Új hozzászólás Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor

    válasz Chereiose #49902 üzenetére

    Alkatrészben azért kicsit drágább, mint az előző, bár nyilván nem minden, a féket (első betét+tárcsa, hátsó pofák) 30 ezerből kicseréltem TRW alkatrészekre, ami nem egy rossz minőség. Kuplungot még nem találtam jó áron hozzá.

    Felszereltségből nagy a kavar, kereskedők sem tudják, miket hirdetnek. Alapvetően három szint volt belőle, GL, GLX, GS. Menetfény a 2013 utániakhoz volt, akkor volt egy facelift, nagyjából erről lehet felismerni, mert onnantól amelyikhez nem járt, egy szürke betét van a helyén. Ez a prospektus szerintem pont hasznodra lesz.

    A 0-100 biztos rosszabb lett, de cserébe szerintem sokkal használhatóbb kis fordulaton, mivel ezekben a motorokban már dual VVT van, a szívó- és a kipufogószelepek nyitási idején is tud változtatni bizonyos határok között, ezzel alacsonyabb fordulaton is használhatóbb lett. Az előző Swift 1.3-asában mindkét vezérműtengely fix volt, jobban is szenvedett kis fordulaton, cserébe fent szebben indult meg. Hétköznapi használatra szerintem az újabb jobb, de nyilván nem mindenkinek egyforma az ízlése.

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Új hozzászólás Aktív témák