- World of Tanks - MMO
- Dragon's Dogma 2
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fallout 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #50950 üzenetére
Mikor apám meghalt, ' kiderült', hogy nem is az a vezetéknevem mint amit évszázadok óta használ a család. Én nyertem :-)))))))
[Szerk]
De, hogy ne legyek ennyire offtopik, van egy Suzuki DR800 motorom ami 2 évvel ezelőtti műszakin SR43 típusjelet kapott az addig jól megszokott és mindenki által elismert DR800S helyett. Még majdnem nekem kellett kifizetni a törzskönyvet is, a forgalmit ki kellett mert az épp betelt. Az SR43A egyébként az alvázszáma. Hoztak hozzá egy rendeletet is, hogyha ilyen módosításokat csinálnak akkor a tulaj fizeti az okmányok költségét. Idén lejár a műszakim Skroccson lehet poénból átírják a típusát JY-ról Sx4scrossra? :-) nem röhögnék...[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
AMD Power
titán
válasz Gyöször #50948 üzenetére
A szervizkönyv szerint nem olyan nagyon régi az én váltómban az olaj. Most,hogy volt a megvétel előtt szerelőnél a (2-3-ba) való nehéz váltás miatt azóta semmi probléma vele. De én úgy vagyok ezzel,hogy megkapja az új váltóolajat, mert ugye az a biztos amitt én cseréltetek ki az autón.
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #50948 üzenetére
Nekem is S-Cross GLX Allgrip van. Ez az első autóm, ahol egy kicsit akad a váltó. Egy éves szervizen kértem, hogy nézzék meg és cseréljenek olajat, kifizetem. Azt mondták, hogy nincs vele gond, nem engedték kicseréltetni gyári EcStar-ra sem (állítólag az 1.6-os autók utánról megmaradt olajat töltötték az 1.4T-sekbe, azért szorul a váltó, tehát a gyári EcStar 75W is megoldja a problémát).
Ettől függetlenül garancia letelte után én is Castrol Syntrans FE 75W-t fogok belerakatni, remélem, addig nem lesz vele gond. Egyébként most hallom először, hogy van tőle valtóhang. Motorolajból én is a Motul X-Clean EFE olajat tervezem. A Diffműbe valóról még nem gondolkodtam (a Suzuki szerviz mindig azt mondja, hogy az EcStar termékek készülnek úgy, hogy jó legyen az autónak). Egyébként vagy Castrol, vagy Motul lesz esetleg.
TommyY
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz TommyY2 #50954 üzenetére
Nekem Vitara van ( lassan fél éves ) 6MT, nálam is előfordul, ha csípős a reggel, hogy egyszer kétszer nehezen veszi a fokozatot az első pár száz méteren.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
beef
őstag
válasz TommyY2 #50954 üzenetére
Mi az, hogy nem cserélik le, ha a tulajdonos kéri és kifizeti?
Simán íratnék velük egy papírt, hogy te kérted és ők visszautasították és ezzel vállalják a hibákból adódó felelősséget. Valószínűleg azonnal megváltozna a vélemyényük.
Egyébként sem értem, ez nekik bevétel, ha az ügyfél hülye és a pénzét akarja költeni, mert attól megnyugszik, tegye. -
-
TommyY2
tag
Idén év végén viszem utoljára 2 éves szervizre, majd akkor kifejezetten kérni fogom, vagy nem (ha nem, külön fogom lecseréltetni Castrol-ra).
Utoljára fogom vinni (a három évesre már nem tervezem), nincs szükségem a +7 év garanciára ilyen hozzáállás mellett, amiket az ember hall (ha mégis továbbra is viszem, csak a Bartához Fehérvárra, majd meglátom).TommyY
-
-
2ozzmexy
aktív tag
Na ez az amit én sem értek... Annak nem 10k/óra a munkadija? Nem kell nekik a pénz?
Ezt sajnos már tapasztaltam többször több BPi szerviz kapcsán, amiben a ciki az, hogyha itt nálunk a Szerencs utca környékén egy nagy követ eldobok 3 műhely ablakát tuti betöri, bezzeg ha fekbetet kellene cserélni úgy h viszem a belevalót, csak be kell rakni, akkor fontosabb cigizgetni a többiekkel és nézni együtt az üres emelőt... Vagy ezek a dolgok annyira alja meló h nem koszoljak érte össze a kezüket!?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz 2ozzmexy #50963 üzenetére
Háromévesen én kértem a fékolaj cserét, és még azt is megkérdőjelezték, hogy minek.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
mvkly
senior tag
Sziasztok!
Jó rég nem írtam, amit tudtam, visszaolvastam. Lenne pár észrevételem és kérdésem.
Először is egy kép a tavaly bezsákolt kis szerelmemről, Bubukáról:
Minden porcikájáért rajongok, nem hittem volna, hogy egy autó ennyire közel kerülhet hozzám.Akkor pár gondolat:
- A kuplung szépen siklik plafontól padlóig, viszont a köztes, apróbb átmenetek már nem ennyire finomak. Egy picit akad a pedál felengedésének, lenyomásának pillanatában, nem folytonos. Gyenge példával élve, mintha hiányozta vmiféle kenőanyag, darabos a használata. Lassan érik a gumiszervíz, ott majd felvetem ezt (márkaszervíz). Váltáskor jobban oda kell rá figyelni, még nem állt rá a lábam, fél év után sem. Rángatás, lefulladás azért nincs, annál jobban vigyázok. Meg azért érezni, van visszajelzés. Csak fura, hogy erre figyelni kell, más (bár jóval öregebb) autóknál ilyen gondom nem volt.
Nem eget rengető probléma, de ha akad egy jó tanács, vagy majd a szerviz megoldja, akkor ezzel is "beljebb leszek".- A szalon azt mondta, ami egyben teljes körű szerviz is, utólagos alvázvédelemnél bukom a garanciaidőt. Ez azért meglepett. Oké, az alját valamilyen szinten bontani kell, de elvileg csak felkenik, nem cserélnek semmit. Sarkítva, de ha a műszerfalon kicserélek egy csavart, akár azzal is bukom a garit. Ugyanakkor azt mondták, új autóknál a gyári védelem tökéletes, felverődés utáni sérülést korrigálnak. Na most, minden fórum és szakiromány a gyári alvázvédő gyengeségéről, akár hiányosságáról, kispórolásáról szól. Most kinek higgyek?
- Totalcar-os Star Car promóban csupa szépet mondtak a kerámiavédelemről. Van ezekről friss tapasztalat? Csábító a gondolat, hogy több évre (kellő utólagos ápolás mellett) védhetem, javíthatom a fényezés minőségét. Könnyebb tisztíthatóság, vaxmentes használat, stb.
- Autószalon Duna szervize nem enged be idegent, váróteremben kell üldögélni, míg elkészül. Na már most, olaj vagy bármi cseréje esetén ez nem rizikós? Marad a feltétlen bizalom?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Én nem nagyon értem a szervizek hozzáállását. Ha valamit kérsz, ami az előírásnak megfelelő paraméterekkel rendelkezik, ki is fizeted akkor miért nem? Igaz utoljára 10 éve vettem új, szalonból kihozott autót, de minden ilyen autóm vásárlása után másnap egy 1000 km-es út, majd márkaszerviz és váltó+olajcsere. Persze volt ahol azt mondták, h felesleges, de megcsinálták. Olyan márkaszervizeket kerestem ahol én vihettem a folyadékokat (természetesen csak a gyári paramétereknek megfelelőt) és még ott is lehettem a szerviz idején. Személyes kapcsolatom volt mindig azzal a szerelővel aki ténylegesen hozzá nyúlt, és nem voltam lekorlátozva a munkafelvevőre. Mindig minden autóm egy emberhez volt kötve. Olyan is volt, h Ő elment, én meg mentem utána a következő munkahelyére. Azt érzem, h ma már ez nem így működik.
