Új hozzászólás Aktív témák
-
z0l1ka
aktív tag
sziasztok!
2005-ös 1.3 gömbölyű swift, egy kis karbantartást végeztem ma ,mivel már közel 300k km-hez ,egr szelepet sikeresen kitakarítottam, mivel elég ramaty állapotban volt gondoltam a fojtószelepet is megtakarítom.
Igen ,csak h az soha nem volt levéve ,3 db csavart sikeresen levettem ,végig tekertette magát és közbe akkorákat nyikorgott ,viszont kiszedtem..de a negyedikkel gázok vannak ,mert rohadtul hiába tekerem nem jön ki ,erőből kell tekerni tehát nem laza ,de csak körbe körbe forog ,gondolom megadta magát a menet
Nah most ilyenkor mi a helyzet ? van valami megoldás erre ? hogy lehet ezt egyáltalán kiszedni ?
Most egyenlőre visszatettem mindent csavart, megzsíroztam szépen visszament jól megtudtam húzni is,nem tapasztaltam igazán semmit tehát gondlom azért fogja rendesen..de bosszant az a csavar ,és h csak ki szeretném takarítani normálisan.[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
őstag
Üdv !
Megkérlek benneteket rá néztek erre mi a véleményetek ?
[link]Drága kedves páromat nem tudom meggyőzni a 2003 swiftekről hogy elég lenne neki akkor itt van ez neki .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz pető bá' #41803 üzenetére
Őszinte leszek félig cinikusan nem ellenetek tudom hogy hét kilótól kezdődnek a normálisak de akkor összesen lenne az autó 900 annyit meg nem akartam rá költeni hogy azt a napi 30kmeg pár havonta 200km le autózza sztem elég lenne egy patent állapotban lévő klímás 2003 as swift abba ő nem ül bele elkezdi . Azonkívül hogy törve volt valószínűleg mi baj lehet még vele ?
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
jksx
senior tag
-
őstag
Ha jó a kasztni ? Persze csak olyanokat néztem 4-450 ért .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz DamianB #41806 üzenetére
Esetleg még ez jöhetne szóba. Csak messze van kicsit.
de csak mert 1.5"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
+ ilyen futás mellett még kuplung csere is jöhet, váltóval is akadhat bármi, futómű, fékek (tárcsa + betét) sem valószínű, hogy jó állapotúak.
Az a baj, hiába veszed meg 600 körül, ha a fenti lehetőségek rosszabbik fele előjön pár százezer forintot még lazán el lehet költeni javításra, hogy működőképes legyen. És nem valószínű, hogy sikerül egy jó műszaki állapotút találni, mert nem véletlen vannak a kínálat alján.
Keressetek más típust, ami nem tartja ennyire az árát, ha ekkora a keret, a régi Swift pedig nem tetszik. Most elsőre C Corsa jutott eszembe, 1.2 benzin pl. Abból talán vannak jobb darabok 4-600 között.
De ha összeszeded az igényeket, akkor ide is benézhetsz: Milyen autót vegyek? topik, hátha előkerulnek még ajánlott típusok.
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz tboldi #41809 üzenetére
Igen, rémlett, hogy valaki szívott vele.. Haveromnak van egy 1.2-es, újonnan vette a családja valamikor 2004-ben.. 4-5 éve ő használja, kezdenek előjönni apróságok nála is. De árban lejjebb van, mint a Swift, egy autóból (tboy) pedig ugye nem általánosítunk a típusra. De az 5-600k-s vasaló Swifttől legalább ennyire tartanék..
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
Köszönöm a segítséget lehet a végén tényleg az lesz annyi dicséretet hallottam a swiftekről hogy mindenképpen azt szeretném barátnőmnek . Most egy g Astra van és egy katasztrófa opel csoportban segítettek de ki szeretnénk szállni valahogy belőle.
