Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz Kornel #14323 üzenetére

    Nekem most volt hogy a csillaggarázsban állt az autó, pont mikor -13 volt kint..... olyan 7km kellett hogy a mutató középre álljon, akkor volt a víz 75 fokos... a teljes bemelegedés nekem sokkal lassabb, (85-90) de városban ahhoz legalább fél órát kell kocsikázni...

    Elég hamar bemelegszik, bár én a fűtést nem adom rá, csak az ülésfűtést, aztán ha meglódult a mutató akkor tekerem át melegre.

    Torque: elméletileg, ha pontos súly stb adatokat adsz be neki akkor elég pontosan kiköpi az aktuális motorteljesítményt/nyomatékot.... persze nem valami halálpontos :)

    Olajhőmérő nincsen egyáltalán benne, olajnyomás mérő az van, csak sajnos az ecu nem méri..... csak azt ha nagyon lecsökken, és kivillantja a figyelmeztető lámpát az autóban. (gondolom van valami kritikus határ mikor kapcsol)

    Pont azon gondolkoztam más autókból még az olaj hátralévő idejét is ki tudják írni, mert van valami szenzor csövecske ami méri az olaj elektromos ellenállását :F talán... meg a hőfokot/szintet

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák