosszabb élettartam eléréséért. 😊
Mindenkinek üzenem, aki fél a 0W olajoktól, hogy ez a legjobb, amit az autójával tehet. 😊
[ Szerkesztve ]
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
dReFiX
senior tag
Swift Sport 1.4 High
"JAVASOLT KISKERÁR (BTTO)" 5 490 000 [ autócsere ]
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
Cserélt már valaki vezetőülést 2007-es Swift-ben (1.3 benzin)?
A széle elég vacak állapotban van. GC felszereltség.Könnyű cserélni? Érdemes esetleg magasabb felszereltségűből keresni bontott ülést (pl. GS)?
Azok kényelmesebbek? Beilleszthetők (síntávolság, stb.)?Köszi szépen előre is
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000