Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
csaba1203
addikt
válasz Napfénysüti #41351 üzenetére
Akkor viszont nem értem,hogy mi értelme az egésznek?
-
nagyúr
válasz csaba1203 #41352 üzenetére
Na pont ezt kérdeztem korábban én is. Nem látom hogy bármi értelme lenne ennek a jelenlegi MILD hibrid rendszernek.
Egyedül arra tudok gondolni hogy ez amolyan első szárnypróbálgatás volt a Suzukinál, és hogy teszteljék piacra dobták hátha veszik azért az emberek. Meg persze így kifelé is mutatják hogy foglalkoznak a témával.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
őstag
válasz Napfénysüti #41347 üzenetére
Azért már erősen kíváncsi vagyok a suzuki féle toyota rav4-re. Pl. a suzuki maga fogja gyártani, vagy toyotáék fogják csak suzuki márkajel kerül rá. Ja és mi lesz a neve, grand vitara?
Mondjuk érdekes dilemma lenne a egy hibrid változat szervizelése (toyotánál millió éve ismerik, de mégiscsak suzukinál vette az ember).
-
blokad
senior tag
válasz Napfénysüti #41343 üzenetére
Nem a loero szamit, hanem alacsony fordulaton a plusz nyomatek.
Erezni is, mikor fel van toltve az akku es ugy nyomod a gazt vs mikor ures es ugy...
Pedig turbos kisbenzinbol ultem at. Feltoltott akkuval nincs kulonbseg, motorfekkel meg majdnem minden lampahoz teli akkuval erek! Fogyasztas meg altalaban nem figyelve es haladosan (palyan 150, egyebkent meg dinamikusan igy alakul )
Ami fura, hogy 200 korul sem raz es akar szetesni veszettul
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
blokad
senior tag
válasz Napfénysüti #41356 üzenetére
Nem is a fogyasztásban látszik meg a hybridség, ezt nem állítottam.
Teszem hozzá én napi 2x20 km autópályázok nem 90-nel, azért ennyi
-
nagyúr
-
blokad
senior tag
válasz Napfénysüti #41358 üzenetére
40-60 nm rémlik, de megkeresem pontosan!
-
nagyúr
-
Tigerclaw
nagyúr
Gondolkozok egy Baleno, vagy Swift vásárlásán. A kérdésem az, hogy egy összegben fizetve is érvényes az akciós ár vagy csak hitelre vásárolva?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Tom1939 #41366 üzenetére
Igen, olvastam. Elég fura hogy az idei facelift után nem hogy nem jön új modell, hanem a régit sem forgalmazzák tovább. A jövőhéten hazamegyek és benézek a helyi szalonba, hogy lássam élőben is...ha van még nekik.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
De minden más szempontból rosszabbul járok, járhatok. Ráadásul az gondolom kötelező casco-val jár, ami megint növeli az árat. Hitelre nem veszek semmit, szóval ha drágábban adják készpénzel fizetve, inkább passzolom.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
őstag
válasz gyenesmartin #41369 üzenetére
Nem lesz már Ignis és swift sem? Vagy csak motorváltás körüli átmeneti állapot? Ha jól tudom ennek a teljesen jó kis szívó 1,2-esnek is reszeltek (és ezt én őszintén sajnálom, szerintem új autóhoz mérten kis pénzből a legjobb valami suzuki 1,2-es mocival).
-
gyenesmartin
őstag
válasz Tom1939 #41370 üzenetére
Nekem azt mondták amikor átvettem a Swiftet, hogy az enyém volt az utolsó, amit be tudtak rendelni. Február óta nem tudtak semmit sem berendelni Japánból. Ez volt a Szabó Suzukinál, de szerintem mások sem tudtak rendelni.
Azt mondták azért van, mert a japánoknak nem éri meg exportálni Magyarországra, mivel más európai országokba sokkal többért is el tudják adni. -
őstag
válasz gyenesmartin #41371 üzenetére
Akkor lesz itthon Vitara+Scross és kész? Esetleg Jimny örökkévalóság várakozás után?