Joe
-
[CS]Blade2
addikt
Úgy néz ki, hogy a márkaszervízek az autó minél előtti tönkremenetelében tudnak segíteni. Nem kell motorolaj csere, nem kell váltóolaj csere, nem kell fékolaj csere, nem kell alvázvédelem....
rúgd neki, lehetőleg hidegen.... ja és nálunk tudsz újat venni, 5.490.000Ft-os áron.
Más szerelőhöz gari után vagy helyett elviszed, belefuthatsz ugyanebbe, csak ott azt mondja, hogy kell, elveszi a pénzt, de nem cseréli ki... "ja, ha zörögne a váltód a közeljövőbe, akkor meg tudom csinálni, már be is irtalak fél év múlva keddre."Hát nem tudom. 3+7 év alatt biztos, hogy tönkre teszik a gépet. Fő darab hiba esetén gondolom foggal-körömmel próbálnak lerázni, szóval nagy esély van rá, hogy user error-ra fogják, és perelni kellene egy gariztatásért.
Hát innentől kezdve látok rációt abban, amit valaki írt, hogy még a 2 évesre elviszi, aztán pápá gari és márkaszervíz.Az meg ki tudja, hogy mibe kerülne, ha csak a márka és alkatrész specifikus speciális szerszámokat megvenné az ember, hogy magának tudja cserélni... mert ezeket már nem lehet egy készlet villáskulccsal, egy csavarhúzóval és egy kalapáccsal.
És akkor még nem vettél ipari, jó minőségű általános szerszámokat, mert sz*r cuccokkal sem lehet szétszedni. -
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #50963 üzenetére
Váltóolajat elvileg nem cserélnek, mivel az örök (a szerviz könyv szerint), csak ellenőrizni kell.
Én csak akkor fogom ismételten, de nem eredménytelenül kérni, ha ott állhatok mellette (lássam, hogy jót töltenek-e bele).
Egyébként a fékfolyadékra a helyi szervizünkben azt mondták, csak akkor cserélik, ha lesz az autóban elég km, ha nem, akkor felesleges. Kár, hogy nem lehet a szűrő miatt hozzáférni, így nem tudok rámérni műszerrel (nem akarom garancia alatt eltörni a kipattintáskor).TommyY
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #50969 üzenetére
Azért ez még egy Suzuki, szóval az alapvető karbantartást szerintem egy lidlis dugókulcs készlettel meg 3 agysejttel meg lehet oldani,ez nem bombi meg PSA h izzocserehez is borítani kell a fél autót...
A garival az a baj, hogy olyanok vannak az alvazvedelemre h nem is tudtok róla... Pl le kell mosni az alját minden tavasszal, nem lehet az alján kofelverodes sem... Hát persze h nem lesz...
A plusz 7 évet egy biztosító vállalja, szerinted mekkora az esélyed pert nyerni ellenük!?
Én a 24 hónaposra sem fogom már vinni, mert 80-100ezer közötti ajánlatokat kaptam rá.. Most van 2600km a vasban, novemberre lesz benne 5000km körül, szerinted majd kifizetés rá a nagyszervizt!? Majd hülye leszek, annyiért a Bosch szerviz kuplungszettet cserél benne számlával Aisinra...Megkerdeztem a sarki sufni magust, mennyi lenne a következők cseréje: motorolaj, olajszűrő, legszuro, pollenszuro, váltóolaj, fékfolyadék
Ha én viszek anyagot akkor 15k számla nélkül, ha ő rendeli össze akkor 40-50k között...Nem mondom h követendő példa vagyok, de ha nem állhatok a kocsi mellett (és hordós anyag van) akkor a papír meg az ügyfél pénztárcája mindent megbir, majd leszamlaznak mindent aztán kicserelve nem lesz, úgysem tudod ellenőrizni... Nekem meg vannak ilyen idióta elveim h az el nem végzett munkáért nem fizetek ( a fél nem használt anyagert meg pláne) , mert azért nekem sem fizetnek...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz 2ozzmexy #50971 üzenetére
Alapvető dolgokat igen, de könnyen bele lehet futni olyan dolgokba, hogy spéci szerszám kell, szóval végig magadnak megoldani már egyre nehezebb. Én pl. legutóbb cseréltem hátul kerékcsapágyat, de nem a kinyomóval szedtem ki a rosszat, hanem egy 10Kg-s kalapáccsal. Utána még kicseréltem magam a téli kerekek felrakásával egyszerre a két első stab pálcát.
