Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #41599 üzenetére
Na igen, mondjuk rövid úton hidegen is eszik, én viszont így nemigazán járok vele.
120 fölött viszont pályán is szépen elkezd zabálni ahogy nő a fordulat, légellenállás. De ez normális egy ilyen autónál. Összességében szerintem igazán kedvező a fogyasztása.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
hi!
tervezek autot venni és első számú célpont az ignis, swift.
hallottam van 2 tipushiba.
az abs kocka és a váltócsapágy.
tudtok erről mondani pár mondatot?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nortol
senior tag
-
batai15
félisten
Köszi a válaszokat .
-
SirKero
őstag
Nekem az S-Cross 1.4 2WD MT fogyasztása csalódás az 1,6 szívó Vitara után. Mindenhol azt olvasta,hogy erősebb motor nem kell annyira pörgetni hat sebesség kevesebbet fogyaszt. Ehhez képest
Ugyan azzal a lábbal ugyan azon a távolságon belül ( rendszeres munkába járás elővárosi forgalom reggel 06,30 magassága ) ugyan azzal a vezetési stílussal egy literrel többet eszik.
Most volt alkalmam pályán is kipróbálni 120 -ig 6,5 120-130 között klímával 7,2. A Vitara 120-130 között a pályán klíma nélkül 5,4 liter evett !!Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
BigBlackDog
veterán
válasz SirKero #41607 üzenetére
Ugye nem a pillanatnyi fogyasztást nézel, hanem kattanástól kattanásig tankolt mennyiség alapján számolsz? Pályán sík domborzati viszonyok között, szélcsendben próbáltad? Nálunk is van egy 1.4T S-Cross, de a fogyasztással nincs gond, kicsit mintha kisebbek lennének a "számok".
-
SirKero
őstag
válasz BigBlackDog #41608 üzenetére
Természetesen kattanástól kattanásig mérem. Ráadásul a fogyasztásmérő csal is 3-4 decilitert. A vitara ezt is pontosan mutatta.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
pretorius07
csendes tag
Sziasztok! Adott egy 2014-es SX4 s-cross eladó. motor a jó öreg 1.6 szívó benzines,120 lovas. 175 000 km-rel. Segítséget szeretnék kérni,hogy ennél a motornál a 175 milyen futásnak számít? Értem ezalatt,hogy ha megfelelően karban volt tartva (ami ugye használtnál sose tudott teljes biztonsággal),akkor elmegy még ugyanennyit vajon? És a motoron kívül mire kellene figyelni,ami a szokásosnál jobban kophat,stb?
Köszi előre is: Attila
-
dnelb
veterán
-
SirKero
őstag
Jövő hónapban megyek vele egy relatíve hosszabb utat sok pályával ( 2800-3000 km ) kíváncsi leszek a fogyasztásra. A Vitara itt éjjel 120-as tempomattal 5,4 liter evett. Ha így marad a fogyi akkor az S-Crosssal 100 kilométerrel kevesebbet tudok menni egy tankkal
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tigerclaw
nagyúr
Az utólagos fejlesztéseket hogy tolerálják a garancia kapcsán, amit nem a suzuki szervízek végeznek? Persze nem barkács megoldásokra gondolok, hanem megfelelő alkatrészekkel és szakértelemmel elvégzett dolgokra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tigerclaw #41616 üzenetére
Én hifivel kapcsolatban kérdeztem, több szerviz is óva intett. Elvileg, legfeljebb csak azzal a résszel kapcsolatban vonhatják meg a garit, amit más szerviz módosít (esetemben erősítő, fejegység, hangszórók és környékük), viszont az értékesítők (akikkel beszéltem) szerint egy kérdésesebb forrású probléma (pl. valami elektronikai nyűg) esetén szereti a Suzuki rátolni a tulajra a felelőséget, mondván, hogy nem szakszerviz általi átalakítás is történt az autó és nem érvényesíthető a garanciális igény. Persze hozzátették, hogy ha a helyi szervizbe szereltetném be az alkatrészeket, akkor nem lenne ilyen gond, szóval érzek némi hazabeszélést is a dologban.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #41618 üzenetére
Egy ismerősöm suzuki márkaszervizben villamosság szerelő. Ő azt mondta, az ilyen dolgok, mint pl audio berendezések, amúgy is csak 1 év garancia van, szóval egy csere, vagy hozzányúlás esetén legfeljebb azt bukom. Fura is lenne ha egy hifi utólagos beépítése miatt megszűnne pl a váltóra, motorra, turbóra adott garancia.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Sziasztok!
Kicsit OFF , de autóbuzulás és PH így remélem megfér itt is!Idén is lesz márkafüggetlen ph autós tali Balatonon - minden érdeklődőt szeretettel várunk!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz BigBlackDog #41618 üzenetére
Azért problémás a dolog, mert ahogy kivettem, se nem vállal, szeretne vállalni ilyet a Suzuki szervíz, se nem ajánlják, mivel méregdrága lenne rajtuk keresztül. Talán nem is lenne gond, ha olyan autót rendelhetne az ember amilyet akar, de ugye most nem az a helyzet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
szivacs1987
aktív tag
válasz BigBlackDog #41618 üzenetére
Én is megfutottam pont ezt a kört, habár nálam maradt volna a fejegység.
Gondolom neked sem pár forintok lennének a beszerelendő dolgok.
Beszélgettem azzal aki csinálná, de egy dologba biztos lettem, hogy ott nem akarom megcsináltatni.
Nekem kellett elmondanom, hogy hogayn lehet összekötni a fejegységet (nincs preout) az erősítővel. Mikor rákérdeztem, hogy a kiemelőkeretet ők veszik, vagy hozzak, de akkor milyet. Akkor láttam rajta, hogy pörögnek a kerekek az agyában.
Rákérdeztem, hogy az ajtó kongásán csökkenteni kellene, le kelelne kicsit szigetelni. Válasz: "Majd hangosabban hallgatod, és akkor nem hallod a kinti zajt." Ez igaz, de én nem erre gondoltam.
Ennél jobban nem is mentem bele, mert nem láttam értelmét.Amúgy, eldöntöttem, meg fogom csináltatni elsőnek külön erősítő nélkül a hangszórócserét és a szigetelést egy erre szakosodott céggel.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #41622 üzenetére
Elvileg már megjött..., de csak később veszem át, mert nem leszek pár hétig az országban. Ugye ezeket már korábban berendelték olyan színekkel, felszereltséggel, amivel valószínűleg el fognak menni hamar, szóval ezért nem kell rá várni, mint amikor egyedileg rendelsz, x színnel, felszereltséggel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Szajo
őstag
válasz dethroner #41619 üzenetére
Ismerős VW-jén párszáz km-el később lett olaj cserélve rajta egy alkalommal... egy évvel később tönkre ment a generátor az "új" kocsin és a márkaszervíz visszadobta, hogy megcsúszott egy olajcsere... Na MI KÖZE a generátornak az olaj cseréhez????
Kivarnak ezek mindent a nyakukból... -
dragonfx
veterán
válasz nortol #41605 üzenetére
köszönöm az információt.
az lenne kérdésem ha kicsit feljebb lépek és 2008-2009es splash.t nézek.nekem az is tetszik.
annál is fennáll ez a probléma vagy ott már mivel új modell, új motor(1.2) javították ezt? nem jellemző?azokról van tapasztalatotok?
elég kevés van fenn.
az 1.2glx.re gondoltam.
ezekben a x mit takar? klíma? vagy mást?
illetve hogy a rádiója usb.s, bluetoth.os e?
erről nem találtam infót."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
szabi41
csendes tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt egy 2000-2003 ig gyártott 1.3 glx suzuki swift esetleg sedan.
Mire érdemes ezeknél figyelni mik a típushibák?
Üdv: Szabi41
-
tboldi
nagyúr
válasz dragonfx #41627 üzenetére
Az 1.2-es is nyugodtan megvehető, nincs semmilyen köztudott hibája, a váltónak sem.
Ami viszont elő szokott fordulni, az a rugótörés, a gyáriak kissé gyengék a magyar utakhoz, de van rá esély, hogy cserélték már némelyik autóban, erre érdemes rákérdezni. Ha mégsem, akkor sem horror összeg.
És talán az ABS-kockás dologban is érintett, de ebben nem vagyok biztos.A felszereltségeket nem ismerem, de szinte kizártnak tartom, hogy legyen benne USB vagy Bluetooth, inkább csak egy AUX-bemenet.
(#41628) szabi41: Az 1.3-as, 16 szelepes, nyolcvanakárhány pacis változat szeret szelepszárszimeringes lenni. Nem feltétlenül kell emiatt elvetni, de célszerű jobban odafigyelni rá. A többivel nincs különösebb gond, néha az az egy szem injektor szokott elromlani, meg a PCV-szelep. Az esetleges tákolásoktól és egyéb külső behatásoktól jobban félnék.
Amúgy a legnagyobb ellensége az összesnek a rozsda, főleg a hátsó futómű csatlakozási pontjánál. Ha ott szét van rohadva, ints búcsút és keress másikat.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #41630 üzenetére
Én fehér és sötétszürke között választhattam, mert a helyi kereskedőnél ezek maradtak, messzebbre meg nem akartam menni. Végül a fehéret választottam. Azt furcsának találtam, hogy csak metál színeket rendeltek, meg persze azt is hogy talán csak 1 nem metál szín van tipusonként.