Akkor lehet hogy Rav4 suzuki változat sem lesz... Pedig az érdekelne.
-
pjen
félisten
válasz alphaville #41372 üzenetére
Sima típushiba.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Tom1939 #41373 üzenetére
Az elég fura lenne...de alapból az is fura, hogy Japánból és Indiából exportálnak autót ide, miközben van itt is gyáruk...sőt Európában csak itt van gyáruk. Az Indiai dolgot még megértem, mert ott biztos még olcsóbb a munkabér, de hogy Japánból miért éri meg exportálni ide, miközben van itt is gyár, ami csak fél gőzzel megy...azt nem értem.
Nekem sajna a Vitara túl drága, meg az alapmotorja sem tetszik...az SX4 meg még drágább és külsőleg sem jön be. Szóval Baleno vagy Swift kellene...az Ignis túl kicsinek tűnik és annak sem jön be a kinézete.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
gyenesmartin
őstag
Távolsági fényszóró asszistens hogy működik?
AUTO-ba van téve, főúton mentem 80-al, bekapcsoltam a távolságit, de szemből érkező kocsira nem akart lekapcsolni, muszáj voltam kézzel tompítottra váltani.Lakott területre beérve sem kapcsolt le magától. -
alphaville
aktív tag
10 év alatt egyszer sem cseréltek benne váltóolajat. Valami metafizikai okból, már-már általánosan téves vélemény sok tulajdonosnál, hogy váltóban nem kell olajat cserélni. A Suzuki annyiban hibás, hogy a 2004 és 2008 között készült egyes típusainál- ilyen a Grand Vitara is- nem jelölte meg a váltóolaj-csere periódusát. Olyannyira nem, hogy a szakszervizek központi számítógépes rendszere sem jelezte 45ezer kilométerenként a garanciális autókra a kötelező olajcserét. Ez a Vitara is ennek áldozata (volt).
-
-
pjen
félisten
válasz alphaville #41377 üzenetére
Ennek picit még olvass utána.Ahol nekem csinálták,mondta a szerelő,hogy 20K kilóméterrel is hoznak csapágyas váltót.Enyémen pont volt csere 45 k nál.Aztán ha vissza keresed.Hosszas agitálás után 90K nál megint cseréltem.Kétezer kilómétert ment a friss olajjal.Egyébként kötelező volt az olaj csere 45 k nál.A Totál kár is hosszú cikket szentelt a csapágynak.
-
r.levente75
addikt
válasz alphaville #41372 üzenetére
Valamit nagyon benézhettek a suzuki mérnökei, ha ez a nyelestengely csapágy, sőt abs kocka probléma ennyi, vagy ha nem minden modellnél jelen van.
-
csaba1203
addikt
válasz gyenesmartin #41371 üzenetére
Te legalább át tudtad venni.Az én januárban megrendelt Ignisem a mai napig nem érkezett meg.
Azon gondolkodtam,hogy mivel foglalót adtam és nem akarom bukni megkérdezem nem lehet-e helyette egy Vitarát kihozni?
Működhet ez a dolog szerintetek vagy kereskedője válogatja? -
pjen
félisten
válasz alphaville #41381 üzenetére
Megvan,most 120K körül van benne,tehát 25-30Km körül az új csapágy sorban.Ha meglész még 150 hél megint lecserélem az olajat.A szervízben azt mondták jobb minőségű csapágyat raktak bele,mint a gyári,de az alul méretezésen nem segít.
-
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #41376 üzenetére
Fényérzékelője van. Az üveg nem karcos, retkes? Nem te vagy akinek nem akart működni az ACC?
"Lakott területre beérve sem kapcsolt le magától."
Olyan érzékeny a szenzor, hogy a városi közvilágításra már lekapcsol. Szinte csak tök sötétben vált fel.
Valami nem kerek nálad. -
laca891
aktív tag
válasz csaba1203 #41382 üzenetére
Én most májusban 3 nap alatt felhajtottam egy Swiftet.