A kuplungcserére viszont csak vittem, mert nincsenek cuccaim. Műszaki előtt kellett a hátsó féket és a kéziféket csinálni, ahhoz lett volna szerszámom, de leellenőrizni nem tudnám a munkám, mert padom nincs, a fékekkel meg ki akar játszani. Nem is lehetett érezni, hogy a hátsók miatt már nem menne át műszakin, erősebb fékezésnél ugyanúgy megállt az elsők miatt. A rossz kézi is simán fogta dombon. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #50972 üzenetére
Azért a kuplung az más, de mondjuk egy fékbetét cserétől talán nem mennék én sem a falnak.
Én az alapvető szűrők, szijjak, folyadékok cserére gondoltam, gyertya vagy trafósor, akku, nálam ezek az alapvetőek, elszántabbak probalkozhatnak futóművel is, de beallitani már én sem tudnám...
Már készülök lelkiekben olajcserere itt a panel előtt a parkoloban... Meg próbálom, hátha kiadja, ha nem akkor megyek a haveromhoz aknara, csak nem szeretek szivesseget kérni, mert azt az első adandó alkalommal vissza is kérik..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #50971 üzenetére
Én majdnem 1x évig kisebb szervizekbe jártam. Kis maszekok stb. Teljesen átlagos szervizek. Most lett egy jó kontaktom tesóm által egy nagyobb szerviz hálózatnál ahova tudom vinni az autót. Mivel egy komolyan szervizről van szó mindenük van. Bármit megtud nézni, mérni, beállítani, klíma töltés, futómü beállítás , gumi szerviz. És még ráadásul nincs is messze tőlem. Mindig ugyan az a ember fogja csinálni az autót.
Ősszel ha minden jól megy én is viszem az autót alvázvédelemre még a műszaki előtt.
[CS]Blade2 Én személy szerint szinte semmit nem csinálok meg az autón. Alapdolgokat megnézek persze fékolaj, motorolaj, hűtővíz stb színt nézés, gumi nyomás és ennyi. Nekem ezen kívül bármit kell csinálni, akkor szerelő. Se időm, de energiám, türelmem és affinitásom sincsen semmi ilyesmihez![ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
válasz Siriusb #50977 üzenetére
Tessék!
Változó szelepvezérlés -
tboldi
nagyúr
válasz Siriusb #50977 üzenetére
Variable Valve Timing, azaz változó szelepvezérlés. Többféle verzió is létezik, a leggyakoribb (és amit a Suzuki is használ), hogy a vezérműtengely végén van egy köznyelvben csak okoskeréknek nevezett cucc, ami egy bizonyos fordulatszám és olajnyomás elérése után elfokolja egy kicsit a vezérműtengelyt, így máskor nyitnak és zárnak a szelepek, nagyobb lesz a teljesítmény.
-
TommyY2
tag
válasz tboldi #50975 üzenetére
Tudom, hogy így van, azért szoktam időnként rámérni, csak az S-Cross-nál nem férek hozzá.
Azért valószínű, hogy némileg befolyásolja a használat mértéke is. Például a Splash-ünkben már 1 év után jelez a műszer (7000km), a Scenic-ben még 3 év után se (3 év alatt 9000km).
Gondolom, hogy van köze hozzá, vagy csak a Suzuki kényes ilyen szempontból?
