Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Ma voltam Suzukinál, megvizslattam a Balenot és az (új) Swiftet. GL+ Vitara már korábban megvolt, S-Cross meg van a családban, így volt viszonyítási alap. Az kiderült kb. 1 percen belül, hogy automata se Balenoból, se Swiftből nem lesz a következő 2-3 hónapon belül várhatóan. Sőt automata váltós tesztautójuk sincs jelenleg. Szóval igazából innentől kezdve már nem volt annyira aktuális a dolog. :D

    Baleno nem rossz, meglepett a belső nagysága (+első ülőlapok hossza) a külső méretei alapján. Tetsztett a masszív csomagtérpadló is. Viszont eléggé érezhetőnek véltem a külső és belső kinézeten is az indiai származást. És egy-két helyen éreztem, hogy nincs nagyon "anyag" benne. A kartámasz számomra használhatatlan volt, az ülést beállítva a kartámasz már teljesen a háttámla mellé került, gyakorlatilag nem tudtam rá feltenni a könyököm. A "dögcédula" meg kifejezetten érdekesnek hatott. :DDD Mindenesetre közepes felszereltséggel 3.0M Huf körül nem lehet rossz vétel, ha problémamentes lesz hosszútávon is.

    Swiftben (GL+) kicsit csalódtam, minőségibb autót vártam. Ugyan masszívabbnak érződött, mint a Baleno (pl. a tetőt megkopogtatva, óvatosan nyomogatva a Civichez képest jobb volt a helyzet), de azért az ajtóknak itt is megvolt a kongása. Hátul és a csomagtartó kicsit kisebb volt, mint a Balenoban, viszont csomagtér alján az a filcszőnyeg eléggé olcsónak hatott. Elől meglepően széles volt, de nem tudtam beállítani a kormány-ülés párost úgy, hogy az ajtó kartámaszát is tudjam értelmesen használni. A kormányt csak egy irányba lehetett állítani, az üléspozíció meg meglepően székes volt az ülést teljesen leeresztve is. A zajszigetelés-menetzaj témára rákérdezve az értékesítő terelte a témát (szóval vagy nem az igazi, vagy tényleg nem tud a témáról sokat :D ). Mondjuk GLX felszereltséggel egy 1.0T AT-t elfogadnék 4M Huf körül.

    Viszont az ülést egyikben sem éreztem elsőre kényelmetlennek és szerintem szerethető kisautó mindkettő. De azért jól esett visszaülni az S60-ba, valahogy mégiscsak jobban kézreállnak abban a dolgok. :)
    Összességében mindkettőhöz képest komolyabb autó érzetét kelti a Vitara és az S-Cross is, de árban is feljebb vannak valamennyivel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák