Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz ludsimon #40550 üzenetére
Ohh tényleg Le sem esett, mondjuk nekem nem volt abszurd mert hallottam korábban, de érhető az álláspontod
Beszéltük is a hírt a topikban. Én nagyon kíváncsi vagyok az egyesülésre. Sajnos a Corollát nem engedhetem meg magamnak, de hátha a Suzuki Corolla olcsóbb lesz
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dnelb
veterán
válasz ludsimon #40553 üzenetére
Már nincs de ilyenem volt, 12-es. Kakucson jobb időt mentem vele mint egy st200.. Elpusztíthatatlan A gyári fék meglepően nem melegszik el, pályán nem is sikerült, csak egyszer szerpentinen.. Fékfolyadek dot 5.1, olaj, meg egy jó sportcontact szett és csak élvezni kell minden kanyart
[ Szerkesztve ]
-
eami
addikt
válasz Dark Archon #40530 üzenetére
szerintem ez is nagyban függ attól, hogy milyen távokra használod. mindenesetre szerintem egy hideg indítás után nem feltétlenül szerencsés, hogy ha pár száz méter után már le is állítja a motort. márpedig megteszi. ezek után meg nehezemre esik bízni abban, hogy autópályánál a benzinkútra beállva nem fogja szintén azonnal leállítani.
-
dethroner
veterán
válasz Zoleee83 #40559 üzenetére
Én még akkoriban jártam rajta napi szinten, amikor még remény se volt a felújításra, 15 évvel ezelőtt.
De most már legalább pár évig nem kell majd új gátlót venned.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Új Vitarában csak a vezető ajtaján világítanak a gombok (ablak emelő pl), a másik három ajtón semmi, tök sötét este.
Ez így normális, ezen is spórolnak, vagy valami elektromos baja van?!(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Szerintem nagyon gáz, hogy ezen a 3 db ajtó leden spórolnak!
Nekünk egy 2003-as (tehát idén 16 éves) Seat-unk is van, de abban is világít az ajtó, pedig akkor kb 3 millió volt!
Eddig nem ültem még olyan autóban, ahol ne világítson...Értem én hogy spórolni kell, de ezt tegyék olyan helyen, ahol nem ennyire szembetűnő!
Ettől még jó autó, csak vannak furcsa spórolós dolgai.[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
nagyúr
-
őstag
Az enyém sem, de nincs is annyi belőle, hogy ne találnám el őket töksötétben, vakon
Más: motortartó bölcsőre van valakinek beszerzési forrása ezen kívül?
Az esztergomi gyárit 1-2 héten belül, az utángyártottat/indiait 3-4 héten belül tudják szállítani; jó lenne a héten, ha már szerelőnél az autó, megcsinálná ezt is. Persze ha nincs más, akkor visszaviszem a kocsit később. Bontottan 20 körül van, de inkább megveszem az újat minél előbb.
(Eléggé el van rohadva, nem mernek nekiállni a javításának )"... and I hope you have a great day!"
-
nagyúr
-
HKorn
addikt
Sőt ott még a kormányon lévő gombok sem világítanak.
Amúgy nem is vagyok benne biztos, hogy ez spórolás, egyszerűen lehet csak nem értjük a japán gondolkodást. Náluk ez fel sem merült, hogy kellene oda, gondolták, azt az 1 gombot bármilyen sötétben is megtalálod.
Run&Ride
-
ludsimon
veterán
A 4 ajtónak melyik része kéne világítania?
Mire gondoltok?undefined
-
ludsimon
veterán
Az a kanyarsebesség mi? DDDD
Lol Stage 3 ba mekkora állat a Suzuki Swift Sport.Ezek mennyire bírják a turbót?
Az M16A motor?
0.3Bar-al mennyire tartósak?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Az a legjobb rész amikor bejön a 450-700 Lóerős Porsche GT2 a képbe, de rengeteg percig a seggébe van a Z32S, mert nem tud elfordulni olyan sebességgel a Porsche.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Doki16
addikt
2015-ös Swiften mennyi a kerékcsavarok meghúzási nyomatéka? Acélfelni és 15-ös.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
165/70 R14 méretben milyen nyári gumit ajánlanátok (közép kategória)?
-
nagyúr
válasz ludsimon #40579 üzenetére
Biztos nem állnék neki majomkodni egy turbó építéssel, ami
1) valag pénz
2) ki tudja meddig lesz tartós (kuplung, féltengely, motor belső, váltó meddig bírja)
3) illegál és bármikor levehetik a rendszámotAzt az 1M+ hufot akkor már inkább bele kell tolni a sport árába és venni egy civic typeR-t
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Biztos felmerült már a kérdés, bár sajnos nem találtam visszaolvasva.
Érdemes-e itthon lecserélni a téli gumit nyárira?
Felnire van szerelve mind2.Ma elvittem a szalonba lecserlétettem 11E -es, szerintem horror áron.
Ott rákérdeztem mi van ha a következő téli szeszonra, itthon leveszem és felteszem a másik szett-et?
Szalonba azt mondta a szervifelvevő hogy a műszerfalon fog világítani a tpms szenzor visszajelzője.
Persze nem lesz centírozva a gumi az igaz, bár nem tudom hogy van-e értelme évente centíroztatni.
A másik dolog az hogy egy kisebb gumis is fele ennyiért megcsinálja.Köszi a válaszokat.
-
blakey
titán
Ha centírozás is volt akkor nem volt horror, sima gumisnál 10e-ért cserélték a kerekeket, felni le, másikon centír majd fel.
TPMS-t nem kell tanítani ha gyári, pár száz méter után megtanulja és működni fog.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kicsirics77
veterán
otthon cserélem mióta 2016-ban megvettem a vitarát,igaz amit mond világít kb 5-10 km és utána mér rendesen.
centiroztatni én még nem vittem,rá van írva a gumira melyiket honnan vettem le,ugyanoda teszem is vissza.
majd mostanában fogom elvinni először centíroztatni kb 500 ft lesz..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
HKorn
addikt
Ez milyen autó?
Ha jól értem mindkét garnitúra felnire van szerelve, akkor viszont nem értem miért szalonban cseréltetted ki a kerekeket és miért nem otthon te magad? 11ezer egy sima kerékcseréért szerintem is sok pénz. Nekem a felniről való gumilevétel+másik gumi feltevés+centírozás került 9 ezerbe, mivel csak 1 felni szettem volt a két garnitúra gumira. Most már vettem még egy szett felnit TPMS-el együtt.
Tudja valaki hogy ezeket a szelepeket hozzá kell taníttatni a TPMS rendszerhez, vagy, mivel gyári Contik ezek is, felismeri magától?
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok a Vitara tulajokat kérdezném hogy mennyibe kerül az éves súlyadó/gépjárműadó ami 2 részletben jön félévente?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz blakey #40589 üzenetére
Szszm-on 6-7k egy gumicsere alufelnin + centír + felrakás. Most csináltattam az accordon.
Én otthon cserélem évek óta. Pár évente elviszed centírra, aztán annyi. Érdemes úgy csinálni, hogy amit leveszel, azt viszed el centírra, aztán következő szezonban felrakod és ami rajta volt azt viszed a gumishoz. Aztán 1-2 év pihi, utána újra ...
[ Szerkesztve ]
-
cigam
félisten
Tippeljetek, hogy SX4-be mennyiért adják az üléstartó sínt. Egy 50-60cm-es vasdarab, lefestve, pár lyukkal.
123'000.-
Arra gondoltam, hogy valami spéci nemesfém (platina ), de nem mert rozsdásodik. Pont ezért cserélném, hogy a csavaron át ne menjen át az alvázra. Meg amúgy sem szép látvány. Hirtelen rákerestem, SX4-est nem találtam, de bontóban csak pár ezres.Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
dethroner
veterán
válasz Kicsirics77 #40590 üzenetére
Én 4 éve vettem télit és nyárit külön, külön felnin vannak és felrakás óta egyszer se volt olyan érzésem hogy centíroztatni kellene. Én is megírom a gumikat leszedés után, és minden alkalommal cserélem az elsőket hátra, hátsókat előre.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Biga123
addikt
Sziasztok.
2015 ös swift TPMS el kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Ezekbe direkt vagy indirekt TPMS rendszer van?
Ha átcserélem a hátsó kerekeket előre, nem zavarodik meg (ha direkt rendszer van) ?
Mekkora nyomáseltérésnél jelez?Elöre is köszi a válaszokat
[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----