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
napey
csendes tag
SEAT SUZUKI összehasonlító teszt
-
cigam
félisten
Akinek 2006-os 1.5-ös (M15?) morral szerel SX4-e van, az megnézné hogy van-e két üres menet a baloldalon, a széleken (az olaj sapka felüli oldalon)? Ma öntöttem szélvédőmosót az autóba, és feltűnt, hogy csillog a menet, fémtiszta, mintha nemrég még lett volna benne csavar. Ugyanakkor a csavar fej nyoma nem látszik, a menet pereme egyenletesen koszos, olajos, mint a környéke.
13 év alatt hogy maradt ilyen tiszta, rozsda/kosz mentes?Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Mecy_Lacee
aktív tag
válasz Mecy_Lacee #39074 üzenetére
Sziasztok!
Így július végére csak sikerült a problémát megoldani.
Még március közepén az utólag beszerelt riasztót (2005-ben, az autó vásrlásakor történt) kiszerelése oldotta meg a rejtélyes leállásokat, el nem indúlásokat.
A titokra Galamb Roland segített rájönni, amiért örök hálám neki az önzetlen segítségért. Remélem maradhat, s Roland se haragszik meg.Az autó azóta tökéletes, a szokványos műszaki vizsgát is sikeresen teljesítette áprilisban.
Csak ennyit szerettem volna, hogy megmaradjon az utókor számára.
Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Mecy_Lacee #41814 üzenetére
Ok, de hibás volt a riasztó, vagy nem volt kompatibilis, vagy hibásan szerelték be....esetleg látszólag minden ok, de a Suzuki oldalán van érthetetlen hiba? Milyen tipusú riasztó?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Mecy_Lacee
aktív tag
-
MuMa012
tag
Sziasztok!
Hibakód olvasóval megnéztük, s az egyik lambda szonda hibát jelez a 2005-s, 49 ezret futott Suzuki Swiftemben. (36 ezerrel vettem, nem tudom az előző tulajdonos mennyit használta városban) Főleg városban használom.
Kinek van tapasztalata, mennyibe kerül ennek a javítása, cseréje egy márkaszervízben? Pécsi vagyok, így ide vagy Szigetvárra vinném el megcsináltatni. -
M_AND_Ms
addikt
válasz r.levente75 #41818 üzenetére
Igen?!
Kifejtenéd?Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
M_AND_Ms
addikt
válasz r.levente75 #41820 üzenetére
Ja a vélemény megy publikusan, az érvek hozzá, amivel alátámasztanád, az már nem. Ez így -már megbocsáss- komolytalan és etikátlan.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
tboldi
nagyúr
Lehet, hogy csak pozícionálásra van a motor összeszereléséhez, de csak tippelek.
Amúgy félre lett locsolva az olaj, vagy miért néz ki így?
------------------------------------------------
Más: Nem rossz. -
cigam
félisten
válasz tboldi #41823 üzenetére
Fogalmam nincs. Én csak beviszem a szervízbe, fizetek(mint a katonatiszt), és megyek tovább. Most is csak azért nyitottam ki a motorháztetőt, mert elfogyott a szélvédőmosó. Akkor tűnt fel a fényes menet. meg az olajsáv végig a peremen.
De akkor ez normális (az olajfolton kívűl). Köszi!
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Drughi
addikt
Ignis 1.3 Vvt, 2007
Lyukas a hűtő, emiatt nem lehet a klímát feltölteni.
A hűtőfolyadékom nem fogy, a motor nem melegszik, rendesen megy a ventillátor stb...Mi lehet szerintetek a gond? Mennyire zsebbenyúlós?
-
csaba1203
addikt
Azért nem gyenge mit bírnak a Suzukik:
-[link] -
őstag
Sziasztok! Nem kötekedésből kérdezném csak furcsállom. Szóval mivel automata az scross rákérdeztem a fék állapotra így 2 év 30 ezer után, és azt mondták hogy a hátsó még sokáig (akár 150 ezerig bírja), de az elsőt kb 8 ezer múlva cserélni kellene (eddig ez még ok, minden autó más, olyanom is volt ahol először a hátsót kellett cserélni, és úgyis megyek 7500 múlva olajat cserélni). Viszont azt mondta a szerviz hogy tárcsa+fékbetét kell. A tárcsa ténylege egyszerre használódik el Suzukinál vagy csak egyedi eset? 105 ezres ajánlatot kaptam rá munkával együtt. A fék fontos, de megalapozott ez?
