Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz dethroner #43993 üzenetére

    Sehogyan, maximum ha írsz hozzá fordítást és lefrissíted a szoftvert, mert másképpen nem fog menni. Nincsen magyarítás hozzá még jómagyarpénzért se, kérdeztem a Suzunál, mert a nejem németes, nekem meg kb mind1. Ezen volt egy rövidebb szemináriumom az értékesítővel, hogy azért ez eléggé szánalmas: Esztergomban gyártják, itt adják el, itt használják, de magyar menü a fasorba sincsen, bezzeg török meg szlovák van... (ezt most rasszizmus mentesen írom, mielőtt valaki félreérti )

    @Tigerclaw: Egyetértek, általában ezek a cuccok (korményszervó, fékfolyadék, váltó/difiolaj, motorhűtőkör) ún. élettartam feltöltéssel rendelkeznek, ami annyit tesz, hogy 10 év/200ezerkm alhangon, amennyire én tudom, hasonlóan a vezérműlánchoz, az is élettartamra van tervezve, utána "adjad le a bontóba osztan gyere az új modellért"... fogyasztói társadalom, oh yeah... :W

    @Napfénysüti: Akinek az S-Cross túl posztmodern és SUV-ot akar. ;)

    @Motion_ Blur: Hát, 5,5-ért egy hybrid Vitara... nem olyan jó deal szerintem... bár én imádom idáig az 1,4 BoosterJet-et, nem forgatom csak 3ezerig és még így is aláz...

    Tom1939: Ne haragudj hogy ilyen későn, csak hobbiból otthon bútorasztalost játszok...
    Megpróbálom tömören, hátha sikerül... A GPF nem fog eltömődni, mint a DPF, és ennek több oka is van (mellesleg nem csak Kia, Hyundai betegsége is):
    1. A gázolaj viszonylag retek minősége kishazánkban.
    2. A diesel motor működésielvéből fakadóan nem ismeri a "szegénykeverék" fogalmát, ezért kormol, a benzinesre ez nem igaz.
    3. Nem tartják őket karban, ezért amit az első két tulaj megspórolt, azt a harmadik és negyedik fizeti meg kamatostól.
    DPF eltömődése: sok a városi használat-> megnövekedett koromképződés a rendszerben -> injektorok kokszosodnak -> a koksz elkezd leválni, amikor hosszabb utakat mennek vele -> kokszosodik az EGR, ami egy öngerjesztő folyamat, mivel így még több kormot nyom vissza a szívóoldalra -> ami távozik korom, azt a DPF fogja meg... Kb. ennyi a nagy kaland, de a benzines nem kormol annyira és nincsen benne EGR sem, tehát nem fog eltömődni sem, mert nincsen mivel eltömődjön, érted? Mellesleg ez az egész elkerülhető lenne, ha városi használatra benzinest vennénk, csak ugye az ember nem mindig azt vesz amit akar... Viszont rendszeres hosszú utakkal (2-3 hetente 2-300km-es folyamatos utazás) autópályán ez a jelenség megszűnne, mert ki tudná égetni magát a DPF, vagy szervíz és 80-100ezerkm-enként egy pucolás. De ezeket senki sem teszi meg aztán meg sírnak mint a fürdőskurvák (már elnézést a stílusért), meg a runaway dízel, hát persze, nem kellett volna turbót generálozni, úgy 100ezerrel ezelőtt és akkor ez az egész runaway effekt nem lenne!? :W Nem baj ha nem ért hozzá, de akkor menjen szerelőhöz és 6havonta egyszer nézesse át, ha meg olyan hülye hogy csak műszakizni hordja meg hajtja mint szódás a lovát, akkor meg ne sírjon hogy elfüstölt... nem kell minden kinek autózni, lehet ám busszal is járni, minden megoldható csak akarni kell, mert ugye kifogást mindig könnyebb keresni. :R
    Persze a dízeleknél is elkerülhető lenne, ha nem mindig azt akarnánk az autóinktól, amire nem képesek... a dízel nem lesz "zöld", a benzines nem fog keveset fogyasztani, az elektromos nem lesz nagyhatótávú, a hybrid meg nem lesz olcsóbb (az összköltségét tekintve) 10 éves korára....

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák