Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
Huhh ..
Egész nap szenvedtem a suzival.. Felfedeztem ugye,hogy lötyög ha balra jobbra mozgatom kicsit a kormány.. Megprobáltam húzni de ugyanúgy csinálja, semmi eredmény. Ezt tegnap csináltam, miközben sikeresen letörtem az indexkapcsoló és a kar közötti műanyag "relét " és nem volt indexem addig utcára se mertem menni..
Na ma lepróbáltam szerelni a kormányt,de anno valaki már próbálkozhatott vele mert úgy szétvolt barmolva a csavar feje hogy semmivel nem jött le a bal oldali így kénytelen voltam visszatenni a jobb oldali csavart..
Indexet megoldottam pillanatragasztóval de cserélni kell..
Ezután nekiestem az elektromos ablaknak mert baleset óta a vezeőoldali mindig kicsúszott a sínből.. Lebontottam ajtó oldalát, erre fel akkor látom hogy az a tartóvas amibe van a gumisín elvan hajolva annyira,hogy összenyomta a gumit plusz hátra volt hajolva.. Na visszahajlítottam azt a vékony "vastartót" , egyenesre fordítottam utana meg rátoltam teljesen ablakra.. Nem tudom h ez a tartó hogy mehetett hátra meg nyomódhatott össze de érdekes volt. Mindegy most jó, kitisztítottam, szilikonoztam gumikat, olajoztam amit bekell, mind a két ajtót megcsináltam már. ha belekezdtem.
Tehát most ott tartok h még mindig nincs lefényezve mert a fényező nem tudja fogadni annyi autója van..
De kell egy kormánykapcsoló , egy felső kormányoszlop ,műanyagburkolatok...
Írtam bontós havernak kormány +kapcsoló+oszlopot össz vissz 15 ért ad kénytelen vagyok cserélni..
És remélem h jövőhéten lelesz már fényezve mert nagyon csúnya így szegény de kezd megint autóvá alakulni .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
184 cm vagyok, és ehhez képest a lábam hosszabb, mint az átlagos, így a hosszú lábaim miatt nehéz olyan autót találni, amiben kényelmes az üléspozíció.
Példának okáért a Splash-ben nagyon jó volt, meg a hosszú lábamnak pont kényelmes volt a magas üléspozíció, persze itt is csutkára hátra tolt üléssel.
A Mondeo-ban kva jól elfértem, na egy olyat elfogadnék Suzukiban(#20951) Harkovz: igen, de én bízok egy szebb FL-ben, hogy külsőre se lehessen belekötni, illetve abba, hogy megmarad az alap 1.6 motor, nem kell a csili vili közvetlen befecskendezéses turbós csoda.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20953 üzenetére
Fogalmazzunk inkább úgy,hogy kényelmesebb vagy az átlagnál ez meg nem az autó hibája
Nálam nem hiszem hogy magasabb vagy, vagy hosszabb lenne a lábad mivel 200cm körül vagyok, láttál is , ezek ellenére úgy elfértem a vitaraban,hogy mm-t előre kellett húznom ülést.
És nem azért mert megszoktam a régi swiftet , mert ezt már valóban kicsit kicsinek érzem hanem azért mert valóban nagy.. Én kompromisszum nélkül kényelmesen elfértem benne.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20954 üzenetére
Elfértem a Vitarában elől, de magam mögött már nem fértem volna el kényelmesen.
Ha én most új autót fogok venni 2 éven belül, akkor azt úgy teszem majd, hogy legalább 10, de inkább 15 évre veszem, akár 2-3 gyerekhez.
Megbízhatóságból mindkét autó jó lesz, ez nem döntő érv.
Külső egyértelmű a Vitara fölénye.
Belsőre jobb anyagokkal operál az Scross, illetve a Vitara nekem erősen eklektikus.
Méretre objektíven nagyobb az Scross, 3 gyerekhez is ideális akár.