Köszönöm az infókat elsősorban vitarás és scrosson kollégáknak (ha automata még jobb), de mástól is szívesen fogadom.
-
addikt
Szevasztok!
Egy 2007-es Suzuki Swift II-es 1.3 -as autó, hozzá nem értő gazdája vagyok.
Még sosem volt semmi gebasz a motorral de tagnap egy 100 km-es autópályás vezetés után, felforrt a víz mint állat. A hőfok jelző kiverte a plexit. Szerencsére félre tudtam állni. A motortér csurom gőz és víz volt, a puffertartály kupakját lenyomta a gőz és a tartály alján forrt a maradék víz! megvártam míg lehül, feltöltöttem és elmentem a 8 km-re lévő pihenőig. A motor mint a doxa, szép csendes, szóval nem főtt meg. A hőfok sem ment fel de enyhe csepegést észleltem az autó ball eleje alatt. nem tudtam honnan jön és családdal nem mertem neki vágni az M3-as nak. kihívtam egy szerelőt aki aranyárban rá nézett és azt mondta, hogy szerinte a termosztát miatt forrt fel a víz (vagy esetleg a vízpumpa) Tréleren jött haza az autó Szombathelyre. Vizem szervízbe a gépet de szerintetek mi lehet a gebasz? Amilyen hirtelen felforrt a cucc, azóta semmi hőfok gond.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Drughi
addikt
válasz mefistofeles #41834 üzenetére
Volt benne elegendő folyadék induláskor?
-
addikt
-
Herczi
senior tag
Jól sejtem, hogy itt kéne lennie a navi kártyának, de nincs?
[kép] -
Herczi
senior tag
válasz tboldi #41838 üzenetére
Akkor ezzel is átb@sztak. Suzuki Sándor Kisújszállás, kerüljétek el. Teszt autó volt, de fejetlenség, hozzá nem értés, már az gyanús volt, amikor én segítettem kitölteni az adásvételit. Elhányták a szervizkönyvet, ki szedték ezt belőle, eldátumozták az adásvételit, ezért fizethettem pluszba kgfb-nél (jó csak 720 Ft, de bosszantó, a hozzá nem értés), elírták a lízing kalkulációt, 3-szor változott a havi törlesztő stb.
Tök türelmes voltam, sose szóltam semmit, de úgy látszik üvöltöznie kell az embernek, ha akar valamit.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #41844 üzenetére
Nálunk a WagonR-en kb. 50k km után elkopott a gyári tárcsa és betét - mondjuk sokáig város-only volt az autó, igazából nem meglepő. Aztán kb. 80k-et bírt a következő Brembo szett, a betéten még volt husika, de a tárcsa jóval előbb elkopott.
Most Ate van, 20-25k van benne, és alig látszik rajta valami.A hátsó dobfék meg még mindig gyári, tavaly októberben lett szétszedve és kipucolva, és mint kiderült, annyira orrnehéz az autó, hogy ez is alig kopott.
A Jazz-be meg be kéne már szerelnem a sárga EBC-ket, de hiába érnék rá, ilyen melegben semmi kedvem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboldi #41845 üzenetére
Amatőr kérdés de honnan látom hogy elkopott a tárcsa? Válla van, vagy nem egyenletes a felülete (enyémen egyiket sem észlelem)? Sok a város ezért is cserélek olajat 7500 kilométerente, szóval a fékbetétet elhiszem, de a tárcsa nekem jól nézz ki. Alapvetően nem pénzkérdés, nem sajnálom rá ha tényleg kell. De bizalmi kérdés felmerül.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Videó stream letöltése
- Vezetékes FEJhallgatók
- LEGO klub
- SUSE Linux
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen egeret válasszak?
- Honor 90 - modellalkat
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000