TommyY
-
[CS]Blade2
addikt
válasz AMD Power #50974 üzenetére
Nem azt mondom, hogy jobban jársz, ha megcsinálod magad, de nagyon úgy néz ki, hogy a márkaszervízzel és az autószerelővel nagyon nagy gondok lehetnek, mint azt itt is többen írták.
Ellentétes az érdek. Neki az a jó, ha elromlik, ha visszaviszed, ha alkatrészt is veszel. Neked meg, ha keveset kell rákölteni, és jól, szakszerűen van javítva.
Ezek után találj egy markaszervízest, aki úgy áll a kocsidhoz, mintha a sajátja lenne, azt nézi, hogy mi a jó neked és a kocsidnak. -
TommyY2
tag
válasz tboldi #50982 üzenetére
Most megnéztem, jól zár, ott van alatta a gumi.
Esetleg a főfékhengernél szivhat levegőt, mivel fékolaj cserénél pumpáláskor néha berregő hangot ad. De lehet, hogy az más.
Nem gond, időnként úgy is rámérek műszerrel (most DOT 4 Plusz van bent, az elvileg jobban bírja).
TommyY
-
AMD Power
titán
válasz [CS]Blade2 #50984 üzenetére
Az tuti ,hogy rengeteg a kókler, hozzá nemértő mekmester. Sajnos én is találkoztam már ilyennel.
Sajnos márkától függetlenül iszonyat sok szakszervizes story-t hallottam már. Nekem is volt ilyen. VW Polo Classic imo hibás volt. Porsche Pestnél csinálták. Reggel elvittem a kocsit délután hívtak ,hogy kész van de van egy "kis" probléma. Bementem elém nyomtak egy papírt ,hogy gépjármű közúti forgalomra Alkalmatlan a fékrendszer hibája miatt, és csak saját felelősségre vihetem el az autót. Ez a saját felelősség + alkalmatlan szó feketével ki volt emelve! Ajánlat a fékrendszer javítására 167e Ft. Autót persze elhoztam. Menet közben felhívtam egy edzőtársamat aki az Opelnél dolgozik a szervizben. Kérdeztem tőle ,hogy bent van e és rátudja e rakni a kocsit padra stb...... 30 perc múlva már az autó a padon volt. Mint kiderült Semmi baja nem volt a féknek!!! Nem mentem vissza a papírral a Porsche Pestbe mert valószínűleg a rendőrok visznek el onnan.
10-ből 9 embernél ez tuti ,hogy bejön és megcsináltatja a nagy semmit! 167.000Ft-ért. (2011-ben)[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz AMD Power #50986 üzenetére
Én is jártam már hasonlóan. Elektromos kontakt hibáért fizettem egyszer 47ezret (persze, kaptam a kezembe egy alkatrészt). Mikor egy év után ismét előjött a hiba, akkor derült ki, hogy kontakthiba volt (azt már én javítottam meg, onnan tudom). Lambda szonda cserém is volt már feleslegesen, meg kalapáccsal bevert fékbetét cserém is.
Egyébként sokszor hallani, hogy egészséges emberekre mondják ki, hogy rákos, aztán kikezelik őket a semmiből.
Vajon, ez mehet külföldön is, vagy ott az emberek tisztességesebbek?
TommyY
-
Gyöször
senior tag
válasz TommyY2 #50985 üzenetére
Nem vágom ezt a fékolaj méregetést, de nem is nagyon akarom. Mert ha belenézek a motorjaim fékolaj tartályába, akkor szép sárga tiszta lötty van benne. Mikor elkezdem átnyomatni az újjal akkor a nyeregből egy kritikán aluli állagú fekete lötty jön ki először. 2 év után. Najó néha három is meg négy is eltelik :-))) és akkor te belemérsz abba a tisztába. Mondjuk pont az érintkezik a legtöbb levegővel. De ez nem forog körbe csak minimálisat.
Mit kell levenni neked, hogy mérd? Nekem ott van bal oldat a motortérben, nem nehéz rámenni lopótökkel... :-)
Váltó olaj castrol vs váltóhang. Te jársz az indexre, nem? Nicked alapján gondolom. BX írta először, ő utánam cserélte, valami 3000 ért vette literjét, én 5800ért. Pár hét múlva írta, hogy vett ecstart és belerakatta, azóta nehezebb kapcsolni a váltót, de nincs is hangja. Mondtam neki biztos hamiskás castrolt vett, nekem nem volt akkor semmi gond. Másfél évvel a csere után jelent meg egy hang pld 3ból 2be vagy 1be váltáskor illetve tartós 1 v 2 ben haladáskor. De a váltó jól működik, nem változott, minden faja.
Valami olyasmi gondolatom volt nekem is, hogy ami van olaj beleöntik. Valaki kap 75w-t de van akinek motorolaj jut pld kgaborro azt állítja. Enyémbe váltó olaj volt szaga alapján, állagára ránézve még elég hígnak is tűnik. Nemtom mi lett vele 1,5 év után, mert fél évesen az első télen semmi baj nem volt vele...ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #50988 üzenetére
Ha jól emlékszem, neked is 1.4T GLX Allgrip van.
Nálam jobb oldalt van a fékfolyadék/kuplung tartály (jó nagy, gondolom, mivel kombinált) és van benne egy finom szita szűrő, aminek állítólag letörik a pöcke, ha kifeszegetik.Pusztán kíváncsiságból akartam rámérni, mivel, ahogy írtam, a Splash-ben már egy év után jelzett a műszer.
Igen, emlékszem, hogy írták a motorolajat a váltóba, azért is akartam kicseréltetni (a valtóhang nem fog zavarni, ha tudom, hogy nem árt neki, úgyhogy nekem is Castrol lesz majd benne).
Érdekesség képpen: régen volt Lada Szamarám, abba egyszer volt cserélve váltóolaj, attól fogva zsír hangja lett neki. A szerviz könyvet elolvasva kiderült, hogy motorolaj kell bele (attól fogva ismét jó volt).
TommyY
-
Gyöször
senior tag
válasz TommyY2 #50989 üzenetére
Igen ezt bele is akartam szőni a szövegbe, hogy motorolaj szamara váltóba kell..
Ja nálam is jobb oldalt van a tartály, ha szemből nézzük, de a féket nem az anyós nyomogatja, szarul is néznénk ki, nem haladnánk sehova :-)))) nem tekertem még le a kupakot, majd megnézem. Idén letelik a második két év lehet megint fékolajat cserélni meg műszakira vinni jajjdejó.
Még nem döntöttem el, hogy áttapostatom az asszonnyal vagy beviszem a szervízbe ahol vettem, hogy szívassa át vákummal.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50986 üzenetére
Óbudai Autójavító-ban a saját fülleimmel hallottam a következő diskurzust a munkafelvevő és egy szerelő között:
"- Mennyinél jár az a Transporter Feri?
- 140ezer forint körül
- Az úgy kevés lesz... Írjál még egy katalizátort meg két lambdaszondát, az úgy mennyi lesz?
- 370 körül
- Igen, annyi már elég, lezárhatod, megírom a számlát..."Jelezném egy csavart nem húztak meg rajta...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #50975 üzenetére
Ezért van 24 hónap megadva a cseréjére...
Azért ez engem a mai napig felbosszant, hogy emberek egy ilyen egyszerű vagy kapcsolatot képtelenek értelmezni... Mit nem lehet azon érteni hogyha nem mész annyit vele 2 év után akkor is csere!?
Ez nettó fillérszex, nem megyek annyit az autóval hogy ne kelljen olyan gyakran költeni rá...
