Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoleee83
addikt
válasz ludsimon #40644 üzenetére
Én csak a Swift 2-ről tudok nyilatkozni.
Ha én vezetek 100-150 km után úgy szállok ki mint akit jól megvertek, bár élvezet vezetni, de a térdem nem szereti mondjuk a magasságomról az autó nem tehet, de faternak már jeleztem párszor. (197 cm, 83 kg).
Ha a jobb egyben ülök ugyanebben az autóban simán elvagyok 500 km-t is egyhelyben.
(Eleinte Opel G Astrát néztünk, na abba be sem tudtam ülni, a térdemet nyomta a középkonzol full hátratolt üléssel is, hálisten' Swift lett ami minden szempontból jobb választás volt így utólag anyagilag pláne.)
Egyébként biztosan jobb a Sport felfüggesztése, bár én a mostani csere után nagyon elégedett vagyok a Monroe-val, nagyon stabil, nekem elég a 92 paci is.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
enginev3.0
félisten
Suzuki ignis 2004-esnek melyik az irányjelző biztije?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Pickit3
aktív tag
válasz enginev3.0 #40652 üzenetére
-
ludsimon
veterán
válasz Zoleee83 #40651 üzenetére
Ajaj, nem akartam bmw-s lenni, de extra sztereotípia meglesz mikor a gyúrós kiszáll a bmw-ből úgy néz ki.
Viszont belegondoltam, hogyha megveszem a nagy álmom, egy E39 540i V8 4,3L-es autót, valószínűleg ez lesz az utolsó generáció ami elérhető áron, és mégse csillagászati áron lehet fenntartani (jó, tudom ha belenyúl az ember simán 1M ft körüli szervizköltségbe bele tud nyúlni), de gondolj bele.
Talán mi vagyunk az utolsó évszázados emberek, akik még láttak rendes AUTÓT, nem idióta villanyautót.Persze versenyautók M3, M4 M5 M6 mindig is lesz, meg összes többi prémium márkában versenyautó, de hol lesznek ezek elérhető árban azoknak akik élményautózni akarnak?
Lesz egy agyonfeszített 4 hengeres technika (JÓ ESETBEN 4 henger!) ami fele annyit vagy még annyit se fog tudni, mint a mai nagyobb köbcentis autók.
Na de ne legyen igazam, csak próbálom a dilemmám végre lezárni egyszer s mindenkorra, hogy mit vegyek.
De ha ez a Swift Sport kényelmetlen lesz hosszú útra, akkor igazából nincs nagyon miről beszélni.
Kell a nagyautó. Na jól levezettem a monológom magamban.undefined
-
ElGatto
aktív tag
válasz pető bá' #40627 üzenetére
Hi, pont a 80 - as tehát az elejére tekertem a frekvenciának, gondolván arra, hogy az alap beállítás közel van a petőfi és az antena rock frekvenciájához és azért zavar be, de sajna nem sok sikerrel jártam.
Bezzeg a bartok meg a danko rádió csont nélkül sercegés nélkül hallható.
A többit mintha nem is találná.Sírok. Amúgy azért szerintem a 6000 körüli árfekvés szerintem nem a legalja, sőt azt olvasom minden felé, hogy milyen minőségi a cucc. Rákeresve az eszközre nem nagyon látok erre a jelenségre panaszt, vagy az emberek nem így használják pl töltés és navi mellett még rádiót hallgatni micsida luxus
Tudom nem rádiós topik, de nem lehet ezt leárnyékolni valahogy?
-
őstag
válasz ElGatto #40655 üzenetére
az ember azért vesz transzmittert, hogy ne kelljen a remek rádióadásokat hallgatni.. pár perc erejéig próbálgattam, a Roidmi-t bedugva tényleg mintha kicsit zavarná a vételt. De pont ez mutatja, hogy mennyire minőségi
De ha rádiót akarsz hallgatni, akkor minek a Roidmi? Vagy mennyire gyakran kell a transzmitter funkció? Mert ha csak nagyon ritkán, akkor lehet, hogy érdemes lenne egy egyszerűbb szivargyújtós töltőt használni alapból, aztán szükség esetén cserélni.."... and I hope you have a great day!"
-
ackileus
kezdő
Sziasztok.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy az új Suzuki fejegysége open source? Tehát ha úgy akarom,akkor egyes dolgokat én magam is átállíthatok a programjába? Olvastam róla de végén nem derült ki,hogy olyan-e mint a Linux és azért hívják open source-nak,vagy kisebb módosításokat én is csinálhatok-e. Abszurdumnak tűnik,de hátha
-
D@ny7
aktív tag
válasz ElGatto #40658 üzenetére
Szia.
Ezek a kocsiba helyezhető szivargyújtós fm transzmitterek nagy része teli szórja zajjal az fm sávot.
Ha tudod kapcsold ki, felesleges.Az antena rock egész sokáig elszól, nem kell közel lenni a határhoz. Én pl a határtól 60 km-re vagyok és tisztán szól. Az adó amúgy 100 km távolságban van (Nitra) . Ha jól emlélszem még Veszprémben és Székesfehérváron is fogható.
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok jól hallottam hogy változás lesz az új Swift modelleknél? Tudja valaki milyenek lesznek és mikortól? Köszönöm
-
Drughi
addikt
Üdv!
Vittem ma a 2007es Ignisem olajcserére.
Munkalap szerint 25 perc volt, szerintrm is max 30.Meg lehet ennyi idő alatt csinálni, vagy gyanakodjak?
Szűrők + 4l olaj. -
PeterPH
senior tag
válasz ackileus #40659 üzenetére
A forráskódot letöltheted.