Megint csak szubjektív, de a Vitarában kicsit bunkerben éreztem magam, főleg hátul, míg az Scross inkább egy kombi jellegű, személyautósabb, és ugye számokkal alátámasztva tágasabb utastér. -
Thome
addikt
válasz Kornel #20953 üzenetére
Úgy már tényleg necces, de ennek ellenére én sem vagyok rövid, és közel sincs hátratolva az ülés a stiftben, tehát azért ott benned van erősen a "nekem úgy kényelmes" tényező, ami azért a ritka példája a kényelemnek.
Egyébként meg rohaggyon meg, gyúrjuk össze a Vitara külsejét az Scross belsejével.
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20954 üzenetére
195cm , 110 kg vagyok, és ha nem fekszem, ahogy normális ember nem vezet, simán elférek magam mögött. Ahogy elfértem az egyes focusban, és nem túlzottan a mostani utódjában, vagy a mostani astrában.
A számokat minimum megkérdőjelezem, érzésre hosszirányban minimális a difi a kettő között. A vitya pedig szélesebb. Akárhogy mérünk. Eleve hova tetted a centit? De szerintem ez senkit sem érdekel. Sztem fejezzük be. Ahogy a másik topicba n is. Értelmetlen vita. Vegyél scrosst, az is jó autó, én meg elleszek a vitarámban.Az eladási mutatok megmondják, hogy melyik jobb, és megér e a pedáltól hátsó fej támláig a 3cm előny egy otromba külsőt, és szerényebb felszereltséget.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20957 üzenetére
Hahó.
A számok a linkelt tesztek alapján vannak (mindkét tesztnél katt. a műszaki adatokra, csak azt már linkelni külön nem lehet), amit a magam lábtér mérése is alátámaszt, ezt mondogattam itt már mióta.
Ráadásul a két teszt metodikája teljesen megegyezik, nem két különböző társaság csinálta.(#20956) Thome : ehet bennem van a hiba, idáig az egyetlen kényelmes autóm a Mondeo volt...
Próbálgatások után úgy éreztem, hogy kis kompromisszummal egy Scross-ban is majdnem olyan jól elférnék[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20958 üzenetére
A linkelt teszted:
Bár rövidebb a Vitara, mint az SX4 S-Cross, ez utasterében nem érződik. A szélesség nem csak kívül, belül is nagyobb, a 10 centivel rövidebb tengelytáv pedig egészen egyszerűen észrevehetetlen. A hátsó lábtér gyakorlatilag egyező a két modellbe
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20957 üzenetére
Szerintem félrekattintottál.
Nem nekem akartad valszeg írni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20959 üzenetére
Elolvastad a műszaki adatokat, amit idéztem?
Aki nem érzi azokat a cm-eket, amiket idéztem, annak nyilván mindegy is, mert nem méterekről van szó, de ahogy mondtam is, ha én 10-15 évre veszek új autót majd, akkor mindent meg kell fontolni.
Pl. azt is, hogy ha 120 kg leszek esetleg, akkor nem mindegy a +2 cm ülőlap, stb.De ahogy mondtam, a száraz tények idézése után a méret vitát én befejeztem, és még egyszer mondom, nem én mértem, hanem az autonavigator tesztelői mérték.
(#20962) bajnokpityu: végezetül. elmentem, legalább 5-ször, 5 különböző napon, a két autót egymás után összehasonlítani, mert majdnem rászántam magam egy újra.
én éreztem a tesztben mért plusz centiket, de ahogy mondtam is, nekem a mondeo volt a mérce a beltér méretében, nem a mostani swiftés utoljára, befejeztem
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20961 üzenetére
Nem, mert nem számokat veszünk, hanem be kell ülni, felpróbálni, elképzelni milyen vezetni, majd elvinni vezetni minél többször. Ezt megtettem, és nem centit viszek egy aránylag bonyolult belső formájú autóhoz. Ezért kérdeztem, hogy hol mérték, hova tartották a centit. Mert, hogy nem mérvadó helyre, az már biztos.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #20961 üzenetére
Más.