Legutóbb pont ezt beszéltük kisza25-el az abroncsok kapcsán, biztosan én vagyok az idióta, de én pont teszek rá hogy egy abroncs milyen állapotban van, ha elérte a 6 évet megy a kukába... Ki van számolva és be van tervezve nálunk, hogy az autókról 6 évente lerohad 2 garnitúra abroncs, aki ezt nem érti meg, azon nem tudok segíteni és legyen az bölcsész vagy autószerelő, ha ezt nem tudja elfogadni járjon busszal...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #50991 üzenetére
Ezzel a baj,hogy lazán "elhiszem". Nálam a VW csoport amúgy is kiesett a pikszisből már nagyon régen. Nem csak az ilyen és ehhez hasonló story-k miatt.
Nálunk az egyik nagyobb beszállító cég szinten VW csodákat vettek. Az,hogy 40-50e km autokban szakadtak, csörögtek a vezérmű láncok stb...
De amikor pl kiszámláztak nekik 30db autóra 30x 5 liter ablakomosót xxx ezerért. Azt bement a főnők és mondta nekik,hogy mutassák meg neki,hogy őntenek bele a 3.5 literes tartályba 5 liter ablakmosót akkor meg ment hát izé hozé.... már nem vesznek VW konszern autót.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50993 üzenetére
Nem akarok céltáblát festeni a hátamra, de ezt velem a Suzuki márkaszerviz is eljátszotta, hogy 4,2L olajat számláztak a K14C motorba, aminek a feltöltési mennyisége olajszűrővel 3,8L... kicsit néztek amikor mondtam hogy akkor a fennmaradó 4 decit én tisztelettel elvinném, mert hoztam flakont. Mondjuk nem kötözködtek, odaadták, csak közben azon agyaltam hogy ezt hányan nyalják be...
Kíváncsi lennék melyik 1,4-es autóba kell több mint 4L motorolaj..."mutassák meg neki,hogy őntenek bele a 3.5 literes tartályba 5 liter ablakmosót"
Főleg hogy a márkaszervíz nem kannás szélvédőmosóval dolgozik..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #50994 üzenetére
Mutasd azt a számlát!
Mert nekem mindakétszer 4 litert számláztak pedig (jó ha tudod) olyan 3,3 -3,4 liter megy bele maxpöttyig. Kiköböltem itthon :-)
És itt volt valaki aki 3,4 literről kapott számlát, mondta valaki itt a fórumban, meg is voltam lepödve hogy sci-fi. :-)))ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Saskakas18
tag
Sziasztok!
Az Auchan 95-ös benzinről szeretnék segítséget kérni. A jelen pillanatban kb. 40-44 ft.-al olcsóbb mint a többi kúton a 95 benzin. Milyen minősége van az Auchanos a benzinnek? Van tapasztalat? Köszönöm a segítségetA tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
válasz Saskakas18 #50996 üzenetére
Speedzoneosok tesztelték az Auchan benzineket pár hónapja
link„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #50995 üzenetére
Nekem is 3.4l-t számláztak, azt hittem, hogy csak azért, mert kis üvegbe kértem tőlük egy decit mintának (arra voltam kíváncsi, hogy gyárilag más fajta olaj volt-e benne. Előtte vettem belőle mintát).
Egyébként bontatlan gyári 4l-es EcStar flakonbol töltötték, nem tudom, hogy a maradékkal mit csinálhattak?
TommyY
-
dReFiX
senior tag
válasz Saskakas18 #50996 üzenetére
Nekem az megy az 1.6 Vitaraba. Semmi baja vele, fogyasztás is pont annyi mint a többivel.
[ Szerkesztve ]
-
-NOKIA-
Ármester
Sziasztok!
A vitara (1.0T) kiírja az olajcserét sárgával 26000km-nél.
Nem 30000nél lesz aktuális
Most 4000km en keresztül kell néznem a műszerfalonSaskakas18: nekem az előző autómon (seat), az a f0s benzin vágta tönkre a katalizátort. Soha többet nem megyek oda.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Xiaomi Smart Humidifier 2 (BHR6026EU) 4.5 literes okos párásító
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000