-
ElGatto
aktív tag
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok 11 éves Swiftnél ma hazafelé háromszor lentebb fogott a fék a megszokottnál olyan mintha ellágyult volna egyszer eléggé aztán a maradék 3 km-en semmi megint megszokottan jó volt. Kezdjek aggódni abs kocka ügyben? Azért remélem nem történik hirtelen olyan hogy egyáltalán nefogjon a fék? Ha abs kocka bajos akkor az szinte minden fékezésnél gyengébb már?
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #40673 üzenetére
Nem,így kezdődik,ahogy írod.
-
Zoleee83
addikt
válasz Szilágyi84 #40673 üzenetére
Esélyes hogy kocka lesz, tényleg így kezdődik.
Kollégámnak neccesebb is volt belvárosban volt hogy beesett a fék máskor meg olyat fogott hogy majd' lefejelte a kormányt.
2 évenkénti fékolajcsere periódus megvolt?* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Szilágyi84
senior tag
Szeptember óta van nálam és akkor minden olajat fék motor és a váltóét is cseréltettem. Akkor hogyan szokott kezdődni vagy ha nem az akkor mi ez?
-
Pickit3
aktív tag
válasz Zoleee83 #40675 üzenetére
Fékfolyadék van benne Nekem 12évig nem volt cserélve bár nem produkált ilyen hibát, inkább csak az zavart, hogy nagyon gyengén dolgozott a "pedálrugdosása" csúszáskor. Szegeden a szakszervizbe beálltam, 2-3napon belül már egy másik felújított volt benne 3hónap garanciával. Ez került 50k-ba mindennel együtt. 2éve jól működik, a szerelő annyit hozzátett, hogy ne várjak 12évet megint, ő olyan 3-4évet javasol. Mondom oké, majd fejben tartom.
Apropó, egyik haverom/kollégám egy 2004es ignis sportot szeretne venni 450k-ért, mert nagyon tetszik neki. Mondtam neki, hogy oké, de egy normál ignis is 900k-nál indul szóval vigyázzon vele. Továbbra is egy simán javasoljak neki vagy hagyjam, hogy a sportot vegye (nem második autónak)? Amit nézett az eléggé szét van buherálva szóval csak ezért félek.(chck engine világít, üres cső a kipu, rossz a rugózás etc.)
[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
válasz Pickit3 #40678 üzenetére
Ok legyen fékfolyadék.
De neked megért +50k-t a 3-5.000 Ft-os fékfolyadék 2 évenkénti cseréjének elhanyagolása?
Sosem értettem ezt, ráadásul nem véletlenül ajánlják, mit csinálsz ha egyszer véletlenül autópályán 130-as tempónál vagy vészfékezésnél/azonnali ABS-nél megy el a fék? Én inkább nem játszom ezzel.@pjen - parasztvakítás? tehát a fékfolyadéknak az autó élettartamáig bírnia kellene, nem savasodik el nem veszít a hatékonyságából?
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
pjen
félisten
válasz Zoleee83 #40679 üzenetére
Ha utána olvasol,seholnem írják,hogy elmegy a fék.A 2-3 ezer foritos fékolaj csere szervízben akár 10 K is lehet.A legnagyobb gond az,hogy szerintem semmi nem garantálja,hogy a fék olaj csere megelőzi a bajt.Egyébként nekem 35 K volt a csere,3 év garival,papíros számlával.
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Szilágyi84
senior tag
Akkor mire számítsak hogy egyre gyakrabban akár minden nap lentebb foghat a fék vagy ez egy lassabb folyamat ha abs kocka?
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #40682 üzenetére
Első sorban,minél előbb vidd szerelőhöz.Addig pedig figyeld a fék folyadék szintjét,bár úgy is kigyúllad a lámpa.
-
r.levente75
addikt
A 2010-es modellnél is megvan, sőt az új swiftnél is vajon fel fognak lépni ugyanezek a hibák? abs kocka, nyelestengely csapágy, check lámpa és még sorolhatnám...Csak azért kérdezem, mert közel egy éve én is tulaja vagyok egy 2008-as modellnek, de meglehetősen sok vele a probléma, már elég sokat kellett rákölteni. Nyilván nem egy kategória, de a S40-es 2007-es volvomnál, megy szalonból kihozott autó volt, a 12 év alatt nem voltak ilyen problémák, nem is emlékszem kellett e valaha költeném is valamire a kötelezőkön kívül.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Ott a pont
Bár szerintem a kinézet és az 1,6 szívó kivezetése mellett az ár/felszereltség arány is rendesen megnyomta a mérleg nyelvét az S-Cross feléMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
pjen
félisten
válasz r.levente75 #40684 üzenetére
Nem lett volna gond,csak a Suzuki,lazán letegadta,hogy gyári hiba.Így sem olyan nagy kaland.Nekem 115K ból megvolt az összes "nem"gyári hiba.
-
őstag
válasz r.levente75 #40684 üzenetére
Mennyi az a sok, és miket kellett javítani-cserélni?
"... and I hope you have a great day!"
-
tboldi
nagyúr
válasz r.levente75 #40684 üzenetére
A nyelestengely csapágy problémája csak és kizárólag az M13A motoros Suzukikat érinti, a K12-es Swiftet már nem.
Szerintem a többi sem jellemző, de ezt nem tudom biztosan.
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
2006-os Swiften hogyan állítom be a fényszórókat (nem a műszerfalon lévőre gondolok)? Neten találtam rajzokat, de azokon őszintén szólva nem tudok elmenni
-
nagyúr
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok
1.3-as dízel ignissel valakinek van tapasztalata? Ma néztem egyet és elég patent állapotú.
-
ludsimon
veterán
Ez az ülés gyári?
Szerelték ilyennel is?
Mennyire legál, ha teszek bele a méretemhez megfelelő ülést?undefined