Körbe kell kérdezni a Suzuki márkakereskedéseket, hogy hol van raktáron, mond fel a megrendelést, mivel nem tartják a határidőt.
Ha nem találsz Ignist, szerintem simán áttudsz nyergelni Vitarára, mert abból van bőven készleten.[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
dethroner
veterán
Olvasva itt a határidőket, kíváncsi vagyok mit mondanak holnap a kereskedésben, tudnak-e adni és mikor ásványszürke 1,2-s GLX-et.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
csaba1203
addikt
válasz laca891 #41386 üzenetére
Igen van náluk láttam ma de olyan színekben,hogy falra másztam tőlük.
Hála isten a szerződésben előleg szerepel én emlékeztem rosszul tehát bármikor módosíthatom.
Holnap bemegyek és ha megint elkezdenek ködösíteni,akkor vagy pénz vissza vagy Vitara.
Attól félek arra is várni kell majd a szín miatt -
laca891
aktív tag
Ha Vitarát veszel próbálj bele alkudni az árba egy téli gumi garnitúrát, főleg, ha GL+ veszel.
Meg kérjél több helyről ár ajánlatot, mert a forgalomba helyezéssel esetleg vonóhoroggal zsiványkodnak.Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
csaba1203
addikt
válasz laca891 #41389 üzenetére
Ha lesz mindenképp a GL+ lesz.
Nálam az autóbeszámítás is nyom a latba majd de megpróbálok mást is belealkudni.
Ha viszont azt mondják,hogy tényleg itt lesz 2 hét múlva tutira az Ignis azt kivárom bár a türelmem mostanra elfogyott.
Jobban örülnék annak az 1.2-es szívó motornak de nem félek az 1000-es turbó-tól sem. -
z0l1ka
aktív tag
2005 swift,p0420 hibakód..elég makacsul vissza jön,kb 70ezer km után mindig előjön🤔 Teljesítmény,fogyasztás terén nem érzékeltem semmi változást. Kell e ezzel komolyabban foglalkozni?
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #41392 üzenetére
hupsz,most vettem észre h elírtam, 70km után jött elő..aztán töröltem..utána megint előjött kb 30km után..Most egy kicsit megráncigáltam a bajszát,had égjen ki..egyenlőre még nem jött elő.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz r.levente75 #41394 üzenetére
300ezret átléptem nem olyan rég..280ezerrel vettem..lambda szonda csere megvolt,igaz használt de gyárit kapott.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
addikt
-
őstag
válasz z0l1ka #41395 üzenetére
Lambda szondát én nem cseréltem, egy EGR tisztítást kértem (205k km-nél), az ugyan ráfért a szerelő szerint (most volt először tisztítva), de a P0420 jött szokás szerint.. Mivel fogyasztásban nincs változás, így törölgetem szorgalmasan a hibakódot.
A 70 km mondjuk már elég idegesítő lehet.. Én csak azért szoktam törölni, mert egyrészt zavar, másrészt induláskor jóval magasabbra pörgeti a motort CheckEngine-nel ahogy észrevettem. Ha megjavulna, rászánnám a (két) új szonda árát, de ahogy látom semmi garancia.. Katalizátorra azt mondták, hogy rendben van.Milyen benzint tankolsz? Nálam a Mol 95 az alap, próbáltam a Mol 100-ast is, ugyanúgy jött a hibaüzenet.. A szokásos finomabb járás, jobb gázreakció (placebo? ) megvolt.
(2005, 1.3, ~207k km)"... and I hope you have a great day!"
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #41397 üzenetére
hát nekem is járt suzuki szervizbe az autó,átnézték akkor a srác azt mondta h kitakarították az egr-t.Hát remélem is h ezt meg is tették.
Utána olvastam én mar,használt katalizátort venni nagyon lutri..Van külön betét bele 25ezerért,kivágják kicserélik majd vissza hegesztik..dehát elv ez se nagyon tartós..
újat biztosan nem veszek,mert baromi drága..
Én a shell kúton szoktam tankolni sima 95-öst..Mol-t még nem próbáltam.[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- E-roller topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm