Új hozzászólás Aktív témák
-
domojko
senior tag
válasz szabonagyur #40450 üzenetére
2006-ban gyártottak még vasaló swift-et?
Nem volt szerencsém még automatához. -
domojko
senior tag
válasz szabonagyur #40452 üzenetére
Én úgy tudom hogy 2005-ben volt váltás. 2005-től van a gombóc swift.
-
motoflug
őstag
válasz szabonagyur #40450 üzenetére
Ennek a típusnak meg az újabbnak sem láttam FB csoportot. Ott lehetne tapasztalatokat megosztani.
-
őstag
válasz szabonagyur #40458 üzenetére
adok-veszek csoportja van a 2005-2010-nek, mondjuk sok automatát ott sem láttam belőle..
"... and I hope you have a great day!"
-
a_tesz
Korrektor
válasz szabonagyur #40439 üzenetére
Szia, amennyire tudom, az 1.3-asokban egy robotizált kézi váltó volt elérhető (köznyelvben bohócváltónak hívják, elsősorban a franciák szerették/szeretik ilyennel kínálni az autóikat, ami egy kicsit kevésbé komfortos váltásérzetet ad), ami a lemez alatt lényegében egy sima kézi váltó. A kézi váltó választókarja helyett egy elektromotor rakosgatja a sebességet, a kuplungot is ő kezeli, ezért aztán kicsit kevésbé kulturált élmény, mint egy hagyományos automata. Betegségeiről nem tudok nyilatkozni, de amennyire tudom, nem is nagyon volt utána se elérhető ilyen, szóval nem hinném, hogy a legjobban sikerült váltó a világon.
Az 1.5 motorhoz adták a hagyományos automata váltót, az egy nagyságrenddel kényelmesebb, és nagyon nem tudok semmi kirívó bajáról. Ha az előírt olajcserét megkapta, akkor nem szokott gondjuk lenni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
ElGatto
aktív tag
Helló
2005 - ös swift bal első és hátsó ajtózár rettenetesen kerreg nyitáskor és záráskor is. Lehet ezt a hibát javítani, vagy külön a motort cserélni benne? Az egész zárszerkezetet horror áron adják. Érdemes szétszedni esetleg tisztítani?
üdv
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Milyen kipu rendszer van ezalatt a Suzuki Swift Sport ZC31S alatt?
Ha jól hallom turbó is süvít rajta, de gondolom nem az adja ezt a mély, "Subaru"-s kipu hangot.
Segítsetek légyszi!Nem olyasmit keresek mint a Remus, mert a Remus 5500 rpm-től elmagasodik és nem marad mély.
Ez valami más, végig mély hangja marad.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Itt egy másik, itt sincs szétforgatva, de itt is sokkal mélyebb hangja van mint a Remusnak.
Mondjuk itt épp launch control hallatszik az meg becsapós.Hogyan lehetne kideríteni ez milyen rendszer? Azon kívül, hogy próbálom őket elérni.
undefined
-
dethroner
veterán
válasz ludsimon #40466 üzenetére
Jesszum pepi Tényleg magömlést okoz egy kipufogó hang? Én meg kifejezetten büntetnék mindenféle utólagos módosítást, ami a gyári hanghoz képest módosítja a hangerőt (és) vagy frekvenciát.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
Nem pont a Jazz-re gondoltam, de akár ez is jó példa lehet velem együtt.
szerk.: Amúgy most Japánból rendeltem kibaCott ritka, LED-es, gyári hátsó lámpákat. Senki nincs olyan hülye rajtam kívül, aki ezt kifizetné.
Már itt vannak az országban, kedden küldtem be a vámkezeléshez szükséges dokumentumokat.szerk. 2: Én is azon dolgozok, hogy egy kicsit kitűnjön a sok kommersz Jazz közül, de nem akarok hülyegyerek/boyracer autót csinálni belőle. A gyárias jelleget meg akarom tartani, ebbe a kályhacső nem fér bele.
szerk. 3: Inkább arról mesélj, mi újság a DSG-vel!
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
-
-
HKorn
addikt
Azért egy gyári sportmodell alá rakott durrogó kipuff rendszer, ami mögött teljesítmény is van kevésbé megmosolyogtató, mint egy 1.3-as 90LE-s alá rakott nyitott rendszer, ami kb csak arra jó, hogy minenkit idegesítsen az utcában. Eleve komolytalan.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Most nem is konkrétan arra az autóra értettem, hanem a hazai boyracerek autóira, azért sok tuning kimerül annyiban, hogy Monster matrica meg nyitott kipuff, esetleg levágott rugó kis ültetés miatt, aztán ordítva pörgetjük a 90 lovat és ezt most nem is feltétlen csak Suzukira értem, lehet bármilyen autó.
Nem vagyok álszent, én is voltam 20 éves, rajongtam a sportos autókért én is és volt hogy a sajátomra még matricát is tettem, meg felnit, meg teszkós kipufogóvéget, de nem közlekedtem vele úgy mintha 200 lovas lenne. Amúgy tök gáz volt, szerencsére kinőttem belőle
Most is szeretem a sportos modelleket, főleg a jó kis hot hatcheket, de szigorúan csak a gyári dolgokat, nekem egyáltalán nem tetszenek a szénné tuningolt autók.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Brogyi
senior tag
Beszéljünk valami komolyabbról. A vitara/scross milyen automatát használ? Robotizált gagyit, ahogy írtátok?
Az 1.0-s swift-nél is megjelent valami hasonló. Az milyen ( a kapcsolgatós)? -
eami
addikt
-
nagyúr
Ja, az mindig mókás mikor ilyen romokra amiknél a bringám kétszer többet ér rárakják a koppány kipuffot a 70 Le mellé. Menni nem mennek de üvölt a tragacsuk.
Nekem is volt anno a Hondán (B16A2,1.6, 160 Le, VTI) amikor megvettem de én később cseréltem egy gyárira dobot ami mellett még utazni is lehetett vele.
Més que un club!
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz Napfénysüti #40497 üzenetére
300k Ft a felár. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr