Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Jól látom, hogy a Suzuki Swift Sport MK4-es 2004-2010 között gyártott 125 LE-s szíjas motor, míg az
MK5-ös 2010-2017 között gyártott 136 LE-s motor láncos?Elég sok rémhíreket olvastam a láncos motorokról, kérdés lesz e olyan legendásan tartós a láncos motor, mint a szíjas.
undefined
-
ludsimon
veterán
Okés, köszi az infót!
undefined
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Milyen kipu rendszer van ezalatt a Suzuki Swift Sport ZC31S alatt?
Ha jól hallom turbó is süvít rajta, de gondolom nem az adja ezt a mély, "Subaru"-s kipu hangot.
Segítsetek légyszi!Nem olyasmit keresek mint a Remus, mert a Remus 5500 rpm-től elmagasodik és nem marad mély.
Ez valami más, végig mély hangja marad.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Itt egy másik, itt sincs szétforgatva, de itt is sokkal mélyebb hangja van mint a Remusnak.
Mondjuk itt épp launch control hallatszik az meg becsapós.Hogyan lehetne kideríteni ez milyen rendszer? Azon kívül, hogy próbálom őket elérni.
undefined
-
-
-
ludsimon
veterán
válasz Zoleee83 #40544 üzenetére
De amugy nem értem miért jó életveszélyes autóval közlekedni.
Ilyenkor az jut eszembe, hogy a kötelező szervizeket se kaphatja meg, csak azért van neki BMW, mert BMW.Mielőtt letámad egy BMW-s, igen, megtehetném, hogy veszek egy E39 540i-t automata váltóval és ha elfossa magát a váltó, 1 millió ft ért felújítani.
Csak nekem nem ér meg a BMW annyit, amennyit elkérnek érte a szervizben.
Maradok inkább a Suzuki Swift Sport 1.6-nal. 2012-utáni, hamarosan. Jövő hónapban külföldön leszek és majd utána.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
A 4 ajtónak melyik része kéne világítania?
Mire gondoltok?undefined
-
ludsimon
veterán
Az a kanyarsebesség mi? DDDD
Lol Stage 3 ba mekkora állat a Suzuki Swift Sport.Ezek mennyire bírják a turbót?
Az M16A motor?
0.3Bar-al mennyire tartósak?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Az a legjobb rész amikor bejön a 450-700 Lóerős Porsche GT2 a képbe, de rengeteg percig a seggébe van a Z32S, mert nem tud elfordulni olyan sebességgel a Porsche.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Amikor ilyen fenntartási költségeket olvasok a Swiftrol, mindig elgondolkodok rajta, ha egy 2012 es Swift Sportot akarok venni, akkor lehet erdemesebb lenne beinvesztalni egy 0km es 2019 es Swift Sportba, hosszu tavon ha egy tarsgephez hasonlítjuk visszahozza pl 10 ev alatt az arat. Ha meg bmw hez hasonlítjuk, sztem az első 5 ev alatt visszahozza azt a +3M ft kulonbseget amit egy bmw re koltene az ember.
Persze nem mindegy mihez hasonlítjuk.
Bkv hoz kepest tényleg gazdagság akinek autója van, de most ne arról beszeljunk.
A fenntarthatosagban ezek a Suzukik elegge verhetetlenek ar ertek aranyban.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Engem a 3+7 ev gari elegge megyőzőnek tunik. Vagy majd próbálják a felelősséget a tulajdonosa hárítani?
Na es ha minden szervizt szepen megcsinaltattam?
Amugy nem hiszem a Suzukinal lenne pont baj a boosterjet turbositott kis motorokkal.Raadasul nem is tobbgeometriaju a turbo, egy iszonyatosan egyszeru szerkezet. Ha meg 0 km és en veszi vki akkor lehet ra figyelni, hogyha meghajtotta az ember akkor visszahutse egy 3-5 percig.
undefined
-
ludsimon
veterán
Igaz?
Én is pontosan így voltam! Minek is vennék új autót, ha 2-3 év múlva megveszem majd 1-1,5 M ft al olcsóbban..
Viszont úgy gondolom aki ma Boosterjet motoros 3+7 év garis suzukit vesz, nem nagyon fogunk találni az elkövetkezendő 6-8 évben eladó Suzukit, mert pont annak a vásárlókörnek akar a Suzuki kedvezni, akik tartós és megbízható autót szeretnének hosszú távra.Ha pedig valami bevált, miért adná el 3-4 év múlva?
Aki el is adja, akkor az is csak mert nagyobbra akar váltani, vagy valamiért nem jött be neki.