Egyébként meglepett, hogy ilyen könnyű autó is lehet egészen csöndes 100km/oráig. Nagyon csodálkozom, de a skodámnál 100ig csöndesebb. Utána nem, de nem is pályára való. Egyelőre maximálisan elégedett vagyok vele.
Skoda mondjuk majdnem fullos octavia, az kényelmesebb hosszú távon, jobban tart, de ennyiért újonnan városba tökéletes a vitya
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #20963 üzenetére
Nálam a csend nem adott, a dupla kipuff szépen szól már 100 felett, vagy padlónál, azt mondja, hogy nyomj mééééééééééééééég
-
HUNPSP
aktív tag
No, sikerült ma 1100Ft bruttó darab áron szerezni belső kiloncseket, ugye a bal volt rossz, de a biztonság kedvéért vettem egy jobboldalit is. Szürke színű, de kicsit sötétebb mint a gyári, viszont szerencsére nem zavaró. Kiváncsi vagyok hogy ilyen árért meddig bírja majd. Ha félévet kibírt akkor rendben, ha egyet akkor már boldog leszek. Talán következőre veszek gyárit, attól függ mennyire bírják.
Egy dolog nem megy, segítségeteket kérném: a baloldali rendszám világító izzó kiégett, és egyszerűen a kis műanyag plexit nem tudom lecsavarozni, annyira rozsdás már mindkét oldalsó tartó csavar feje, menete. Próbáltam többször is, rozsda eltávolítóval is, de egyszerűen hozzáférni is nehéz, szedánról van szó. Mit tanácsoltok, mivel és hogyan szedjem le úgy hogy a csavaron kívül semmi ne sérüljön?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Hego
tag
válasz Kornel #20949 üzenetére
Merészeltem konfigolni egy Golfot, az általad kért extrákkal(+riasztó, mert azt muszáj voltam kérni a kulcs nélküli rendszerhez). Hát nem 8M az, csak 6,15M amiből most 0,5M használtautóbeszámítási kedvezményt kapsz Ez így kb. annyi mint egy turbós vitara
És én navigáció és tempomat és kulcsnélküli rendszer nélkül is simán elvagyok
És az alap golf felszereltsége egyáltalán nem vészes sztem.
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Tigi
őstag
Bátyám szerdán mehet az autóért, ma hívták.
Rákérdezett, hogy ez az a GL e amiben hátul is villanyablak van e és igen az van.
Azt is megkérdezte, hogy emelő és kerékkulcs is van e benne és az is van.
Mankókereket meg szerez hozzá, a defektjavító készletet meg kidobja belőle.
Ha tudok akkor én is megyek vele mert nagyon kiváncsi vagyok.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
roberto211
őstag
Grat neki.
Van esze úgy látszik.
Amúgy ja majd számolj be milyen mert én is egy új stiftre pályázok majd 2 éven belül..
Mondjuk azt nem értem minek teszel bele mankókereket szerintem bőven elég lenne a defektjavító.. Csak plusz súly a kerék
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
meglepően olcsó a golf, szinte ennyi egy astra is...
viszont ezek az alap ülések, nem tudom mennyi felár a normális ülés bele.ennek ellenére nem vennék ilyet, hanem 4M-ért egy gl+ scrosst
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20974 üzenetére
Belseje szép , műszerfal, stb minden tehát látszik rajta h minőségi de állítólag az ülések a trendline meg comfortlineba nagyon nem jók... Highlinetol jó azt mondják... Mondjuk látszik is rajta.. Semmi vonalvezetés semmi oldaltartás..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20975 üzenetére
igen. az alap szintűek kb az scross vitara szintje. csak sajnos utóbbiakhoz nem lehet jobban tartót kapni, felárért se. ahol kapható, ott nagyon megkérik az árát akármelyik márkát nézzük. focus titanium, oktáv elegance, stb. ezek közelebb vannak a
67hez,mint a 4hez.úgy, hogy nem fekszem, jól beállítom az ülést, hogy érezzek is valamit a kocsiból, úgy a vityában ki fogok bírni 200km-et különösebb nyűglődés nélkül, de nyaralni nem ebben indulnék. elég sokszor meg kéne vele állni. és még ki sincs ülve.
oktávval 400km együltömre nagyon sima, majdnem fittebben szállok ki, mint beleülök. de más kategória, más céllal, más fenntartási költségekkel.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #20976 üzenetére
[link] báár, vannak még csodák. ezekben már jobb ülés van,mint a scross vityákban. a linkelt modell mondjuk a finanszirozás miatt kb 4.9re jön ki.
roberto211: és ez már a faceliftes. egy éve még randább volt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20977 üzenetére
Nem rossz de hogy ezeket a szellőzőrácsokat miért nem tudják átszabni fordék nem tudom.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Halver
csendes tag
Szervusztok!
Már korábban kaptam arra a kérdésemre választ, hogy Swift II-re (2005 évjárat, 1.3) a gyári 165/70 R14 helyett 175/65 R14 -t nem okoz problémát, ugye váltóméret és van olyan fórumtárs, aki ilyet használ.
A számomra nem egyértelmű dolog az, hogy fel is megy a 175/65 R14 a gyári Swift acélfelnire? (ha jól emlékszem 5Jx14)
Az 1 cm -rel szélesebb abroncs elfér rajta ?
H -
Siriusb
veterán
Amióta Eneos 5w van a Wagonban, sokkal jobb lett szerintem a hangja, különösen motorfék használatakor vehető észre, ami nálam gyakori.
Tegnap megelőzött városban 70-nel egy ótvar Swift sport ( törött hátsó lámpák, utógyújtás stb), csak azért, hogy a piros lámpánál előttem állhasson és kék füstbe borítsa a környéket. Állva is nyomta neki a gázt, mint a hülye. durrogott, okádott a kipufogó, de amint zöld lett a lámpa, rögtön le is fulladt. Viszont amíg előzött (csak 40-nel mentem, mert tudtam, úgysem lehet átérni azon a zöldön) addig piszok nagy arca volt és olyan büszkén tolta neki.
-
-
Kornel
veterán
válasz Tarill #20990 üzenetére
amelyik vizsgán nem engedik át 175/65 r14-el, ott csak pénzt akarnak beszedni.
az összes normális helyen plusz pénz és bármi nélkül átmegy csont nélkül.
gyári a felni, tökéletes váltóméret a gyári felnire, nem köthetnek bele.
többet nem érdemes szerintem ehhez hozzátenni, be kell menni, megkérdezni, hogy átmegy-e ezzel a gumival, ha nemet mondanak, akkor átvinni a szomszédba. -
-
Kornel
veterán
hallgassátok végig.
TC isteníti a suzukit, illetve az M16A-t -
roberto211
őstag
válasz Kornel #20995 üzenetére
Az túlzás h istenítik de az tény h winklernek bejön műszakilat-tehnikailag a régi swift ezután már a többieknek is. De amúgy nem mond hülyeségeket abszolút helytálló kijelentéseket mond..
Amúgy érdekes ignis tesztben anno fikázták a régi stiftet mikor az első fénykorát élte most meg mikor a második végső fénykorát éli meg istenítik. Gondolom látják,hogy bizonyított rendesen 15 évesen is aztán megváltozott a véleményük.
Nem baj... Így kell megszokni a tc-t.
Viszont egy nagy igazság van benne " Dízelt nem érdemes tovább fejleszteni"
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #20997 üzenetére
karottának volt 1.0 stiftje is. csak azért bántották szegényt, mert, h mindenkinek ilyen van, és papirautó. műszakilag sosem.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #20998 üzenetére
Tudom de a dícsérgetést winkler kezdte el..
Amúgy ez a "mindenkinek " ilyen van már nem csak a swiftre igaz.. Mióta nepperek hozzák be folyamatosan régi 3 as bimmert, b5 passatot, ódi a4 kinézel utcára 10percen belül látsz minimum mindegybikből 5öt..
Főleg b5 passat... Lassan több lesz mint swiftből.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #20997 üzenetére
Winkler anyjának jön be a Swift, mert neki van
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- PlayStation 5
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Formula-1
- További aktív témák...