Nagyon béna, hogy nem itthon gyártják a paletta nagy részét.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
szivacs1987
aktív tag
Sziasztok!
Akkor én is megosztanám veletek a fogyaztási adataimat.
2018 Suzuki Swift GL+ 1.0 Boosterjet K10C
A 6l felettiek azok vagy télen voltak vagy tartós 130km/h klímával (khm, németeknél 150-es tempónál) vagy város(közepes dugó) klímával.
A többi normál körülmények között, átlagnál dinamikusabban vezetve, nyáron klímával.
A fedélzeti szerint 5,5 az átlag.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
sagesz93
addikt
Ha már fogyasztás, akkor nálam is már van szűk 4000km
Baleno K12C
[kép]
Ezek átlaga 4,95-re jön ki, szinte csak városi használat, néha 1-2x 80-100km-es út főúton/pályán vegyesen.
Az autó 4,7-et ír.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz sagesz93 #41637 üzenetére
Ezek a fogyasztási adatok nagyban függenek a vezetési stílustó.Haverom mindíg mutogatta a diesel puntóján a fogyi mérőt.4,7 átlag.Egyszer elmentünk vidékre,visszafelé én vezettem,pályán.Kitettem a navit és annak a sebességmérője szerint jöttünk 130-140 között.Az autó saját órája 150-160 között ingadozott.Rögtön 7 liter lett a fogyi
-
sagesz93
addikt
Ha nem lesz ilyen rohanós az élet, egyszer megpróbálok pár tankolás erejéig tényleg nyugdíjasan közlekedni... lehet a 4 körüli fogyasztást meg lehet fogni vele.. Jelenleg elég haladósan járok vele, meg persze a klíma is megy állandóan. 130 felett biztos nagyot ugrik a fogyi, nem oda termettek ezek a kisautók az tuti, ami viszont meglep, hogy 130-140ig elég rugalmasan elér, aztán ott mintha falnak ütközne..
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Hali,
Van egy Samsung A40 telefonom, nem megy a MirrorLink (Vitara 2016 GL+). Eddig azt hittem, hogy a Sony Z1c-m a régi és azért. Közben meg azt hallom, hogy iPhone-okkal nincs probléma.
Ezt a sz*r fejegységet tényleg nem lehet semmilyen Android telefonnal működésre bírni?
Említettétek még az Android Auto-t. Hogy a Z1c-vel (Android 6) nem volt kompatibilis, ok. De ezt írja ki az A40-re is, Android 9-cel.
Mit csinálok rosszul?
Előre is köszi,
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
tboldi
nagyúr
válasz Dark Archon #41640 üzenetére
iPhone-oknál sincs Mirrorlink, hanem Apple CarPlay.
-
addikt
-
HKorn
addikt
válasz Dark Archon #41642 üzenetére
Android Auto-val Waze és Google Maps kell hogy menjen. Feltelpítetted AA apk-t? Kábellel dugtad rá?
Mirrorlink tudtommal nem megy.
Run&Ride
-
Tigerclaw
nagyúr
A Baleno fejegysége DIN 1-es vagy 2-es méret beépítés szerint? Nekem csak CD-s rádió lesz benne, ezért érdekel a fejlesztése.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Dark Archon #41642 üzenetére
Akkor iPhone-t kellett volna venni.
Nem vagyok már Androidos jóideje, nem tudom, hogy ez megoldja-e, de esetleg próbáld meg manuálisan feltelepíteni az apk-t.
-
addikt
Arra már rájöttem, hogy hivatalosan nem elérhető itthon az AA, ki tudja, miért. APK van jó pár, de amit felraktam, indítás után kilép egyből "úgy tűnik, a Google Play szolgálatás nem elérhető" hibaüzenettel.
Emiatt aztán még a kocsiig se jutottam el.
tboldi: céges teló, ingyé' volt
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
blakey
titán
válasz Dark Archon #41640 üzenetére
Android Auto-t használj, Mirrorlink kb. halott. iPhone meg Apple Carplayt használ.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
myckie2
őstag
válasz Dark Archon #41646 üzenetére
AA apk + frissítsd manuálisan a Google Play Services-t és menni fog. A Mirror Link-et nekem sem sikerült életre kelteni, de AA és Carplay megy tökéletesen.
-
addikt
-
sagesz93
addikt
válasz Tigerclaw #41644 üzenetére
Azt hiszem a GL fejegység 1 dines, de 2 din hely van mögötte, csak van odatéve egy műanyag darab(ami kivehető), ami elfelezi a helyet, hogy az 1 dines fejegység belemenjen.
Ha vagy facebookon ott érdemes belépni a baleno csoportba, van pl erről is sok tapasztalat, stb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Renault, Dacia topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali játékos kérdések órája
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Euforia kétszemélyes kanapé
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000