De úgy gondolom ezekből az újgenerációs Suzukikból nem nagyon lesz eladó használt úgy kb 2024-2025-ig csak elvétve 10-20 db (szemben most a több száz előző generációval).Bakker de rossz volt leírni is és belegondolni erre a 2025-ös bűvös számra.
Okosak, látják, hogy a vásárlótömeg mit néz és mi a fontos számukra. Kiváló a marketingjük.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Amúgy most olyan nehéz helyzetbe hozott a Suzuki.
Most spóroljak még pár hónapig és vegyek egy rally-s sárga új Swift Sportot ami költségmentes lesz teljesen az első 10 évben, vagy nagyon minimális ráköltéssel lesz el.
Vagy vegyek inkább egy 2012-es Z32S-t?Nem akarom az anyagi dolgaim megosztani, de másra is kéne pénz, viszont a dilemma még tovább bonyolódik, ha belegondolok, hogy ez az új Swift valószínűleg filléres fenntartási kötlségből menne és 15-20 évig tuti nálam lenne, ugyanis én nem hiszem mennék évi 8000km nél többet vele, ingázásra nem használnám, csak fun autó lenne, viszont évi 3-4-5 x lenne nagyobb külföldi út is vele, ebből lenne a 8000km -nek a 80%-a kb.
Nem tudok dönteni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
A végén az lesz veszek egy M15A motoros sima Swiftet 1m Ft körül valami megkíméltet, abban bukni sokat nem lehet, 4-5 év múlva meg eladom nem sokkal kevesebbért, főleg ha kímélem is (megpróbálom kímélni )
Mennyivel másabb amúgy a felfüggesztése a simának a Sportal szemben?
Gagyibb sokkal? 102LE is elég lenne első autónak 1000kg ra.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nehéz amúgy, mert mindenre is jó autót akarok.
Amivel le lehet vezetni 300-400 km-es megállásokkal és nem olyan érzés mintha hokedlin ülnék, de lehet élvezni is az autót, jó kis kanyargós utakon.
BMW kiesett már alapvetően a súlya miatt is (dögnehezek), a fenntarthatósági költségekről nem is beszélve, nekem nem ér meg a BMW életérzés +30-50%-al magasabb fenntartási kiadást autóra.
Ezért is gondoltam a Swift Sportra.
Ráadásul én egy nagyobb darab ember vagyok, 186 cm 93 kg. Szóval nem tudom mennyire vállalható a kényelem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Napfénysüti #40649 üzenetére
Én csak azt nem bírom, hogy túlárazott, ha pedig M-et látsz, még ezen felül X2.
Meg 1500kg a 330i E90 is...
A problémásabb 320i motoros is 1400kg..
Magyar utakon nem csoda, hogy szétB-ódnak ezek a dög nehéz autók.Szörnyű a mai világban autót találni.
Kettőt nem akarok fenntartani.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Zoleee83 #40651 üzenetére
Ajaj, nem akartam bmw-s lenni, de extra sztereotípia meglesz mikor a gyúrós kiszáll a bmw-ből úgy néz ki.
Viszont belegondoltam, hogyha megveszem a nagy álmom, egy E39 540i V8 4,3L-es autót, valószínűleg ez lesz az utolsó generáció ami elérhető áron, és mégse csillagászati áron lehet fenntartani (jó, tudom ha belenyúl az ember simán 1M ft körüli szervizköltségbe bele tud nyúlni), de gondolj bele.
Talán mi vagyunk az utolsó évszázados emberek, akik még láttak rendes AUTÓT, nem idióta villanyautót.Persze versenyautók M3, M4 M5 M6 mindig is lesz, meg összes többi prémium márkában versenyautó, de hol lesznek ezek elérhető árban azoknak akik élményautózni akarnak?
Lesz egy agyonfeszített 4 hengeres technika (JÓ ESETBEN 4 henger!) ami fele annyit vagy még annyit se fog tudni, mint a mai nagyobb köbcentis autók.
Na de ne legyen igazam, csak próbálom a dilemmám végre lezárni egyszer s mindenkorra, hogy mit vegyek.
De ha ez a Swift Sport kényelmetlen lesz hosszú útra, akkor igazából nincs nagyon miről beszélni.
Kell a nagyautó. Na jól levezettem a monológom magamban.undefined
-
ludsimon
veterán
Ez az ülés gyári?
Szerelték ilyennel is?
Mennyire legál, ha teszek bele a méretemhez megfelelő ülést?undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős
- TEKA TZ 6415 elektromos főzőlap
- Suzuki Vitara 17"-os felni eladó