Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Zolás #50179 üzenetére

    +1, 1 év vagy 15k km után az olajszűrő és az olaj szervizkönyv szerint kuka. de mondhatom úgy is, hogy AZONOS, egyszerre cseréljük.

    ha olajat cserélünk, cseréljünk szűrőt is, indokolatlanul meg ne cseréljünk olajat, meg ne adjunk hozzá a használthoz 2L frisset.

    nem az értő olvasás hiányzik, hanem annyi izgalmas (ide nem vágó) szálon keresztül jöttek ki konklúziók, hogy ész megáll.
    szerintem ez a mondat az, ami elvitte a beszélgetést:
    "...a szűrő házat csak meglazítom, hogy kifojjon onnan az olaj és leszívom az egészet. Bár nem sok, kb 1.400 Ft egy Mann szűrő, de amikor 5 ezer km-t se megy az autó egy évben, nem cserélem. Az olajat viszont igen."

    Suzuki könyv szerint teljesen mindegy mennyi a futás, 1 év után olaj ÉS szűrő csere. Ha 2k km egy év, akkor annyi.
    Ha félévkor hobbiból cserél az ember és csak 2k-t ment, akkor ha már kidob 4-5-6k HUF-ot olajra, akkor miért spórolna azon az 1400FT-os szűrőn? Még tényleg, el is hiszem Neked, hogy minden előírást meg szűrési képességet tud szegény szűrő, de mi értelme benthagyni, ha ennyire fanatikusan vigyázunk az autóra, hogy a felezett periódust felezzük? Csak erre válaszolj kérlek! :)

    Ráadásul úgy, hogy itt 1 év az élettartama a szűrőnek, akárhonnan nézem.

    "Mikor nem cserélek szűrőt? Na mikor? 2-3 ezer km-nél. ( Ha letelik az 1 év) Tehát ajánlottam, hogy ne cseréljen szűrőt? Nem…."

    Innen nézve már látod, hogy miért kaptad meg azt, hogy fillérb@szás? Mert a Suzuki előírásokhoz képest tolnád a szűrő cseréjét, mert a km-t még nem érte el. Ezért írtam az élettartamra 1 évnél anyagfáradást vagy akármit, mert nem én terveztem azt a krva szűrőt, de elhiszem, ha egy évet mondanak rá :D

    [ Szerkesztve ]

    "... and I hope you have a great day!"

Új hozzászólás Aktív témák